Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Termignoni Inox-carbon & Titanium-carbon

  1. #1
    προσεκτικό (πλέον) μέλος Το avatar του/της dimitris_speed
    Εγγραφή
    21/02/2003
    Μηνύματα
    71

    Termignoni Inox-carbon & Titanium-carbon

    Geia xara .Ithela na rwthsw to ekshs : Gnwrizei kapoios an h diafora apodoshs twn dyo racing eksatmisewn pou vgazei h Termignoni einai megalh? Pio sygekrimena,ennow Gia thn oloswmh inox me carbon telika kai oloswmh titanium me carbon telika pali.Skeftomai na valw sto R1 ('05 mod) mou kai to psaxnw..Opoios gnwrizei kati sxetika as mou pei.eyxaristw


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	y068_imp.jpg 
Προβολές:	423 
Μέγεθος:	25,0 KB 
ID:	153034

  2. #2
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Η διαφορά είναι στα κιλά που ζυγίζει η κάθε μία και δεν είναι αμεληέα. Τα τελικά δεν είναι carbon αλλα inox με carbon επένδυση στην μια και τιτάνιο με carbon επένδυση πάλι στην άλλη.

  3. #3
    προσεκτικό (πλέον) μέλος Το avatar του/της dimitris_speed
    Εγγραφή
    21/02/2003
    Μηνύματα
    71
    SeNNinhA eyxaristw.Mhpws gnwrizeis esy h kapoios allos an ta slip on telika (titaniou me to carbon kalyma ) einai idia me ayta ths oloswmhs eksatmishs titaniou? rwtaw gia na dw an mporw na valw prwta ta telika me ton syndesmo Y kai argotera tous laimous.Opoios gnwrizei kati,as voithisei.Kai pali eyxaristw

  4. #4
    An katalava ti ennois ...idia einai.
    mono prosekse giati an pareis mono ta telika(slips on) mporei ystera na mi soy dinoyn tous laimoys.
    tin patisa ego etsi... alla telika toys pira.
    Motodinamiki ole kata ta alla!!!

  5. #5
    προσεκτικό (πλέον) μέλος Το avatar του/της dimitris_speed
    Εγγραφή
    21/02/2003
    Μηνύματα
    71
    katse gia na katalavw.Giati den sou edinan tous laimous?

  6. #6
    την μοτοδυναμικη ρωτα.

    Ελεγαν οτι λαιμοι δεν τους πουλουσαν σκετους...γιατι αντε ρωτα τους
    Εγω τους πηρα βεβαια.
    Παρε τηλ και πες τους οτι θελεις λαιμους μονο να δεις τι θα πουν

  7. #7
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Συνήθως τα τελικά που αγοράζεις μόνα τους slip-on δεν ταιριάζουν με τους λαιμούς της ολόσωμης. Κι αυτό τα τελικά σχεδιάζονται να ταιριάζουν με τους μαμά λαιμούς ενώ τα τελικά της ολόσωμης με τους λαιμούς της ολόσωμης που συνήθως έχουν διαφορετική διατομή σωλήνων (μεγαλύτερη) για πιο ελεύθερη ροή και βελτιστοποίηση της απόδοσης (γι αυτό και τα πληρώνεις άλλωστε).

    Δεν είναι απόλυτο αυτό βέβαια αλλλα συνήθως έτσι γίνεται και καλό είναι να το τσεκάρεις.

  8. #8
    αυτο μπορουμε να το τσεκαρουμε?

  9. #9
    αλλα σκεφτικα ιτι κανεις λαθος..
    Οταν φορας τελικα και αργοτερα παραγγελνεις τους λαιμους το σετ εχει και τους τελικους σωληνες που χωνευονται στα τελικα.Οποτε αποψη μου ειναι οτι δεν υπαρχει διαφορα διαμετρου.

  10. #10
    Απόσο γνωρίζω, οι λαιμοί απο ολόσωμη δεν ταιριάζουν με τα slipon τελικά. Το είχα ρωτήσει κι εγώ και αυτή την απάντηση πήρα.
    http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
    http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
    http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
    http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013

    100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
    Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.

  11. #11
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
    αλλα σκεφτικα ιτι κανεις λαθος..
    Οταν φορας τελικα και αργοτερα παραγγελνεις τους λαιμους το σετ εχει και τους τελικους σωληνες που χωνευονται στα τελικα.Οποτε αποψη μου ειναι οτι δεν υπαρχει διαφορα διαμετρου.
    Όχι ΔΕΝ τους έχει διότι είναι ΧΑΖΟ να έχει κάτι τέτοιο. Τα τελικά που έρχονται με την ολόσωμη έχουν εισαγωγή διαμέτρου αντίστοιχης της ολόσωμης που σημαίνει εισαγωγή μεγαλύτερη από την μαμά.

    Όταν παραγγέλνεις ΟΛΟΣΩΜΗ και αυτή έχει σωλήνες μεγαλύτερης διαμέτρου για πιο ελέυθερη ροή των καυσαερίων στις ψηλές στροφές για να κερδίσεις λίγο δύναμη ακόμη εκεί, είναι εντελώς χαζό να ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ όλο αυτό μικραίνοντας την διάμετρό τους στο σημείο εισαγωγής τους στα τελικά. Ακόμη κι αν το κάνεις με ιδιοκατασκευή και πατέντα (εύκολο), ουσιαστικά έχεις πετάξει τα χρήματα που έδωσες για τους σωλήνες της ολόσωμης και το μόνο που έχεις κερδίσει είναι λίγο βάρος (εαν έχεις αγοράσει τιτανίου βεβαια).

    Εκτός εαν αγοράσεις μόνο τα τελικά της ολόσωμης (σαν ανταλλακτικά) και τα προσαρμόσεις στους μαμά λαιμούς και ωστε εκ των υστέρων να μπορέσεις να αγοράσεις και τους λαιμούς της ολόσωμης.

Παρόμοια θέματα

  1. termignoni carbon polounte XT 660
    από maximosom στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2008, 08:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF