Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Τελικό GP style και συμπιεση(backpressure)

  1. #1
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098

    Angry Τελικό GP style και συμπιεση(backpressure)

    ...μολις πριν λιγο εφυγα απο τον μαστορα οπου εφυγε η LPA και μπηκε η TYGA ...

    μολις πηρα την μηχανη ...στην πρωτη με γκαζι που κανονικα "γαντζωνε" και το καταλαβαινες το μηχανακι να "ροπιαζει" τωρα, συγκριτικα εμενα μου φαινεται οτι δεν παει.....

    ξερω πως εχει να κανει με απωλεια συμπιεσης ...και περναν 1002 απτο εγκεφαλικο μου λογισμικο...

    θα χρειαστει αλλαγη στις ρυθμισεις?(ρητορικη) φιλτρο ?(ρητορικη) και μπεκ αλλαγη?(ρητορικη)


    η μηπως ο μαγκας ο εξατμισας εκανε δουλεια του ποδαριου με αποτελεσμα να μην ειναι απολυτα στεγανο το συστημα ΤΕΛΙΚΟ-Λαιμοι?


    Υ.Γ. οχι που θα μπαινα στα τεχνικα επειδη μ'αφησε η ZUZUKA μου


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	exsl-0013.jpg 
Προβολές:	423 
Μέγεθος:	17,1 KB 
ID:	160617
    Accipere quam facere praestat injuriam

  2. #2
    Αυτη η εξατμιση ειναι για το δικο σου μοντελο η ειναι μοντα ;;



  3. #3
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Αυτη η εξατμιση ειναι για το δικο σου μοντελο η ειναι μοντα ;;


    ΕΙΝΑΙ slip-on Universal αλλα στην Αγγλια-Γερμανια της εχουν μονο πανω σε Track bikes ...

    εγω την πηρα για το δικο μου γιατι αναμεσα και σε αλλα SLIP on η διαμετρος εισαγωγης(2ιντσες) ερχοταν κουτι...


    το παραξενο ειναι πως εχει μπει κι αλλες φορες σε SV (1ης & 2ης γενιας) και δεν ειχε κανενας παραπονο τετοιου ειδους... τι στο καλο? δεν εβαλα μαγια και δεν επιασε η συνταγη?
    Accipere quam facere praestat injuriam

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Η στεγανοτητα μπορει να ειναι αλλα πρεπει να ηταν τελειως αχρηστος ο μαστορας για να χανει τοσο πολυ και να εχει τοσο διαφορα το μηχανακι...
    Εγω πιστευω οτι ειναι μαλλον θεμα ρυθμισματος...

  5. #5
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Η στεγανοτητα μπορει να ειναι αλλα πρεπει να ηταν τελειως αχρηστος ο μαστορας για να χανει τοσο πολυ και να εχει τοσο διαφορα το μηχανακι...
    Εγω πιστευω οτι ειναι μαλλον θεμα ρυθμισματος...

    ο μικρος ακριδας ακουει Δασκαλε ... :a1:

    εσυ τι ρυθμισεις θα ΤΣΕΚΑΙΡΝΕΣ?
    Accipere quam facere praestat injuriam

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    ο μικρος ακριδας ακουει Δασκαλε ... :a1:

    εσυ τι ρυθμισεις θα ΤΣΕΚΑΙΡΝΕΣ?
    Δεν μπορω να σου πω τι ρυθμισεις να κανεις...Η σωστη δουλεια δεν γινεται εμπειρικα...
    ΚΑΥΣΑΝΑΛΥΣΗ και ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ...Να δεις που εχασε,που κερδισε κλπ το μηχανακι και απο εκει και περα βλεπεις...

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    ξερω πως εχει να κανει με απωλεια συμπιεσης ...
    Παρντόν ...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Δημήτρη να ξέρεις ότι το τελικό Tyga δίνει λιγότερα άλογα σε SV απ'ότι άλλα τελικά με μεγαλύτερο όγκο.Ένας που είχε tyga την άλλαξε.Να και το link με δυναμομέτρηση

    http://forum.svrider.com/showthread....yga#post897531

    Από ήχο πάντως πρέπει να σκίζει γιατί ο τύπος την πούλησε επειδή δεν παλευόταν η έντασή της! :rotflmao:
    Μέχρι και στα trackdays θα του την λέγανε!
    http://forum.svrider.com/showthread....yga#post948594

    HAd to sell the Tyga. It was just too loud for me and my needs. I leave home at 5:30am to go to work, and this would have ****** me off if I had to live next door to it, so that contributed. Even with earplugs, the exhaust was all I could hear--ever. It was VERY loud. I was also told it would probably be too loud even for trackdays. So, it had to go. Luckily I had a friend that was willing to take it off my hands and put it on his second gen SV....

  9. #9
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    δεν ειχε κανενας παραπονο τετοιου ειδους... τι στο καλο?
    Δεν είχαν παράπονο ή δεν το λέγανε...? είναι μια ερώτηση και αυτή.

    Είναι ευνόητο, πως το εξατμΗσόνι σου δεν δημιουργεί το απαιτούμενο backpressure (ή τουλάχιστον την πίεση καυσαερίων που ''σήκωνε'' η προηγούμενη) με άμεσο αποτέλεσμα την πτώση ισχύος που νιώθεις.

    Επαναπρογραματισμός ψεκασμού/ανάφλεξης, λίγο ψάξιμο με κανά εκκεντροφοράκι, τζόλεμα στην εισαγωγή, κάτι απ'όλα τα προηγούμενα ή και όλα μαζί.
    (δεν μας είπες αν ψηλά δουλεύει καλλίτερα).

    Περίμενε και τον μαστρορέιν να το δεί, να σου πεί και αυτός τα δικά του.



    Από την άλλη βέβαια, ξαναβάζεις την παλιά και ησυχάζεις.


  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Συνήθως πάντως βλέπουμε κοντά τελικά(και aftermarket αλλά και μαμά) σε μηχανάκια τύπου R6,σιμπιαρεκσακόσιααραρ,ζετικσ6,ΓΣΧΡ600.Μηχανάκια δηλαδή που δουλεύουν ψηλά.
    Μήπως επειδή σε ψηλές rpm η ποσότητα των καυσαερίων δημιουργεί ούτως ή άλλως backpressure;
    ΥΓ:Μπακαλίστικη σκέψη,το ξέρω.Αν ξέρει κάποιος ας διευκρινίσει,διορθώσει.

  11. #11
    για να μην μπλεξουμε με ταχυτητες ανακλωμενων κυματων χαμηλης πιεσης και πως αυτα επηρρεαζονται απο μηκη,διαμετρους ,αριθμο ενωσεων σωληνων εξαγωγης και την σχεση τους με χαρακτηριστικα εκκεντροφορων, μεινε στο εξης μπακαλιστικο...

    οσο πιο κοντο (συνολικο μηκος) ειναι το συστημα εξαγωγης σου τοσο χειροτερα θα πηγαινει χαμηλα το μηχανακι...(χωρις να γινουν φυσικα αλλες αλλαγες σε εισαγωγη-εξαγωγη)...επισης αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα πηγαινει αντιστοιχως καλυτερα ψηλα (παλι χωρις αλλαγες)...

    μπλεξιμο με λιγα λογια...οποτε αν μιλαμε οτι εχεις σκοπο να μεινεις μονο με ενα τελικο,βρες κατι που να δουλευει παντου καλα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #12
    Εκοψα σε r6 το τελικο το remus που φοραγε, του εβαλα φιλτρο και ρυθμιστηκε με το commander και πηρε αλλα 4,5 αλογα απο πριν χωρις φίλτρο μονο με το τελικο(μακρυ ομως). Πήρε και 0,5 kgm ροπη παντου.

  13. #13
    Με αγγλίδα πλεον.. Το avatar του/της vasilisFZ
    Εγγραφή
    07/04/2007
    Μηνύματα
    90
    Φιλος αν εχεις το καρμπιρατερατο το ΕΣ ΒΕ απο προσωπικη εμπειρια ξερω τα εξης.
    Ενος φιλου του βαλαμε yoshimura και K&N και στις μεσαιες στροφες που κανονικα εχει την ροπη του εχασε αισθητα. Απ οτι ειδα σε φορουμ για αυτο φταιει το οτι ειναι φτωχο το μειγμα στις στροφες αυτες. Ολοι να φανταστεις σηκωνουν τις βελονες κ αλλαζουν κυρια ζιγκλερ ακομα και σε στοκ μηχανακια. Φαντασου ποσο θα θελει ρυθμισμα το δικο σου με αυτη την εξατμιση!!
    Εγω στην θεση σου θα ανησυχουσα για το ιδιο το μοτερ. Η αλλαξε εξατμιση η ρυθμισε το σωστα....
    Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με......

  14. #14
    Ειναι 05 μοντελο και οπως εγραψα πιο πανω το ρυθμισα με commander στο δυναμομετρο

Παρόμοια θέματα

  1. _-HELP-_ GP Style ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΓΙΑ Ζ750
    από GhostRideR_636 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2010, 10:09
  2. Και μετά τον τελικό;
    από adam_tsouk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2004, 14:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF