Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Ηλεκτρικό enduro

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661

    Ηλεκτρικό enduro

    Κυκλοφορούσε ως φήμη, αλλά πλέον υπάρχουν αδιάσειστες αποδείξεις σχετικά με το ηλεκτροκίνητο enduro που ετοιμάζει η ΚΤΜ, ενώ ανακοινώθηκαν επίσης ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά. Η πηγή; Ένα αμερικανικό περιοδικό που ασχολείται –με τι άλλο;- με ηλεκτρονικά.

    Ενώ οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν κάνει μέχρι στιγμής βηματάκια στο πεδίο των «μηδενικής εκπομπής ρύπων» μοτοσικλετών, η KTM ετοιμάζεται να κάνει…άλμα, με την επικείμενη παρουσίαση της πρώτης ηλεκτροκίνητης μοτοσικλέτας ευρείας παραγωγής. Η δραστήρια αυστριακή εταιρεία πειραματιζόταν αρκετό καιρό με το συγκεκριμένο project, έχοντας κατασκευάσει πρωτότυπα ηλεκτροκίνητα MX και enduro και -όπως όλα δείχνουν-, το ενδεχόμενο ευρείας παραγωγής τους δεν είναι και τόσο…μελλοντικό.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20081022ktme1.jpg 
Προβολές:	253 
Μέγεθος:	67,8 KB 
ID:	146077

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Οι τεχνικοί της KTM, εστιάζουν στους τομείς της αποτελεσματικότητας και της αξιοπιστίας στο απαιτητικό και σκληρό χωμάτινο περιβάλλον, υποβάλλοντας την enduro έκδοση σε συνεχείς δοκιμές. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα χρειαστεί ένα διάστημα 24 μηνών έως ότου ολοκληρωθεί η εξέλιξη του εν λόγω ηλεκτροκίνητου μοντέλου, πριν αυτό περάσει στην παραγωγή. Το ηλεκτρικό enduro της KTM αποθηκεύει την ενέργεια σε μία συστοιχία μπαταριών ιόντων του λιθίου ικανές να προσφέρουν 40 λεπτά αυτονομίας σε συνθήκες αγώνα, ενώ για την πλήρη επαναφόρτιση τους απαιτείτε χρόνος μίας ώρας.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20081022ktme2.jpg 
Προβολές:	254 
Μέγεθος:	72,4 KB 
ID:	146078

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Η συστοιχία των μπαταριών μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα ζυγίζουν συνολικά 17 κιλά, ένα νούμερο πολύ χαμηλό αν αναλογιστεί κανείς το κέρδος σε απώλεια βάρους, λόγω της «έλλειψης» του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ρεζερβουάρ. Σε ότι αφορά στο κόστος και σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Harald Plöckinger, ενός εκ των υπευθύνων του project, η τιμή του…μπριζωμένου enduro θα είναι παραπλήσια των μοτοσικλετών της εταιρείας που χρησιμοποιούν «συμβατική» τεχνολογία.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20081022ktme3.jpg 
Προβολές:	251 
Μέγεθος:	60,5 KB 
ID:	146079

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Αξίζει επίσης να σημειωθεί, πως «συμπαραστάτης» της KTM σε αυτή την προσπάθεια είναι η Αυστριακή κυβέρνηση, η οποία και έχει αναλάβει ένα μεγάλο μέρος της χρηματοδότησης για την εξέλιξη του μοντέλου. Τέλος, η πρόθεση της KTM να παρουσιάσει το πρώτο ηλεκτροκίνητο enduro μόνο τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί, αφού ήδη στην FIM έχει συσταθεί μία επιτροπή αντικείμενο της οποίας αποτελεί η προοπτική διοργάνωσης «πράσινων» αγώνων με οχήματα μηδενικής εκπομπής ρύπων. Προνοητικοί οι Αυτριακοι…

    http://www.mototriti.gr/news/preview..._DATA_ID=72418


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20081022ktme4.jpg 
Προβολές:	250 
Μέγεθος:	86,9 KB 
ID:	146080

  5. #5
    Μέλος Το avatar του/της iagos
    Εγγραφή
    02/08/2004
    Μηνύματα
    36
    Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του ηλεκτροκινητήρα είναι πώς έχει την ίδια ροπή από το πρώτο χλμ/ώρα μέχρι την τελική του. Για αυτό υπάρχουν ήδη τέτοιες εφαρμογές σε muscle cars και τζιπάκια.

  6. #6
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Ουαοοοο......

    Ευχομαι να βγει στην παραγωγη..........





    Οταν θα τα εχω παρατησει.......

  7. #7
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από iagos
    έχει την ίδια ροπή από το πρώτο χλμ/ώρα μέχρι την τελική του.
    όχι ακριβώς.

  8. #8
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    όχι ακριβώς.





    Οταν λες όχι ακριβώς?
    Έτσι χωρίς εξήγηση??

  9. #9
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Οι ηλεκτρικοί κινητήρες εμφανίζουν την μέγιστη ροπή στρέψης κατά την εκκίνηση.
    Κατόπιν, αυξανόμενων των σ.α.λ. βαίνει μειούμενη η ροπή στρέψης.

  10. #10
    Μέλος Το avatar του/της iagos
    Εγγραφή
    02/08/2004
    Μηνύματα
    36
    Δεν το ήξερα. Με τι πρόοδο μειώνεται;

  11. #11
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αν και δεν είναι απόλυτο, αντιστρόφως αναλογική.
    Και με περιορισμό το όριο στροφών του κινητήρα.

  12. #12
    εμενα τα πρασινα οχηματα δε μου αρεσουν,καυσιμο και παλι καυσιμο.

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Παγκόσμιο Enduro?
    από Stergios69 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2004, 16:41
  3. 14η Συναντηση Enduro 3,4,5/9/2004
    από SaraMaritis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2004, 14:32
  4. Boh8eia gia agora enduro! (confused)
    από xalaros στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2004, 18:44
  5. Pls Help 4 Enduro
    από CyBeRseXX στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF