Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Πίσω ανάρτηση για παλαιό Cb

  1. #1

    Πίσω ανάρτηση για παλαιό Cb

    Εγώ είμαι πάλι που ρωτάω συνεχώς για το CB 250 RS .Καθώς σιγά σιγά το φέρνω στα μέτρα μου θέλω να ρωτήσω το εξής. Η πίσω ανάρτηση όπως έχω δεί έχει επιλογή ρύθμισης της προφόρτισης. Έχει νομίζω 4 θέσεις και είναι στην πιο ή στην δευτερη πιο "μαλακή".
    ΄Οταν όμως είμαι δικάβαλω σε κάποιες ανωμαλίες (σαμαράκια) τερματίζει η πίσω. Προτείνεται να αλλάξω την ρύθμιση?

  2. #2
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Θα πρέπει να κάνεις κάποιες μετρήσεις για να δείς άν το ελατήριο είναι μαλακό για τα κιλά σου.

    Προς το παρόν, όταν είσαι δικάβαλος βάλε την προφόρτηση στο τέρμα.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  3. #3
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    ΕΔΩ γράφει και τις μετρήσεις που πρέπει να κάνεις (free / rider sag), αλλά άν δε την ψάχνεις και θέλεις άνεση, μάλλον δε θα χρειαστεί να αλλάξεις.

    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  4. #4
    Το μοτόρι είναι σχεδιασμένο μάλλον για ιαπωνες 1.30 , 50 κιλά. Η προφόρτιση ήταν ρυθμισμένη στα 2/5 και για αρχή την ρύθμισα στα 3/5. Στην συνέχεια θα κάνω τις κατάλληλες μετρήσεις. Πάντως αποτι καταλαβαίνω μάλλον ευνοείται η οδική συμπεριφορα της με λίγο πιο έντονη προφόρτιση πίσω..

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Εχει ακόμα τα original αμορτισέρ πίσω?

    Εγω τα είχα αλλάξει γιατί ηταν σούπες. Με το να ρυθμίζεις την προφόρτιση απλά δεν κάθεται τόσο πίσω, ειδικα με συνεπιβάτη.
    Απο αποσβέσεις όμως πασχουν απο καινούρια.

    Ειχα βάλει Sebac τα οποία κράτησαν καμμια 40.000 χιλιόμετρα και μετα είχα βάλει Marzochi τα οποία ηταν και επισκευαζόμενα, και τα κράτησα μέχρι που την πούλησα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.716
    + σε ότι είπε ο sapilas.

    Ότι και να κάνεις με το ελατήριο τα "λάδια" μετά από 20φεύγα χρόνια είναι μούργα. Ψάξε για κανένα ΚΟΝΙ* μεταχειρισμένο στο ebay που επισκευάζονται και τα πουλάνε τσάμπα.
    Δεν χρειάζεται να είναι για το RS. Μέτρα μήκος από τρύπα σε τρύπα και πάρε το αντίστοιχο.

    *Τα ΚΟΝΙ δεν κατασκευάζονται πλέον, αλλά το εργοστάσιο συνεχίζει να τα παράγει με το όνομα ΙΚΟΝ.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    Είστε εγκυκλοπαίδεια πάντως!!!!
    Μήπως θα ήταν καλό να ψαξω και αυτά που είχε βάλει ο sapila racing?

  8. #8
    Βρήκα κάποια hagon σε αγγλικό σάητ

    http://www.mandp.co.uk/productinfo.a...tier3url=Hagon

    Τα ξέρετε?

  9. #9
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.716
    Αρχικά δημιουργήθηκε από soultz
    Βρήκα κάποια hagon σε αγγλικό σάητ

    http://www.mandp.co.uk/productinfo.a...tier3url=Hagon

    Τα ξέρετε?
    Φτηνούτσικα πλήν τίμια αμορτισέρ. Τσέκαρε μηπως σου βγούν πιο φτηνα, γιατί έχουν και στην Ελλάδα αντιπρόσωπο
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #10
    Τώρα ευκαίρησα να ασχοληθώ πάλι με το θέμα ανάρτηση. Για ΙΚΟΝ καινούργια βγαίνουν πολλά λεφτά. Στο e-bay που έριξα ματιά δεν βρήκα τίποτα...Παρόλαυτά πιστεύετε πως αξίζει κάποιο κονι να το επισκευάσω (δεν ξέρω ούτε το κόστος ούτε την αξιοπιστία των επισκευών) ή να πάρω Hagon που είναι μάλλον κάπως ποιο οικονομικά? Αντιπρόταση υπάρχει?

  11. #11
    Εβαλα τα hagon λοιπόν... Η αλλαγή δεν λέγεται. Η μηχανή δείχνει πιο ελαφριά πλαγιάζει πιο εύκολα και είναι πολύ πιο σταθερή. Για την ώρα ειναι αρκετά σκληρή πίσω (ίσως να οφείλεται στο οτι έχουν πολύ λίγα χιλιόμετρα ακόμα και είναι κάπως άστρωτα.). Τώρα με την βελτίωση αυτή δείχνει την αδυναμία του το μπροστινό σύστημα το οποίο θα επισκευαστεί σε επόμενη φάση. Επίσης άλλο θέμα (που υπήρχε αλλα βγήκε στην επιφάνεια εντονότερο) είναι η φθορά της αλυσίδας. Ισως επειδή δουλεύει σε άλλη θέση πλέον το ψαλίδι να συνέβει αυτό. Η ανομοιόμορφη φθορά της πλέον είναι πολύ αισθητή. Σε κάποιο σημείο πολύ τεντωμένη - σε άλλο πολύ χαλαρή, οπότε μεχρι να την αλλάξω περιορίζω τις μετακινήσεις

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2008, 16:01
  2. ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ Kle 500 '02 Help!!!
    από panther78 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2006, 10:10
  3. Πίσω ανάρτηση για CB500
    από m1ke στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2005, 07:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF