Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 3 από 3

Θέμα: Power commander σε Vfr '03

  1. #1

    Power commander σε Vfr '03

    Έχω VFR 800 Vtec του 03 με Power Commander USB III, Leovince, K&N. Απορία: Γιατί κάνει "σκαλοπάτι" στη μετάβαση από 2 σε 4 βαλβίδες, ενώ θα έπρεπε να κάνει το ακριβώς αντίθετο? Όταν αποσύνδεσα το P.C. βελτιώθηκε, αλλά μου λείπει το γέμισμα στις χαμηλές και μεσαίες που δίνει το P.C. Το αποσύνδεσα για να δω και καταναλώσεις και είδα περίπου 270 KM στο γέμισμα. Θα το ξανασυνδέσω και θα δοκιμάσω χάρτες να δω τι θα γίνει. Έχει κάποιος καμμιά ιδέα? Διάβασα όλα τα σχετικά threads και εδώ και από Αμερική, αλλά δεν βρήκα κάτι. Αν είναι θέμα ρύθμισης, που λέτε να το πάω?

    Ζητώ συγνώμη αν έχει ήδη απαντηθεί κάτι σχετικό και μου διέφυγε... :smilea:

  2. #2
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Μα σκαλοπάτι κάνει ούτως ή άλλως.Προς τα πάνω φυσικά

  3. #3
    Μάλλον έτσι είναι, αλλά δεν είναι το ζητούμενο. Γι αυτό και το βελτιώσανε από το μοντέλο του '06

Παρόμοια θέματα

  1. power commander σε VFR
    από trifonas στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 29/04/2009, 21:48
  2. Power commander σε DL 650
    από BIG BLACK στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2006, 09:52
  3. Power Commander σε FZ6
    από naked beauty στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2005, 10:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF