Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Mono-shock with adjustable spring pre-load

  1. #1

    Mono-shock with adjustable spring pre-load

    Θα ήθελα να ρωτήσω το παρακάτω. Αγγλικά ξέρω μεν αλλά η μετάφραση δεν αρκεί για να καταλάβω τη διαφορά μεταξυ μιας πίσω ανάρτησης που είναι Mono-shock with adjustable spring pre-load με μια πίσω ανάρτηση που διαθέτει ψαλίδι με διαδρομή 105mm...
    Τι διαφορετικά οδηγικά χαρακτηριστικά προσφέρει η μία από την άλλη;

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723

    Re: Mono-shock with adjustable spring pre-load

    Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
    Θα ήθελα να ρωτήσω το παρακάτω. Αγγλικά ξέρω μεν αλλά η μετάφραση δεν αρκεί για να καταλάβω τη διαφορά μεταξυ μιας πίσω ανάρτησης που είναι Mono-shock with adjustable spring pre-load με μια πίσω ανάρτηση που διαθέτει ψαλίδι με διαδρομή 105mm...
    Τι διαφορετικά οδηγικά χαρακτηριστικά προσφέρει η μία από την άλλη;
    Λάθος πράγματα συγκρίνεις. Η πίσω ανάρτηση αφορά μονό αμορτισερ με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου (όλα έχουν) χωρίς να αναφέρει την διαδρομή -δλδ το πάνω κάτω- του αμορτισέρ, και το 2ο αναφέρει την διαδρομή μιας ανάρτησης χωρίς να ξεκαθαρίζει αν έχει μονό ή διπλά αμορτισσέρ.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    Re: Mono-shock with adjustable spring pre-load

    Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
    Θα ήθελα να ρωτήσω το παρακάτω. Αγγλικά ξέρω μεν αλλά η μετάφραση δεν αρκεί για να καταλάβω τη διαφορά μεταξυ μιας πίσω ανάρτησης που είναι Mono-shock with adjustable spring pre-load με μια πίσω ανάρτηση που διαθέτει ψαλίδι με διαδρομή 105mm...
    Τι διαφορετικά οδηγικά χαρακτηριστικά προσφέρει η μία από την άλλη;
    Το "monoshock" αναφέρετε σε (πίσω) ανάρτηση με ένα μόνο αμορτισέρ. Το "adjustable spring per-load" σου λέει ότι η ανάρτηση έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

    Είτε είναι mono-shock, είτε όχι, η πίσω ανάρτηση θα έχει λογικά ψαλίδι (εξαιρέσεις πιθανώς να υπάρχουν) και φυσικά θα έχει και κάποια διαδρομή.

    Άρα το "monoshock with adjustable spring pre-load" και το "ανάρτηση με ψαλίδι με διαδρομή 105mm" δεν είναι "ή το ένα ή το άλλο". Μια πίσω ανάρτηση μπορεί κάλλιστα να είναι:

    "Monoshock με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, με ψαλίδι, και διαδρομή 105mm"

    Άρα κάτι δεν κατάλαβες καλά.

  4. #4
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    Re: Re: Mono-shock with adjustable spring pre-load

    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Λάθος πράγματα συγκρίνεις...
    Με πρόλαβες...

  5. #5
    Σας ευχαριστώ για την τάχιστη απάντηση.
    Απλώς αντέγραψα από το manual με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των 2 μηχανών.
    Στο ένα έλεγε για την πίσω ανάρτηση ψαλίδι με 105 mm διαδρομή και για την εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομή 120χιλ.

    Στο άλλο έλεγε για την πίσω Mono-shock with adjustable spring pre-load και για την εμπρός υδραυλικό πιρούνι 37 mm, travel 150 mm...
    Δεν ανέφερε για την πίσω ανάρτηση κάποια διαδρομή, τουλάχιστον κάποιο απώτατο όριο.

    Αν κατάλαβα καλά το mono-shock σημαίνει ότι έχουμε μονό αμορτισερ πίσω και δε μας αναφέρει διαδρομή ενώ στο άλλο μας αναφέρει διαδρομή 105χιλ αλλά δες μας λέει αν είναι μονό ή διπλό το αμορτισέρ...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
    αν είναι μονό ή διπλό το αμορτισέρ...
    Το οποίο φαίνεται εύκολα σε μια φωτο της μηχανής.

  7. #7
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis

    Αν κατάλαβα καλά το mono-shock σημαίνει ότι έχουμε μονό αμορτισερ πίσω και δε μας αναφέρει διαδρομή ενώ στο άλλο μας αναφέρει διαδρομή 105χιλ αλλά δες μας λέει αν είναι μονό ή διπλό το αμορτισέρ...
    Σωστά. Αλλά μια ματιά να ρίξεις σε μια φωτογραφία της μηχανής, μπορείς να καταλάβεις αν έχει μονό η διπλό αμορτισέρ.

  8. #8
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Μια σύντομη εισαγωγή περί διαφόρων τύπων αναρτήσεων μοτοσυκλετών μπορείς να βρεις εδώ:

    http://www.carbibles.com/suspension_bible_bikes.html

  9. #9
    Ευχαριστώ για το link. Το YBR 125 όπως το βλέπω έχει 2 αμορτισέρ πίσω.
    Το Derbi Terra 125 μονό αλλά δεν αναφέρει πουθενά διαδρομή...
    Περισσότερο ρόλο παίζει η διαδρομή ή το αν είναι διπλό ή μόνο το αμορτισέρ;
    Δηλαδή μια μηχανή με μεγαλύτερη διαδρομή περνάει καλύτερα πάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος αλλά χάνει σε κάτι έχοντας μονό αμορτισέρ;

  10. #10
    Καταπληκτικό το link...
    Και δε με παραξένεψε καθόλου η εκτεταμένη αναφορά στην BMW στον τομέα της εξέλιξης της πίσω ανάρτησης. Αν έχουν με τις μηχανές την ίδια εμμονή όπως έχουν και με τα αυτοκίνητα είμαι βέβαιος ότι οι BMW θα είναι από τις κορυφαίες...
    Στα αυτοκίνητα είναι σε άλλο επίπεδο το engineering στο Μόναχο...πολύ μπροστά.

  11. #11
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
    Το Derbi Terra 125 μονό αλλά δεν αναφέρει πουθενά διαδρομή...
    150mm

    Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
    Δηλαδή μια μηχανή με μεγαλύτερη διαδρομή περνάει καλύτερα πάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος αλλά χάνει σε κάτι έχοντας μονό αμορτισέρ;
    Με μεγάλη διαδρομή αντιμετωπίζεις καλύτερα κακοτράχαλους δρόμους. Η μεγάλη διαδρομή δημιουργεί γενικώς θεματάκια στην ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες. Το μονό αμορτισέρ είναι γενικώς καλύτερο από τα διπλά.

    Βέβαια συγκρίνεις δύο πολύ "έντρυ-λέβελ" μηχανάκια για την ψάχνεις τόσο με τις αναρτήσεις. Το ένα "ονοφίζει" οπότε για κατοτράχαλους δρόμους θα περίμενε κανείς να είναι καλύτερο. Από την άλλη είναι και Derbi που δεν είναι και ο πιο ξακουστός κατασκευατής. Το YBR125 είναι ένας πρώτης-τάξης αντικαταστάτης παπιού, από πολύ γνωστό και φημισμένο για την αξιοπιστία του κατασκευαστή. Στην κατηγορία που κοιτάς ίσως αυτό να παίζει περισσότερο ρόλο.

    Αλήθεια, γιατί δεν κοιτάς και κάτι σε 250?

  12. #12
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
    Αν έχουν με τις μηχανές την ίδια εμμονή όπως έχουν και με τα αυτοκίνητα είμαι βέβαιος ότι οι BMW θα είναι από τις κορυφαίες...
    Στα αυτοκίνητα είναι σε άλλο επίπεδο το engineering στο Μόναχο...πολύ μπροστά.
    Στις μοτοσυκλέτες η BMW παραδοσιακά φημίζεται για τις περίεργες μηχανολογικές λύσεις και τις ιδιότυπες μοτοσυκλέτες---για πολύ συγκεκριμένο κοινό---που σχεδιάζει (αν και τώρα τελευταία αυτό σταδιακά πάει να εκλείψει). Στον αγωνιστικό χώρο έχει σχετικά μικρή παρουσία.

  13. #13
    Διάβασα το link και διαπίστωσα ότι το μόνο πίσω έχει περισσότερα πλεονεκτήματα.
    Σκέφτηκα το 125 για να ξεκινήσω με κατι ελαφρύ...
    Σε 250αρι μου άρεσε το Suzuki το TU Volty αλλά το βρίσκω μεταχειρισμένο 97 μοντέλο και αυτό με κάνει κάπως διστακτικό.
    Το Terra το έχω βρει καινούριο στα 3200. Aλλού μού είπαν και 2800 αλλά μάλλον έχει γίνει λάθος γιατί καινούριο κοστίζει 3700 -πλέον από την αντιπροσωπεία της Piaggio, οπότε μάλλον το μπέρδεψαν με κάποιο από τα Derbi Senda.

  14. #14
    Η Derbi φημίζεται για τα μηχανάκια entry level. To συγκεκριμένο έχει και πίσω δισκόφρενο, σωληνάκια υψηλής και 5 άλογα παραπάνω από το YBR 125. Την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα την πήρε η Piaggio. Νομίζω η Derbi σαν εταιρία είχε εξαγοραστεί ήδη νωρίτερα από την Piaggio...

    Με 2300 αγοράζω καινούριο το YBR 125 μαζί με το Shark RSF3 full matte black, τα δίνω όλα με τη μία και ξεμπερδεύω.
    Με το Terra στα 3200 είναι λίγο αλλιώς. Αλλά το Terra δεν ξέρω γιατί μου έκανε κάτι σε πιο εξωτικό, πιο δύσκολο, πιο προκλητικό. Το στυλ που κατά κανόνα προτιμώ είναι στο street με ρετρό στοιχεία όπως το YBR, αλλά με το Terra κάτι έγινε...
    Φεύγω να πάω να το ξαναδώ από κοντά το Derbi...

  15. #15
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis

    Σκέφτηκα το 125 για να ξεκινήσω με κατι ελαφρύ...
    Δεν ξέρω βέβαια την ηλικία σου και την χρήση που επιφυλάσσεις για το μηχανάκι, αλλά θα σου έλεγα να μην φοβάσαι τα 250. Η διαφορές στο βάρος είναι ασήμαντες, και την μεγαλύτερη ιπποδύναμη θα την χρειαστείς άμεσα. Αν σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις για οτιδήποτε πέρα από καθαρά αστικές μετακινήσεις, καλύτερα να ξεχάσεις τα 125. Ακόμη και για αστικές μετακινήσεις τα 250 έχουν πλεονεκτήματα. Τα 125 μετά από δυο-τρεις μήνες θα σου φανούν εντελώς ανεπαρκή.

    Κοίτα και τα:

    - Yamaha YBR250
    - Honda CBF250
    - Honda VTR250
    - Kawasaki Ninja 250

    Το ολοκαίνουριο VTR250 φαίνεται να είναι μακράν η καλύτερη λύση για μοτοσυκλέτα γενικής χρήσης στα 250cc---αν εξαιρέσει κανείς την αρκετά τσουχτερή τιμή.

    Αν τώρα ψάχνεις για κάτι χωμάτινο... θα σου πουν άλλοι.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Apogeymatina mathimata mono gia gunaikes!!
    από Zouzouniara στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2004, 14:42
  2. Ερωτήσεις για ιδιοκτήτες MONO Transalp 600!
    από transalper600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2004, 20:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF