Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Διαφορες απορίες(αλυσιδα και ντεπόζιτο)

  1. #1
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230

    Διαφορες απορίες(αλυσιδα και ντεπόζιτο)

    Ολα για ενα R6 06:

    Αλυσιδα...


    Πρόκειται να αλλάξω ψαλίδι και επειδή η αλυσιδα ειναι περασμένη στο ψαλίδι πρεπει να ανοιχτει και να
    περαστει στο καινούριο. Απ'οτι διαβασα υπάρχουν δυο ειδη κουμπώματος, ενα με έλασμα που μπαινει στο κουμπωμα(οπως στα ποδήλατα) και αυτο με τον πύρο.

    Βλέπω στις εικονες του παρακατω λινκ ότι το κουμπωμα στο δευτερο ειδος (που μαλλον αυτο εχει η τωρινη μου αλυσιδα) εχει "αν κατάλαβα καλα", δυο πύρους κούφιους τους οποίους ομως δεν μπορώ να βρω για να την ξεκουμπώσω.

    http://www.canyonchasers.net/shop/ge...chain-rplc.php

    Πως θα βρω το σημειο στο οποιο πρεπει να την ανοιξω?

    αν την ανοιξω, για να την ξανακουμπωσω στο καινουριο ψαλίδι, θελει καινουριο πύρο και o-rings?



    Μηπως επειδή ειναι η αλυσιδα που ερχεται απο το εργοστάσιο επάνω στη μηχανη, δεν εχει κουμπωμα και ειναι κατασκευασμενη "επανω" στο ψαλίδι(οποτε αναγκαστικά παω σε καινουρια)?

    αν παρω καινουρια αλυσιδα τελικά και πρεπει να βγαλω καποιους κρίκους, απλά βαζω το εργαλειο που σπρώχνει τους πυρους και βγαζω τον πυρο στο μηκος που θελω? Ρωταω γιατι ολοι οι πυροι εχου πεπλατυσμένες ακρες για να μη βγαίνουν.



    Η αλυσίδα ειναι η DID 525V8

    -----------------------------
    Ντεπόζιτο....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	eikona2.jpg 
Προβολές:	277 
Μέγεθος:	56,1 KB 
ID:	140615

  2. #2
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Ντεπόζιτο...

    Λοιπόν, μετά από πτώση το ντεπόζιτο ξύστηκε και εκανε κι ενα βαθουλωματάκι.
    Δεν εχει ανοιξει τρύπα να σταζει αλλά εχει φαγωθει μεταλλο και δεν ξερω τι παχος εχει.


    Το φουσκωμα στα συνεργεια με ποιο τρόπο το κανουν?
    ποσο περίπου κοστίζει και που το κανουνε?(φανοποιεια?)

    Αν εχει μεινει λιγο μονο μεταλλο στο συγκεκριμένο σημείο, υπαρχει περίπτωση να τρυπησει με το φουσκωμα?
    Μπορώ με καποιο τρόπο να το ενισχύσω καπως στο σημειο αυτο

    αν θελω να το βαψω απο πανω μονος μου, τι ειδους μπογιά θα βαλω?(καμια παραπανω λεπτομέρεια στο θεμα αυτο?)

    Ευχαριστώ σας!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	eikona1.jpg 
Προβολές:	276 
Μέγεθος:	95,4 KB 
ID:	140616

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    για βαφες ξεκινα απο δω
    http://www.bikenet.gr/index.php?opti...&topic=14408.0


    επισης καποιο παιδι εβαψε προσφατα ενα Bandit μονος του, για ψαξε λιγο το θεμα και ρωτα τον.

    ελπιζω ολα καλα και να μην χτυπησες

  4. #4
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    σε ενα σημειο αναφερει και τις μεταλλικές επιφάνειες ο keleytis αλλά γενικά στο αρθρο κατάλαβα οτι μιλάει για βαφη πλαστικών.


  5. #5
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ρε συ ανοιξε κανα μσν...


  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
    σε ενα σημειο αναφερει και τις μεταλλικές επιφάνειες ο keleytis αλλά γενικά στο αρθρο κατάλαβα οτι μιλάει για βαφη πλαστικών.

    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=64768
    για δες εδω

  7. #7
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824

    Re: Διαφορες απορίες(αλυσιδα και ντεπόζιτο)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
    Ολα για ενα R6 06:

    Αλυσιδα...


    Πρόκειται να αλλάξω ψαλίδι και επειδή η αλυσιδα ειναι περασμένη στο ψαλίδι πρεπει να ανοιχτει και να
    περαστει στο καινούριο. Απ'οτι διαβασα υπάρχουν δυο ειδη κουμπώματος, ενα με έλασμα που μπαινει στο κουμπωμα(οπως στα ποδήλατα) και αυτο με τον πύρο.

    Βλέπω στις εικονες του παρακατω λινκ ότι το κουμπωμα στο δευτερο ειδος (που μαλλον αυτο εχει η τωρινη μου αλυσιδα) εχει "αν κατάλαβα καλα", δυο πύρους κούφιους τους οποίους ομως δεν μπορώ να βρω για να την ξεκουμπώσω.

    http://www.canyonchasers.net/shop/ge...chain-rplc.php

    Πως θα βρω το σημειο στο οποιο πρεπει να την ανοιξω?

    αν την ανοιξω, για να την ξανακουμπωσω στο καινουριο ψαλίδι, θελει καινουριο πύρο και o-rings?



    Μηπως επειδή ειναι η αλυσιδα που ερχεται απο το εργοστάσιο επάνω στη μηχανη, δεν εχει κουμπωμα και ειναι κατασκευασμενη "επανω" στο ψαλίδι(οποτε αναγκαστικά παω σε καινουρια)?

    αν παρω καινουρια αλυσιδα τελικά και πρεπει να βγαλω καποιους κρίκους, απλά βαζω το εργαλειο που σπρώχνει τους πυρους και βγαζω τον πυρο στο μηκος που θελω? Ρωταω γιατι ολοι οι πυροι εχου πεπλατυσμένες ακρες για να μη βγαίνουν.



    Η αλυσίδα ειναι η DID 525V8

    -

    Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος, αλλά από τις ερωτήσεις που κάνεις για το βάλε-βγάλε της αλυσίδας, θα έλεγα να εμπιστευθείς την τοποθέτηση της καινούργιας και ταυτόχρονα την ασφάλειά σου σε κάποιον "επαγγελματία" να το πω κομψά...

    Πάντως τους πίρους από την παλιά αλυσίδα μπορείς να τους βγάλεις κόβοντας το πεπλατυσμένο μέρος τους με έναν τροχό...το ίδιο θα κάνεις και για την καινούργια σε περίπτωση που περισσεύει...
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  8. #8
    ...ο θεατής μου !!! Το avatar του/της AVATOS
    Εγγραφή
    06/11/2007
    Μηνύματα
    119
    η αλυσιδα σου εχει μια ασφαλεια.αυτη μοιαζει με πεταλο (πιο συμπιεσμενο-μοναδικο σε ολη την αλυσιδα-δεν θα το βρεις μονο εαν λειπει).
    αν την βγαλεις τοτε μπορεις να αφαιρεσεις (απο πισω πλεον) αυτον τον "κρικο" που κουμπωνε η ασφαλεια και να βγαλεις την αλυσιδα.
    οταν αλλαζεται αλυσιδα αλλαζωνται κ μπρος-πισω γραναζια.

    ...ο odt μαλλον εχει δικιο!
    ...που να στα λέω κύριε πρόεδρε!

  9. #9
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AVATOS
    η αλυσιδα σου εχει μια ασφαλεια.αυτη μοιαζει με πεταλο (πιο συμπιεσμενο-μοναδικο σε ολη την αλυσιδα-δεν θα το βρεις μονο εαν λειπει).
    αν την βγαλεις τοτε μπορεις να αφαιρεσεις (απο πισω πλεον) αυτον τον "κρικο" που κουμπωνε η ασφαλεια και να βγαλεις την αλυσιδα.
    οταν αλλαζεται αλυσιδα αλλαζωνται κ μπρος-πισω γραναζια.

    Το "πεταλο" που λες μαλλον ειναι το ελασμα που αναφερω παραπανω.
    Κανε τον κοπο αν θες να διαβασεις στο 1ο ποστ που εκανα οτι υπαρχουν(τουλαχιστον) 2 είδη συνδεσμου,
    αυτο με το "πεταλο" (clip-type masterlinks) και δε χρησιμοποιουνται τοσο πολυ σε αλυσιδες στις οποιες ασκουνται μεγαλες σχετικα δυναμεις (μεγαλου κυβισμου μηχανες ας πουμε)
    http://www.motorcycle-superstore.com...768520LINK.jpg


    υπαρχει κι το αλλο που αναφερω (rivet-type master links) το οποιο ενδυκνειται για την
    περιπτωση μου και το οποιο εχει και η τωρινη μου αλυσιδα.
    http://www.af1racing.com/store/ProdI...ivetmaster.jpg



    ...ο odt μαλλον εχει δικιο! [/B]
    πολύ χρησιμο το σχολιο σου. Φαινεται οτι εσυ την αλλαζεις μονος σου την αλυσιδα και ξερεις καλα οτι δεν ειναι δουλεια για αρχαριους σαν εμενα ε;



    Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
    Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος, αλλά από τις ερωτήσεις που κάνεις για το βάλε-βγάλε της αλυσίδας, θα έλεγα να εμπιστευθείς την τοποθέτηση της καινούργιας και ταυτόχρονα την ασφάλειά σου σε κάποιον "επαγγελματία" να το πω κομψά...

    Πάντως τους πίρους από την παλιά αλυσίδα μπορείς να τους βγάλεις κόβοντας το πεπλατυσμένο μέρος τους με έναν τροχό...το ίδιο θα κάνεις και για την καινούργια σε περίπτωση που περισσεύει...

    δεν ειναι σιγουρο οτι θα το κανω μονος μου. πληροφοριες ζηταω και νομιζω οτι το να το κανω μονος μου και μετα να το παω και στο μαστορα για να το τσεκαρει αν ειναι καλα, ειναι και ο καλυτερος τροπος για να μαθω.
    Γνωριζεις αν μια αλυσιδα που την ξεκουμπωνω ειναι δυνατον μετα να ξανακουμπωθει η αφου την κουμπωσεις και μετα την ξεκουμπωσεις παει για πεταμα? (εννοω οτι οι τρυπες των κρικων στις οποιες μπαινοβγαινει ο συνδεσμος μπορει να αλλοιωνονται βγαζοντας τον πυρο του συνδέσμου οποως περιγραφεται στο παρακατω λινκ)


    ----------------
    Παραθετω κι ενα χρησιμο λινκ για οποιον αναζητησει κατι μελλοντικα..
    http://www.mad-ducati.com/Technical/...inToolUse.html

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
    υπαρχει κι το αλλο που αναφερω (rivet-type master links) το οποιο ενδυκνειται για την
    περιπτωση μου και το οποιο εχει και η τωρινη μου αλυσιδα.
    http://www.af1racing.com/store/ProdI...ivetmaster.jpg

    δεν ειναι σιγουρο οτι θα το κανω μονος μου. πληροφοριες ζηταω και νομιζω οτι το να το κανω μονος μου και μετα να το παω και στο μαστορα για να το τσεκαρει αν ειναι καλα, ειναι και ο καλυτερος τροπος για να μαθω.
    Γνωριζεις αν μια αλυσιδα που την ξεκουμπωνω ειναι δυνατον μετα να ξανακουμπωθει η αφου την κουμπωσεις και μετα την ξεκουμπωσεις παει για πεταμα? (εννοω οτι οι τρυπες των κρικων στις οποιες μπαινοβγαινει ο συνδεσμος μπορει να αλλοιωνονται βγαζοντας τον πυρο του συνδέσμου οποως περιγραφεται στο παρακατω λινκ)
    Με τον 1ο τρόπο που είναι το έλασμα, μπορείς να το κάνεις μόνος σου. Θέλει λίγο προσοχή για να μην στραβώσει το ελασματάκι και δεν κουμπώσει σωστά.
    Ο 2ος τύπος θεωρείται ασφαλέστερος και μηδενίζει την πιθανότητα να σου φύγει το έλασμα που λέμε. Το πρόβλημα είναι ότι χρειάζεται ειδικό εργαλείο, που πιάνει πάνω στο "κούφιο" εξωτερικό κομμάτι των πείρων και τα ξεχυλώνει.

    Για το βάψιμο που ρωτάς, το φούσκωμα δεν είναι φούσκωμα. Απλά εχει επικρατήσει αυτός ο όρος. Με ειδικούς λεβιέδες που μπαίνουν μέσα απ΄την τάπα βγάζουν το βαθούλωμα προς τα έξω.
    Ότι ελλάτωμα μείνει, κρύβεται με στόκο και στο βάψιμο. Αν δεν έχεις ξανασχοληθεί με τέτοια θέματα το πηγαίνεις σε κάποιον επαγγελματία.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Γιατί δεν σου καλύπτει η ασφαλιστική καινούργιο ντεπόζιτο;

  12. #12
    ...ο θεατής μου !!! Το avatar του/της AVATOS
    Εγγραφή
    06/11/2007
    Μηνύματα
    119
    δεν ειχα προθεση να σε προσβαλω.
    απλα ο τροπος που το εθεσες κ οτι δεν ανεφερες για γραναζια μου εδωσαν αυτην την εντυπωση.σορρυ κιολας.

    στην δευτερη περιπτωση χρειαζεσαι εξωλκεα ή εναν μικρο τροχο.
    κ επισεις και αλλα εργαλεια για ολη την δουλεια.

    δεν ειναι κατι δυσκολο αρκει να σε βοηθουν τα εργαλεια.

    καλη επιτυχια αν το δοκιμασεις!

    (εγω τα αλλαζω).




    ...που να στα λέω κύριε πρόεδρε!

Παρόμοια θέματα

  1. Αλυσίδα και γρανάζια σε Multi
    από tam στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2009, 09:56
  2. ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΓΡΑΝΑΖΙΑ!!!!!
    από Arapoglidis στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2007, 17:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF