Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Service 30.000 km σε F650GS(fl) - μονοκύλινδρο / Δίμπουζο

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της CGass1
    Εγγραφή
    02/05/2007
    Μηνύματα
    17

    Service 30.000 km σε F650GS(fl) - μονοκύλινδρο / Δίμπουζο

    Θα έπρεπε κανονικά να ξεκινήσω να περιγράψω πως βρέθηκα με τη "σφίγκα", "ταξί", "χανουμάκι" (κιτρινόμαυρο γαρ, εγώ βάζελος, αλλά καβάλα στο κιτρινόμαυρο!!! )αλλά anyway ...

    Όπως και να έχει η μικρά, απαιτεί σύντομα το service της για τα πρώτα της 30.000 km (άτα, ατούλα).

    Σε μια πρώτη προσέγγιση που έγινε στο BMW-Motoshop (www.bmw-moto.gr) αναφέρθηκε ότι:

    α) θα πρέπει να αλλαχθεί και το φίλτρο βενζίνης. ("ακριβό ανταλλακτικό, περί τα 100,00€ ") Ρίχνω μια ματία σε Service Manual (το γνωστό από το ιντερνετι, αναφέρεται στο μονόμπουζο, αλλά πόσο αλλάζουν τα δεδομένα?!) το οποίο αναφέρει ότι η αλλαγή γίνεται στα 40.000km, και όχι στα 30.000km.

    Με βάση την ποιότητα της ελληνικής μπετζίνας, κατανοώ το προληπτικό του πράγματος.
    Ή μήπως δε θα έπρεπε?
    Ή μήπως είναι φίλοι μας οι γερμανοί κάτι ξέρουν που λένε 40.000km?

    β) το service θα περιλαμβάνει και αλλαγή σε τακάκια (μπρος - πίσω).

    To όλο project με λάδια-ξύδια, κοστολογήθηκε άνω των 450,00€ (κάπου 470,00 αν θυμάμαι καλά).

    Θα ρωτήσω βέβαια και αλλού, αλλά στέκουν οι προσεγγίσεις του BMW-Motoshop ?
    Τι λέει η εμπειρία των παλιών ??

    Παράλληλα σε μια κλεφτή ματία (τι τις θέλω και αγχώνομαι από τώρα) είδα ότι κάτι έλεγε για αισθητήρες ΑΒS στα 40.000km...


    Αι απαντήσεις δεκτές και καλοδεχούμενες ...

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Μηχανή... Οκ
    Γυναίκα... Οκ

    Χ Ρ Ο Ν Ο Β Ρ Ε Π Α Ι Δ Ι Α ! ! ! !

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Νομίζω ότι σου λέει κομματάκι πολλά.
    Εκτός αν περιλαμβάνει και ρύθμισμα βαλβίδων που όμως δε χρειάζεται.
    Το φίλτρο ναι, το αλλάζουν παντού στα 30000 χλμ. & εγώ τότε το άλλαξα.
    Μια λογική τιμή θα μου ήταν το πολύ τα 300 euros.
    Αν σκεφτείς ότι σε λάδια - ξύδια δε δίνεις ποτέ πάνω από 80.
    Αν βάλεις και το φίλτρο βενζίνας & καθαρισμό του ψεκασμού άλλα 150.
    Τώρα εξαρτάται και από το τι τακάκια θα βάλεις.
    Προσωπικά χρησιμοποιώ τα τακάκια της Premier τα οποία είναι οικονομικά & είμαι αρκετά ευχαριστημένος.
    Κάνε ένα τηλέφωνο και στο MotoZita & νομίζω ότι θα μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος και από τη τιμή & από τη δουλειά.


  3. #3
    Αν λέω ΑΝ σου είπε 100 ευρώ το φίλτρο της βενζίνης τότε είναι κοινός απατεώνας.16 ευρώ έχει αν πάρεις το BMW και 9 ευρώ έχει το BOSCH που είναι ακριβώς το ίδιο.Η BMW δίνει αλλαγή κάθε 40.000 χλμ για το φίλτρο βενζίνης και κάθε 20.000 χλμ αν είναι κακή η ποιότητα της βενζίνης.Μπορείς να το αλλάξεις σε 5 λεπτά μόνος σου είναι πανεύκολο.
    Τα τακάκια μπορείς να δεις και μόνος σου αν θέλουν αλλαγή δεν έχουν κάποια σταθερά χιλιόμετρα μπορεί να αλλάξεις σε 20.000 χλμ μπορεί και σε 5.000 χλμ.Αν θέλουν αλλαγή τα αλλάζεις και αυτά μόνος σου πολύ εύκολα σε 20 λεπτά.Πάρε Ferodo που είναι και φθηνά και καλά εδώ θα δείς πως να τα αλλάξεις http://forum.bmwbikers.gr/showthread.php?t=2030

    Εδώ θα δείς πως να αλλάξεις τα λάδια που και αυτό είναι πολύ εύκολο http://forum.bmwbikers.gr/showthread.php?t=1611


    Δεν λέει κάτι για αισθητήρες ABS μάλλον κάποιο λάθος κάνεις και μη διανοηθής να τους πειράξεις.

    Επίσης το θεωρώ απίθανο να θέλει ρύθμιση βαλβίδων σε αυτά τα χιλιόμετρα...οπότε με ένα κατοστάρικο για αναλώσιμα είσαι μια χαρά και το φτιάχνεις και μόνος σου.


    Και για να σου φύγει η απορία δεν έχουν διαφορές σε διαστήματα σέρβις τα μονόμπουζα από τα δίμπουζα...τα ίδια μοτέρ είναι.



  4. #4
    Νέο μέλος Το avatar του/της CGass1
    Εγγραφή
    02/05/2007
    Μηνύματα
    17
    Κατ'αρχάς (και επί της αρχής) θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια τους MikeG και Bavarian για τις γρήγορες και εμπεριστατομένες απαντήσεις τους.

    Τα θέματα που θέλω να ξεκαθαρίσω είναι τα εξής:

    α) κατσαβίδι δεν βάζω εύκολα στη moto. Οι λόγοι είναι δύο:
    1. Δεν το έκανα σε πια χρέπια μηχανάκια που είχα, θα το κάνω σε τούτο δω που
    είναι με όλα του τα service σε εξουσιοδοτημένα??
    2. Χ Ρ Ο Ν Ο Β Ρ Ε Π Α Ι Δ Ι Α ! ! ! ! !

    β) έκανα κάποια λαθάκια όσον αφορά στο φίλτρο και στον αισθητήρα του ABS.
    1. το φίλτρο φαίνεται να αντικαθίσταται κάθε 20.000 (για αυτό το περίμενα στα 40.000). Πρέπει να ελέγξω το service book να δω αν έχει ξαναλλαγθει
    2. αυτό που είναι προς αλλαγή στα 40 Κ είναι το: "primary front/rear brake master cylinder cup".

    Στη λογική των παραπάνω, και με βάση αυτά που μου είπαν στο Motoshop (ότι δηλ, το φίλτρο, δεν είναι φίλτρο αλλά και ρυθμιστής της πίεσης του καυσίμου) αντιλαμβάνομαι ότι το "φίλτρο" είναι αυτό που φαίνεται στην 2η εικόνα (P/N: 13 53 7 669 776).


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	graphic2.gif 
Προβολές:	762 
Μέγεθος:	13,3 KB 
ID:	146162
    Μηχανή... Οκ
    Γυναίκα... Οκ

    Χ Ρ Ο Ν Ο Β Ρ Ε Π Α Ι Δ Ι Α ! ! ! !

  5. #5
    Νέο μέλος Το avatar του/της CGass1
    Εγγραφή
    02/05/2007
    Μηνύματα
    17
    ... και η δεύτερη εικόνα ( το φίλτρο) ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fuel filter.gif 
Προβολές:	761 
Μέγεθος:	17,6 KB 
ID:	146163
    Μηχανή... Οκ
    Γυναίκα... Οκ

    Χ Ρ Ο Ν Ο Β Ρ Ε Π Α Ι Δ Ι Α ! ! ! !

  6. #6
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    - Το φίλτρο βενζίνης στο F650GS έχει μέσα ενα αισθητήρα και γι αυτό και είναι ακριβό. εαν σου είπε 100 ευρώ και φθηνά σου είπε ή το έχουν φθηνήνει από τότε που είχα εγώ το Dakar.

    - Δεν είναι ανάγκη να το αλλάξεις στα 20.000χλμ. Άλλαξέ το στα 25-30.000 ή και περισσότερο. Η βενζίνη δεν έχει πια τόσα κατάλοιπα αλλιώς θα σου είχαν βουλώσει και τα μπεκ του ψεκασμού. Εμένα στα 45.000 και ο μηχανικός μου δεν το είχε αλλάξει γιατί δεν χρειάζονταν πραγματικά αλλαγή(είχε αλλαχθεί προληπτικά στα 18.500 μιας και πλήρωνε τότε η εταιρεία μου το service). Άλλωστε ενα φίλτρο είναι. Δεν έχει καμιά ιδιαίτερη τεχνολογία πάνω του (σαν φίλτρο) εκτός από τον αισθητήρα που λέγαμε, ούτε και θέλει ιδιαίτερη γνώση για να δεις εαν θέλει άλλαγμα ή όχι. Αφού ο αισθητήρας που έχει δουλευει και η μηχανή δεν σου κάνει κανένα περίεργο κόμπιασμα μην το αλλάζεις. Ακριβό είναι και θα το ξαναλλάξεις πάλι συντομοτερα. Δεν εχει νόημα ούτε και πρόκειται να σου δημιουργήσει κανένα άλλο πρόβλημα στην μηχανή. Το πολύ πολύ στην χειρότερη περίπτωση να καταλλάβεις ότι θα σου κομπιάζει όταν ανοίγεις το γκάζι σε κάποια στιγμή και τότε πας και το αλλάζεις.

  7. #7
    Νέο μέλος Το avatar του/της CGass1
    Εγγραφή
    02/05/2007
    Μηνύματα
    17
    λοιπόν, θύμα ή όχι (η αυτοψία θα δείξει) το φίλτρο πήγα και το αγόρασα από το ε-παζάρ.

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=200257923374

    Με το που ήρθε φάνηκε μια χαρά και "σφραγισμένο" (αν και όποιος θέλει σφραγίζει ότι θέλει...)

    Όσο για τα τακάκια, ναι από ότι είδα τα μπροστινά είναι σε φάση για αλλαγή, και με την ευκαιρία θα αλλαχθούν και τα πίσω.

    Το ζήτημά μου και ο λόγος που ανέβασα το post είναι:
    α) να συνεχίσω να συντηρώ το μηχανάκι σε εξουσιοδοτημένα
    β) να μη με γδέρνουν.

    Δεν σκοπεύω να το συντηρώ μόνος μου.

    Όπως και να έχει σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

    Υ.Γ. ναι, κάποια κομπιάσματα έχω και τώρα, όταν "χουφτώνω" από χαμηλά (περί τις 2000rpm)
    Μηχανή... Οκ
    Γυναίκα... Οκ

    Χ Ρ Ο Ν Ο Β Ρ Ε Π Α Ι Δ Ι Α ! ! ! !

  8. #8
    Νέο μέλος Το avatar του/της CGass1
    Εγγραφή
    02/05/2007
    Μηνύματα
    17

    To service στον Παναγιωτόπουλο

    Τελικά και με κριτήριο το γεωγραφικό, (δουλεύω στο Κορωπί) το service των 30Κ πραγματοποιήθηκε στον Παναγιωτόπουλο στο Γέρακα.

    Στοίχισε τελικά 175€, με αλλαγή στα μπροστινά τακάκια.

    Εκτίμησα τα ακόλουθα:

    - Τη φιλικότητα των εργαζομένων εκεί,
    - Το γεγονός ότι σου φέρονται περισσότερο σαν συνεργάτη, παρά σαν "πελάτη"
    (υπάρχει η αίσθηση ότι σε σέβονται, ότι δεν κοιτάνε να στα φάνε)
    - Τη σχετικά φτηνή εργατώρα για εξουσιοδοτημένο
    (αν θυμάμαι καλά 3€/5min, όχι χρεώσεις ανά μισάωρο όπως αλλού...)

    Παρεπιπτώντος, οι άνθρωποι ακολουθώντας το manual, εφαρμόζουν την αλλάγη φίλτρου βενζίνης στα 40Κ και όχι στα 30Κ.

    Και η αλήθεια είναι ότι το μηχανάκι δεν έδειχνε να χρειάζεται φίλτρο βενζίνης.
    (αυτά που έλεγα για κομπίασματα στις 2.000 rpm, προφανώς ήταν ειρωνικά ...)

    Μάλλον κερδίσαν ένα πελάτη ...
    Μηχανή... Οκ
    Γυναίκα... Οκ

    Χ Ρ Ο Ν Ο Β Ρ Ε Π Α Ι Δ Ι Α ! ! ! !

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2013, 15:51
  2. F650 GS (Dakar) Service 30.000 D.I.Y.
    από zanny στο forum BMW
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 25/04/2013, 11:57
  3. service 48.000 km
    από ronin1 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2010, 18:26
  4. SERVICE Κάθε 15.000 Km
    από manamanam στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2007, 11:37
  5. service 24.000 σε HORNET 600 ΟΚ!
    από alexnom στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2006, 19:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF