Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: ερωτησεις για Lc4

  1. #1
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    ερωτησεις για Lc4

    λοιπον περιμενω σοβαρες απαντησεις ,ετσι?:o

    μη μου απαντατε τα ΚΤΜ γ@μ@νε, ειναι φοβερα δε χαλανε κλπ...


    παμε στις ερωτησεις τωρα...

    Μιλαμε για μοτερ LC4, προηγουμενης γενιας, δηλαδη αυτο που ηταν στο Duke 2 και στα SM

    Ti ζημιες εβγαζε ο κινητηρας?
    Υπηρχαν καποιες χρονολογιες, οπου ηταν πιο ευαισθητες οι κεφαλες και ραγιζαν?
    Και αν ναι, ποια μοντελα ειναι?

    Επισης, οι High Flow κεφαλες σε τι διαφερουν απο τις υπολοιπες?
    Τα μαυρα μοτερ ειναι διαφορετικα απο τα γκρι, η μονο στο χρωμα τους ειναι η διαφορα?

  2. #2
    Καταρχην γεια χαρα....
    Παρακολουθώ το forum κατα καιρους αλλα σημερα εκανα εγγραφη... (εε σημερα με πιασανε οι κοινωνικοτητες μου τι να κανουμε!!!)

    Στο θεμα μας τωρα...
    Αν και δεν εχω διατελεσει lc4ολογος, μεσα απο την χρηση ενος τετοιου μοτερ (εχω ενα adventure 640 '01) αλλα και απο αυτα που εμαθα ρωτωντας δεξια και αριστερα, οσον αφορα τις αποριες σου εχω να σου πω τα εξης στο πολυ γενικο(και με καποιες επιφυλαξεις...)

    Καταρχην : τα ΚΤΜ γ@μ@νε, ειναι φοβερα δε χαλανε κλπ...



    Το συγκεκριμενο μοτερ χρησιμοποιηθηκε με καποιες επιμερους διαφορες σε διαφορα μοντελα (lc4, duke , sm, adventure 640)
    Οι δυο πιο συνηθισμενες βλαβες του (οι οποιες πονανε πολυ οι ρημαδες...) ειναι οι εξης:

    α)Ραγισμα κεφαλης

    Την συγκεκριμενη βλαβη δεν νομιζω οτι την πολυαπασχολουν οι χρονολογιες κατασκευης...
    Παντως μια πιθανη εξηγηση εκτος της κατασκευαστικης ατελειας ειναι η μειωση της σταθμης του υγρου στο ψυγειο (στο κυκλωμα του υγρου ψυξης δεν υπαρχει δοχειο "διαστολης" απο οπου μπορει να αναπληρωνεται η οποια απωλεια)

    β)Ρουλεμαν στροφαλου

    Απο οσα εχω ακουσει η διαβασει η βλαβη αυτη αφορα "κυριως" τα μοτερ μεχρι το 2003(αυτο με καθε επιφυλαξη).

    Τωρα... προφανως αναλογα το μοντελο τη χρηση του και τον ιδιοκτητη (αλλιως του πινει το αιμα ενας καγκουρας με duke π.χ. , αλλιως ενας που κανει ψιλοχωματινη εκδρομικη χρηση με lc4 π.χ.) , την συντηρηση και τον μηχανικο που εκανε την συντηρηση μαλλον μπορεις να βρεις μια ποικιλια καταστασεων και περιπτωσεων...

    Παντως ναι πρεπει ισως να ειναι απο τα πιο ζημιαρικα εργοστασιακα μοτερ στην ιστορια της μοτοσυκλετας ....


    Οσον αφορα την High Flow κεφαλη η διαφορα της απο την προηγουμενη ειναι οτι εχει καλυτερη κατασκευη στους αυλους εισαγωγη και εξαγωγης με αποτελεσμα την καλυτερη "ροη" του μιγματος και των καυσαεριων προς και απο τον θαλαμο καυσης...

    Τελος το χρωμα του μοτερ νομιζω οτι δεν κανει καποια διαφορα...
    Το ιδιο μοτερ ειναι αλλωστε...

    Ουφ...Αυτα τα ολιγα....

    Υ.Γ. Παντως εκτος απο τις "ιδιορυθμιες" (να το πουμε καπως κομψα) του μοτερ ενα μεγαλο ποσοστο βλαβων μπορει να οφειλεται και σε διαφορες ματσολιες των μηχανικων....

  3. #3
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    στις διαφορες για τις κεφαλες βαλε και οτι η high flow κεφαλη εχει 2mm μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης..

    επισης να πω πως ισως παρουσιασουν και προβλημα στο κομπλερ της μιζας
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Και νομιζω οτι στα μεχρι το 2003 το προβληματικο ρουλεμαν δεν ειναι στροφαλου αλλα κιβωτιου ταχυτητωνε.

    Τα παντα για LC4 εδω
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958

    και για το εν λογω ρουλεμαν εδω
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=73558

  5. #5
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας!!!!


    οπως καταλαβαινετε ειμαι υπο σκεψεις για αγορα, και θελω να το ψαξω λιγο πρωτα...




  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας!!!!


    οπως καταλαβαινετε ειμαι υπο σκεψεις για αγορα, και θελω να το ψαξω λιγο πρωτα...



    τα μοτερ γινανε γκρι με την τοποθετση της hi-flow κεφαλης ......ρουλεμαν στροφαλου εχω δει και σε πιο μετα απο 2003 μοτερ ... τα οποια δεχοντουσαν αριστη συντηρηση ...

    παντως σε γενικες γραμμες προκειτε για αρκετα αξιοπιστο μοτερ ... ειδικα στη στοκ μορφη ... εχω δει δυο μοτερ να βγαζουν το ενα 80.000χλμ και το αλλο 60.000 μονο με τα προκαθορισμενα σερβις ...
    PROzacRIDER

  7. #7
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Σαν κατοχος ενος adv640 2002 μεχρι πριν 3 μηνες περιπου μπορω να πω οτι το μοτερ υστερα απο ευλαβικη συντηρηση(3000 km λαδια φιλτρο και καθε 6000 km γενικο τσεκαρισμα ) σταθηκε ικανοποιητικα αξιοπιστο υστερα απο 56000 km περιπου.
    Χρειαστηκε μονο ρουλεμαν καμπανας στα 50000 km. Να πω επισης οτι ειχε αλλαχτει και ο εκκεντροφορος προληπτικα(ειχε κανει μια μικρη πατουρα...) στα 35-40000 km περιπου υστερα απο λυσιμο κινητηρα για να αλλαξουμε φλατζες κινητηρα και γενικα τσεκαρισμα...ειμαι λιγο ψειρας
    Το μηχανακι ηταν καθημερινα στον δρομο αλλα δεν εκανε εντουρο ουτε σουζες και αλματα σε χωματα, εκανε εκδρομες με εθνικη, επαρχιακο και χωμα, φορτωμενο και δικαβαλο εννιοτε, δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα. Ηταν μαμα ολο και εκαιγε μονο κατοσταρα αμολυβδη (vpower racing κυριως), ο μηχανικος που το ελυσε θεωρει οτι παιζει θετικο ρολο, επισης χρειαστηκε καρβουνακια στην μιζα στα 52.000 km.
    Τα προβληματα που προαναφερθηκαν ηταν οντως κλασσικα απο οτι μου ειπε και ο μηχανικος μου αλλα εγω δεν ημουν η μοναδικη εξαιρεση...
    Κατα τα αλλα δυνατος, ροπατος κινητηρας, με κραδασμους (δεν ξερω αν σου αρεσουν), και σιγουρα ολα τα μηχανακια που τον φορεσαν ηταν εργαλεια στην κατηγορια τους προσφεροντας υψηλες δοσεις δισκεδασης και αδρεναλινης
    γεια χαρα και καλες βολτες
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  8. #8
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    προληπτικα αντικαθιστας τα ρουλεμαν με αλλα (βλ. koyo ας πουμε) και εισαι ενταξει
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
    προληπτικα αντικαθιστας τα ρουλεμαν με αλλα (βλ. koyo ας πουμε) και εισαι ενταξει
    Ναι ρε Οζζζυ να πούμε...

    Εκεί που κάθεσαι με την φραπεδιά την τριώροφη και την πακετάρα με τις τσιγαρούκλες και έχεις πιάσει και τρεις καρέκλες για την αρίδα σου, λες και ένα : " ρε, δεν κάνω μια έτσι να κάνω το μοτέρ βιδες να αλλάξω και 5-6 ρουλεμανάκια και να το ξαναδέσω μέχρι να λυώσουν τα παγάκια της φράπας..."
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ναι ρε Οζζζυ να πούμε...

    Εκεί που κάθεσαι με την φραπεδιά την τριώροφη και την πακετάρα με τις τσιγαρούκλες και έχεις πιάσει και τρεις καρέκλες για την αρίδα σου, λες και ένα : " ρε, δεν κάνω μια έτσι να κάνω το μοτέρ βιδες να αλλάξω και 5-6 ρουλεμανάκια και να το ξαναδέσω μέχρι να λυώσουν τα παγάκια της φράπας..."
    για αυτην την δουλεια και μονοκατοικια να ειναι η φραπεδια , αρκει ...αχΑΧΧαχΧΑΧχαχ
    PROzacRIDER

Παρόμοια θέματα

  1. ερωτήσεις για αερόψυκτο και τσοκ
    από johnpan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2005, 22:52
  2. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2005, 17:54
  3. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2005, 10:13
  4. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2004, 15:08
  5. Ερωτήσεις για ιδιοκτήτες MONO Transalp 600!
    από transalper600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2004, 20:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF