Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Paraflou....

  1. #1

    Paraflou....

    --------------------------------------------------------------------------------
    kalhspera .exw ena zx10- 06 kai prokeitai na allaksw ygra se olo to systyma tou psugeioy.tha xreiastei kati to sygekrimeno opws eksaerwsi h aplws adeiazw kai meta gemizw??

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Θα χρειαστεί εξαέρωση ώστε να γεμίσει όλο το κύκλωμα σωστά & να μην μείνει καθόλου αέρας μέσα.


    p.s Για ευκολία όλων μας καλύτερα να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες.

  3. #3
    κανονικα λογου μοντελου σου δεν θα χρειασστεις εξαερωση.εμενα hornet του 2000 και δεν χρειαζετε εξαερωση,πως το κατλαβαινεις αυτο?απο την κενρικη ταπα ψυγειου αμα γραφει απο 1,1 bar και πανω δεν χρειαζετε εξαερωση κανει μονο του.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  4. #4
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
    κανονικα λογου μοντελου σου δεν θα χρειασστεις εξαερωση.εμενα hornet του 2000 και δεν χρειαζετε εξαερωση,πως το κατλαβαινεις αυτο?απο την κενρικη ταπα ψυγειου αμα γραφει απο 1,1 bar και πανω δεν χρειαζετε εξαερωση κανει μονο του.




    Όταν εγκατασταθεί το σύστημα ψύξης, το γεμίζουμε με παραφλού και το βάζουμε να δουλέψει (το μοτοσακό μας). Αυτό μόλις ζεσταθεί, θα "ρουφήξει" όσο χρειάζεται και μετά συμπληρώνουμε στο δοχείο όσο χρειάζεται για να είναι ανάμεσα στα min/max όρια.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
    κανονικα λογου μοντελου σου δεν θα χρειασστεις εξαερωση.εμενα hornet του 2000 και δεν χρειαζετε εξαερωση,πως το κατλαβαινεις αυτο?απο την κενρικη ταπα ψυγειου αμα γραφει απο 1,1 bar και πανω δεν χρειαζετε εξαερωση κανει μονο του.
    Μας εξηγείς λίγο την λογική του πράγματος ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    μαλλον σορυ δεν το εξηγησα καλα κανεις αυτο που λεει ο sniper,απλα οατν ειπα κανει μονο εξαερωση με ποια εννοια,οτι αφου τραβηξει παραφλου δεν χρειαζετε να εχεις ανοιχτη την κενρικη ταπα ψυγειου.
    π.χ να το εξηγησω καλυτερα στα αυτοκινητα που κανουμε εμεις που δουλευω,συμπληρωνουμε παραφλου αφου γεμισουμε βαζουμε μπροστα,μεχρι να ζεσταθει να ανοιξει ο θερμοστατης να τραβηξει παραφλου ολα αυτα με ανοιχτη ταπα ψυγειου,οσο αφορα παλια αμαξια.
    αφου τραβηξει το παραφλου κλεινουμε ταπα και συπληρωνουμε στο δοχειο υπερπληρωσης.
    στα κανουργια αμαξια που εχουν ταπα με απο 1.1 bar ειναι κλειστη ταπα και απλα αφου τραβηξει παραφλου συπληρωνουμε,η ορισμενα εχουν ειδικα εξαερωτηρακια
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
    μαλλον σορυ δεν το εξηγησα καλα κανεις αυτο που λεει ο sniper,απλα οατν ειπα κανει μονο εξαερωση με ποια εννοια,οτι αφου τραβηξει παραφλου δεν χρειαζετε να εχεις ανοιχτη την κενρικη ταπα ψυγειου.
    π.χ να το εξηγησω καλυτερα στα αυτοκινητα που κανουμε εμεις που δουλευω,συμπληρωνουμε παραφλου αφου γεμισουμε βαζουμε μπροστα,μεχρι να ζεσταθει να ανοιξει ο θερμοστατης να τραβηξει παραφλου ολα αυτα με ανοιχτη ταπα ψυγειου,οσο αφορα παλια αμαξια.
    αφου τραβηξει το παραφλου κλεινουμε ταπα και συπληρωνουμε στο δοχειο υπερπληρωσης.
    στα κανουργια αμαξια που εχουν ταπα με απο 1.1 bar ειναι κλειστη ταπα και απλα αφου τραβηξει παραφλου συπληρωνουμε,η ορισμενα εχουν ειδικα εξαερωτηρακια
    εγινε φιλε μου ευχαριστω πολυ..απο'τι ειδα η ταπα γραφει 1.3-1.4bar,οποτεμαλλον δεν εχω προβλημα..

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stelios900
    εγινε φιλε μου ευχαριστω πολυ..απο'τι ειδα η ταπα γραφει 1.3-1.4bar,οποτεμαλλον δεν εχω προβλημα..
    Μήπως καμιά ματιά στο manual? Σκέψου ότι η όποια μ@λακία θα κοστίσει ΑΚΡΙΒΑ.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
    π.χ να το εξηγησω καλυτερα στα αυτοκινητα που κανουμε εμεις που δουλευω,συμπληρωνουμε παραφλου αφου γεμισουμε βαζουμε μπροστα,μεχρι να ζεσταθει να ανοιξει ο θερμοστατης να τραβηξει παραφλου ολα αυτα με ανοιχτη ταπα ψυγειου,οσο αφορα παλια αμαξια.
    αφου τραβηξει το παραφλου κλεινουμε ταπα και συπληρωνουμε στο δοχειο υπερπληρωσης.
    στα κανουργια αμαξια που εχουν ταπα με απο 1.1 bar ειναι κλειστη ταπα και απλα αφου τραβηξει παραφλου συπληρωνουμε,η ορισμενα εχουν ειδικα εξαερωτηρακια
    Να υποθέσω ότι δεν δουλεύεις με Renault πχ?
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  9. #9
    οχι με ρενο δεν εχω δουλεψει.
    για τον φιλο πιο πανω ακου τι θα κανεις βημα προς βημα.θα βγαλεις τα παραφλου σου,λογικα θα δεις απο τον κενρικο σωληνα του ψυγειου σου,ενοιτε με κρυο μοτερ,θα αδειασουν τα παραφλου βαλε ενα λεκανακι να τα μαζεψεις μην χυθουν στο πατωμα.

    αφου αδιειασουν ξανα βαλε το σωληνα σφιξε το κολιε που θα εχει,μετα ανοιξε την ταπα σου την κεντρικη βαλε παραφλου γεμισε το,κλεισε την ταπα.βαλε μπροστα το μοτερι σου και περιμενε να ζεσταθει να ανοιξει ο θερμοστατης να παρει μπροστα το βελινταντερ ωστε να κανει κυκλωμα,μολις γινει αυτο θα τραβηξει παραφλου,σβησε το μοτερ αφου σταματησει το βελινταντερ.και συμπληρωσε στο εξτρα δοχειο της υπερπληρωσης παραφλου ναι ειναι αναμεσα στο max και min,αυτα πιστευω να εγινα κατανοητος.

    προσοχη δεν θα συπληρωσεις απο την κεντρικη ταπα γιατι συν που θα εχει πιεση θα καιει κιολας.
    αμα κρυωσει το μοτερ αμα θες ανοιξε και κανε εναν ελεγχο για καλο και για κακο,εγω παντα το κανω.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
    οχι με ρενο δεν εχω δουλεψει.
    για τον φιλο πιο πανω ακου τι θα κανεις βημα προς βημα.θα βγαλεις τα παραφλου σου,λογικα θα δεις απο τον κενρικο σωληνα του ψυγειου σου,ενοιτε με κρυο μοτερ,θα αδειασουν τα παραφλου βαλε ενα λεκανακι να τα μαζεψεις μην χυθουν στο πατωμα.

    αφου αδιειασουν ξανα βαλε το σωληνα σφιξε το κολιε που θα εχει,μετα ανοιξε την ταπα σου την κεντρικη βαλε παραφλου γεμισε το,κλεισε την ταπα.βαλε μπροστα το μοτερι σου και περιμενε να ζεσταθει να ανοιξει ο θερμοστατης να παρει μπροστα το βελινταντερ ωστε να κανει κυκλωμα,μολις γινει αυτο θα τραβηξει παραφλου,σβησε το μοτερ αφου σταματησει το βελινταντερ.και συμπληρωσε στο εξτρα δοχειο της υπερπληρωσης παραφλου ναι ειναι αναμεσα στο max και min,αυτα πιστευω να εγινα κατανοητος.

    προσοχη δεν θα συπληρωσεις απο την κεντρικη ταπα γιατι συν που θα εχει πιεση θα καιει κιολας.
    αμα κρυωσει το μοτερ αμα θες ανοιξε και κανε εναν ελεγχο για καλο και για κακο,εγω παντα το κανω.
    ΟΚ.ευχαριστω παιδες...!!

Παρόμοια θέματα

  1. Alagi solinaki paraflou apo to psigeio
    από xaris_sm στο forum KTM
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2005, 12:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF