Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Kle βαλβιδες

  1. #1

    Question Kle εκκεντροφορους και κοκκορακια

    καλησπερα σε ολους.



    Λοιπον αρχιζω και λεω. Ακουγεται ενας περιεργος θοριβος απο τον κινητηρα (το γνωστο τακ-τακ), βαλβιδες λεω θα ειναι. Πηγαινω λοιπον το Κλε στον μαστορα για μια μικρη επεμβασουλα και μου λεει οτι....

    ενταξει με το ρυθμισμα των βαλβιδων αλλα συνεχιζει να ακουγεται ο θοριβος σε μικροτερη ενταση. Και τωρα το "γιατι" - Εχουν φαγωθει τα κοκορακια και οι εκκεντροφοροι και θελουν αλλαγη.

    Και σας ρωτω τωρα ολους σας: Υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο σε μοτερ με 55.000 χιλ?

    P.S. δεν ημουν μπροστα οταν ανοιχτηκε το καπακι

    ρε παιδια για πεστε μου την γνωμη σας. Τοσα χρονια δεν το εχω ακουσει ποτε αυτο, ουτε το εχω διαβασει πουθενα(ουτε στο moto.gr)

    Όλα είναι δρόμος!

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Πολυ χλωμο στα 55.000. Εμενα το zxr 400 εφαγε ενα κοκκορακι στα 190.000 χλμ, τωρα εχει 210.000 και δεν ακουκεται τιποτα στο μοτερ. Μαλλον δεν ρυθμισε καλα τις βαλβιδες, η χτυπα κατι αλλο, πχ καδενα. Το τακ-τακ ακουγεται σε ολο το ευρος των στροφων?

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    δεν είναι αδύνατο
    μπορεί να γίνει απο κακή λίπανση αμα αφήνεις τα λαδια πολυ καιρο και γίνονται νερό
    ή αμα μείνουν πολυ καιρο ξερυθμιστες οι βαλβίδες οποτε λογο μεγάλου διακένου σχηματίζει γωνία το κοκοράκι με το κεφάλι της βαλβίδας και την τρώει στραβά (αυτο για τα κοκοράκια)
    αμα ειναι καπελοτα το πρόβλημα το έχει ο εκκεντροφόρος.

    Μπορει να ειναι και καδενα.
    εμενα το tenere ακουγοταν σαν κουδουνιστρα απο καδενα με ολες τις βαλβιδες σωστες και αμα το ακουγες επερνες ορκο οτι ειναι και οι δεκα στα 2mm
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Δηλάδη πόσο να φαγώθηκε το κοκοράκι και ο εκκεντροφόρος? 2 πόντους?
    Και ωραία φαγώθηκε το κοκοράκι, αλλά αφού ρυθμίσαμε δεν έχει πλέον τζόγο παρά μόνο τον προβλεπόμενο, οπότε δεν δικαιολογείται θόρυβος,

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Τατ αρχήν το manual της μοτοσυκλέτας σου θα σου φανεί σίγουρα χρήσιμο.
    Μπορεις να το κατεβάσεις απο εδω
    http://rtw.ozhanu.com/docs/

    Ειναι πιθανόν να εχει 'κεφαλώσει' η βαλβίδα και να μην δίνει σωστή μέτρηση με το φίλλερ.

    Σε αυτην την περίπτωση μετράμε ποσες στροφές του ρυθμιστή ειναι το διάκενο που θέλουμε, σφίγγουμε τελείως τον ρυθμιστή (διάκενο 0) και ξεβιδώνουμε οσο χρειάζεται.
    Αν δεν ειναι κατανοητό όπως το είπα να μου πείτε.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Τατ αρχήν το manual της μοτοσυκλέτας σου θα σου φανεί σίγουρα χρήσιμο.
    Μπορεις να το κατεβάσεις απο εδω
    http://rtw.ozhanu.com/docs/

    Ειναι πιθανόν να εχει 'κεφαλώσει' η βαλβίδα και να μην δίνει σωστή μέτρηση με το φίλλερ.

    Σε αυτην την περίπτωση μετράμε ποσες στροφές του ρυθμιστή ειναι το διάκενο που θέλουμε, σφίγγουμε τελείως τον ρυθμιστή (διάκενο 0) και ξεβιδώνουμε οσο χρειάζεται.
    Αν δεν ειναι κατανοητό όπως το είπα να μου πείτε.

    ρε Άρη ... σε ποιό manual γράφει ότι Χ στροφές στη βίδα σημαίνει Υ διάκενο ;;;

    (αν κατάλαβα καλά αυτό δεν γράφεις ;; )


  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    ρε Άρη ... σε ποιό manual γράφει ότι Χ στροφές στη βίδα σημαίνει Υ διάκενο ;;;

    (αν κατάλαβα καλά αυτό δεν γράφεις ;; )

    Δεν το λέει πουθενά, γι αυτό ειπα οτι μετράμε για να το βρούμε.

    Βέβαια βγαίνει και απο το σπείρωμα και θα ειναι και πιο ακριβής η μέθοδος ετσι. winka:

    Αν ειναι να το μετρήσουμε καλύτερα να βγάλουμε ολο τον ρυθμιστή ωστε να εχουμε το μεγαλύτερο δυνατόν μήκος και να μετρήσουμε τις σπειρες.

    Εννοείται οτι θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε υποδιαίρεση της στροφής.

    Αν δεν εχουμε ειδικό εργαλείο μετρησης σπειρώματος (φτηνα ειναι) μπορούμε να καταφύγουμε σε τέτοια μεθοδο αν ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα κανουμε βλακεία.

    Ενας μηχανικός θα επρεπε να το ξέρει.
    Παντως αν εχει καφαλώσει η βαλβίδα, κανονικά θέλει άλλαγμα καθώς κινδυνευει απο καταρρευση το σύστημα αν το κεφάλωμα φτάσει κατω απο το επίπεδο της 'βαφής'.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Γεια σας παιδια και σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας.

    Λοιπον πηρα το μηχανακι και ο θορυβος εξακολουθει να ακουγεται, (ενταξει οχι οπως πρωτα αλλα ακουγεται).
    Οι απαντησεις του μαστορα ασαφεις για τους εκκεντροφορους (εως ανυπαρκτες), οσο για τα κοκορακια εχουν "μελανιασει" (οπως και εγω εδω που τα λεμε:a66: ), αν και το βρησκω λογικο με τις υψηλες θερμοκρασιες.

    Τωρα για να προχωρισει παρακατω και να πει ακριβως τι προβλημα υπαρχει, χρειαζεται μαλλον και αλλο "φακελακι"(κοινη ον.= εργατικα), για να κοιταξει εις βαθος την περιπτωση.


    Παντος παιδια με ολα αυτα εχω ξενερωσει και μου φαινεται οτι τωρα πληρωνω το μερακι που εχω για τις μηχανες επιδη καθομαι και την συντηρω μονος μου ευλαβικα , αντι να την πηγαινω στον μαστορα.
    Αχ αυτη η επαρχια θα μας φαει

  9. #9

    Re: Kle βαλβιδες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Normaden
    ...ρε παιδια για πεστε μου την γνωμη σας...
    Η γνώμη μου είναι ότι ο "μάστορας" που το πήγες λειτουργεί σύμφωνα με το ακόλουθο flowchart..

    Άλλαξε μηχανικό.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	flowchart.jpg 
Προβολές:	376 
Μέγεθος:	44,5 KB 
ID:	141286

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Τατ αρχήν το manual της μοτοσυκλέτας σου θα σου φανεί σίγουρα χρήσιμο.
    Μπορεις να το κατεβάσεις απο εδω
    http://rtw.ozhanu.com/docs/
    Δεν ξέρουμε όλοι Σενεγαλέζικα, Άρη μας ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Δεν ξέρουμε όλοι Σενεγαλέζικα, Άρη μας ...
    Στα Αγγλικά είναι!
    Μαλιστα το κατέβασα κιόλας για να ειμαι σιγουρος

    Πατας στο kle500manual.pdf

    Τι πίνεις?? Θελω κι εγω!!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Στα Αγγλικά είναι!
    Ναι εεεεε ???

    Για μπες στο Parent Directory





    edit: Τούρκικα είναι τελικά ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ναι εεεεε ???

    Για μπες στο Parent Directory


    edit: Τούρκικα είναι τελικά ...
    Ετσι εξηγείται λοιπόν!! :rotflmao: Ξερω λίγα Τούρκικα απο τότε που δούλευα εκει!

    Παντως το μανιουαλ ειναι στα Αγγλικά

    Ιδού!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kle1.jpg 
Προβολές:	361 
Μέγεθος:	79,8 KB 
ID:	141290
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Καλά για την μέθοδο ρύθμισης κεφαλωμένων βαλβίδων δεν θα πεις τίποτα??
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Καλά για την μέθοδο ρύθμισης κεφαλωμένων βαλβίδων δεν θα πεις τίποτα??
    Παρασκευή απόγευμα, μισή ώρα πριν τις ρακές ...???

    (πλάκα μας κάνεις ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KLE 500 Ζελατίνα
    από THEOD στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2004, 13:21
  2. Kle 500 ή Klr 650
    από cityfly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 17:24
  3. Βαλβίδες...
    από new_kid_in_town στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2004, 15:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF