Σε γενικές γραμμές οι πληροφορίες έχουν τη λογική να βοηθήσουν όποιον-όποια θέλει να περάσει από τα μέρη που περάσαμε ή να πάει προς Πορτογαλία-Ισπανία. Μια γενική εικόνα. Προφανώς υπάρχουν ομορφότερες, γρηγορότερες κλπ διαδρομές. Όποιος έχει κάτι να προσθέσει παρακαλώ να το κάνει. Όσο πιο πλήρεις είναι οι πληροφορίες τόσο το καλύτερο. Σχόλια για το ταξίδι μπορούν να γίνουν στο αντίστοιχο ταξιδιωτικό όταν και εαν αυτό γραφτεί. Εδω δεν θα βοηθήσουν.
Οδηγός ήταν το ντακαράκι. Στους επαρχιακούς ή εθνικούς χωρίς διαχωριστικό ο ρυθμός ήταν αρκετά εως πολύ πάνω από το όριο του δρόμου. Στους αυτοκινητόδρομους λιγότερο πάνω από το όριο με ταχύτητες 140-150.
Το ταξίδι είχε τέσσερις πόλεις “στόχους”. Η πρόθεσή μας ήταν απλά να διανυκτερεύουμε μέχρι τις πόλεις στόχους. Ακολουθήσαμε δρόμους (στη συντρηπτική τους πλειοψηφία) χωρίς διόδια. Δηλαδή επαρχιακούς αλλά και εθνικές οδούς ανευ διοδίων. Όριο διαμονής είχε οριστεί το 20ευρω ανα άτομο τη μέρα και δεν το ξεπεράσαμε.
Συνολικά.
Διανύσαμε 8.800 χιλιόμετρα περίπου (μαζί με το πάτρα-αθήνα, αθήνα πάτρα). Σε αυτά περιλαμβάνονται και μικρές ή μεγάλες παρακάμψεις για να ακολουθήσουμε διαδρομές που είχαμε αποφασίσει να οδηγήσουμε.
Το ντακαράκι χρειάστηκε 403,11 λίτρα βενζίνης με κόστος 540,3 ευρώ. Η μέση κατανάλωση ήταν 4,6 λίτρα ανα 100 χλμ.
Η μέση τιμή βενζίνης ήταν 1,34 ευρώ το λίτρο.
Οι τιμές ανα χώρα ήταν
Ιταλία 1,46 εως 1,5
Γαλλία τα ίδια
Ισπανία 1,2 εως 1,3
Πορτογαλλία όπως Ιταλία-Γαλλία
Γιβραλτάρ 0.8 λίρες περίπου 1,1 ευρω
Ανδόρρα 1,1.
Τα χιλιόμετρα ανα μέρα έχουν μια απόκλειση από το γενικό σύνολο. Κάπου χάσαμε κάτι δεκάδες. Επίσης τα χιλιόμετρα εντός πόλεων ή μονοήμερες εκδομούλες δεν καταγράφονται εκτός αν υπάρχει λόγος. Τα ορθογραφικά λάθη επιβάλλονται. Αν κάποιος-α διαπιστώσει λάθος πληροφορία να το πει άμεσα για να το διορθώσω.
Αντε γιατί με ζάλισα με την εισαγωγή.