Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Kawasaki ZX6-RR πρόβλημα εξάτμισης

  1. #1
    ΕγώοΜικρόςοΑμνόςΤουΘεού Το avatar του/της jtoros
    Εγγραφή
    29/03/2004
    Μηνύματα
    277

    Kawasaki ZX6-RR πρόβλημα εξάτμισης

    Καλημέρα παίδες.

    Φίλος με Kawa ZX6-RR (Ninjάκι), πέρασε τελικό εξάτμισης Yoshimura τιτανίου. Ο μάστορας τοποθέτησε μαζί με την εξάτμιση κι ένα μικρο μαύρο κουτί. Το οποίο και χάλασε μετά από 2-3 μέρες. Ο μάστορας του είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αν το βγάλει, και το έβγαλε, ωστόσο από εκείνη τη στιγμή, ανάβει (προφανώς) το λαμπάκι του ψεκασμού, και εμφανίστηκε το παρακάτω πρόβλημα.

    Το μηχανάκι σβήνει μετά από αρκετή ώρα που δουλεύει (πχ σε ταξίδι). Σε σύντομες διαδρομές, πχ 15'-20' όσο και να το σκίζει, δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα.

    Οι υποψίες μας εντοπίζονται στο μαύρκο κουτάκι που έπαψε να δουλεύει 2-3 μέρες από την τοποθέτησή του.

    Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι αυτό το κουτί, και πώς θα διορθώσει το πρόβλημα;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πας, θα πας εκεί που κοιτάς.

    Nothing is Impossible!


  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αν μιλάς για το παρακάτω "κουτάκι", πάρτο και χτύπα το στο κεφάλι του "μάστορα" που είπε ότι "δεν υπάρχει πρόβλημα", γιατί είναι το "Engine Management Professional" το οποίο, εκτός από ένα "τυπικο" traction control 3 επιπέδων που παρέχει, έχει πρόσβαση και στην "χαρτογράφηση" (καμπύλες καυσίμου και ανάφλεξης), οπότε μάλλον τα έχει κάνει μ@υνί - καπέλο ....

    Υ.Γ.
    Προφανώς, δεν έχει παρακαμφθεί εντελώς (κάτι έμεινε συνδεδεμένο), γι'αυτό και κάνει τα τσαλίμια


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	146_0806_06_z+sr_test+em_pro.jpg 
Προβολές:	168 
Μέγεθος:	40,6 KB 
ID:	167941
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    ΕγώοΜικρόςοΑμνόςΤουΘεού Το avatar του/της jtoros
    Εγγραφή
    29/03/2004
    Μηνύματα
    277
    Επανέρχομαι με νέα στοιχεία.
    Αυτό που τοποθετήθηκε κάτω από τη σέλα του Ninja δεν είναι κουτί, αλλά μια βαλβίδα. Μανίσια η κατάσταση έχει ως εξής:

    http://www.imageshack.gr/files/v3fzk...uze4_thumb.jpg

    Στο manual της εξάτμισης οι οδηγίες λένε ότι πρέπει να βγουν οι ντίζες και να μπει το μεταλλικό κομμάτι σχήματος Γ που φαίνεται παρακάτω.

    http://www.imageshack.gr/files/rqxvj...m0mx_thumb.jpg

    Μετά, περιγράφεται ότι μπαίνει μια "πεταλούδα" πάνω στο εξάγωνο σώμα. Τελικά η κατάσταση πρέπει να είναι όπως φαίνεται παρακάτω.

    http://www.imageshack.gr/files/8lizc...okov_thumb.jpg

    Απ΄ότι καταλαβαίνω, αυτό που τοποθετείται είναι ένα στοπ για να μην γυρίζει τρελά η βαλβίδα, όταν βγουν οι ντίζες. 2-3 μέρες μετά την τοποθέτηση, και όταν άνοιγε ο διακόπτης, η βαλβίδα ακούγονταν να μη σταματά και ακουγόταν ήχος παρόμοιος με αυτόν μιας καστάνιας που πηδάει δόντια.

    Έχει κανείς ιδέα τι στο καλό μπορεί να συμβαίνει ή/και αν συνδέεται αυτή η μετατροπή με το πρόβλημα που περιγράφω στο πρώτο post;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πας, θα πας εκεί που κοιτάς.

    Nothing is Impossible!


  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν μιλάς για το παρακάτω "κουτάκι", πάρτο και χτύπα το στο κεφάλι του "μάστορα" που είπε ότι "δεν υπάρχει πρόβλημα", γιατί είναι το "Engine Management Professional" το οποίο, εκτός από ένα "τυπικο" traction control 3 επιπέδων που παρέχει, έχει πρόσβαση και στην "χαρτογράφηση" (καμπύλες καυσίμου και ανάφλεξης), οπότε μάλλον τα έχει κάνει μ@υνί - καπέλο ....

    Υ.Γ.
    Προφανώς, δεν έχει παρακαμφθεί εντελώς (κάτι έμεινε συνδεδεμένο), γι'αυτό και κάνει τα τσαλίμια
    Eμ βέβαια....

    Εάν δεν έχει το 600RRRR traction control από τη μάνα του, τότε ποιό θα έχει.....


    Είναι πολλά τα άλογα Αντώνη......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Εάν δεν έχει το 600RRRR traction control από τη μάνα του, τότε ποιό θα έχει.....
    "Τυπικό" traction control έγραψα, Σώτερ ανάπαυσον...



    Τι σΕ φταίω εγώ όταν οι Γιοσιμούρηδες το πουλάνε έτσι ..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    an kai den fenete kala apo tis photo...ayto pou kanei o kataskeyasths ths e3atmiseis einai na kleidwnei anoixth thn valvida ths e3agwghs (einai mia valvida pou alazei thn diametro ths e3agwghs metavalontas to backpressure kai veltiwnontas thn roph stis xamiles strofes...h toulaxiston etsi prepei!).Synepws exei mhnei se kapoia lathos thesh twra pou dhmioyrgei kapoio provlhma...vevaia mporei na kanw kai lathos kai h valvida na elegxei kanena klapeto eisagwghs aera..den 3erw gia to sygkekrimeno moto.
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα ρευματων σε cbr929 rr
    από deas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2011, 13:05
  2. Πρόβλημα με Kawasaki ΚLE 500...Τα φώτα σας παιδιά...!!!!
    από Anty12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 89
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2010, 23:59
  3. προβλημα ψυγειου kawasaki 250
    από nikforos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2010, 13:18
  4. "YΡΚ 303" - Kawasaki ZΖR!!!
    από code στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:19
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 08:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF