sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
με τετοιο πλαισο ψαλιδι μπορει το μοτερ να φαινεται λιγο![]()
καταπληκτικη δουλεια παντως, αλλα γιατι αποφασισε να βγαλει τις εξατμισεις πανω απο το μοτερ?
Mα για να βάλει το τεπόζιτο απο κάτω και να καίγεται κι ο κώλος τουΑρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
με τετοιο πλαισο ψαλιδι μπορει το μοτερ να φαινεται λιγο![]()
καταπληκτικη δουλεια παντως, αλλα γιατι αποφασισε να βγαλει τις εξατμισεις πανω απο το μοτερ?![]()
Αυτη η διάταξη εχει αρκετά πλεονεκτήματα, το κέντρο βάρους είναι πολύ χαμηλά. Τέτοιο σχεδιο είχε και το Bimota SB2 αρχικά, αλλά στην παραγωγη βγήκε αλλιώς, ετσι ηταν και το πρωτο Elf.
Το τεπόζιτο εχει μέσα ειδικά σφουγγάρια ωστε να μην υπάρχει θεμα μετακίνησης βάρους στις αλλαγές κλίσης.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
ομορφο με την μονη "ενσταση" μου να ειναι στο ντεποζιτο.
ειναι και ακομψο και νομιζω χαζο να βρισκεται τοσο χαμηλα...
κατα τ'αλλα...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αλλιως στις στροφες θα του εβρισκαν κατω ......Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
καταπληκτικη δουλεια παντως, αλλα γιατι αποφασισε να βγαλει τις εξατμισεις πανω απο το μοτερ?
Καταπληκτικο το ολο συνολο..........
![]()
γρηγορα γρηγορα να πω την γνωμη μου με μια προχειρη ματια .....αισθητικα το κρινω απαραδεκτο , παει το κλασικο για τσαι ..μπορουσε να χρησιμοποιησει αναρτησεις συγχρονες οχι αναποδα ,συμβατικες ωστε να μην ξεφευγει απο το μετρο ...η εδραση επανω στις ψυκτρες των κεφαλων ειναι απαραδεκτη .οσοι εχουν δουλεψει τετοια μοτερ ..καταλαβαινουν τι θελω να πω,, αυτο θα σκορπισει απο κραδασμους .. τα χιτωνια του μεσαιου ξεκολανε ,μεταβαλλεται ο χρονισμος των θυριδων και δουλευει το μοτερ στην καρακοσμαρα του ..οσο για τις εξατμισεις περι ορεξεως ουδεν σχολιο , αυτη η ταπεινη μου γνωμη ...... με το θαρος μιας προχειρης ματιας και μονο ...
Να παραφράσω το "πως σας φαίνετε" σε "ποίος δεν γούσταρει να το πάει μια βόλτα"?![]()
![]()
(Επίσης το cromo δεν έχει αρκετές ελαστικότητες σε σχέση με άλλα υλικά? - γνήσια απορία)
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Δυστυχως ο ninjacloak που χρησιμοποιω σαν proxy με πεταξε εξω και η απάντησή μου χάθηκε...
Λοιπόν με λίγα λόγια Γιώργο πιστευω οτι με τις βάσεις που φαίνεται να εχει προσαρμόσει στην κεφαλή, κι οχι στις ψύκτρες, θα αντέξουν. Εδω μονοκύλινδρα με βάσεις στην κεφαλή και δεν σπάνε, οχι οτι δεν εχει κραδασμούς ο συγκεκριμένος κινητήρας, αλλά σίγουρα οχι σαν μονοκύλινδρο.
Οσο για τις εξατμίσεις, εμένα μου αρέσει αυτη η διάταξη, δίνει αρκετα πλεονεκτήματα κι εχει και μερικά μειονεκτήματα, αλλά σε μια τέτοια ιδιοκατασκευή δίνει το κατιτίς το εξωτικό.
Εδω ο Tamburini και δεν μπόρεσε να το βάλει σε παραγωγή στο SB2! Μονο σε αγωνιστικά και πρωτότυπα εχει εμφανισθεί.
Σιγουρα δεν είναι κλασσικό, μονο το μοτερ χρησιμοποιεί, αλλά στα δικά μου μάτια είναι όμορφο σαν το άσχημο παπάκι.
Τωρα για το αν θα διαλύσει οταν αρχίσει τις δοκιμές, οσονούπω, θα το μάθουμε μόνο αν ο κατασκευαστής/ιδιοκτήτης δημοσιευσει τα αποτελέσματα ακόμα κι αν είναι αποτυχία.
Θα σας κρατησω ενήμερους.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957