Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Hayabusa 08 - κομμένη βάση κινητήρα

  1. #1

    Hayabusa 08 - κομμένη βάση κινητήρα

    Καλησπέρα σε όλους.

    Έχω το Hayabusa 2008 (Βλέπε Hayabusa Bastard ) και πρίν από 2 εβδομάδες
    ανακάλυψα τελείος τυχαία οτι..... μου κόπικε ο πίσω κάτω άξονας στίριξης του
    κινητήρα!!!

    Δε λέω, το έχω λιώσει στο παντιλίκι το μηχανάκι! Αλλά παρ όλα αυτά το βρίσκω
    απαράδεκτο!!! Και τα προηγούμενα μηχανάκια μου είχαν παρόμοια μεταχείριση
    αλλά κανάνα δεν μου έκοψε άξονα στίριξης!!

    Κι εδω και 2 εβδομάδες απολαμβάνω την άριστη εξηπηρέτιση της Ελληνικής
    αντιπροσοπείας Suzuki. :ZZZ:
    - "Δεν υπάρχει φίλε ο άξονας. Θα κάνουμε παραγγελεία. Πάρε μας σε καμιά 10ρια μέρες!"
    Μετά απο 10 μέρες
    -"Δεν έχουνε κανένα νέο. Πάρε μας την άλλη εβδομάδα!" :a37:
    Εσίος έχουμε φτάσει τις 2 εβδομάδες τώρα μετά το τελευταίο μου τηλ
    άρπαξα και μια 3η εβδομάδα αναμονής και έχει ο Θεός...

    Φυσικά δεν πρόκειτε να κάτσω να τους περιμένω. Θα μπεί άλλος άξονας και αυτή
    τη φορά συμπαγείς. Γιατί ο μαμίσιος είναι κούφιος για εξοικονόμιση βάρους.
    Προτιμώ να είμαι 150γραμμάρια βαρύτερος και... να έχω κινητήρα

    Ήθελα λοιπών να πω σε όλους τους συνάδελφους Hayabuσακιδες να έχουν το νου
    τους και να τσεκάρουν πότε πότε τον άξωνα και να ρωτίσω αν είχε κανείς άλλος
    το ίδιο πρόβλημα ή εγώ απλά έτυχε να πέσω σε "αστοχεία υλικού".

  2. #2
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    μηπως να στειλεις ενα e-mail στη μαμα suzuki να τους "ξυπνησει" τους δικους μας?αντε γιατι πολυ αερα εχουν παρει
    εμ τους σκαμε τα λεφτα μας να τα παρουμε απο αντιπροσωπεια εμ το παιζουν αλεκοι μετα
    ε ρε φαπες που πανε χαμενες


  3. #3
    δεν ειναι αστοχια υλικου...το εχω ξαναδει να συμβαινει και συγκεκριμενα σε αλλο μπουσα 08...εχει να κανει με συναρμογη πλαισιου - κινητηρα απο το εργοστασιο...

    το μοτερ κεντραρεται στο πλαισιο με αποστατες οι οποιοι σφιγουν με ενα κιλο ροπης και εχουν κοντρα παξιμαδι που σφιγγει με 4 κιλα...στην συνεχεια μπαινουν οι βιδες στην κεφαλη και τα παξιμαδια στους αξονες...

    αν για τον οποιονδηποτε λογο κατα την διαρκεια του μονταρισματος δεν υπαρχει "αερας" στους αξονες και οι βιδες δεν βιδωνουν ανετα με το χερι στην κεφαλη, τοτε με τις τασεις που δεχεται ο σκελετος "ξεθυμαινει" στο πιο αδυνατο σημειο...

    και αυτο το σημειο ειναι οι αξονες και ειδικα ο κατω αριστερα μια και οι μεγαλυτερες τασεις στρεβλωσης που δεχεται σκελετος-μοτερ ειναι κοντα στο γραναζι μεταδοσης κινησης...

    ...αν σκεφτεις επισης,οτι λογω μαζικης παραγωγης σχεδον ποτε δεν ειναι οι βιδες σφιγμενες με τις προβλεπομενες ροπες,τοτε δικαιολογειται ακομη πιο ευκολα...

    εχει συμβει και σε παλια μπουσα ,τα οποια βεβαια ηταν αισθητα δυνατοτερα απο νορμαλ...

    ειδικα αν οι ιδιοκτητες ζοριζουν πολυ το πλαισιο ειναι πολυ πιθανον να συμβει λογω περισσοτερο εντονων ελαστικοτητων...

    περαν αυτου...πες στην σουζουκι να σου δωσει αξονα απο το παλιο μπουσα...μπορει να εχει αλλο κωδικο αλλα ειναι ακριβως ο ιδιος...και σε διαστασεις και σε υλικο...


    μην συγχιζεσαι λοιπον...και μην βαλεις μασιφ αξονα...δεν χρειαζεται...απλως βαλε τον μηχανικο σου να ελεγξει ολες τις βασεις του κινητηρα μαζι με τους αποστατες τους...ειναι το πιο βασικο που ελεγχω εγω καθε φορα που θα κατεβασω μοτερ μπουσα...

    υ.γ. οπως καθεσαι πανω στο μηχανακι σου ειχε κοψει τον αξονα στην αριστερη πλευρα συριζα στο κεφαλι του ναι?
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    δεν ειναι αστοχια υλικου...το εχω ξαναδει να συμβαινει και συγκεκριμενα σε αλλο μπουσα 08...εχει να κανει με συναρμογη πλαισιου - κινητηρα απο το εργοστασιο...

    το μοτερ κεντραρεται στο πλαισιο με αποστατες οι οποιοι σφιγουν με ενα κιλο ροπης και εχουν κοντρα παξιμαδι που σφιγγει με 4 κιλα...στην συνεχεια μπαινουν οι βιδες στην κεφαλη και τα παξιμαδια στους αξονες...

    αν για τον οποιονδηποτε λογο κατα την διαρκεια του μονταρισματος δεν υπαρχει "αερας" στους αξονες και οι βιδες δεν βιδωνουν ανετα με το χερι στην κεφαλη, τοτε με τις τασεις που δεχεται ο σκελετος "ξεθυμαινει" στο πιο αδυνατο σημειο...

    και αυτο το σημειο ειναι οι αξονες και ειδικα ο κατω αριστερα μια και οι μεγαλυτερες τασεις στρεβλωσης που δεχεται σκελετος-μοτερ ειναι κοντα στο γραναζι μεταδοσης κινησης...

    ...αν σκεφτεις επισης,οτι λογω μαζικης παραγωγης σχεδον ποτε δεν ειναι οι βιδες σφιγμενες με τις προβλεπομενες ροπες,τοτε δικαιολογειται ακομη πιο ευκολα...

    εχει συμβει και σε παλια μπουσα ,τα οποια βεβαια ηταν αισθητα δυνατοτερα απο νορμαλ...

    ειδικα αν οι ιδιοκτητες ζοριζουν πολυ το πλαισιο ειναι πολυ πιθανον να συμβει λογω περισσοτερο εντονων ελαστικοτητων...

    περαν αυτου...πες στην σουζουκι να σου δωσει αξονα απο το παλιο μπουσα...μπορει να εχει αλλο κωδικο αλλα ειναι ακριβως ο ιδιος...και σε διαστασεις και σε υλικο...


    μην συγχιζεσαι λοιπον...και μην βαλεις μασιφ αξονα...δεν χρειαζεται...απλως βαλε τον μηχανικο σου να ελεγξει ολες τις βασεις του κινητηρα μαζι με τους αποστατες τους...ειναι το πιο βασικο που ελεγχω εγω καθε φορα που θα κατεβασω μοτερ μπουσα...

    υ.γ. οπως καθεσαι πανω στο μηχανακι σου ειχε κοψει τον αξονα στην αριστερη πλευρα συριζα στο κεφαλι του ναι?

    Φίλε σε βρίσκω πολύ ενημερομένο!

    Τελεικά πρίν λίγο μίλισα με τον μάστορά μου και μου είπε ότι
    βρήκε άξονα μασίφ ατσάλινο από fazer. Θα τον στείλει στον τορναδόρο
    και μετά θα τον βάλει πανω στο μηχανάκι μου.

