Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ-ΕΛΛΑΔΑΣ

  1. #1

    ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ-ΕΛΛΑΔΑΣ

    Παίδες καλησπέρα! Μπορεί κανείς να μου λύσει μια απορία; Όταν λέμε ότι μια μηχανή HONDA ή YAMAHA είναι με προδιαγραφές Γερμανίας ή με προδιαγραφές Ελλάδος, τί διαφορές έχουν; Ποιά είναι καλύτερη; Όταν πάμε να αγοράσουμε μεταχειρισμένο, τί είναι προτιμότερο Γερμανίας ή Ελλάδος;

  2. #2

    Re: ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ-ΕΛΛΑΔΑΣ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos600rr
    Παίδες καλησπέρα! Μπορεί κανείς να μου λύσει μια απορία; Όταν λέμε ότι μια μηχανή HONDA ή YAMAHA είναι με προδιαγραφές Γερμανίας ή με προδιαγραφές Ελλάδος, τί διαφορές έχουν; Ποιά είναι καλύτερη; Όταν πάμε να αγοράσουμε μεταχειρισμένο, τί είναι προτιμότερο Γερμανίας ή Ελλάδος;
    Συνήθως οι προδιαγραφές γερμανίας αφορούν την ιπποδύναμη, οι μηχανές "Γερμανίας" έχουν λιγότερα άλογα

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #3
    Δηλαδή; Μια cbr600 115hp στην Ελλάδα πόσα έχει Γερμανική; Και για ποιό λόγο συμβαίνει αυτή η μειωμένη ιπποδύναμη; Κατασκευαστικά τί άλλες διαφορές έχουν;

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos600rr
    Δηλαδή; Μια cbr600 115hp στην Ελλάδα πόσα έχει Γερμανική; Και για ποιό λόγο συμβαίνει αυτή η μειωμένη ιπποδύναμη; Κατασκευαστικά τί άλλες διαφορές έχουν;
    Δε γνωρίζω και νομίζω κατασκευαστικά δεν έχουν άλλες διαφορές
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    ΒΑΛΕ ΚΡΑΝΟΣ
    Εγγραφή
    19/06/2008
    Μηνύματα
    25
    Κατασκευαστικά δεν πρέπει να έχουν καμία διαφορά. Και η μειωμένη ιπποδύναμη δεν είναι σε όλες τις μηχανές. Μερικές έχουν μειωμένη ιπποδύναμη 100hp ή 35hp"εάν θυμάμαι καλά" λόγο κατηγορίων διπλώματος που έχουν.

  6. #6
    Ευτυχως ΚΩΣΤΑ το εσωσεςwinka: γιατι ο φιλος ο Ηλιας φωτια μας αναψε γιατι θα αρχιζα να
    φοβαμαι ο,τι ελληνικο 600cc κυκλοφορει!!! :

  7. #7
    Φιλε μου κατασκευαστικά δεν έχουν διαφορά.
    Συνήθως οι προδιαγραφές Γερμανίας επειδή είναι πιο αυστηρές για να περάσουν παλιότερα μοντέλα έχουν καταλύτη και αισθητήρα λ.
    Δεν μιλάμε για τα νέα μοντέλα που έχουν όλα σχεδον καταλύτη και αισθητήρα λ.
    Κατά συνέπεια ίσως να έχεις 2-3 άλογα λιγότερα αλλα δεν μιλάμε για μειωμένη απόδοση στο μοτέρ.
    Αυτό ξέρω ότι υπάρχει στη Γαλλια GSXR1000 με 100 άλογα πχ.
    Τώρα αυτό μπορεί να είναι με stopper στο γκάζι η με καποια λαστιχάκια στα καρμπιρατέρ.

    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  8. #8
    Απο φιλο μου που ασχοληται με restoration κλασικων γιαπονεζικων, εχω μαθει οτι τα μοντελα που προοριζονταν για την αγορα της βορειας ευρωπης ειχαν καλυτερες βαφες και αντισκοριακη προστασια απο τις μηχανες που προοριζονταν για την νοτια ευρωπη. Αυτο τουλαχιστον ισχυε οταν τα γιαπονεζικα φτιαχνονταν στην ιαπονια, τωρα δεν ξερω τι γινεται.

  9. #9
    Πάντως, δεν ξέρω τί αλλά σίγουρα κάτι παίζει με τα γερμανικά και στη τελική δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν πρέπει να τα εμπιστευτείς ή όχι. Σε μεταχειρισμένο, να προτιμούμε Ελλάδος ή Γερμανίας; Εσείς τί λέτε;

  10. #10
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    ο περιορισμός των 100 ίππων είναι συμφωνία κυρίων μεταξύ των κατασκευαστών και εισαγωγέων στην Γερμανία και όχι νόμος του κράτους. Βέβαια (κλασσικά γερμανικά) όλοι οι εμπλεκόμενοι το τηρούσαν αυστηρά σε σημείο που να μην μπορείς να βρεις απεριόριστη μηχανή παρά μόνο αν ήταν παρεισαγωγής.
    Επίσης υπήρχε πολύ μεγάλο κόστος ασφάλισης αν η μηχανή ήταν άνω των 100 ίππων σε σχέση με την ίδια μηχανή στα 98 άλογα και μεγάλο κόστος για να την ξεπεριορίσεις (αμφότερα από 300 έως 600? σε τότε γερμανικά μάρκα)

    Η πιο κοινή μέθοδος περιορισμού ήταν η χρήση παρεμβυσμάτων για τον περιορισμό της εισαγωγής (στα καρμπυρατεράτα τουλχ). κατά άλλα οι μηχανές ήταν ολόιδιες.

    αυτά θυμάμαι...
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  11. #11
    Δεν ξέρω αν συμφωνείτε, εγώ πιστεύω πάντως πως αυτό είναι ένα θέμα που θα έπρεπε να μας απασχολεί όλους μας και καλό είναι να συνεχίσουμε την ανταλλαγή απόψεων στο forum. Όποιος έχει άποψη ή ξέρει κάτι ας το γράψει γιατί όσο περισσότερα γνωρίζουμε τόσο καλύτερα για όλους μας....

    Καλό βράδυ σ΄όλους!

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dankannn
    Φιλε μου κατασκευαστικά δεν έχουν διαφορά.
    Συνήθως οι προδιαγραφές Γερμανίας επειδή είναι πιο αυστηρές για να περάσουν παλιότερα μοντέλα έχουν καταλύτη και αισθητήρα λ.
    Δεν μιλάμε για τα νέα μοντέλα που έχουν όλα σχεδον καταλύτη και αισθητήρα λ.
    Κατά συνέπεια ίσως να έχεις 2-3 άλογα λιγότερα αλλα δεν μιλάμε για μειωμένη απόδοση στο μοτέρ.
    Αυτό ξέρω ότι υπάρχει στη Γαλλια GSXR1000 με 100 άλογα πχ.
    Τώρα αυτό μπορεί να είναι με stopper στο γκάζι η με καποια λαστιχάκια στα καρμπιρατέρ.

    Με κατι Γαλλους που συναντησα στην Πορτογαλλια μου εκανε εντυπωση οταν μου ειπαν οτι στην Γαλλια ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ μηχανες που υπερβενουν τα 100 κατι αλογα και οτι δεν κυκλοφορει ΚΑΝΕΝΑ Busa με γαλλικες πινακιδες....
    Στην Γερμανια απο οσο ξερω δεν εχουν limit στα αλογα αλλα στην τελικη ταχυτητα (τα αυτοκινητα εστω)....


  13. #13
    ΠΑΙΔΙΑ...........


    Οί νομοθεσίες τών χωρών σέ σχέση μέ τά διπλώματα τίς άσφάλειες,
    καί τίς οίκολογικές τους άνησυχίες,είναι αύτές πού καθορίζουν
    σέ πολλές περιπτώσεις τίς ίπποδυνάμεις τών μοτό.
    Οί Ίάπωνες γιά παράδειγμα πού μάς τίς πουλάνε,άν δείτε τί νομοθεσία
    έχουν γιά νά πάρεις μηχανάκι μέ 170-180 άλογα......
    θά φρικάρετε....!!!

    Οί Γάλλοι έχουν σάν όριο αύστηρό τά 106 άλογα.....!!!
    Οί Έλβετοί κάτω άπό τά 100, νομίζω 86...!!!
    Οί Γερμανοί έχουν άπ' όλα...!!!Διπλώματα καί άσφάλειες γάρ...
    Οί Ϊταλοί σάν έμάς........
    Οί Όλλανδοί όπου καί είναι οί κεντρικές Εύρωπαικές άποθήκες πολλών
    Ίαπωνικών έταιρειών, έχουν κι αύτοί άπό όλα..!!!
    Γιά παράδειγμα v-strom 650 μέ 37 άλογα...!!!
    Μπείτε στό site τής Σουζούκι στήν Όλλανδία καί διαπιστώστε το...!!!

    Έπίσης άπό Αυστραλία........έκεί έχουμε κάτι λιγώτερο,σπάνια όμως έρχονται
    στήν Έλλάδα γιατί έχουν άλλες προδιαγραφές σέ φώτα κ.λ.π....
    Καί δέν έχει καί νόημα,ή Αύστραλία είναι πολύ μακρυά...!!!

    Γιά νά μήν έχετε άγχος ,όταν άγοράζετε.........

    ΔΩΣΤΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ..........ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

    ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΕΡΒΙΣ, Ή, ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ

    ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.........!!!



    Τώρα ,τό πόσο εύκολο είναι νά έπανέλθει ένα μηχανάκι όπως τό παράγει ό κατασκευαστής
    στήν άρχική του μορφή μέ πλήρη ίπποδύναμη........
    ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...!!!

    Έξαρτάται άπό μοντέλλο καί μάρκα.......
    Ψάχνοντας το διαπίστωσα ότι σέ μερικά μηχανάκια,χρειαζόταν άλλη πλεξούδα καί έγκέφαλο
    ένώ άλλού ήταν πολύ άπλό...!!!!
    Συνεπώς τό κόστος,.....ΑΝ ΤΗ ΦΑΤΕ.........μπορεί νάναι άπό 50-100 εύρώ,
    μέχρι καί 2500-3000 εύρώ άν είστε άτυχοι.
    Καί τό ζητούμενο βέβαια δέν είναι νά πάρουμε ένα καινούργιο μηχανάκι καί νά τό κάνουμε
    σκόνη έπειδή τού λείπουν άλογα...!!!

    Τό σίγουρο είναι ότι .......ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ..........δέ θά μπορούσε νάναι κι άλλιώς
    τώρα πιά...
    Κάποτε πρίν άπό χρόνια είχαν διαφορές στά μοτέρ, έκκεντροφόρους καί τέτοια...!!!

    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΛΕΟΝ............άπό έκεί έλέγχονται
    καί τά άλογα και όλα...!!!

    Βλέπετε ή Σουζούκι τά πέρασε πλέον καί στά χιλιάρια καί hayabusa. Α ,Β ,Γ πρόγραμμα...!!!!





  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Εχω ενα cbr954 του 2002 γερμανικης εισαγωγης. Εχει αισθητηρα λ και καταλυτη σε αντιθεση με τα αλλα ευρωπαικα, αλλα δεν νομιζω να ειναι περιορισμενο στα 100 αλογα. Νομιζω οτι η γερμανικη νομοθεσια αφορα κυριως προδιαγραφες ρυπων. Απ'οτι εχω διαβασει σε αμερικανικα φορουμ, ειναι παρομοιο με το καλιφορνεζικο μοντελο, ενδεχομενως λιγα αλογα πιο κατω λογω καταλυτη, αλλα οχι περιορισμενο στα 100.
    Θα ρωτησω ενα γερμανο φιλο και θα επανελθω αν γνωριζει κατι.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Εχω ενα cbr954 του 2002 γερμανικης εισαγωγης. Εχει αισθητηρα λ και καταλυτη σε αντιθεση με τα αλλα ευρωπαικα, αλλα δεν νομιζω να ειναι περιορισμενο στα 100 αλογα. Νομιζω οτι η γερμανικη νομοθεσια αφορα κυριως προδιαγραφες ρυπων. Απ'οτι εχω διαβασει σε αμερικανικα φορουμ, ειναι παρομοιο με το καλιφορνεζικο μοντελο, ενδεχομενως λιγα αλογα πιο κατω λογω καταλυτη, αλλα οχι περιορισμενο στα 100.
    Θα ρωτησω ενα γερμανο φιλο και θα επανελθω αν γνωριζει κατι.


    OI ΓΕΡΜΑΝΟΙ........


    Έχουν καί 100 ίππους καί άλλες διαβαθμήσεις οί όποίες έχουν νά κάνουν
    μέ τίς κατηγορίες τών διπλωμάτων καί τήν άσφάλεια...πού πληρώνουν.
    Όπως στήν Ίαπωνία όπου τά θηρία γιά νάναι πάνω άπό 100 άλογα
    θέλει νά περάσεις άπό κόσκινο.
    Όπότε άν άγοράσεις άπό Γερμανία,έχει άπ'όλα ό μπαξές...!!!
    Πάρε τό serial-number τής μοτό σου καί ρώτα στή Χόντα.
    Θά μάθεις άμέσως πόσα άλογα είναι.
    Έπειδή έτυχε νά όδηγήσω blackbird κομμένο,θά τό καταλάβεις μόλις
    βγείς έξω.
    Άν τό δείς νά κρεμάει γρήγορα στά 230-240 είναι κλειστό....
    Ένα cbr954 άνοιχτό,πάει στά 260-270 γιά πλάκα....!!!
    Στίς έπιταχύνσεις είναι δύσκολο νά τό νοιώσεις,άκόμα κί άν είσαι έμπειρος...!!!
    Στήν τελική όμως δέ κρύβεται τό μηχανάκι....!!!
    Σέ μένα τό blackbird πήγαινε 240-250 μέ τό μέ τό ζόρι....ένώ τό άνοιχτό πιάνει
    πολύ γρήγορα 270--280.
    Όλα αύτά στό κοντέρ πού βλέπεις.....!!!!

    Οί Άμερικάνοι άπό ότι έχω δεί μέχρι τώρα,μάλλον μέ παραπάνω άλογα είσάγουν τά μηχανάκια
    τους.
    Έψαχνα γιά τό zzr-1400 έπειδή ήθελα νά τό άγοράσω καί μάλλον καλύτερο τό είδα
    σέ όλα τό Άμερικάνικο...!!
    Μέχρι καί σέ πιό ώραία χρώματα ήταν.
    Νομίζω πώς έκεί δέν ύπάρχει κανένας περιορισμός στά γκάζια...!!!
    Θεωρώ τίς μηχανές πού είσάγει ή συναρμολογεί ή Άμερική ,καλύτερες σέ όλα..!!!
    Έχουν πολύ αύστηρές προδιαγραφές γιά τήν ποιότητα..!!!

    Άν δέν σού άπαντήσει ή Χόντα έδώ ,ούτε έχεις κάποιον γνωστό μέ έξουσιοδοτημένο
    σέρβις,τότε στείλε ένα e-mail στή Χόντα Ίαπωνίας μέ τό serial-number τής μοτό σου
    καί θά σού άπαντήσουν.....





Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΜΗΧΑΝΕΣ vs ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
    από ironbum2 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2005, 14:57
  2. Ποιοσ Ειπε Οτι Οι ΜηΧανεσ....
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2005, 01:26
  3. Μηδεν Σεβασμοσ Στησ ΜηΧανεσ!!!!!!
    από ALSFA 30 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2005, 16:29
  4. Τα Μεγαρα Ειναι Για ΜηΧανεσ?
    από sly139 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2004, 09:04
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2004, 17:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF