Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Κούμπωμα 1ης

  1. #1
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416

    Question Κούμπωμα 1ης

    Να ρωτήσω βρε παιδιά κάτι λίγο χαζό ίσως .


    Όταν τα πρωινά και αφού ζεστάνω την μηχανή , πάω να βάλω την πρώτη για να ξεκινήσω , αυτή μπαίνει κάνοντας ένα χαρακτηριστικό γδούπο και τινάζοντας λίγο την μηχανή εμπρός .

    (το ρελαντί έχει πέσει , αφού η μηχανή έχει ζεσταθεί )

    Αν όμως μαρσάρω 2-3 φορές μέχρι τις 2500 με 2800 στροφές
    Τότε η ταχύτητα κουμπώνει γλυκά χωρίς κανένα θόρυβο ή τίναγμα.


    Όποιος ξέρει ας μου εξηγήσει αυτό το “μεταφυσικό” φαινόμενο….
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  2. #2
    Δοκιμασε και να πατήσεις 2-3 φορές τον συμπλέκτη πριν κουμπώσεις την 1ή.
    Έχει να κάνει με το λαδάκι στους δίσκους,αλλά δεν μπορώ να το διατυπώσω σωστά.
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  3. #3
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
    Δοκιμασε και να πατήσεις 2-3 φορές τον συμπλέκτη πριν κουμπώσεις την 1ή.
    Έχει να κάνει με το λαδάκι στους δίσκους,αλλά δεν μπορώ να το διατυπώσω σωστά.


    ?

    Θα το δοκιμάσω και αυτό…..
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  4. #4
    κολλανε μεταξυ τους οι δισκοι και δεν αποσυμπλεκει σωστα...

    λογοι...

    1) πολυ χοντρο λαδι που αργει να ζεσταθει...

    2) φθορα στα "αυτια" των δισκων με αποτελεσμα να μαγκωνουν στην καμπανα...

    3) φθορα στην ιδια την καμπανα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #5
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    κολλανε μεταξυ τους οι δισκοι και δεν αποσυμπλεκει σωστα...

    λογοι...

    1) πολυ χοντρο λαδι που αργει να ζεσταθει...

    2) φθορα στα "αυτια" των δισκων με αποτελεσμα να μαγκωνουν στην καμπανα...

    3) φθορα στην ιδια την καμπανα...



    1)Βάζω το sae που προτείνει η aprilia

    2-3)Το κάνει από καινούργια
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  6. #6
    το γκαπ ειναι φυσιολογικο,ειδικα στα supersports,που εχουν πολυ μακρυα πρωτη...επισης δικαιολογειται και απο το γεγονος οτι τα κιβωτια των μοτοσυκλεττων ειναι ασυγχρονιστα...

    στο θεμα μας...

    παροτι ειναι aprilia, θα γραψω θεωρωντας καταχρηστικα οτι λειτουργει κανονικα οπως τα γιαπωνεζικα...

    το οτι βαζεις το προτεινομενo ιξωδες δεν λεει απαραιτητα κατι μια και η κινηματικη ρευστοτητα(που βασικα μας ενδιαφερει) ειναι πολυ διαφορετικη ακομη και σε λαδια ιδιου sae...

    με απλα λογια ,το οτι δυο λαδια ειναι 20-50 δεν σημαινει οτι εχουν και την ιδια ρευστοτητα...

    η πιο απλη λυση ειναι να δοκιμασεις διαφορετικη μαρκα λαδιου ,με περισσοτερα απορρυπαντικα και μεγαλυτερη ποσοτητα φοσφωρου και ψευδαργυρου( λιπαντικων)...

    κορυφαια επιλογη ειναι τα full synthetic red line και τα torco t4-sr σε πληρως συνθετικα λαδια...

    επισης,το οτι μια μοτοσυκλεττα ειναι καινουρια δεν σημαινει απαραιτητα οτι τα υλικα τριβης ειναι αψογα η ακομη και η κατεργασια των γραναζιων και της καμπανας οτι ειναι τελεια...

    εν ολιγοις,εχε υπ οψιν οτι πολλα κιβωτια ,η για να το θεσω πληρεστερα,συστηματα μεταδοσης κινησης, χρειαζονται πανω απο 5 χιλιαδες χιλιομετρα για να στρωσουν...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  7. #7
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Προσπάθησε να κρατήσεις πατημένο τον συμπλέκτη -και όχι να τον πατήσεις και να τον αφήσεις όπως είπε ο φίλος γκόλις παραπάνω- για αρκετά δευτερόλεπτα (10-20) πρίν βάλεις την ταχύτητά σου.
    Έτσι θα δώσεις λίγο χρόνο να ξεκολλήσουν τα δισκάκια μεταξύ τους και θα γίνει πιό αθόρυβη και με λιγότερο δράμα η εμπλοκή.

    Κι ας έχεις απρίλια.


    Αν παρά τις παραπάνω ενέργειες, συνεχίζει να εμπλέκει θορυβωδώς ακολούθησε την συμβουλή του μαστρορέΐνμαν και ψάξου με τα λάδια σου. Και ίσως με την ρύθμιση του συμπλέκτη σου.

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από S705
    Χαχα
    Μην τρελαίνεσαι , συμβαίνει και στα καλυτέρα παιδιά !!!!!!
    Σε εσένα δεν παρουσιάζει αυτό το κτύπημα της πρώτης ????
    όταν ήταν καινούριο το μηχανάκι χτυπούσε έντονα, και γενικότερα το κιβώτιο είχε πολύ σκληρή αίσθηση σε κάθε αλλαγή (σε όλες τις σχέσεις).
    Με την πορεία έστρωσε. Πλέον, η πρώτη μου χτυπάει ανάλογα τα λάδια, όπως σου έγραψαν παραπάνω. Έβαζα agip χτυπούσε. Μετά το γύρισα σε silkolene, βούτυρο η πρώτη. Στη τελευταία αλλαγή ξαναέβαλα agip, ξαναχτυπά η πρώτη...


  9. #9
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    όταν ήταν καινούριο το μηχανάκι χτυπούσε έντονα, και γενικότερα το κιβώτιο είχε πολύ σκληρή αίσθηση σε κάθε αλλαγή (σε όλες τις σχέσεις).
    Με την πορεία έστρωσε. Πλέον, η πρώτη μου χτυπάει ανάλογα τα λάδια, όπως σου έγραψαν παραπάνω. Έβαζα agip χτυπούσε. Μετά το γύρισα σε silkolene, βούτυρο η πρώτη. Στη τελευταία αλλαγή ξαναέβαλα agip, ξαναχτυπά η πρώτη...



    Έμενα μου κτυπάει και με τα δυο λάδια!!!!!!
    Λες να κοιτάξω τον συμπλέκτη? Μήπως δεν αποσυμπλέκει πλήρως???
    Πως θα το καταλάβω αυτό?
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  10. #10
    Αναλλοίωτος Το avatar του/της Akatanomastos
    Εγγραφή
    28/04/2005
    Μηνύματα
    1.260
    να κανω μια τσοντα ερωτηση για να μην ανοιγω αλλο θρεαντ


    λεπον στο ττρ 600 μου, η αποσυμπλεξη δεν γινετε πολυ καλα
    δηλαδη, σε ευθεια σταματημενος, και φουλ πατημενο συμπλεκτη αν δεν τσιμπας λιγο το μπροστινο εχει μια ταση να προχωρησει το μηχανακι..
    επισης οταν πατας συμπλεκτη και προσπαθεις να το τσουλησεις το μοτερ δεν ειναι εντελως λυμενο σαν να χεις νεκρο.

    αυτο βελτιωνετε με τις ρυθμισεις του συρματοσχοινου συμπλεκτη, ειναι καθαρα θεμα δισκων?

    για πειτε καμια αποψη
    -It's 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    - Hit it.
    -------------------------------------------------------------------------------
    όλα αυτά, είναι απλά μέρος του πανυγηριού που λέγεται ζωή..
    ------------------------------------------------------------------------------
    νέα προσθήκη

    Definition of a bad boy



  11. #11
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.708
    Η ντίζα του συμπλέκτη είναι σωστά ρυθμισμένη, ή πρέπει να ακουμπήσεις γκριπ για να μπεί ταχύτητα?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos

    αυτο βελτιωνετε με τις ρυθμισεις του συρματοσχοινου συμπλεκτη, ειναι καθαρα θεμα δισκων?

    για πειτε καμια αποψη

    βελτιωνεται με τις ρυθμισεις του συμπλεκτη , ΑΛΛΑ ... οχι μονο απο την μερια της μανετας...
    απο την μερια του κινητηρα περισσοτερο....( παιζει ρολο μεχρι και η γωνια -διαδρομης της ντιζας)


    οσο για τον φιλο που ανοιξε το θρεντ, δε νομιζω πως πρεπει να ανησυχεις...

    να σου αναφερω για παραδειγμα τα Yamaha ... η πρωτη παντα καρφωτη εμπαινε στο δικο μου (YZF600R) και οσους γνωστους ειχα(ακομα και με τα ποιο καινουρια R1) καρφωτη εμπαινε ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ χαμηλοτερο ρελαντι!
    Accipere quam facere praestat injuriam

  13. #13
    Αναλλοίωτος Το avatar του/της Akatanomastos
    Εγγραφή
    28/04/2005
    Μηνύματα
    1.260
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Η ντίζα του συμπλέκτη είναι σωστά ρυθμισμένη, ή πρέπει να ακουμπήσεις γκριπ για να μπεί ταχύτητα?
    βασικα μεχρι σημερα το μεσημερι (δηλαδη με την ρυθμιση -λεμε τωρα- που συνεβαινε αυτο που ανεφερα) ηταν οπως λες (ακουμπουσα γκριπ)

    το μεσημερι εκανα μερικα μερεμετια στην μηχανη και ρυθμισα και την ντιζα, και τωρα γινεται αποσυμπλεξη πολυ ψηλα.

    το κανα μια βολτα αλλα δεν ετυχε να προσεξω αυτο το θεμα..

    το βραδυ που θα βγω θα το κοιταξω και θα σας πω αν αρκουσε αυτο
    -It's 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    - Hit it.
    -------------------------------------------------------------------------------
    όλα αυτά, είναι απλά μέρος του πανυγηριού που λέγεται ζωή..
    ------------------------------------------------------------------------------
    νέα προσθήκη

    Definition of a bad boy



  14. #14
    Αναλλοίωτος Το avatar του/της Akatanomastos
    Εγγραφή
    28/04/2005
    Μηνύματα
    1.260
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    ΑΛΛΑ ... οχι μονο απο την μερια της μανετας...
    απο την μερια του κινητηρα περισσοτερο....( παιζει ρολο μεχρι και η γωνια -διαδρομης της ντιζας)
    προς το παρων το πειραξα μονο απο πανω..

    αν δεν δουλεψει αυριο το πειραζω και απο κατω..

    αυτο με την γωνια τι εννοεις?ποια ειναι η γωνια και πως την αλλαζεις?
    -It's 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    - Hit it.
    -------------------------------------------------------------------------------
    όλα αυτά, είναι απλά μέρος του πανυγηριού που λέγεται ζωή..
    ------------------------------------------------------------------------------
    νέα προσθήκη

    Definition of a bad boy



  15. #15
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    παραθετω ΕΙΚΟΝΑ ως ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ (ισχυει για το δικο μου)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	clutch_tool2.jpg 
Προβολές:	224 
Μέγεθος:	25,2 KB 
ID:	154912
    Accipere quam facere praestat injuriam

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2006, 00:59
  2. κουμπωμα κρανους
    από MIKE_16V στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2006, 20:39
  3. Κούμπωμα ταχύτητας
    από xtzanos στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2005, 16:21
  4. Κούμπωμα ταχύτητας
    από xtzanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2005, 18:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF