Πιάνω τον εαυτό μου σε ένα φρενάρισμα ανάγκης να ανασηκώνω το σώμα μου. Είναι σωστό αυτό που κάνω; Θα ήθελα μία ενημέρωση σχετικά με τη σωστή θέση του σώματος κατα τη διάρκεια ενός απότομου φρεναρίσματος.
Πιάνω τον εαυτό μου σε ένα φρενάρισμα ανάγκης να ανασηκώνω το σώμα μου. Είναι σωστό αυτό που κάνω; Θα ήθελα μία ενημέρωση σχετικά με τη σωστή θέση του σώματος κατα τη διάρκεια ενός απότομου φρεναρίσματος.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Semiaz
Πιάνω τον εαυτό μου σε ένα φρενάρισμα ανάγκης να ανασηκώνω το σώμα μου. Είναι σωστό αυτό που κάνω; Θα ήθελα μία ενημέρωση σχετικά με τη σωστή θέση του σώματος κατα τη διάρκεια ενός απότομου φρεναρίσματος.
Γενικα.... σφιγγεις τα πόδια στο τεπόζιτο και χαλαρώνεις τα χέρια!
καλά τα πόδια ........αλλα αμα χαλαρώσεις τα χέρια πως κρατάς κόντρα στην δύναμη της αδράνειας που σε "πετάει" εμπρός????Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Γενικα.... σφιγγεις τα πόδια στο τεπόζιτο και χαλαρώνεις τα χέρια!
Λέμε για φρενάρισμα ανάγκης (που μπορεί να φτάσει σε εντο) έτσι?
Tα χερια δεν χρειαζονται να ειναι χαλαρα.Απλα να μην ειναι τεντωμενα σαν σκουποξυλα.Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
καλά τα πόδια ........αλλα αμα χαλαρώσεις τα χέρια πως κρατάς κόντρα στην δύναμη της αδράνειας που σε "πετάει" εμπρός????
Λέμε για φρενάρισμα ανάγκης (που μπορεί να φτάσει σε εντο) έτσι?
Που σημαινει οτι θα πρεπει πρωτα απ'ολα να καθομαστε σωστα στην μοτο...αλλα για αυτο υπαρχουν αλλα θρεντ.
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Aφου για τα χερια ο καθενας θα σου πει το δικο του, μονο για φρενο πανικου σφιγγεις την περιοχη του ωλενειου και πετας τους αγκωνες προς τα εξω
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Με βοηθας να το καταλαβω αυτο;Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
και πετας τους αγκωνες προς τα εξω
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
...το οποίο σημαίνει ότι τεντώνεις τα χέρια σου, μεταφέροντας όλη την αδράνεια του σώματός σου στα τιμόνι και κατ'επέκταση στο μπροστινό σου.Φορτίζεις έτσι περισσότερο το μπροστινό και αυξάνεις την πιθανότητα μπλοκαρίσματος και πτώσης.Αρχικά δημιουργήθηκε από Semiaz
Πιάνω τον εαυτό μου σε ένα φρενάρισμα ανάγκης να ανασηκώνω το σώμα μου.
Οδηγάμε με τον κώλο μας τοποθετημένο τουλάχιστον στην μέση (και όσο πιο πίσω καλύτερα) της σέλας.Οι έχοντες μοτό με ενιαία σέλα ,βλ.Hornet,Fazer,Versys,Vstrom κλπ μην πάτε και κάτσετε στην θέση του συνοδηγού
Τα γόνατα να είναι λίγο σφιχτά στο ρεζερβουάρ για να περάσουν την επιβράδυνση του φρεναρίσματος στο σώμα της μοτοσυκλέτας και όχι κατευθείαν στο μπροστινό.
Οι αγκώνες πρέπει να είναι πάντα υπό γωνία και όχι τεντωμένοι.
Μια καλή άσκηση για σωστό φρενάρισμα και στήριξη στο ρεζερβουάρ είναι το φρενάρισμα με το ένα χέρι στο τιμόνι (στην μανέτα του φρένου δλδ).
Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους
Επίσης βοηθάει το εσσωτερικό μέρος των αστραγάλων να βάζει αντίσταση στο προστατευτικό των μαρσπιέ (δεν ξέρω πώς λέγεται εκείνο το πράγμα που φαίνεται στην φώτο πιο κάτω σε κοκκινο κύκλο). Για να πιάσουν σωστά όμως τα πόδια (οι μπότες) στο σημείο εκείνο, πρέπει να πατάμε το μαρσπιέ με τις "μπίλιες" του πέλματος και όχι με το τακούνι σχεδόν
φώτο:
Chris
βαλε μια φωτο και απο αυτο γιατι δεν το πιασα...Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
"μπίλιες"
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Εννοώ το "στρογγυλοπό" μέρος της πατούσας, όπως ο λεβέντης στην φώτο. Η φώτο είναι από εδώ όπου έχει πολύ καλές συμβουλές για θέση σώματος στην μηχανή γενικότερα. Έχει ξαναμπεί στο φόρουμΑρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
βαλε μια φωτο και απο αυτο γιατι δεν το πιασα...
Πάρε και την φώτο
Chris
Πετας τους αγκωνες προς τα εξω, θα πει οτι ανασηκωνεις ελαφρα τους ωμους, λυγιζοντας τους αγκωνες ωστε να μετριασεις την δυναμη που δινεις στο μπροστινο. Πρακτικα το αναποδο απ' αυτο που κανεις. Εσυ τεντωνεις τα χερια με τους ωμους να κανουν κατι σα μικρη γουβα.
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
"μπίλιες"Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
βαλε μια φωτο και απο αυτο γιατι δεν το πιασα...
Όσο για την φωτο που έβαλες από το guide για σωστή τοποθέτηση τον ποδιών , εγώ που το δοκίμασα γιατί είμαι εντελώς νεοπας με την μηχανή όντως με βόλεψε καλύτερα , και πιο σφιχτά μπορούσα να δένω τους προσαγωγούς μου στο ντεπόζιτο και πιο σωστή σε αίσθηση μου φάνηκε η οδήγηση , αλλά εγώ έχω street μηχανή είναι σίγουρο πως έτσι πρέπει να τοποθετείσαι σε όλα τα είδη μηχανών και για όλα τα στυλ οδήγησης ;
Ένα μείον που με ψιλοαγχώνει στην θέση αυτή τον ποδιών είναι ,λόγο της μικρής μου εμπειρίας ,ο χρόνος απόκρισης για χρήση του πίσω φρένου για ιδανικό φρενάρισμα σε ώρα ανάγκης , βέβαια μπορεί να λέω μπαρούφες αλλά αν μπορείτε δώστε τα φώτα σας.
I make good milkshake !!!
σωστοςΑρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Εννοώ το "στρογγυλοπό" μέρος της πατούσας, όπως ο λεβέντης στην φώτο. Η φώτο είναι από εδώ όπου έχει πολύ καλές συμβουλές για θέση σώματος στην μηχανή γενικότερα. Έχει ξαναμπεί στο φόρουμ
Πάρε και την φώτο
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
σε ώρα ανάγκης τα μπροστά φρένα ειναι που θα δαγκώσεις αρχικά (αρκεί να μη μπλοκάρεις το τροχό)... το πίσω δεν θα κάνει και πολλά την αρχική στιγμήΑρχικά δημιουργήθηκε από bZrOo
Ένα μείον που με ψιλοαγχώνει στην θέση αυτή τον ποδιών είναι ,λόγο της μικρής μου εμπειρίας ,ο χρόνος απόκρισης για χρήση του πίσω φρένου για ιδανικό φρενάρισμα σε ώρα ανάγκης , βέβαια μπορεί να λέω μπαρούφες αλλά αν μπορείτε δώστε τα φώτα σας.
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Ναι λογικό μου ακούγεται ,απλά θεωρητικά ξέρω πως και το πίσω φρένο πρέπει να συνδράμει σε σημείο να μπλοκάρει , ή κάνω λάθος ;
Πάντως έχω ABS για το θέμα του μπλοκαρίσματος μπροστά και ελπίζω να με γλιτώσει από πολλές κακοτοπιές
I make good milkshake !!!