Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 32

Θέμα: Changjiang 750,οι κινεζικες BMW...R71!

  1. #1

    Changjiang 750,οι κινεζικες BMW...R71!

    Τις ειχα πρωτοδει πριν 4-5χρονια,ετσι φευγαλαια,σε πολυ λιγες μικρες κακης ποιοτητος φωτογραφιες,καθως ημουνα σ ενα internet cafe(δεν ειχα τοτε PC),ειχα ενθουσιαστει,αλλα δεν ασχοληθηκα τοτε παραπανω και σιγα σιγα τις ξεχασα σχεδον.Προσφατα που απεκτησα επιτελους PC,ξανασυναντηθηκαμε,κι αυτην την φορα ασχοληθηκα πολυ παραπανω με την παρτη τους...Αυτους τους Κινεζους,ομολογω,δεν τους παω κι ιδιαιτερα.Ωστοσο,αυτην την φορα καταφεραν να με εκπληξουν!Φτιαχνουν αυτα τα αντιγραφα των BMW R71,δεκαετιες τωρα,αρχικα προοριζομενα για τα στρατα τους και μετεπειτα και για τους πολιτες τους.Εδω και χρονια(δεν ξερω ακριβως,ποσα)εχουν αρχισει και τις εξαγωγες ανα τον κοσμο.Αρχικα ειχαν μετριο φινιρισμα,με πολλα γυφτικα και τσιπικα(...κινεζικα)περιφεριακα,οπως πλαστικα τετραγωνα φλας,ασχημες σελες,πολυ ασχημα καλαθια,παραξενα φερινγκ,κατι...ξεμπαρκα χρωμεια κ.α.Προσφατα ομως, αχισαν και παραγουν εξαιρετικης ομοιοτητας ρεπλικες των BMW,με προσοχη στην λεπτομερεια,στην εμφανιση,και με πολυ καλυτερο φινιρισμα.Ολα αυτα ειναι ολοφανερα με το που τις πρωτοαντικριζει κανεις...Για καποιον που δεν ξερει και πολλα,μπορει πολυ ευκολα να την πατησει,και να τις περασει για αυθεντικες BMW του πολεμου...(μερικοι μερακληδες μαλιστα,τους βαζουν και σηματακια BMW στο ντεποζιτο).Μαλιστα απο οτι καταλαβα(ειμαι σχεδον 99% σιγουρος γι αυτο)τις λανσαρουν κιολας με διαφορες αυθεντικες γερμανικες παραλλαγες του Β'ΠΠ,οπως Afrika Corps,field grey κ.α.!Απ οτι ειδα εχουν σημειωσει αρκετη επιτυχια στην America,και στην Ευρωπη(Αγγλια,Γερμανια απ οσο εχω δει...).Εξαγονται σ αυτες τις χωρες κανονικα,με αντιπροσωπειες,κυριλε εντελως!Παλια πριν τις ανακαλυψω,θεωρουσα τις URAL ως τα καλυτερα συγχρονα αντιγραφα(και καλα...)των παλιων BMW.Τωρα,ουτε καν,ασχολουμαι πια μαζι τους.Νομιζω οτι προκειται για αξιολογα μηχανηματα(αν προσπαθησουμε να υπερνικησουμε την προκαταληψη που εχουμε πολλοι απο μας, για τους Κινεζους και τα προιοντα τους),αξια αναφορας.Καποιες φωτογραφιες που παραθετω παρακατω θα πεισουν γι αυτο.Αξιζει να τις μελετησουν ολοι οι λατρες των πολεμικων BMW,και γιατι οχι,να τις σκεφτουν ενδεχομενως και πιο σοβαρα...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	677667163c59c4372c2bl[1].jpg 
Προβολές:	978 
Μέγεθος:	62,6 KB 
ID:	162557

  2. #2
    Απο αλλη οπτικη γωνια.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	27005070363a6feab333b[1].jpg 
Προβολές:	972 
Μέγεθος:	53,4 KB 
ID:	162563

  3. #3
    Afrika Corps...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	molidorcj750athome001[1].jpg 
Προβολές:	964 
Μέγεθος:	55,8 KB 
ID:	162566

  4. #4
    Καπου εκει εξω...στις ερημιες της Τυνησιας,η νοτια Ιταλια...αν προτιματε!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	molidorcj750002[1].jpg 
Προβολές:	962 
Μέγεθος:	54,8 KB 
ID:	162569

  5. #5
    Οι τιμες τους απ οτι προσεξα,ειναι ξευτηλιστικες.Γυρω στα 4000$ με το sidecar!Βεβαια αμα βαλεις τους φορους,ανεβαινουν.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cj-first-2-22.jpg 
Προβολές:	970 
Μέγεθος:	34,6 KB 
ID:	162572

  6. #6
    Να μια αυθεντικη αναπαλαιωμενη BMW R71.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ww11%203[1] (small).jpg 
Προβολές:	964 
Μέγεθος:	50,5 KB 
ID:	162573

  7. #7
    Να και το εγγονακι της...το κινεζακι! Και για κυνηγι,για κανα αγριογουρουνο στα βουνα,κανει και παλι,νομιζω...Φορτωνεις το καπρι στο καλαθι.Με μεταδοση και στο καλαθι(3x2),κι οπισθεν,σωστο τζιπακι.Τυφλα να χουν οι γουρουνες!Θα πηγαινει παντου!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	677667199_f16418d489_b (small).jpg 
Προβολές:	1012 
Μέγεθος:	75,8 KB 
ID:	162574

  8. #8
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Eίναι πολύ ευχάριστο να βλέπεις νέα ενεργά μέλη με διάθεση για συμμετοχή κι ενδιαφέρον για τις retro μηχανές αλλά θεωρώ ιεροσυλία τις κινέζικες imitation όχι επειδή είναι κινέζικες αλλά επειδή είναι απομιμήσεις. Προτείνω ν' αλλάξουν κατηγορία.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.173
    Τα κινέζικα είναι όμορφα και φτηνά, αλλά ακόμα χειρότερα σε ποιότητα και αξιοπιστία απο τα Ρώσσικα Ural, Dnepr κλπ αντίγραφα των πολεμικών BMW.
    Ο ποιοτικός έλεγχος είναι ανύπαρκτος και οι ζημιές πολλές και ακριβές απο καινούρια δυστυχως.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Το βρισκω σωστο,και αν μην τη αλλο δικαιο,αυτο που λες φιλε,να μεταφερθει αυτη η συζητηση καπου αλλου,κι οχι αναμεσα στις κλασσικες μοτοσυκλετες.Ειναι οντως καπως προσβλητικο για τα "ιερα τερατα"της ιστοριας της μοτοσυκλετας,να ναι διπλα-διπλα με ταπεινες ασιατικες κ.α απομιμησεις.Ειμαι νεος εδω στο forum,και λογω απειριας και παραπανω ενθουσιασμου,βιαστηκα κι εκανα την απερισκεψια και ανοιξα εδω αυτην την συζητηση.Κανω λοιπον εκκληση σε καποιον αρμοδιο εδω,του forum,να αφιερωσει (με την πρωτη ευκαιρια)καποιο χρονο,και να την μεταφερει αυτην και αλλες παρεμφερεις,σε εναν νεοφτιαγμενο χωρο που να λεγεται(μια ιδεα τωρα "τσαμπουναω")π.χ Απομιμησεις-ρεπλικες Κλασσικων Μοτοσυκλετων,προφανως υποκεφαλαιο μεσα στα "Μοντελα".Η παρατηρηση σου ειναι πολυ ευστοχη.Τωρα οσον αφορα αυτα που λες εσυ sapila racing οτι ο ποιοτικος ελεγχος ειναι ανυπαρκτος,και οτι ειναι ολο ζημιες,θα τολμησω να κανω (με επιφυλαξη βεβαια...)καποιον μικρο αντιλογο.Η σχεδιαση των εν λογω μηχανων βασιζεται καθαρα στην αντιγραφη της πολεμικης BMW R71.Αυτες,οι γερμανικες εννοω,κατασκευαζοντουσαν με"πολεμικες" προδιαγραφες.Ειχαν κινητηρα απλο(που ενσωματωνε ομως τεχνολογια αιχμης της τοτε εποχης),ο οποιος ηταν δραματικα αξιοπιστος,λειτουργουσε κατω απ τις ποιο αντιξοες συνθηκες,και ηταν πολυ ευκολος στην λυση-αρμολογηση,στην αποκατασταση του και στην συντηρηση του,κι ολα αυτα μπορουσαν να γινονται χωρις καποιο ιδιαιτερο προβλημα,σε αυτοσχεδια "συνεργεια"ελειπεστατα εξοπλισμενα,πολυ κοντα στο εκαστοτε κυριως μετωπο.Ηταν αποδεδειγμενα πιο ευχρηστες,λειτουργικες,αξιοπιστες,αποτελεσματικες απο τις αντιστοιχες των"συμαχων".Ηταν αυτο που λεμε πραγματικα "σκυλια".Ηταν τοσο τελειες για τον τομεα τους,που τα "ρωσσακια"του Σταλιν,παρολο που σιχαινοντουσαν και μισουσαν οτιδηποτε ειχε σχεση με Γερμανια και ναζηδες,με το που πρωτοαιχμαλωτισαν μερικες,στα πρωτα σταδια του πολεμου,εσπευσαν να τις αντιγραψουν, παρακαμπτοντας οποιοδηποτε ηθικο-ιδεολογικο κολλημα,και να παρουσιασουν τις "δικες τους"BMW,τις M 72.Αυτες μεταπολεμικα εξελιχτηκαν στις γνωστες μας URAL.Μιμουμενοι τους Ρωσσους,οι ομοιδεατες τους (και πιο φανατικοι)οι Κινεζοι του Μαο,ακολουθησαν κι αυτοι την ιδια πρακτικη και εφτιαξαν κι αυτοι,το δικο τους αντιγραφο της BMW(κι οχι αντιγραφο της Ρωσσικης οπως καπου αλλου στο forum εδω αναφερεται),αντιγραφοντας αυτουσια ολην στο συνολο της,την σχεδιαση της BMW,χωρις τον παραμικρο ενδοιασμο,χωρις την παραμικρη "τσιπα".Οι Κινεζοι ειναι γνωστο οτι εχουν απ τα γενοφασκια τους αυτην την ταση να αντιγραφουν...χωρις καμια αξιοπρεπεια το οτιδηποτε τους γυαλισει!Βεβαια κρυβεται(ειναι αληθεια)μια λογικη πισω απ αυτην την ανηθικοτητα.Θελανε τα ατομα,να εχουν μια αποτελεσματικη,γερη κι αξιοπιστη μοτοσυκλετα για τον στρατο τους κι αργοτερα και για τους πολιτες τους,με αποδεδειγμενα δοκιμασμενη τεχνολογια,για να μην εκτεθουν σε κανενα δυνατον ρισκο που παντα παρουσιαζεται στις καινουριες σχεδιασεις,κι αυτο παντα μεταφραζεται σε οικονομικο κοστος...Ειναι μια πρακτικη αντιληψη αυτη.Ενας τομεας που τους απασχολει ιδιαιτερα (ετσι νομιζω τουλαχιστον,θεωρητικα αναφερομενος),ειναι αυτος της αντοχης,στις αντιξοοτητες,στην σκληρη μεταχειρηση.και στον χρονο.Αυτο γιατι σε αντιθεση με τις καπιταλιστικες δυτικες κοινωνιες,αυτοι δεν ενδιαφεροντουσαν τοσο για την εμπορικη εξαπλωση των προιοντων τους,παρα για να καλυψουν αποτελεσματικα τις εσωτερικες τους συγγεκριμενες καταναλωτικες απαιτησεις του κρατικου τους "μηχανισμου"και των πολιτων τους.Θελαν οι μοτοσυκλετες τους να ειναι γερες κι ανθεκτικες στον χρονο,ωστε οποιος τις επαιρνε,να μην χρειαζοταν υστερα απο χρονια να τις αντικαταστησει με καινουριες,για να εξοικονομησει μ αυτον τον τροπο το κρατος πορους,και να τους επενδυσει με την σειρα για κατι αλλο για την βελτιωση και την παρεταιρω αναπτυξη του ολου τους συστηματος.Στην δυση,ειδικα τα νεοτερα χρονια ειναι γνωστο για παραδειγμα,παιρνεις αυτοκινητο και σε 10-12 αντε15 χρονια,δεν ξερω καλα ισως και πολυ λιγοτερο(κατα μεσο ορο,στις ανεπτυγμενες χωρες αυτο βεβαια),το αποσυρεις,και παιρνεις καινουριο!Μην ξεχναμε και τα φτηνα κινεζικα εργατικα χερια που δουλευουν αγογγυστα με χαμηλες απαιτησεις ανταμοιβης(αν τολμησουν,ας κανουν κι αλλιως...!),σε περιβαλλοντα σκληρης επιτηρησης και ελεγχου.Ετσι και πανε να κανουν καμια λουφα για παραδειγμα,παει το κεφαλακι τους...!Το σωμα τους θα βρεθει ως απαρτια (κοινως...μοσχευματα)στην διεθνη αγορα οργανων,και τα κερδη που ειναι σημαντικα απο κατι τετοιο,θα πανε...στο κρατος!Εχουν αρκετα πρωτογονη σχεδιαση,και τι να χαλασει ετσι ευκολα;Ολα ειναι τοσο στιβαρα,χοντροσιδερενια.Εδω ουτε χρωμια υπαρχουν καλα καλα,ειναι (που λεει κι ο λογος)βαμενες με το πινελο.Και να χαλασει καποιο μηχανικο μελος,εστω και κυριο, λογω κατασκευαστικης αστοχιας,ειναι πολυ φτηνο και ευκολα αντικαθισταται.Βεβαια αυτο ισχυει για αν τις εχει κανεις στην...Κινα,η σε χωρες που υπαρχουν αντιπροσωπειες και εχουν σημαντικες πωλησεις και απροσκοπτη εισαγωγη-ροη ανταλακτικων.Δεν αναφερομαι σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση στην ελληνικη πραγματικοτητα...Εδω,η κτηση μιας τετοιας θα ηταν τελειως ασυμφορη και θα πρεπει να ειναι καποιος ντιπ τρελλος για να προχωρησει σε κατι τετοιο.Εγω βεβαια εχω μια τρελλα,και δεν διακρινομαι κι ιδιαιτερα για τις πρακτικες και λογικες μου επιλογες.γενικοτερα...Αυτο ομως ειναι αλλη ιστορια.Για να κλεισω επιτελους(γιατι το γ.....σα,καταλαβαινω,μην νομιζετε),θα πει κανενας σας,ναι καλα,και γιατι οι Κινεζοι παρακαλω δεν ενδιαφερονται και καλα για το κερδος και την εμπορικη προθηση των προιοντων τους;Τι μ....κιες ειναι αυτες;Εννοειται λοιπον,και ενδιαφερονται,και με τροπο μαλιστα...σιχαμερο,θα ελεγα.Οι τυποι ειναι αδιστακτοι,και δεν εχουν και πολλα μπεσα οι ασιατες.Τωρα με την ενταξη τους στο διεθνες οικονομικο συστημα,εμποριο,αγορα,καραενδιαφερονται κι ειναι ιδιαιτερα πιεστικοι μαλιστα...Απλα οι συγγεκριμενες τους μοτοσυκλετες,ειναι προιον,απομειναρι,απολιθωμα αν προτιματε,απ την εποχη που ειχαν τον "σκληρο"τους κομμουνισμο-μαοισμο,τοτε που ηταν τοσο κλειστοι κι απομονωμενοι διεθνως.Δεν προχωρησαν απο τοτε σε καμια (στην παραμικρη)αλλαγη η τροποποιηση,πανω στην μηχανολογικη σχεδιαση της μοτοσυκλετας τους.Κατι τετοιο θα ειχε ρισκο και πιθανον οικονομικο κοστος αμεσο η εμεσο.Οι τυποι θελουν να βαδιζουν παντα εκ του ασφαλους.Το μονο που εκαναν ειναι να της αλλαξουν καποια περιφεριακα μικροεξαρτηματα και να την βαψουν μ αυτα τα militaire χρωματα,στοχευοντας με ρεαλισμο θα ελεγα(δεν θα μπορουσαν με τετοιο "εργαλειο"που διαθετουν να χτυπησουν και κατι παραπανω...)στην ιδιαιτερη και περιορισμενη αγορα των νεορετρο,ψευτοκλασσικων ρεπλικων ανα τον κοσμο,που στο συνολο ειναι διολου ευκαταφρονητη!Υπαρχουν πολλα ψωνια ανα τον κοσμο(ειδικα Αγγλια μερια,αλλα και Αμερικη)που ειναι ρομαντικοι,καθολου πρακτικοι και νοσταλγοι...παραξενων καταστασεων!Κι εγω πολλες φορες με κατι τετοιους τυπους...συνπλεω,καμια φορα.Μην με παρεξηγησετε για το υφος μου.Δεν ειμαι και τοσο ρατσιστης οσο φαινομαι εδω,στην πραγματικοτητα(μονο τοσοδα...λιγουλακι!),ουτε κι εθνικιστης,τουλαχιστον δεν θελω να βγαλω προς τα εξω,κατι τετοιο...

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από W.Voss
    ......
    Υποκατηγορία απομιμήσεων κλασσικών ή μοντέρνων δεν μπορει να δημιουργηθεί όπως αντιλαμβάνεσαι. Εκτός από κάποια θλιβερές απομιμήσεις συγχρονων μοτοσυκλετών αλλά σε 50-125 κυβικά και τα wanabe Ural΄, η κινεζικη μοτοβιομηχανία δεν έχει να επιδείξει τίποτα.

    Αν σε ενδιαφέρουν οι συγκεκριμένες ψάξε τι έχει γραφτεί στον Αγγλικό ειδικό τύπο για αυτές. Η ποιότητα κατασκευής τους είναι απλά τραγική όπως συμβαίνει στα περισσότερα κινέζικα προϊόντα. Δεν αρκεί να ξέρεις να αντιγράφεις κάτι για να δουλεύει....

    ΥΓ. Θαυμαστής του Werner Voss??
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    Δηλαδη τωρα σοβαρευτηκα.? Το avatar του/της rsp
    Εγγραφή
    07/06/2004
    Μηνύματα
    1.363
    [i]...

    ΥΓ. Θαυμαστής του Werner Voss?? [/B]

    Για καποια πραγματα δεν ειναι κακο να ειναι....
    Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)

    www.elnak-seaside.blogspot.com

  13. #13
    Eε,θα παψω κι εγω να ασχολουμαι μ αυτες τις συγγεκριμενες μοτο,για το καλο το δικο μου,και...το δικο σας!Εχω αρχισει και πειθομαι,οτι δεν αξιζουν και πολυ τον κοπο.Τοσες κορυφαιες μηχανες υπαρχουν,κλασσικες και οχι μονο...Σ αυτες θα σκαλωσω κι εγω;Μπα!Ναι, ειμαι θαυμαστης του Werner Voss.Eχω κολλημα κι ασχολουμαι πολυ με τα αεροπλανα Α'ΠΠ,και με τους τοτε πιλοτους τους και περισσοτερο απ ολους μ Αυτον!...

  14. #14
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    ΥΓ. Θαυμαστής του Werner Voss??
    Φαντάζομαι θα εννοεί των πιλοτικών του ικανοτήτων.

    "His flying was wonderful, his courage magnificent and in my opinion he was the bravest German airman whom it has been my privilege to see fight."
    -Captain James McCudden-
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  15. #15
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    3.973
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από W.Voss
    Ηταν τοσο τελειες για τον τομεα τους,που τα "ρωσσακια"του Σταλιν,παρολο που σιχαινοντουσαν και μισουσαν οτιδηποτε ειχε σχεση με Γερμανια και ναζηδες,με το που πρωτοαιχμαλωτισαν μερικες,στα πρωτα σταδια του πολεμου,εσπευσαν να τις αντιγραψουν, παρακαμπτοντας οποιοδηποτε ηθικο-ιδεολογικο κολλημα,και να παρουσιασουν τις "δικες τους"BMW,τις M 72.Αυτες μεταπολεμικα εξελιχτηκαν στις γνωστες μας URAL.


    Λυπάμαι που θα ξεφύγω από το θέμα,αλλά θιασώτη του Ιπτάμενου Τσίρκου του Ριχτόφεν εδώ δεν είναι χώρος για κατάθεση πολιτικών πεποιθήσεων έστω και εντέχνως...Τα ρωσσάκια του Στάλιν χάσανε 20 εκατομμύρια από τους τύπους που θαυμάζεις.Αλήθεια,γιατί ρωσσάκια και εντός εισαγωγικών; Επειδή καβαλάω BMW ξέρω πολύ καλά ότι ο κινητήρας κατατεθέν της εταιρείας,ο μπόξερ ήταν αντιγραφή του Μ2Β15 που είχαν οι εγγλέζικες Douglas, οπότε άλλοι έσπευσαν να αντιγράψουν πρώτοι...και το έκαναν καλά και μπράβο τους. Κάπου αλλού αναρωτιέσαι μήπως πρέπει να αγοράσουμε μερικές να βάλουμε κανα MG3 πάνω και να ανηφορίσουμε για Σκόπια....Οκ,απλά εδώ δεν είναι το φόρουμ της Χρυσής Αυγής. Γουστάρουμε να μιλάμε για μοτοσυκλέτες κι όχι για ναζί.Φιλική παρατήρηση,μη μας το χαλάς....

    Υ.Γ. Δωράκι μια φωτο του τυπά που κατέρριψε το δικό σου








    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rhysdavidssketchmar18th1918(1).jpg 
Προβολές:	870 
Μέγεθος:	30,1 KB 
ID:	162602

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Bmw R100gs η' Africa Twin 750
    από postman στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 27/12/2007, 11:40
  2. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2006, 18:23
  3. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2005, 11:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF