Ολες οι εμπειριες ειναι καθαρα προσωπικες, αν και εχουν αναφερθει κατα καιρους, τα παραπανω προβληματα, στα διαφορα φορουμ του εξωτερικου.
Ξεκιναμε απο τα 2 πιο βασικα:
Το πρωτο αφορα το δικο μου,(99') αλλα εχουν αναφερθει προβληματα και στο μοντελο του 2000', αλλα και καποια μεμονωμενα περιστατικα σε αυτα του 2001'.
Ειναι το γνωστο προβλημα με το ρουλεμαν του λαιμου το οποιο χτυπαει συνεχεια, και κατανταει αρκετα ενοχλητικο στην οδηγηση σε αστικο περιβαλλον κυριως.
Η SUZUKI συνιστα σφιξιμο με δυναμοκλειδο (45 Ν.m), το οποιο ειναι μια προσωρινη λυση (σε μενα αντεξε 500 χλμ) μεχρι να αρχισει να ξαναχτυπαει.
Η λυση ειναι αντικατασταση με ενα επωνυμο κωνικο ρουλεμαν, τα οποια ειναι και φθηνα και ανθεκτικα, η τοποθετηση ρουλεμαν απο μεταγενεστερο SV (Κ2+ πχ) τα οποια δεν παρουσιαζουν αυτο το προβλημα.
http://www.svrider.com/tips/clunk.htm
Το δευτερο εγκειται στο εντονο τακ-τακ που ακουγεται στο ρελαντι κυριως στα πρωτα μοντελα.
Αυτο οφειλεται στους θορυβωδεις τεντωτηρες της καδενας, αλλα δεν αποτελεσε εστια προβληματων.
Πολλοι εχουν κανει πανω απο 70000 χλμ χωρις κανενα προβλημα.
Οι λυσεις εδω ειναι 2.
1) Αντικατασταση τεντωτηρων με μηχανικους τεντωτηρες του εμποριου.
2) Ο δρομος που ακολουθησα εγω ειναι ο δυσκολος (και ακριβος επισης 600 ΕΥΡΩ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ) αλλα τα αποτελεσματα ειναι εγγυημενα (9.000 χλμ χωρις υποψια θορυβου).
Αγορα αλυσιδας,γλυστρες και τεντωτηρες απο το Κ3+ και τοποθετηση.
Η ποιοτητα της αλυσιδας ειναι σαφως ανωτερη συμφωνα με τα λεγομενα του μηχανικου μου, επισης και η αλυσιδα και οι γλυστρες, ειναι λιγο μεγαλυτερες σε μηκος.
http://www.svrider.com/tips/ticking.htm
----------Update----------27-05
Το ρουλεμαν στα 47.500 εχει γινει κωλος.
Αλλαχτηκε με KOYO και ολα δουλεουν υποδειγματικα![]()
Να αναφερω επισης οτι χρειαστηκε στο δικο μου αλλαγη ο ανορθωτης και η μπαταρια στα 35.000 χλμ.
Οποιοσδηποτε εχει κατι να προσθεσει ας το κανει![]()