    Καλύτερα έτσι γιατί το Bastard μου προσεχός θα πάρει αρκετά αλογάκια
    και ροπή και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μάλιστα όταν θα κατευει
    το μοτέρ θα είναι μια καλή ευκαιρία να αλλάξω όλους τους άξονες με μασίφ
    ατσάλινους.

    Του είπα αυτά που μου έγραψες και μου είπε οτι εχεις δίκιο. Φυσικά στο
    μοντάρισμα θα είναι προσεκτικός. Είναι πολύ καλός μάστορας και του
    έχω εμπιστοσίνη.

    Σε ευχαριστώ πολύ. Πραγματικά με βοήθησες να καταλάβω γιατι έγινε και
    να αποφασίσω να αντικαταστίσω τους άξονες για περισότερη ασφάλεια.



    Χροστάω καφεδάκι. Όποτε και αν σε βγάλει ο δρόμος σου από Γαλάτσι
    στείλε πμ.

  5. #5
    ...όταν έρθει ο άξονας απο την suzuki, θα ενημερώσω.... έτσι για να γελάσουμε.


    ...γιατί κυρία suzuki Ελλάς ... ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!!

  6. #6
    εμένα πάντως ο δικός μου, δεν έχει κάνει κιχ! ...ο δεύτερος ....

  7. #7
    GEORGE NO BRAKES Το avatar του/της SAM46
    Εγγραφή
    27/11/2004
    Μηνύματα
    210
    Tακη αν μπορεις να βγαλεις και καμια φωτο καλο θα ηταν!!
    George no brakes

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tak-Attack
    Φίλε σε βρίσκω πολύ ενημερομένο!

    Τελεικά πρίν λίγο μίλισα με τον μάστορά μου και μου είπε ότι
    βρήκε άξονα μασίφ ατσάλινο από fazer. Θα τον στείλει στον τορναδόρο
    και μετά θα τον βάλει πανω στο μηχανάκι μου.

    Καλύτερα έτσι γιατί το Bastard μου προσεχός θα πάρει αρκετά αλογάκια
    και ροπή και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μάλιστα όταν θα κατευει
    το μοτέρ θα είναι μια καλή ευκαιρία να αλλάξω όλους τους άξονες με μασίφ
    ατσάλινους.

    Του είπα αυτά που μου έγραψες και μου είπε οτι εχεις δίκιο. Φυσικά στο
    μοντάρισμα θα είναι προσεκτικός. Είναι πολύ καλός μάστορας και του
    έχω εμπιστοσίνη.

    Σε ευχαριστώ πολύ. Πραγματικά με βοήθησες να καταλάβω γιατι έγινε και
    να αποφασίσω να αντικαταστίσω τους άξονες για περισότερη ασφάλεια.



    Χροστάω καφεδάκι. Όποτε και αν σε βγάλει ο δρόμος σου από Γαλάτσι
    στείλε πμ.
    τιποτα ρε φιλε...να σαι καλα...κι οτι χρειαστεις εδω ειμαστε...αν βρεθω απο γαλατσι μερια σιγουρα θα σε ενοχλησω...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #9
    Καλημερα Τακη .Διαβασα για το προβλημα στον αξονα και νομιζω οτι πρεπει να βαλεις

    τον δικο του < τον κουφιο > . Νομιζω εχει πιο πολλη αντοχη απο τον μασιφ .

    Καλημερα και παλι

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SAM46
    Tακη αν μπορεις να βγαλεις και καμια φωτο καλο θα ηταν!!
    Τον άφησα στο συνεργείο ο λαλάκας!
    Θα κοιτάξω να τον πάρω πίσω και να τον κάνω... μοντέλο! χαχαχαχα :rotflmao:

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIANNIS SB6R
    Καλημερα Τακη .Διαβασα για το προβλημα στον αξονα και νομιζω οτι πρεπει να βαλεις

    τον δικο του < τον κουφιο > . Νομιζω εχει πιο πολλη αντοχη απο τον μασιφ .

    Καλημερα και παλι

    Γειά σου φίλε Γιάννη!
    Προς το παρών ο άξονας αντικαταστάθηκε.
    Θα ρωτήσω κι εγω να μάθω σχετικά με την αντοχή του "κούφιου"
    άξονα γιατί με αυτά δεν είναι να παίζουμε. Πάντως το ότι κόπηκε
    δεν με τρελαίνει απο χαρά και εμπιστοσύνη για να ξαναβάλω τον ίδιο.

    Την καλησπέρα μου.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/04/2009
    Μηνύματα
    6
    Για σας παιδιά δεν έχω Gsxr αλλά ούτε και θέλω να αποκτήσω απλά επειδή είχε ο αδελφός μου και επειδή είχε ένα <<αδιευκρίνιστο>> θανατηφόρο δυστύχημα θα ήθελα να σας ρωτήσω πέντε πράγματα επειδή βλέπω ότι είστε ενημερωμένοι με τα θέματα μηχανών και τα προβλήματα γύρο από την Suzuki και αν ξέρει κάποιος κάτι ας μου απαντήσει η ας μου στείλει ένα mail στο tsio7@yahoo.com .Ο αδελφός μου σκοτώθηκε στης 18/1/2009 στην νέα Ε.Ο Αθηνών Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο στο ύψος τον μεγάρων και συγκεκριμένα στο 42.450 χιλιόμετρο με μια Suzuki Gsxr 750 2008 η μηχανή ήταν 6 μηνών .ο λόγος που σκοτώθηκε ήταν γιατί του έφυγε η βίδα από τα Κάρτερ του με αποτέλεσμα να φεύγουν τα λάδια και να πηγαίνουν στον πίσω τροχό ο αδελφός μου δεν το κατάλαβε έγκαιρα με αποτέλεσμα να γύρι την μηχανή για να μπει στην στροφή και εκεί δύστυχος τέλειωσαν όλα. Έχω ακούσει ότι η Suzuki έχει αρκετά προβλήματα με της μηχανές της τύπου Gsxr θα ήθελα να μου πείτε αν ξέρετε τι είδους προβλήματα έχει η Suzuki σε αυτά τα μοντέλα και σε ποιους τομείς. Σας παρακαλώ πόλη όποιος ξέρει κάτι ας μου πει προσπαθώ να βρω τι έγινε και ποιος έφταιγε πραγματικά.Σας ευχαρηστω πολη.

  13. #13
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Reaver
    Για σας παιδιά δεν έχω Gsxr αλλά ούτε και θέλω να αποκτήσω απλά επειδή είχε ο αδελφός μου και επειδή είχε ένα <<αδιευκρίνιστο>> θανατηφόρο δυστύχημα θα ήθελα να σας ρωτήσω πέντε πράγματα επειδή βλέπω ότι είστε ενημερωμένοι με τα θέματα μηχανών και τα προβλήματα γύρο από την Suzuki και αν ξέρει κάποιος κάτι ας μου απαντήσει η ας μου στείλει ένα mail στο tsio7@yahoo.com .Ο αδελφός μου σκοτώθηκε στης 18/1/2009 στην νέα Ε.Ο Αθηνών Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο στο ύψος τον μεγάρων και συγκεκριμένα στο 42.450 χιλιόμετρο με μια Suzuki Gsxr 750 2008 η μηχανή ήταν 6 μηνών .ο λόγος που σκοτώθηκε ήταν γιατί του έφυγε η βίδα από τα Κάρτερ του με αποτέλεσμα να φεύγουν τα λάδια και να πηγαίνουν στον πίσω τροχό ο αδελφός μου δεν το κατάλαβε έγκαιρα με αποτέλεσμα να γύρι την μηχανή για να μπει στην στροφή και εκεί δύστυχος τέλειωσαν όλα. Έχω ακούσει ότι η Suzuki έχει αρκετά προβλήματα με της μηχανές της τύπου Gsxr θα ήθελα να μου πείτε αν ξέρετε τι είδους προβλήματα έχει η Suzuki σε αυτά τα μοντέλα και σε ποιους τομείς. Σας παρακαλώ πόλη όποιος ξέρει κάτι ας μου πει προσπαθώ να βρω τι έγινε και ποιος έφταιγε πραγματικά.Σας ευχαρηστω πολη.

    Tι είπες τώρα...


    Κρίμα...

  14. #14
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Reaver
    Για σας παιδιά δεν έχω Gsxr αλλά ούτε και θέλω να αποκτήσω απλά επειδή είχε ο αδελφός μου και επειδή είχε ένα <<αδιευκρίνιστο>> θανατηφόρο δυστύχημα θα ήθελα να σας ρωτήσω πέντε πράγματα επειδή βλέπω ότι είστε ενημερωμένοι με τα θέματα μηχανών και τα προβλήματα γύρο από την Suzuki και αν ξέρει κάποιος κάτι ας μου απαντήσει η ας μου στείλει ένα mail στο tsio7@yahoo.com .Ο αδελφός μου σκοτώθηκε στης 18/1/2009 στην νέα Ε.Ο Αθηνών Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο στο ύψος τον μεγάρων και συγκεκριμένα στο 42.450 χιλιόμετρο με μια Suzuki Gsxr 750 2008 η μηχανή ήταν 6 μηνών .ο λόγος που σκοτώθηκε ήταν γιατί του έφυγε η βίδα από τα Κάρτερ του με αποτέλεσμα να φεύγουν τα λάδια και να πηγαίνουν στον πίσω τροχό ο αδελφός μου δεν το κατάλαβε έγκαιρα με αποτέλεσμα να γύρι την μηχανή για να μπει στην στροφή και εκεί δύστυχος τέλειωσαν όλα. Έχω ακούσει ότι η Suzuki έχει αρκετά προβλήματα με της μηχανές της τύπου Gsxr θα ήθελα να μου πείτε αν ξέρετε τι είδους προβλήματα έχει η Suzuki σε αυτά τα μοντέλα και σε ποιους τομείς. Σας παρακαλώ πόλη όποιος ξέρει κάτι ας μου πει προσπαθώ να βρω τι έγινε και ποιος έφταιγε πραγματικά.Σας ευχαρηστω πολη.
    Έλα μου
    Λυπάμαι πολύ φίλε
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Reaver
    Για σας παιδιά δεν έχω Gsxr αλλά ούτε και θέλω να αποκτήσω απλά επειδή είχε ο αδελφός μου και επειδή είχε ένα <<αδιευκρίνιστο>> θανατηφόρο δυστύχημα θα ήθελα να σας ρωτήσω πέντε πράγματα επειδή βλέπω ότι είστε ενημερωμένοι με τα θέματα μηχανών και τα προβλήματα γύρο από την Suzuki και αν ξέρει κάποιος κάτι ας μου απαντήσει η ας μου στείλει ένα mail στο tsio7@yahoo.com .Ο αδελφός μου σκοτώθηκε στης 18/1/2009 στην νέα Ε.Ο Αθηνών Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο στο ύψος τον μεγάρων και συγκεκριμένα στο 42.450 χιλιόμετρο με μια Suzuki Gsxr 750 2008 η μηχανή ήταν 6 μηνών .ο λόγος που σκοτώθηκε ήταν γιατί του έφυγε η βίδα από τα Κάρτερ του με αποτέλεσμα να φεύγουν τα λάδια και να πηγαίνουν στον πίσω τροχό ο αδελφός μου δεν το κατάλαβε έγκαιρα με αποτέλεσμα να γύρι την μηχανή για να μπει στην στροφή και εκεί δύστυχος τέλειωσαν όλα. Έχω ακούσει ότι η Suzuki έχει αρκετά προβλήματα με της μηχανές της τύπου Gsxr θα ήθελα να μου πείτε αν ξέρετε τι είδους προβλήματα έχει η Suzuki σε αυτά τα μοντέλα και σε ποιους τομείς. Σας παρακαλώ πόλη όποιος ξέρει κάτι ας μου πει προσπαθώ να βρω τι έγινε και ποιος έφταιγε πραγματικά.Σας ευχαρηστω πολη.


    φιλε δυστυχως μαλλον ψαχνεις αδικα...αν λες οτι εφυγε η βιδα/ταπα του καρτερ δεν φταει κανενα κατασκευαστικο λαθος...καποιος δεν την εσφιξε σωστα....νομιζω δηλαδη....


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF