EXO MIA APORIA......![]()
![]()
EINAI FISIOLOGIKO OTAN SKAS MIA TAXITITA SE ENA LC4 640 NA SOU FTINI FOTIA APO TIN EKSATMISI....;;![]()
EIMAI NEOS STO ATHLIMA TOY KTM KAI DEN EXO IDEA TO TI SIMBENI EKI MESA...
MPORI KAPOIOS NA MOY DOSI KAPOIA LOGIKI APANTISI;;
EXO MIA APORIA......![]()
![]()
EINAI FISIOLOGIKO OTAN SKAS MIA TAXITITA SE ENA LC4 640 NA SOU FTINI FOTIA APO TIN EKSATMISI....;;![]()
EIMAI NEOS STO ATHLIMA TOY KTM KAI DEN EXO IDEA TO TI SIMBENI EKI MESA...
MPORI KAPOIOS NA MOY DOSI KAPOIA LOGIKI APANTISI;;
RACE YOUR FEARS,LIVE YOUR DREAMS
φυσιολογικό δεν είναι. Αλλά άλλοι πληρώνουν για να το έχουν!:rotflmao:
Με τις λίγες γνώσεις που έχω, θεωρώ ότι έχεις πλούσιο μείγμα. Αλλά και πάλι δεν δικαιολογείται.
Κάποιος guru θα σου απαντήσει σύντομα.![]()
να πω και εγω την αποψι μου με τα λιγα που ξερω
το μηγμα υπερτερει σε βενζινη η οποια δεν καιγεται στην καυση, βγαινει στο τελικο και με τις υψηλες θερμοκρασιες που υπαρχουν εκει αναφλεγεται.
συνεπως πρεπει να ρυθμιστει κατι...η πιο πολυς αερας για την καυση (ανοιχτο φιλτρο)
η να χαμηλωσεις το νουμερο του ζιγκλερ στο καρμπυρατερ.
ασε που εκτος απο την μεγαλητερη και ασκοπη καταναλωση στην βενζινη μπορει να επηρεαζει και την αποδοση του κινητηρα
επεσα μεσα? :rotflmao:
![]()
Μπας και δε προλαβενουν να κλισουν οι βαλβιδες εξαγωγης κατα την καυση... ?
Πλούσιο μίγμα είναι το οποίο καίγεται στην εξάτμηση λόγω υψηλών θερμοκρασιών και οξυγόνου που βρίσκεται στην έξοδο. Σίγουρα θέλει ρύθμισμα γιατί καλό δεν είναι. Εαν το αφήσεις ο κινητήρας δεν θα πάθει μεν τίποτε, η εξάτμησή σου όμως θα γίνει κουδουνίστρα μιας και τα διαφράγματα δεν θα αντέξουν και πολύ.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Τα σκασίματα συμβαίνουν όταν κλείνεις το γκάζι. Τότε η βενζίνη ρέει στον καρμπυρατέρ μόνο από το ζιγκλέρ του ρελαντί ενώ παράλληλα μειώνεται το αβάνς. Με κακή ρύθμιση, οι βαλβίδες εξαγωγής ανοίγουν πριν προλάβει το καύσιμο να καεί όλο μέσα στον κύλινδρο. Μια ποσότητα άκαυτου μείγματος περνά στην εξάτμιση και αναφλέγεται εκεί λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. Θέλει ρύθμιση το ρελαντί σου και ειδικότερα θέλει περισσότερο αέρα (ή λιγότερη βενζίνη).
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyrtasos
EXO MIA APORIA......![]()
![]()
EINAI FISIOLOGIKO OTAN SKAS MIA TAXITITA SE ENA LC4 640 NA SOU FTINI FOTIA APO TIN EKSATMISI....;;![]()
EIMAI NEOS STO ATHLIMA TOY KTM KAI DEN EXO IDEA TO TI SIMBENI EKI MESA...
MPORI KAPOIOS NA MOY DOSI KAPOIA LOGIKI APANTISI;;
THELEIS RYTHMISMA VALVIDES
TELOS
YODA SPOKE![]()
EYXARISTO KATARXAS GIA TIS APANTISIS![]()
META THELO NA PO OTI ONTOS EXO PROBLIMA KAI STO RELANTI OTA PIGENO XALARA MESA SE POLI. STO BOYNO DEN KATALABENI TIPOTA.
ALLA APOTI KATALABAS THELOYN RITHMISMA I BALBIDES, OREA... POY THS RITHMIZO OMOS....;;
APO BORIA ELLADA (EDESSA EIMAI) EXEI TIPOTA APO SERVICE KTM; KAPION AKSIOPISTO;;
RACE YOUR FEARS,LIVE YOUR DREAMS
μπες στο site της ΚΤΜ κ θα δεις ποιος ειναι εξουσιοδοτημενος στην περιοχη σου!
το ΚΤΜ σου φλογες βγαζει λες και ειναι πετρογκαζι !!!:rotflmao:
:rotflmao:
:rotflmao:
ρε συ ...αυτα παθαινεις αν παιρνεις μηχανακια απο οπου και οπου !![]()
οτι ειπε και ο τριςμεγιστος τζουλιους !νεαρος εντουρας ειναι και αυτος ..μαθαινει γρηγορα!
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ .
να το πας πισω ...εχει εγγυηση !![]()
![]()
Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι ή ανήθικα, ή παράνομα ή παχαίνουν.
ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ
Έτσι είναι!Αρχικά δημιουργήθηκε από id12586
φυσιολογικό δεν είναι. Αλλά άλλοι πληρώνουν για να το έχουν!:rotflmao:
:rotflmao:
![]()
:a36:Θεσσαλικό κλιμάκιο
:a36:
:a07:Τη λένε Μαίρη
Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8
:a36:Θεσσαλικό κλιμάκιο
:a36:
:a07:Τη λένε Μαίρη
Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8