Διάβασα στο βιβλίο του ΥΖ 250 μου ότι, αν σαν σύμπτωμα έχουμε πλούσιο μείγμα (που έχει ), να ρυθμίσω τη θέση της ασφάλειας της βελόνας, ωραία μια χαρά ρυθμισμένη είναι, μέχρι εδώ μια χαρά αλλά συμβουλεύει για τσεκάρισμα:
α. το φίλτρο αέρα (clogged air cleaner) - βουλωμένο φίλτρο αέρα
Σε κάθε βόλτα του έχω καθαρό φίλτρο αλλά τώρα το καλοκαίρι έχει πολύ σκόνη και βουλώνει γρήγορα. Δεν μπορεί να γίνει κάτι.
Αυτό που με προβληματίζει είναι το δεύτερο τσεκάρισμα που δίνει το μανουαλι:
β. Fuel overflow from carburater - υπερχύλιση.
Στις τελευταίες βόλτες (χωρίς να πέσει κάτω το μηχανάκι) παρατήρησα ότι οι υπερχυλίσεις του καρμπυρατέρ ήταν υγρές προφανώς δηλαδή το μηχανάκι κάνει υπερχύλιση.
Είναι λογικό αυτό; Τι να τσεκάρω; Επίσης έχω υπερβολική κατανάλωση.
*
το μπουζί του δείχνει ότι το μείγμα είναι προς το πλούσιο αλλά στην οδήγηση το μηχανάκι δουλεύει μια χαρά. Δοκίμασα με Main jet από 175 (μαμά) σε 172 αλλά δεν δούλευε καλά ψηλά. H ασφάλεια της βελόνας είναι στη δεύτερη θέση από πάνω (να μου ζήσεις reinmaster, είχες δίκιο)
Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι καίει και δυστυχώς μου περιορίζει αισθητά την αυτονομία καυσίμου.
Ευχαριστώ