επειδή δεν γνωρίζω πολλα μπορείτε να μου δωσεται λιγο info για το kx 250f mod 2007 4000 euro!
ευχαριστώ !
την μηχανη την θελω για βολτες σε βουνο.....κοντα στην λαρισα!
επειδή δεν γνωρίζω πολλα μπορείτε να μου δωσεται λιγο info για το kx 250f mod 2007 4000 euro!
ευχαριστώ !
την μηχανη την θελω για βολτες σε βουνο.....κοντα στην λαρισα!
:a36::a36: http://www.lariseos.webs.com
:a36:
www.husaberg450fe.blogspot.com
www.fightcolesterol.blogspot.com
εσυ θα φυγεις τελικα απο τις λασπες να πας στις Κροκαλες...( απο λαδακι mix ξερεις? και αγορασε μια εξαδα πιστονια ναχεις μεσα στον φοριαμο σου
)
http://www.bikez.com/motorcycles/kaw...kx250_2007.php
![]()
Accipere quam facere praestat injuriam
γνώμη μου , μην το παρεις . εκτος αμα κανεις revalve αναρτησεις , δεν σε πειραζει οτι αμα παραζεσταινεται βραζει και δεν παιρνει ευκολα μπροστα και οι βαλβίδες εξαγωγής αρπάνε εύκολα
για το F μιλαμε
ειναι μονο για One Night Stand δηλαδη....![]()
Accipere quam facere praestat injuriam
Motocross τετράχρονο είναι και τα σπάει.
Το παν στα μοτέρ αυτά είναι η συντήρηση που δεν πρέπει ποτέ να αμελείς.
Κατά τα άλλα έχει τα υπέρ και τα κατά ενός αγωνιστικού μοτέρ.
Το συγκεκριμένο όπως και τα υπόλοιπα της οικογένειας CRF, YZ-F, RMZ είναι μοτοσυκλετες φτιαγμένες για κλειστές πίστες ΜΧ όπου και αποδίδουν τα μέγιστα.
Βέβαια όλα θα εξαρτηθούν από τη κατάσταση που το έχει διατηρήσει ο προηγούμενος.
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Motocross τετράχρονο είναι και τα σπάει.
.
αααααααααΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ........!!!! :o sorry
παντως οτι ζεσταινονται οι KAWES γρηγορα, ειναι αληθεια
το πρωτο μου μοτο ηταν παραεισαγωγη ZXR250R (μπιτσιρικος ημαν) και το βεντιλατερ απαραιτητα εγινα πατεντα χειροκινητο... αλλιως...
Accipere quam facere praestat injuriam
αυτο που βρηκα ειναι σχεδων καινουριο λιγα χλμ κτλ.......
κανένας που να το εχει το μηχανάκι??
ευχαριστώ για της απαντήσεις !
:a36::a36: http://www.lariseos.webs.com
:a36:
www.husaberg450fe.blogspot.com
www.fightcolesterol.blogspot.com
Με 4000 ευρω παιρνεις ενα enduro 07 με πινακίδα ...
Το kxf είναι mx και δεν είναι για βόλτες στο βουνό .. και δεν εχει φώτα κτλ και πινακίδα....
Γνώμη μου Λαρισέε να ψάξεις λιγο ακόμα μέχρι να βρείς το κατάλληλο... μην βιαστείς και πάρεις κάτι που σε 4-5 μηνες θα θέλεις να το αλλάξεις...
![]()
Somewhere in my soul
there’s always Rock ‘n’ Roll.
Yeahhh..
ειναι πιο πολυ πιστα εννοεις.....Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Με 4000 ευρω παιρνεις ενα enduro 07 με πινακίδα ...
Το kxf είναι mx και δεν είναι για βόλτες στο βουνό .. και δεν εχει φώτα κτλ και πινακίδα....
Γνώμη μου Λαρισέε να ψάξεις λιγο ακόμα μέχρι να βρείς το κατάλληλο... μην βιαστείς και πάρεις κάτι που σε 4-5 μηνες θα θέλεις να το αλλάξεις...
![]()
δεν με χαλαει που δεν εχει φωτα και πινακηδα ...(λιγοτερα τα εξωδα χεχεχε)
ετσι και αλλιως θα το βάζω σε trailor και δρόμο....
ακούω προτάσεις? 2007 ? τι να κοιτάξω?
:a36::a36: http://www.lariseos.webs.com
:a36:
www.husaberg450fe.blogspot.com
www.fightcolesterol.blogspot.com
Το κέρατο μου!!Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Motocross τετράχρονο είναι και τα σπάει.
.......
Το συγκεκριμένο όπως και τα υπόλοιπα της οικογένειας CRF, YZ-F, RMZ είναι μοτοσυκλετες φτιαγμένες για κλειστές πίστες ΜΧ όπου και αποδίδουν τα μέγιστα.
Γιατί στα νειάτα μου δεν είχε τέτοια ωραία πράγματα και παιυεδόμουν με τα βρωμοδίχρονα??
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ τετράχρονο ΜΧ (αν και πάντα τα ονειρευόμουνα), αλλά πιστεύω πως τα 250 είναι πάνω κατω σαν τα διχρονα 125, δηλαδή γκάζι με δυο θέσεις (on ή off), και συνέχεια το δάχτυλο στο συμπλέκτη (για να κρατάς τις στροφές στην μικρή περιοχή που το μοτέρ αποδίδει). Καλό για ξέσκισμα στην πίστα*, αλλά οχι το ιδανικότερο για βόλτες στο βουνό...
*Αν και το ΥΖ250 '91 που ήταν το τελευταίο μου ΜΧ ήταν ΠΟΛΥ πιο εύκολο και άνετο απο το CR125 '88 που είχα πρίν. Απλά ανοιγες το γκάζι και εξαφανιζόταν (είχε φοβερή κατανάλωση σε λάστιχα όμως το ρημάδι...) σόρυ για το ψιλο οφφ τοπικ, αλλά θυμήθηκα λίγο τα παλιά...
φιλος μου που εχει δυχρονο μου λεει πως παει γαμιωντας.... εχει καλο γκαζι....!Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Το κέρατο μου!!
Γιατί στα νειάτα μου δεν είχε τέτοια ωραία πράγματα και παιυεδόμουν με τα βρωμοδίχρονα??
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ τετράχρονο ΜΧ (αν και πάντα τα ονειρευόμουνα), αλλά πιστεύω πως τα 250 είναι πάνω κατω σαν τα διχρονα 125, δηλαδή γκάζι με δυο θέσεις (on ή off), και συνέχεια το δάχτυλο στο συμπλέκτη (για να κρατάς τις στροφές στην μικρή περιοχή που το μοτέρ αποδίδει). Καλό για ξέσκισμα στην πίστα, αλλά οχι το ιδανικότερο για βόλτες στο βουνό...
και εγω εχω φαει ενα κολιμα γιατι ο καθενας λεει τα δικα του ,,,,
τα δυχρονα βγαζουν μικροτερες ζιμιες....τα τετραχρονα αμα βγαλουν ζιμια ειναι μεγαλη.....απο την αλλη για την kawasaki μου ηπανε πως εχει τα πιο φτηνα ανταλακτικα!
αυτο που σκέφτομαι που ειπε ο φιλος πιο πάνω ,,,,εαν ζεσταίνεται πολυ και με 30-35 βαθμούς στην λαρισα θα πινω 5-5 της μπίρες μετα!!!! χεχεεχεχ
:a36::a36: http://www.lariseos.webs.com
:a36:
www.husaberg450fe.blogspot.com
www.fightcolesterol.blogspot.com
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Το κέρατο μου!!
Γαλλά πιστεύω πως τα 250 είναι πάνω κατω σαν τα διχρονα 125, δηλαδή γκάζι με δυο θέσεις (on ή off), και συνέχεια το δάχτυλο στο συμπλέκτη (για να κρατάς τις στροφές στην μικρή περιοχή που το μοτέρ αποδίδει). Καλό για ξέσκισμα στην πίστα, αλλά οχι το ιδανικότερο για βόλτες στο βουνό...![]()
![]()
![]()
PROzacRIDER
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Το κέρατο μου!!
Γιατί στα νειάτα μου δεν είχε τέτοια ωραία πράγματα και παιυεδόμουν με τα βρωμοδίχρονα??
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ τετράχρονο ΜΧ (αν και πάντα τα ονειρευόμουνα), αλλά πιστεύω πως τα 250 είναι πάνω κατω σαν τα διχρονα 125, δηλαδή γκάζι με δυο θέσεις (on ή off), και συνέχεια το δάχτυλο στο συμπλέκτη (για να κρατάς τις στροφές στην μικρή περιοχή που το μοτέρ αποδίδει). Καλό για ξέσκισμα στην πίστα, αλλά οχι το ιδανικότερο για βόλτες στο βουνό...
Έχω οδηγήσει CRF 250, το μόνο που με χάλασε ήταν ο ήχος του, κάνει σαν παπί φτιαγμένο.
Βέβαια για να το ευχαριστηθείς όπως πρέπει θέλει γυμναστήριο και να είσαι νεαρός και ευκίνητος.
Κοντό σασμάν, κινητήρας έτοιμος να σκάσει και αρπάγματα τρελά.
Όσο για τις στροφές που αποδίδει το μοτέρ δεν θυμίζει και τόσο δίχρονο 125, εμένα που φάνηκε πολύ πιο ''γεμάτο''.
edit: τα μοτέρ αυτά είναι με καπελότα, θέλει λύσιμο η κεφαλή για να ρυθμίσεις βαλβίδες, οι οποίες κάποιες αν δεν κάνω λάθος είναι τιτανίου με κάποιες ώρες ζωής.
Επίσης στα μεταχειρισμένα θέλει προσοχή και το κιβώτιο, αν έχει καταπονηθεί πολύ κλπ.
Ζημιάρικα δεν είναι ,απαιτητικά είναι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
ειναι πιο πολυ πιστα εννοεις.....
δεν με χαλαει που δεν εχει φωτα και πινακηδα ...(λιγοτερα τα εξωδα χεχεχε)
ετσι και αλλιως θα το βάζω σε trailor και δρόμο....
ακούω προτάσεις? 2007 ? τι να κοιτάξω?
Aφού το θες για να βολτάρεις ξεκουραστα στο δάσος... και μελλοντικά για τίποτα μονοπάτια με δύσκολα περάσματα... πάρε ενα enduro...
Aυτό οπως είπες και ο ίδιος (είναι μηχανάκι πίστας ) και θέλει συχνότερη συντήρηση και οι αναρτήσεις ολα είναι ρυθμιζμενα για να δουλεύει στη πιστα ....![]()
Τώρα η επιλογή 4 or 2 stroke είναι διικιά σου...
Επειδή είσαι λάρισσα οι επιλογές ειναι σίγουρα λιγο περιορισμένες το καταλαβαίνω ... αλλά μη βιαστείς και αγοράσεις μηχανάκι που τελικά δεν θα το ευχαριστηθείς ...
![]()
Somewhere in my soul
there’s always Rock ‘n’ Roll.
Yeahhh..