Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: x-lite 801

  1. #1

    x-lite 801

    σκεφτομαι να παρω το εν λογω κρανος.
    εχει καλη εφαρμογη και φαινεται καλης ποιοτητας.
    εχει κανεις καποια γνωμη απο προσωπικη χρηση?

    απο ανεση? ηχομονωση? αντοχη στα accesories? ορατοτητα?

    οποιαδηποτε γνωμη,αποψη, καλοδεχουμενες.

    ευχαριστω!

  2. #2
    παρεπιπτοντως προοριζεται για οδηγηση bmw f650 gs

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2006
    Μηνύματα
    167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spourgiti
    παρεπιπτοντως προοριζεται για οδηγηση bmw f650 gs
    Πολύ καλό,ελαρύ και εξαιρετικό σε αίσθηση εσωτερικό.
    Πάντως για δε κοιτάς και το 701;Από Γαλλία (ebay) το πήραν κάποιοι
    φίλοι μου 250 ευρώ συνολικά.

  4. #4
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.007
    Από τα πιο αθόρυβα κράνη που υπάρχουν...μάλιστα το καλοκαίρι είχε γίνει μια έρευνα από ισπανικό περιοδικό για τα πιο αθόρυβα κράνη της αγοράς και είχε χάσει στον πόντο από ένα κράνος της BMW...γενικά τα xLite είναι κράνη value for money...κι έχουν και πολύ καλή εφαρμογή...Μια παρατήρηση μόνο...λες ότι το κράνος προορίζεται για χρήση με BMW 650GS...Αλλάξτε νοοτροπία...το κράνος δεν το παίρνεις για να ταιριάζει με το μηχανάκι,δεν είναι τσάντα να το ταιριάξεις με ταγιέρ,αν ήταν έτσι θα διαβάζαμε το Cranopolitan και άρθρα για τα γήινα χρώματα που θα φορεθούν στα κράνη φέτος το χειμώνα...Άλλα είναι τα κριτήρια επιλογής για κράνος. Πάντως ρίξε και μια ματιά στο fc-moto.de από τιμές έχει καλές.

  5. #5
    φιλε μου, καταρχας σε ευχαριστω για τις πληροφοριες σου. τωρα,οσον αφορα αυτα που ειπα για το μοντελο μηχανης που οδηγω, δεν τα ειπα για το αν ταιριαζει το κρανος με τη μηχανη ως σχημα χρωμα κτλ αλλα αν ειναι φτιαγμενο με τετοιο τροπο ωστε να εχει καλυτερη συμπεριφορα σε ορ8ια ή σε σκυφτη θεση. πχ οι αεραγωγοι του arai rx7 ειναι σαφως σχεδιασμενοι για σκυφτη οδηγηση ...

  6. #6
    Still Improving.. Το avatar του/της Xigo
    Εγγραφή
    23/12/2006
    Μηνύματα
    128
    Απλα παρε το...σιγουρα δεν θα το μετανοιωσεις ακομη και αν βρεις καλυτερο κρανος που ισως ειναι το arai rx7 που απο την δικη μου εμπειρια μονο με αυτο συγκρινεται καπως αν κ ηταν ακομη πιο αθορυβο το x-lite..αν δεν κολλας κ στις μαρκες ειναι πολυ καλο κρανος χωρις να εχω κανει τεστ σε πτωση..
    το μονο αρνητικο αν θεωρειται ειναι οτι αν βγαινεις χειμωνα εξω στα κρυα κ στις ομιχλες και εχεις βαλει αντιθαμπωτικη ζελατινα απο μεσα στο συχνο ανοιγοκλεισιμο τις ζελατινας η εσωτερικη σιγα σιγα χαλαει το λαστιχο γυρω γυρω στην προσοψη του κρανους..τραβαει προς τα κατω δηλαδη το λαστιχο στο οποιο ακουμπαει η ζελατινα για να κλεισει τελειως και αν το παρακανεις δεν θα εχει καλη εφαρμογη,ζωρισμα στο κλεισιμο..ολα αυτα για το μηχανακι σου αν το βγαζεις κ βολτα στα κρυα κ στα χιονια και αν βαλεις ποτε τετοια ζελατινα..
    παρε το ομως λεω δεν θα το μετανιωσεις..

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2006
    Μηνύματα
    167
    Έχοντας και τα δύο κράνη (RX-7 και 801r),σαφώς το Arai είναι πιο
    σταθερό στα πολλά χιλιόμετρα,αλλά πολύ πιο θορυβώδες σε οποιαδήποτε
    ταχύτητα.Βέβαια οι αεραγωδοί του δουλεύουν καλύτερα από το X-lite.
    Όσον αφορά το εσωτερικό,λίγο καλύτερο το Arai στο πως περικλείει το
    κεφάλι,αλλά το X-lite έχει λίγο καλύτερη αίσθηση αφής.
    Οι ζελατίνες τους είναι το ίδιο ακριβές (για αγορά από ebay πάντα).
    Πάντως επιμένω να το σκευτείς για το 701.100-120 ευρώ λιγότερα.

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xigo
    Απλα παρε το...σιγουρα δεν θα το μετανοιωσεις ακομη και αν βρεις καλυτερο κρανος που ισως ειναι το arai rx7 που απο την δικη μου εμπειρια μονο με αυτο συγκρινεται καπως αν κ ηταν ακομη πιο αθορυβο το x-lite..αν δεν κολλας κ στις μαρκες ειναι πολυ καλο κρανος χωρις να εχω κανει τεστ σε πτωση..
    το μονο αρνητικο αν θεωρειται ειναι οτι αν βγαινεις χειμωνα εξω στα κρυα κ στις ομιχλες και εχεις βαλει αντιθαμπωτικη ζελατινα απο μεσα στο συχνο ανοιγοκλεισιμο τις ζελατινας η εσωτερικη σιγα σιγα χαλαει το λαστιχο γυρω γυρω στην προσοψη του κρανους..τραβαει προς τα κατω δηλαδη το λαστιχο στο οποιο ακουμπαει η ζελατινα για να κλεισει τελειως και αν το παρακανεις δεν θα εχει καλη εφαρμογη,ζωρισμα στο κλεισιμο..ολα αυτα για το μηχανακι σου αν το βγαζεις κ βολτα στα κρυα κ στα χιονια και αν βαλεις ποτε τετοια ζελατινα..
    παρε το ομως λεω δεν θα το μετανιωσεις..
    έχω το 701 και είμαι πολύ ικανοποιημένος αλλά βέβαια το προηγούμενό μου ήταν ένα airoh των 150 ευρώ και δεν έχω φορέσει άλλα αντίστοιχα ή ακριβότερα σε βόλτα για να συγκρίνω.
    Και με το 701 όμως είχα το ίδιο πρόβλημα με την αντιθαμβωτική, και αντιμετωπίζεται με την αλοιφή (που παρέχεται με το κράνος) την οποία βάζεις στο λάστιχο, το μαλακώνει νομίζω λίγο και το αφήνεις απλώς ένα βράδυ. Παρεπιμπτόντως το ίδιο πήρε και ο κολλητός μου αλλά δεν είχε αντίστοιχο πρόβλημα...

  9. #9
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.007
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από spourgiti
    [B]φιλε μου, καταρχας σε ευχαριστω για τις πληροφοριες σου. τωρα,οσον αφορα αυτα που ειπα για το μοντελο μηχανης που οδηγω, δεν τα ειπα για το αν ταιριαζει το κρανος με τη μηχανη ως σχημα χρωμα κτλ αλλα αν ειναι φτιαγμενο με τετοιο τροπο ωστε να εχει καλυτερη συμπεριφορα σε ορ8ια ή σε σκυφτη θεση. πχ οι αεραγωγοι του arai rx7 ειναι σαφως σχεδιασμενοι για σκυφτη οδηγηση ...


    Sorry,ήμουν λάθος,mea culpa φίλε....

  10. #10
    (Έχοντας και τα δύο κράνη (RX-7 και 801r),σαφώς το Arai είναι πιο
    σταθερό στα πολλά χιλιόμετρα,αλλά πολύ πιο θορυβώδες σε οποιαδήποτε
    ταχύτητα.Βέβαια οι αεραγωδοί του δουλεύουν καλύτερα από το X-lite.
    Όσον αφορά το εσωτερικό,λίγο καλύτερο το Arai στο πως περικλείει το
    κεφάλι,αλλά το X-lite έχει λίγο καλύτερη αίσθηση αφής.
    Οι ζελατίνες τους είναι το ίδιο ακριβές (για αγορά από ebay πάντα).
    Πάντως επιμένω να το σκευτείς για το 701.100-120 ευρώ λιγότερα.)


    δοκμασα και το 701 αλλα δε μου "καθεται " τοσο καλα οσο το 801rr.
    η αληθεια ειναι οτι το παιδι στο μαγαζι μου ειπε οτι το 701 ειναι το σωστο κρανος για ορ8ια οδηγηση ενω το 801 ειναι για racing μηχανες ή τελος παντων για σκυφτη θεση.
    μου ειπε μαλιστα οτι δεν 8α εχω προβλημα απλα δεν 8α εχει τοσο καλο αερισμο , αεροδυναμικη και
    ηχομονωση οσο σχεδιαστηκε για να εχει.
    εγω βεβαια παρολο που συμφωνω νομιζω οτι το βασικοτερο κριτηριο (δεδομενου οτι δεν τρεχω
    και με διακοσαρες) ειναι η σωστη και καλη εφαρμογη στο κεφαλι.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2006
    Μηνύματα
    167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spourgiti
    ...
    εγω βεβαια παρολο που συμφωνω νομιζω οτι το βασικοτερο κριτηριο (δεδομενου οτι δεν τρεχω
    και με διακοσαρες) ειναι η σωστη και καλη εφαρμογη στο κεφαλι.
    Μπράβο,εδά μιλάς σωστά.
    Φρόντισε,λοιπόν,να πάρεις το rr σε καλή τιμή.

Παρόμοια θέματα

  1. κρανος x-lite 801
    από zil στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2008, 14:30
  2. κράνος x-lite, πρόβλημα
    από tanouki2 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2006, 19:32
  3. x-lite x-601 ή shark s800r?
    από AFTER στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2005, 09:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF