Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 106

Θέμα: Απόψεις για το Honda cbr954rr

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/03/2010
    Μηνύματα
    16

    Απόψεις για το Honda cbr954rr

    Παιδιά καλησπέρα είμαι νέος στην παρέα και θα ήθελα να μου πείτε τις απόψεις σας, πληροφορίες για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα που είναι αδυναμία μου(στήσιμο στο δρόμο, γκάζι, κόστος συντήρησης, κ.α.) και αν έχει κάποια διαφορά το μοντέλο του 2002 με αυτό του 2003 γιατί σε κάποιο site, είχαν σαν καλύτερο αυτό του 2003 μόνο που δεν μπορούσα να καταλάβω τί διαφορές είχαν..Προσωπικά την θεωρώ από τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες που έχουν βγει είναι Honda(αξιοπιστία) και σκέφτομαι στο άμεσο μέλλον να την αποκτήσω....
    Πάντα φοράμε κράνος και προφυλακτικό για να γλυτώσουμε από το κακό(έκανα και ρήμα), μόνο μην μπερδέψουμε ποιο πηγαίνει που...

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Πρωην κατοχος εδω.
    Τα μοντελα 02 και 03 νομιζω δεν εχουν καμια διαφορα, εκτος απο τα ρουλεμαν λαιμου που αντικατασταθηκαν απο ball σε roller.
    Εχει εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης και ειναι ενα απο τα πιο απροβληματιστα 1000ρια αλλα με καπως ευαισθητο κιβωτιο στη καταχρηση. Εχει απιστευτα καλα φρενα, λιγο απολυτη γεωμετρια που απαιτει σταμπιλιζατερ τιμονιου για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, ειδικα με 180/55 λαστιχο. Εχει καπως λιγοτερα αλογα σε σχεση με τον ανταγωνισμο της εποχης και οχι τοσο καλες αναρτησεις οσο θα ηθελα (αλλα αυτο φτιαχνεται). Ακομα ειναι απο το πιο ανετο SS για ψηλους, και μεχρι πολυ προσφατα το ελαφρυτερο 1000ρι.
    Must do mod ειναι να αποσυνδεσεις το φλαπ του φιλτροκουτιου για να βελτιωθει το σκαλοπατι στις 3000 στροφες και να ελεγξεις οτι η βαλβιδα της εξατμισης δουλευει σωστα σε περιπτωση που δεν εχει ολοσωμη. Αυτο ειναι ενα αλλο ευαισθητο σημειο, με το σερβομοτερ της βαλβιδας να θελει να παραδωσει πνευμα. Μακρια απο μηχανες με ολοσωμες κλπ χωρις powercommander.

    Αν βρεις καποιο που δεν εχει ταλαιπωρηθει και δεν σε απασχολει που εχει μονο 130 αλογα τροχο αντι για 760, χτυπα το. Οι τιμες παιζουν στα 4000, δωσε παραπανω μονο αν ειναι σα καινουργιο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Μέλος χωρίς V-Strom Το avatar του/της Hiro
    Εγγραφή
    17/02/2010
    Μηνύματα
    162
    Την είχα από το '03 εως το '06 και με με άφησε απόλυτα ευχαριστημένο σε ό,τι αφορά τον τομέα της θέσης οδήγησης και την φιλικότητα στην συμπεριφορά του γενικότερα (για SS). Αυτό που είναι λίγο σπαστικό είναι η ''τρύπα'' (τι τρύπα, χαράδρα πες) στις 2000-2500σαλ (αν θυμάμαι καλά). Το γκάζι τι σε νοιάζει? Για αγώνες θα το πάρεις? Αν όχι θα σε ικανοποιήσει πιστεύω. Του '02 με του '03 έχουν τεράστιες διαφορές στα... χρώματα. Και κάτι άλλο. ΔΕΝ υπάρχουν αξιόπιστα μηχανάκια στην κατηγορία. Αν βρείς ένα πολύ σκισμένο με 40.000 χλμ μπορεί να έχει αλλάξει 2 φορές μοτέρ. Αν δεν έχει ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα θα βγάλει αρκετά χλμ
    Από ομορφιά σκίζει, δεν χωράει αμφιβολία, και αφού σου αρέσει τόσο πολύ σου εύχομαι να το αποκτήσεις.Α! βάλε και ένα σταμπιλιζατέρ αν δεν έχει θα σου χρειαστεί.
    Αντε, και καλωσήρθες
    Experience is something you don't get until just after you need it.
    Παλιά ήμουν αναποφάσιστος αλλά τώρα πια δεν είμαι σίγουρος.

  4. #4
    Μέλος χωρίς V-Strom Το avatar του/της Hiro
    Εγγραφή
    17/02/2010
    Μηνύματα
    162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Πρωην κατοχος εδω.

    Αν βρεις καποιο που δεν εχει ταλαιπωρηθει και δεν σε απασχολει που εχει μονο 130 αλογα τροχο αντι για 760, χτυπα το. Οι τιμες παιζουν στα 4000, δωσε παραπανω μονο αν ειναι σα καινουργιο.
    Για πρόσεχε τα λόγια σου κύριος. Εμένα μέτρησε 136 + κάτι. Κάτσε μη βρω το διάγραμμα και γίνουμε μπίλιες από ρουλμάν. Ντάξει?
    Experience is something you don't get until just after you need it.
    Παλιά ήμουν αναποφάσιστος αλλά τώρα πια δεν είμαι σίγουρος.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kerasaki
    Εγγραφή
    29/08/2004
    Μηνύματα
    312
    Εκτος αν ο φιλος εννοει το 924 το οποιο αν δεν κανω λαθος εβγαινε και το 2002.
    Οντως απο τα πιο ελαφρια χιλιαρια με μαλλον απαραιτητη τη χρηση σταμπιλιζατερ.
    Δεν ειμαι κατοχος αλλα θα ηθελα να ειμαι!
    Θέλω να ζήσω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά
    Να ταξιδέψω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά να δω στα μάτια την τίγρη
    Που όλο με κοιτά
    Μεσ’ απ’ τα φώτα αυτής της πόλης
    Που σκοτώνει για λεφτά
    Που με σκοτώνει από αγάπη
    Όπως με σφίγγει όταν ξυπνά
    Κι ύστερα κλαίει μ’ αγκαλιάζει και μου λέει
    Πάρε με μαζί σου

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/05/2009
    Μηνύματα
    271
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kerasaki
    Εκτος αν ο φιλος εννοει το 924 το οποιο αν δεν κανω λαθος εβγαινε και το 2002.
    Οντως απο τα πιο ελαφρια χιλιαρια με μαλλον απαραιτητη τη χρηση σταμπιλιζατερ.
    Δεν ειμαι κατοχος αλλα θα ηθελα να ειμαι!
    929

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ναι ρε παιδια οντως, τι πινω? Το 954 εβγαινε το 03 και 04. Το 929 βγηκε το 01, 02 και ηταν αρκετα διαφορετικο.


    Hiro, για μενα και τα 136 πολλα ειναι, βολευομαι ανετα με 100.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kerasaki
    Εγγραφή
    29/08/2004
    Μηνύματα
    312
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DIM.K30
    929
    Θέλω να ζήσω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά
    Να ταξιδέψω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά να δω στα μάτια την τίγρη
    Που όλο με κοιτά
    Μεσ’ απ’ τα φώτα αυτής της πόλης
    Που σκοτώνει για λεφτά
    Που με σκοτώνει από αγάπη
    Όπως με σφίγγει όταν ξυπνά
    Κι ύστερα κλαίει μ’ αγκαλιάζει και μου λέει
    Πάρε με μαζί σου

  9. #9
    Μέλος χωρίς V-Strom Το avatar του/της Hiro
    Εγγραφή
    17/02/2010
    Μηνύματα
    162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Ναι ρε παιδια οντως, τι πινω? Το 954 εβγαινε το 03 και 04. Το 929 βγηκε το 01, 02 και ηταν αρκετα διαφορετικο.

    Το 929 σταμάτησε το ΄01 και το ΄02 βγήκε το 954 (πιό μικροκαμωμένο και πιό νευρικό) το οποίο την επόμενη χρονιά άλλαξε τα χρώματα. Το ΄04 η λεπίδα έγινε για πρώτη φορά χιλιάρα και έχασε και το πορτ μπαγκαζ κάτω απ' το σελάκι του συνεπιβάτη( ) που τόσο μ' άρεσε.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Hiro, για μενα και τα 136 πολλα ειναι, βολευομαι ανετα με 100.
    Τώρα εγώ βολεύομαι και με τα 75
    Experience is something you don't get until just after you need it.
    Παλιά ήμουν αναποφάσιστος αλλά τώρα πια δεν είμαι σίγουρος.

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
    Το 929 σταμάτησε το ΄01 και το ΄02 βγήκε το 954 (πιό μικροκαμωμένο και πιό νευρικό) το οποίο την επόμενη χρονιά άλλαξε τα χρώματα. Το ΄04 η λεπίδα έγινε για πρώτη φορά χιλιάρα και έχασε και το πορτ μπαγκαζ κάτω απ' το σελάκι του συνεπιβάτη( ) που τόσο μ' άρεσε.

    Τώρα εγώ βολεύομαι και με τα 75
    ναι οντως ετσι ειναι.
    Σπαω την κεφαλη μου να βρω τι βγαζει 75 αλογα....SV?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Το 929 ήταν φυσικό πρόγονος του 954 γεωμετρικά και σα μοτέρ (πλαίσιο Pivotless και στα δύο, ίδιο μοτέρ ουσιαστικά).
    Το 954 ήταν όπως σωστά αναφέρθηκε ένα εξαιρετικά φιλικό αλλά και παράλληλα ξυραφένιο μηχανάκι που απλά είχε την ατυχία να παρουσιαστεί όταν οι άλλοι ήδη έβγαζαν χιλιάρια, η honda είχε πάρει απο καιρό τον κατήφορο στη κατηγορία (τουριστάδικα ss) και λόγο και της μικρότερης μέγιστης απόδοσης πούλησε λίγο.
    Το 929 θάφτηκε την ίδια στιγμή που παρουσιάστηκε όταν η honda το ανακοίνωσε στα 151 άλογα και στα δυναμόμετρα μετα βίας ξεπερνούσε τα 120... μέτριο αισθητικά, με τα ίδια εξαιρετικα φρένα όμως και μπροστινό.
    Και τα δύο μηχανάκια ξυπνούσαν με ολόκληρα συστήματα (καλά 929 έφταναν τα 135 άλογα απο 121-122 ρόδα).
    Αρκετά 954 έχουν βγάλει ζημιές σε μπλόκ (ραγίσματα) λόγο πιθανότατα κάκιστων μειγμάτων με ολόκληρη εξάτμιση μια και εκείνη την εποχή τα power commander ήταν απαγορευμένη λέξη για τους βελτιωτές της εποχής... και απο σαζμάν δε ήταν τα καλύτερα έχοντας υπ'όψιν μου αρκετά που έχουν βαρέσει 2α ή 3η (έκανε εκπληκτικές σούζες το πράγμα).


    Ότι βρείς, πέρασε το απο κόσκινο μια και δε παύει να είναι ένα παλιό και ίσως 3ο ή 4ο χέρι ss.
    Ο πρώτος το πρόσεξε γιατί το πλήρωσε, ο δεύτερος ότι γλίτωσε το βελτίωσε.... απο τον τρίτο και μετά... άστα να πάν….




  12. #12
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
    Για πρόσεχε τα λόγια σου κύριος. Εμένα μέτρησε 136 + κάτι. Κάτσε μη βρω το διάγραμμα και γίνουμε μπίλιες από ρουλμάν. Ντάξει?
    Eχμμμμμμ 142 το δικό μου

    Φιλαρακι... το μηχανάκι είναι σούπερ, απλά νευρικό, ελαφρύ και κοντό.... ότι πρέπει δλδ!!!!
    Θέλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ stab εκτος αν σου αρέσει να ανοιγεις το γκάζι και να προσευχεσαι...

    Δεν έχει τα άλογα που έχουν τα σημερινά 1000 αλλά εχει χαρακτήρα

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αν δεν κανω λαθος, τα ραγισμενα μπλοκ ειχαν να κανουν με προβληματα στην παραγωγη και αντικατασταθηκαν εντος εγγυησης. Αν επισης δεν κανω λαθος αφορουσαν κυριως τις βρετανικες μηχανες. Αν δεν κανω λαθος ολα αυτα...

    Παντως να πουμε και στον φιλο που ενδιαφερεται για το 954, οτι απο μεταπωλητικη αξια μηδεν, οποτε αξιζει να το παρει αν το βρει πραγματικα φτηνο (και σε καλη κατασταση) πραγμα αδυνατο με τους καουμπουδες που κυκλοφορανε....αλλιως, ισως το 1000 του 04+ να ειναι πιο καλη επιλογη.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    Μέλος χωρίς V-Strom Το avatar του/της Hiro
    Εγγραφή
    17/02/2010
    Μηνύματα
    162
    Ναι +954 στα 2 προτελευταία tost(post ήθελα να πω)
    Drbig μπες στο προφίλ και δε
    Έχω δει ουκ ολίγα και σε ελληνικά συνεργεία. Και πολλά απ' αυτά ήταν εκτός εγγύησης Και όντως ραγισμένο μπλόκ είναι η πιό συνηθισμένη αιτία.
    Experience is something you don't get until just after you need it.
    Παλιά ήμουν αναποφάσιστος αλλά τώρα πια δεν είμαι σίγουρος.

  15. #15
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Αν δεν κανω λαθος, τα ραγισμενα μπλοκ ειχαν να κανουν με προβληματα στην παραγωγη και αντικατασταθηκαν εντος εγγυησης. Αν επισης δεν κανω λαθος αφορουσαν κυριως τις βρετανικες μηχανες. Αν δεν κανω λαθος ολα αυτα...

    Παντως να πουμε και στον φιλο που ενδιαφερεται για το 954, οτι απο μεταπωλητικη αξια μηδεν, οποτε αξιζει να το παρει αν το βρει πραγματικα φτηνο (και σε καλη κατασταση) πραγμα αδυνατο με τους καουμπουδες που κυκλοφορανε....αλλιως, ισως το 1000 του 04+ να ειναι πιο καλη επιλογη.
    Κύριοι.....

    Τα 954 βγήκαν το 2002 και το 2003. Το 04 βγήκε το 1000RR....

    A... και πουλάμε εμείς ένα λέμε!!! Αλλά επειδή το αγαπάμε δεν το σκοτώνουμε

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF