link_1
link_2
ενδεικτικες τιμες
τι αποψη εχετε?
link_1
link_2
ενδεικτικες τιμες
τι αποψη εχετε?
Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!
file ozzzzzy omologo oti oyte pou eixa ksana akousei gia tin sigkekrimeni methodo. logika gia na lene oi epistimones oti afksanetai i antoxi ton eksartimaton 400% fantazomai oti den tha einai papatzes! skepsou oti kai 50% perissoteri antoxi na exoun kerdizeis alli misi kinitiria antoxi se logiki xrisi. pantos i theoria exei mia vasi. oso gia to kostos den einai megalo. perissoteri vavoura-lefta einai to lise-dese tou moter.
μάλλον προορίζεται για εξειδικευμένη χρήση (βλ. αγωνιστική), γιατι πόσο θα κρατήσεις ένα μηχανάκι? 100.000 km? 150.000? δεν πρόκειται να σου βγάλει τπτ, ειδικά αν είναι Japan (ή Honda)
Έχω διαβάσει αναλυτικό άρθρο για αυτήν την διαδικασία στο περιοδικό
R&D.
Πραγματικά φαίνετε πολύ καλή λύση για βελτιωμένα άπου “σπάνε”
Αλλά το βρίσκω “πολύ” για ένα νορμάλ όχημα.
Μόνο σε δισκόπλακες πιστεύω ότι αξίζει απλά και μόνο για μεγαλύτερη διάρκεια και δυσκολότερα στραβώματα.
Ίσως και σε μερικά μοντέλα ( βλέπε “πριόνια” της KTM) όπου ραγίζουν κεφάλες !!!!!
KTM δεν έχεις ????
![]()
![]()
Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!
οτι καλυτερο για εξαρτηματα επιδοσεων που η αντοχη ειναι το ζητουμενο.sbk,wrc,f1,motgp,dtm ειναι μονο απο τα λιγα σπορ επιδοσεων που δουλεουνε με κρυογενεση,αυξανεται η αποδοση και η αντοχη...με μικρο σχετικα κοστος απολαμβανεις πολλα ωφελει...δισκοπλατες,κιβωτια,μοτερ...ολαεχω δει οχηματα μετα απο κρυογενεση και η διαφορα ηταν εως και θεαματικη...pure science χωρις αλχημειες...
The sickness
A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.
εις τα υπ οψιν οτι η σκληρυνση οποιδηποτε μεταλλου,του αυξανει την αντοχη στην φθορα ,αλλα αντιστοιχως μειωνει την αντοχη του στην θραυση...
frankly my dear, i dont give a damn...
you stole ...
PROzacRIDER
και που να δεις (όχι εσύ Ορκωτέ...) τι γίνεται με την μείωση αντοχής σε διάτμηση ...!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εις τα υπ οψιν οτι η σκληρυνση οποιδηποτε μεταλλου,του αυξανει την αντοχη στην φθορα ,αλλα αντιστοιχως μειωνει την αντοχη του στην θραυση...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ειναι ευκολο να λεμε τα αποτελεσματα ...της μειωσεις αντοχης σε διατμηση και τι αφοραΑρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
και που να δεις (όχι εσύ Ορκωτέ...) τι γίνεται με την μείωση αντοχής σε διάτμηση ...!!!![]()
PROzacRIDER
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
ειναι ευκολο να λεμε τα αποτελεσματα ...της μειωσεις αντοχης σε διατμηση και τι αφορα![]()
![]()
![]()
Επειδή δεν αντελήφθην πλήρως ...
Ρωτάς, συμφωνείς, διαφωνείς or what ...???![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ρωταω επειδη δεν ξερω ...Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
![]()
![]()
![]()
Επειδή δεν αντελήφθην πλήρως ...
Ρωτάς, συμφωνείς, διαφωνείς or what ...???![]()
και γενικοτερα ...τα θετικα τις διαδικασιας που αναφερει ο φιλτατος οζζυ τα διαβασα ... τα αρνητικα δεν αναφερονται πουθενα ...και ειμαι προ των πυλων ωστε να στειλω το σουηδικο μου μαναρι για κρυο μπανιο ...
PROzacRIDER
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εις τα υπ οψιν οτι η σκληρυνση οποιδηποτε μεταλλου,του αυξανει την αντοχη στην φθορα ,αλλα αντιστοιχως μειωνει την αντοχη του στην θραυση...
απ'το λίγο που διάβασα και ΑΝ κατάλαβα καλά ισχυρίζονται οτι με αυτή τη κατεργασία ΔΕΝ γίνεται υπερβολικά ψαθυρό το μέταλλο...
ουδέποτε κανενα "πριόνι" της ΚΤΜ δεν εχει ραγίσει κεφαλή,Αρχικά δημιουργήθηκε από S705
Ίσως και σε μερικά μοντέλα ( βλέπε “πριόνια” της KTM) όπου ραγίζουν κεφάλες !!!!!
ραδιο αρβυλα ολέ κι εδω;
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εις τα υπ οψιν οτι η σκληρυνση οποιδηποτε μεταλλου,του αυξανει την αντοχη στην φθορα ,αλλα αντιστοιχως μειωνει την αντοχη του στην θραυση... [/QUOTΕ]
Δεν νομιζω να συμβαινει ομως στην περιπτωση που η σκληρυνση οφειλεται σε βελτιωση της κρυσταλλικης δομης του μεταλλου.