Εχω το παλιο Innova με το καρμπυρατερ.Το μηχανακι το πειραζω σιγα σιγα.Εχω βαλει εξατμιση Sebring, εκκεντροφορο Fuego 4ο σταδιο, σκληρα ελατηρια στους δισκους και προσφατα του αλλαξα το 18αρι καρμπυρατερ που ειχε πανω με το Keihin PWK 28mm.Σιγουρα ειναι αρκετα μεγαλο καρμπυρατερ..οπως φανηκε.Ο μηχανικος μου το "κουμπωσε" στον ιδιο λαιμο που ειχε και το 18αρι....!!Χωανη δε χωρουσε να μπει στην ευθεια κατω απ'το μηχανακι, καθως εβρισκε στο μπροστινο φτερο και βαλαμε σιτα.Το μηχανακι δε δουλευει καθολου στρωτα και οταν εχει κοντρα αερα ή οταν ανοιγω τερμα το γκαζι μπουκωνει υπερβολικα σε σημειο να πρεπει να αφησω το γκαζι..Μπορει καποιος να μου εξηγησει τι τρεχει και πως θα λυθει αυτο το προβλημα με το μπουκωμα?