re paidia filltro kai eksatmish(mono teliko)xwris akinouria xartografish ti synepies exoun?giati egw ta evala xwris xartografish kai h mhxanh gazwnei kai psila kai xamhla...
![]()
re paidia filltro kai eksatmish(mono teliko)xwris akinouria xartografish ti synepies exoun?giati egw ta evala xwris xartografish kai h mhxanh gazwnei kai psila kai xamhla...
![]()
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
Φιλαρακι δεν νομιζω να εχεις συνεπειες.Εγω εβαλα τελικα και φιλτρο και ισα ισα που δουλευει το ιδιο και καλυτερα,μηπως παιζει κατι αλλο?
![]()
![]()
oxi filarako den exei kanena provlima h mhxanh mou apla diavasa oti me teliko kai filtro 8elei kainouria xartografish gia 8a einai ftoxo to migma kai kati tetoia alla kai emena opws les kai esy isa isa pou douleyei kalytera kai paei kai kalytera![]()
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
Min dineis simasia se "kati tetoia" (einai poli psila grammata kai den mporei kapoios na ta diavasei ama exei presviopia...)Αρχικά δημιουργήθηκε από trelamenoss
apla diavasa oti me teliko kai filtro 8elei kainouria xartografish gia 8a einai ftoxo to migma kai kati tetoia
to kanoun ola ta mixanakia prin trypisoun to pistoni tous ....Αρχικά δημιουργήθηκε από trelamenoss
isa isa pou douleyei kalytera kai paei kai kalytera![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
kala egw milaw sobara kai esy me hrwneuese...8a prothmousa mia pio safh apadhsh...![]()
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
Τρελαμένε!!Αρχικά δημιουργήθηκε από trelamenoss
kala egw milaw sobara kai esy me hrwneuese...8a prothmousa mia pio safh apadhsh...![]()
![]()
Αυτά που έχεις διαβάσει είναι σωστά.Διαφορετική ποσότητα και ποιότητα αέρα μέσα στο θάλαμο καύσης απαιτεί διαφορετική ποσότητα καυσίμου.
Με πιο ελεύθερο φίλτρο και τελικό χρειαζόμαστε λίγο παραπάνω καύσιμο (ή λίγο λιγότερο,εξαρτάται..) όχι τόσο για θέματα απόδοσης όσο για σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Η βενζίνη είναι απαραίτητη (και) για την σωστή ψύξη του θαλάμου καύσης ,συνεπώς όσο δεν αλλάζεις χαρτογράφηση ναι μεν έχεις ελαφρά βελτιωμένη απόδοση,καταπονείς όμως τον θάλαμο καύσης από τις υψηλότερες θερμοκρασίες που αναπτύσσονται.
Τα αποτελέσματα αυτής της καταπόνησης είναι λίγο πολύ αυτά που λέει και ο oldman.
Αλλά αφού το έχεις διαβάσει κι εσύ γιατί δε το πιστεύεις?Δε σου φαίνεται λίγο λογικό όλο αυτό?
to kanoun ola ta mixanakia prin trypisoun to pistoni tous ....[/B][/QUOTE]
Δηλαδη μου λες τωρα οτι το μηχανακι βρισκετε ενα σταδιο πριν τρυπησει το πιστονι με ενα τελικο και ενα φιλτρο αν δεν ρυθμιστουν τα μιγματα?
Κατ'αρχήν, σε σένα δεν λέω τίποτε ...Αρχικά δημιουργήθηκε από CostasR1
Δηλαδη μου λες τωρα οτι το μηχανακι βρισκετε ενα σταδιο πριν τρυπησει το πιστονι με ενα τελικο και ενα φιλτρο αν δεν ρυθμιστουν τα μιγματα?
(στον τρελαμένο μιλούσα σχετικά με αυτά που θεωρεί "κάτι τέτοια" ..)![]()
Όσο για το ποιο στάδιο βρίσκεται το μηχανάκι, δεν μπορώ να ξέρω γιατί:
1. Δεν ξέρω πόσο "πλούσια" ή "φτωχά" δούλευε πριν τις αλλαγές ...
2. Δεν ξέρω κατά πόσο "φτώχυνε" το μίγμα με τις αλλαγές ...
3. Δεν ξέρω τις προδιαγραφές του πιστονιού (σχετικά με κρουστικά φορτία)...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Οι αποριες του τρελλαμενου αποτι φαινετε μαλλον ειναι και δικες μου απορειες διοτι μεχρι τωρα κατα τα λεγομενα απο τα μαστορια δεν λενε οτι χρειαζετε ρυθμισει για μια μετατροπη ενως εργοστασιακου μοτερ σε ενα "μοτερ" με τελικα και φιλτρο.απο αλλο σταδιο και μετα χρειαζεται αυτο.Και σου το λεω εγω προσωπικα διοτι απο την στιγμη που εκανα αυτη την μετατροπη μετα ακολουθησαν και τα παρελκομενα απο το μαστορα,δυναμομετρηση και δεν εδειξε οτι χρειαζεται κατι αλλο π.χ. ρυθμιση μιγματος.τωρα δεν ξερω αν απο μαστορα σε μαστορα αλλαζουν τα δεδομενα αυτα.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Κατ'αρχήν, σε σένα δεν λέω τίποτε ...
(στον τρελαμένο μιλούσα σχετικά με αυτά που θεωρεί "κάτι τέτοια" ..)![]()
Όσο για το ποιο στάδιο βρίσκεται το μηχανάκι, δεν μπορώ να ξέρω γιατί:
1. Δεν ξέρω πόσο "πλούσια" ή "φτωχά" δούλευε πριν τις αλλαγές ...
2. Δεν ξέρω κατά πόσο "φτώχυνε" το μίγμα με τις αλλαγές ...
3. Δεν ξέρω τις προδιαγραφές του πιστονιού (σχετικά με κρουστικά φορτία)...
Φιλικα παντα και χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος πανω στις γνωσεις σου.![]()
![]()
ma kai egw re paidia den exw akousei na parousiasei kapio mhxanaki provlima me teliko kai eksatmish mono kai xwris xartografish...kai epeidh eimai kai se eparxia kai den yparxei dynatotita kausanalishs oloi stis mhxanes etsi ta bazoune...padws genikotera pisteyw oti einai poly psyla gramata kai de nomizw na dimiourgisei problima...ade otan me to kako er8ei h wra gia genikh episkeyh na xreiastei 5-6 xiliades xiliometra nwritera dhladh ekei pou 8a xreiastei stis 150.000 na xreiastei stis 145.000...siga ta ayga...(gnwmh mou) padws me to mama filtro h mhxanh sernete giati to evgala kai evala pali to mama gia na dw diafores kai einai poly megalh h diafora...
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
![]()
![]()
![]()
ΟΛΑ τα εργοστασιακά μοτέρ βγαίνουν στην παραγωγή με "πλούσια" ρύθμιση...!!!
(το γιατί γίνεται αυτό το έχουμε πει αρκετές φορές...)
Από εκεί και πέρα, τα μηχανάκια περνάνε από πολλά χέρια και μάλλον κανείς δεν είναι σίγουρος για το ποιές ακριβώς είναι οι τρέχουσες ρυθμίσεις στο μηχανάκι του...
(έχουνε γίνει χοντρές ζημιές σε μοτέρ όπου ο καθένας έβαζε το χεράκι του - με καλές προθέσεις κάθε φορά...)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Δεν κατάλαβα ποιος είμαι εγώ (ή οποιοσδήποτε άλλος) που είναι κάτοχος γνώσεων άνευ δικαιώματος αμφισβήτησης από τρίτους ...???Αρχικά δημιουργήθηκε από CostasR1
και χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος πανω στις γνωσεις σου![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ΟΛΑ τα εργοστασιακά μοτέρ βγαίνουν στην παραγωγή με "πλούσια" ρύθμιση...!!!
(το γιατί γίνεται αυτό το έχουμε πει αρκετές φορές...)
e tote 8a einai ok..oxi h mhxanh den exei peiraxtei pote pou8ena allou eketos apo ena ry8misth pieshs pou ta eixe psylopeksei logo anyshxias.(το γιατί γίνεται αυτό το έχουμε πει αρκετές φορές...)
ayto pali de to exw ksanakouseira rixta re oldman
![]()
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
Giati sto ergostasio den kseroun an esy to mixanaki sou tha to kykloforiseis sto Everest i stis Kato xores kai den diakindinevoun na doulepsei me poly ftoxo migma...Αρχικά δημιουργήθηκε από trelamenoss
ΟΛΑ τα εργοστασιακά μοτέρ βγαίνουν στην παραγωγή με "πλούσια" ρύθμιση...!!!
(το γιατί γίνεται αυτό το έχουμε πει αρκετές φορές...)
ayto pali de to exw ksanakouseira rixta re oldman
![]()
Episis, den kseroun poios gasmas tha to parei kai tha anoiksei terma to gazi apo tis 1500rpm me 5h taxythta...
Exoune kai kati "thematakia" me tis ekpompes rypon mazi me tin decibelometrisi (stis strofes pou ginetai i metrisi thoryvou i stoixeimetriki analogia "vgazei" arketa kaysaeria)...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
να μιλας για τον εαυτο σου μονο σε παρακαλω...Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δεν κατάλαβα ποιος είμαι εγώ (ή οποιοσδήποτε άλλος) που είναι κάτοχος γνώσεων άνευ δικαιώματος αμφισβήτησης από τρίτους ...???![]()
![]()
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...