Θα έπρεπε κανονικά να ξεκινήσω να περιγράψω πως βρέθηκα με τη "σφίγκα", "ταξί", "χανουμάκι" (κιτρινόμαυρο γαρ, εγώ βάζελος, αλλά καβάλα στο κιτρινόμαυρο!!!)αλλά anyway ...
Όπως και να έχει η μικρά, απαιτεί σύντομα το service της για τα πρώτα της 30.000 km (άτα, ατούλα).
Σε μια πρώτη προσέγγιση που έγινε στο BMW-Motoshop (www.bmw-moto.gr) αναφέρθηκε ότι:
α) θα πρέπει να αλλαχθεί και το φίλτρο βενζίνης. ("ακριβό ανταλλακτικό, περί τα 100,00€ ") Ρίχνω μια ματία σε Service Manual (το γνωστό από το ιντερνετι, αναφέρεται στο μονόμπουζο, αλλά πόσο αλλάζουν τα δεδομένα?!) το οποίο αναφέρει ότι η αλλαγή γίνεται στα 40.000km, και όχι στα 30.000km.
Με βάση την ποιότητα της ελληνικής μπετζίνας, κατανοώ το προληπτικό του πράγματος.
Ή μήπως δε θα έπρεπε?
Ή μήπως είναι φίλοι μας οι γερμανοί κάτι ξέρουν που λένε 40.000km?
β) το service θα περιλαμβάνει και αλλαγή σε τακάκια (μπρος - πίσω).
To όλο project με λάδια-ξύδια, κοστολογήθηκε άνω των 450,00€ (κάπου 470,00 αν θυμάμαι καλά).
Θα ρωτήσω βέβαια και αλλού, αλλά στέκουν οι προσεγγίσεις του BMW-Motoshop ?
Τι λέει η εμπειρία των παλιών ??
Παράλληλα σε μια κλεφτή ματία (τι τις θέλω και αγχώνομαι από τώρα) είδα ότι κάτι έλεγε για αισθητήρες ΑΒS στα 40.000km...
Αι απαντήσεις δεκτές και καλοδεχούμενες ...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.