Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 80

Θέμα: Βαυαρικά Vs Τζαπιόνια Vs Ιταλικά

  1. #1
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA


    αυτο που λεω ειναι οτι τωρα (απο το 1961 εως σημερα) οι ιαπωνες εχουν φυγει πολυ πιο μπροστα
    απο τους γερμανους!! με πολλα περισσοτερα πειραματα!! και καινοτομιες!!
    στο χωρο της μοτοσυκλετας!! (βλεπε οβαλ πιστονια της honda κλπ)
    απο τους γερμανους!!

    και κατι ακομα...οι ιαπωνες δεν εχουν κανει καμια καινοτομια...οτιδηποτε εχουν χρησιμοποιησει, ειχε παρουσιαστει αρκετα νωριτερα απο αλλο(Ευρωπαιο) κατασκευαστη

  2. #2
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    τα παμε και στο θρεντ της παρουσιασης...τα πραγματα ειναι πολυ απλα...αν δεν ειχε 20 πανω δεν θα το παιρνε κανεις...

    το οτι εχει 20 πανω μονο κατορθωμα δεν ειναι...για ενα gsxr ειναι χαβαλες...κατορθωμα θα ηταν να βγαλει στο παγκοσμιο 230 οταν τα τζαπονια βγαζουν 220...αλλα δυστυχως δεν βγαζει ουτε 210...

    κι αν βγαλει περισσοτερα,σωστα, θα σπασει...η θα δουλευει μονο 13000-15000 και ....θα σπασει...

    ακομη κι εδω ελλαδα υπαρχουν 1000αρια με 185 ροδα που πανε για καφε καθημερινα...κι εχουν και μεσαιες,εν αντιθεση με το ρημαδι που δουλευει μονο μετα τις 10000...

    τωρα,αν καποιος δεν σκαλιζει, κι αγοραζει 1000 για γκαζια, συμφερει να το παρει μια και ειναι το πιο δυνατο...απο κει και περα μενει να δουμε αν αντεχει και στον χρονο...

    καλα εσενα δε σε λαμβανουμε υποψιν γιατι ειναι γνωστο οτι εισαι προβληματικος απο το εργοστασιο...


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  3. #3
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    τα παμε και στο θρεντ της παρουσιασης...τα πραγματα ειναι πολυ απλα...αν δεν ειχε 20 πανω δεν θα το παιρνε κανεις...

    το οτι εχει 20 πανω μονο κατορθωμα δεν ειναι...για ενα gsxr ειναι χαβαλες...κατορθωμα θα ηταν να βγαλει στο παγκοσμιο 230 οταν τα τζαπονια βγαζουν 220...αλλα δυστυχως δεν βγαζει ουτε 210...

    κι αν βγαλει περισσοτερα,σωστα, θα σπασει...η θα δουλευει μονο 13000-15000 και ....θα σπασει...

    ακομη κι εδω ελλαδα υπαρχουν 1000αρια με 185 ροδα που πανε για καφε καθημερινα...κι εχουν και μεσαιες,εν αντιθεση με το ρημαδι που δουλευει μονο μετα τις 10000...

    τωρα,αν καποιος δεν σκαλιζει, κι αγοραζει 1000 για γκαζια, συμφερει να το παρει μια και ειναι το πιο δυνατο...απο κει και περα μενει να δουμε αν αντεχει και στον χρονο...εγω προσωπικα,δεν θα παιρνα το ρισκο ποτε...

    ρε μαστορα, αληθεια...


    ποσα 1000αρια SS κυκλοφορουν με βελτιωση πανω απο ενα τελικο?
    που τα πιο πολλα ουτε αυτο δεν εχουν




  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    και κατι ακομα...οι ιαπωνες δεν εχουν κανει καμια καινοτομια...οτιδηποτε εχουν χρησιμοποιησει, ειχε παρουσιαστει αρκετα νωριτερα απο αλλο(Ευρωπαιο) κατασκευαστη
    η διαφορα ειναι οτι οι αντιγραφες των ιαπωνων δουλευαν εν αντιθεσει με τα πρωτοτυπα των ευρωπαιων...

    γι αυτο κι εφτασε η ιαπωνια εικει που ειναι σημερα,δηλαδη,μονοδρομος...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ρε μαστορα, αληθεια...


    ποσα 1000αρια SS κυκλοφορουν με βελτιωση πανω απο ενα τελικο?
    που τα πιο πολλα ουτε αυτο δεν εχουν



    μονο εγω προσωπικα, ξερω πανω απο 20...κι εχω ρυθμισει περιπου τα μισα...:rotflmao: :rotflmao:

    edit...μιλαω για 180+ροδα ε...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #6
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.373
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    και κατι ακομα...οι ιαπωνες δεν εχουν κανει καμια καινοτομια...οτιδηποτε εχουν χρησιμοποιησει, ειχε παρουσιαστει αρκετα νωριτερα απο αλλο(Ευρωπαιο) κατασκευαστη
    Πήραν τις ιδέες και τις πήγαν 30 χρόνια μπροστά. Αλλιώς ακόμα θα καβαλούσαμε bmx.

    Γιατί τόσος ντόρος, αλήθεια? Πάρτε το bmw και τα λέμε στα φανάρια, σφυρίζοντας.
    Life begins at 45°.

  7. #7
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    μονο εγω προσωπικα, ξερω πανω απο 20...κι εχω ρυθμισει περιπου τα μισα...:rotflmao: :rotflmao:

    edit...μιλαω για 180+ροδα ε...


    ε...υπολογισε οτι πωλουνται καμια 300ρια το χρονο και κανε τα μαθηματικα

    :a13: :a13: :a13:

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ε...υπολογισε οτι πωλουνται καμια 300ρια το χρονο και κανε τα μαθηματικα

    :a13: :a13: :a13:
    κομπλε ειμαστε ρε...μια η αλλη θα ρθουν τα τουμπανα με τις πωλησεις του S1000RR...:rotflmao: :rotflmao:
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της AKIS BUSA
    Εγγραφή
    17/03/2009
    Μηνύματα
    463
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    Ακη ελπιζω να μην εννοεις εμενα οτι σε προσεβαλα...


    και κατι ακομα, πανος, οχι πονος :rotflmao:


    Η BMW δεν εχει καποια συγκεκριμενη γραμμη, απλα ειχε πεσει σε λιθαργο τα τελευταια χρονια, που ξυπνησε με το 1200GS, κανοντας επιθεση σε ολα τα μετωπα...μεχρι και SM εβγαλε και εντουρο...

    Το ενδιαφερον της για τις πιστες και την επιστροφη της σε αυτες, το εχει δηλωσει εδω και πολλα χρονια...



    αυτο που θελει να κανει τωρα, ειναι να παρει μεριδιο στην αγορα...δε θελει κατι αλλο...καλος ο χαρακτηρας, αλλα πρεπει καπως να επιβιωσουν οι εταιριες...


    το μποξερ, τον κραταει γιατι πρεπει...ειανι ιστορικοι οι λογοι, και δεν προκειτε να τον καταργησει...πολλες εταιριες το κανουν αυτο(απλα δε το κανει καμια ιαπωνικη)

    και μαλιστα οι προσπαθειες της ειναι πολυ αξιολογες...και οπως εχω ξαναπει, εφαγε τους ιαπωνες στο ιδιο τους το παιχνιδι...στα 1000, την κατηγορια του τρομου, εβγαλε κατι που οποιοσδηποτε με 1000αρι τζαπαν στα φαναρια θα σφυριζει αδιαφορα...
    Ναι σωστα Πανος!!:rotflmao: :rotflmao: το διορθωσα!!
    οχι δεν με προσεβαλες!! γενικα το λεω απο τις συζητησεις του forum!!
    ο καλυτερος τροπος να κρατας
    το λογο σου ειναι
    να μην το δινεις

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    Ακη ελπιζω να μην εννοεις εμενα οτι σε προσεβαλα...


    και κατι ακομα, πανος, οχι πονος :rotflmao:


    Η BMW δεν εχει καποια συγκεκριμενη γραμμη, απλα ειχε πεσει σε λιθαργο τα τελευταια χρονια, που ξυπνησε με το 1200GS, κανοντας επιθεση σε ολα τα μετωπα...μεχρι και SM εβγαλε και εντουρο...

    Το ενδιαφερον της για τις πιστες και την επιστροφη της σε αυτες, το εχει δηλωσει εδω και πολλα χρονια...



    αυτο που θελει να κανει τωρα, ειναι να παρει μεριδιο στην αγορα...δε θελει κατι αλλο...καλος ο χαρακτηρας, αλλα πρεπει καπως να επιβιωσουν οι εταιριες...


    το μποξερ, τον κραταει γιατι πρεπει...ειανι ιστορικοι οι λογοι, και δεν προκειτε να τον καταργησει...πολλες εταιριες το κανουν αυτο(απλα δε το κανει καμια ιαπωνικη)

    και μαλιστα οι προσπαθειες της ειναι πολυ αξιολογες...και οπως εχω ξαναπει, εφαγε τους ιαπωνες στο ιδιο τους το παιχνιδι...στα 1000, την κατηγορια του τρομου, εβγαλε κατι που οποιοσδηποτε με 1000αρι τζαπαν στα φαναρια θα σφυριζει αδιαφορα...
    Εμένα εννοεί.
    Κατά τα άλλα.
    Δεν είχε συγκεκριμένη γραμμή η bmw πρίν το 1200?
    Μεταπολεμικά δηλαδή ήταν στην αφάνεια?
    Δεν πούλαγε μοτοσυκλέτες που κάνουν το γύρω του κόσμου ακόμα?
    Δεν ήταν αναγνωρίσιμη και σεβαστή στο χώρο των μοτοσικλετιστών εταιρεία?
    Ναι ήταν ακριβή για την Ελλάδα και ίσως και για την υπόλοιπη Ευρώπη αλλά από την στιγμή που κάλυπτε τις ανάγκες σου ήταν μονόδρομος.
    Αυτή η ξεφτίλα να βγάλει sm και enduro και κινέζικα γιατί νομίζεις ότι θα της βγεί σε καλό?
    Οι άνθρωποι μέχρι τώρα πουλάγανε τίμιο ποιοτικό status Γερμανικό μηχανάκι.
    Τώρα τι πουλάνε?

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
    Ναι σωστα Πανος!!:rotflmao: :rotflmao: το διορθωσα!!
    οχι δεν με προσεβαλες!! γενικα το λεω απο τις συζητησεις του forum!!
    Και εγώ απλά συνέχισα μετά από εσένα σε δεύτερο πρόσωπο.

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Στεφανε, δεν εννοω οτι δεν ειχε γραμμη παραγωγης, ουτε το οτι δε πουλαγε...απλα ειχε πεσει σε χειμερια ναρκη με τα μοντελα που εβγαζε, μιας και ηταν παντελως αδιαφορα, και οχι το ιδιο ποιοτηκα με παλιοτερα...

    στην ιδια κατασταση που βρισκεται και η χοντα τωρα δηλαδη...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της AKIS BUSA
    Εγγραφή
    17/03/2009
    Μηνύματα
    463
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    και κατι ακομα...οι ιαπωνες δεν εχουν κανει καμια καινοτομια...οτιδηποτε εχουν χρησιμοποιησει, ειχε παρουσιαστει αρκετα νωριτερα απο αλλο(Ευρωπαιο) κατασκευαστη
    Να σου πω, το cbx 1000 6κυλινδρο!! το 1978!! δεν ηταν "καινοτομια" για τις μοτοσυκλετες
    παραγωγης εκεινης της εποχης??

    το 6κυλινδρο kawasaki 1300cc υδροψυκτο!! δεν ηταν επισης την ιδια εποχη καινοτομια??
    για την αγορα??

    το cb400 6ταχυτο!! το 1975 με την εφαρμογη του μικρου βαρους για μεγαλυτερη ικανοτητα ελιγμων!! δεν ηταν καινοτομια??

    το vfr (honda) τελη το 80 δεν ηταν καινοτομια και μεγαλο "χτυπημα" της αγορας??
    για τα διχρονα "τερατα" το γνωριζεις οποτε δεν τα λεω!! (NR 500)
    και το τουρμπο!! CX 650!!

    οταν η suzuki το 1985 με το GSXR 750 αποφασησε να βγαλει στην παραγωγη και να δημιουργησει ουσιαστικα την σημερινη κατηγορια SS!!
    δεν ητανε καινοτομια της αγορας??

    οταν η kawasaki στα μεσα του 80, εβγαλε το gpz 750 turbo!!
    και εφτανε ανετα τα 240!! χιλ. και με 11" τα 400 μετρα!! (για εκεινη την εποχη)
    δεν ηταν καινοτομια της αγορας??

    ειναι πολλα ακομα που θα κουρασω αν τα γραψω!!
    και μπορει να μην συμφωνησουμε, αν εννοεις αλλιως την εννοια καινοτομια!!
    δεν λεω οτι και οι εκτος ιαπωνιας εταιριες δεν κανανε πραγματα!! δεν τα κανανε ομως
    στην διεθνη αγαρα οπως οι "κιτρινοι"!!
    και το θεμα δεν ειναι μονο οτι το κανανε, το θεμα ειναι οτι λειτουργουσαν και μαλιστα
    με αρκετα μεγαλη αξιοπιστια!! (στο συνολο τους τουλαχιστον)
    ο καλυτερος τροπος να κρατας
    το λογο σου ειναι
    να μην το δινεις

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    Στεφανε, δεν εννοω οτι δεν ειχε γραμμη παραγωγης, ουτε το οτι δε πουλαγε...απλα ειχε πεσει σε χειμερια ναρκη με τα μοντελα που εβγαζε, μιας και ηταν παντελως αδιαφορα, και οχι το ιδιο ποιοτηκα με παλιοτερα...

    στην ιδια κατασταση που βρισκεται και η χοντα τωρα δηλαδη...
    Το αδιάφορα όπως το λές είναι πολύ καλό, γιατί ο χαρακτήρας που θα αγοράσεις φέτος, του χρόνου θα είναι ξεπερασμένος, και θα σου μείνει και το μηχανάκι αμανάτι, χωρίς να μπορείς να κάνεις και το κομμάτι σου.
    Το honda ναι μπορεί να μην είναι πολύ ποιοτικό πλέον και οπωσδήποτε όχι κορυφαίο κάπου αλλά εάν αγοράζεις μοτοσυκλέτα έχει μερικές πολύ καλές επιλογές.

  15. #15
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
    Να σου πω, το cbx 1000 6κυλινδρο!! το 1978!! δεν ηταν "καινοτομια" για τις μοτοσυκλετες
    παραγωγης εκεινης της εποχης??

    το 6κυλινδρο kawasaki 1300cc υδροψυκτο!! δεν ηταν επισης την ιδια εποχη καινοτομια??
    για την αγορα??

    το cb400 6ταχυτο!! το 1975 με την εφαρμογη του μικρου βαρους για μεγαλυτερη ικανοτητα ελιγμων!! δεν ηταν καινοτομια??

    το vfr (honda) τελη το 80 δεν ηταν καινοτομια και μεγαλο "χτυπημα" της αγορας??
    για τα διχρονα "τερατα" το γνωριζεις οποτε δεν τα λεω!! (NR 500)
    και το τουρμπο!! CX 650!!

    οταν η suzuki το 1985 με το GSXR 750 αποφασησε να βγαλει στην παραγωγη και να δημιουργησει ουσιαστικα την σημερινη κατηγορια SS!!
    δεν ητανε καινοτομια της αγορας??

    οταν η kawasaki στα μεσα του 80, εβγαλε το gpz 750 turbo!!
    και εφτανε ανετα τα 240!! χιλ. και με 11" τα 400 μετρα!! (για εκεινη την εποχη)
    δεν ηταν καινοτομια της αγορας??

    ειναι πολλα ακομα που θα κουρασω αν τα γραψω!!
    και μπορει να μην συμφωνησουμε, αν εννοεις αλλιως την εννοια καινοτομια!!
    δεν λεω οτι και οι εκτος ιαπωνιας εταιριες δεν κανανε πραγματα!! δεν τα κανανε ομως
    στην διεθνη αγαρα οπως οι "κιτρινοι"!!
    και το θεμα δεν ειναι μονο οτι το κανανε, το θεμα ειναι οτι λειτουργουσαν και μαλιστα
    με αρκετα μεγαλη αξιοπιστια!! (στο συνολο τους τουλαχιστον)


    AKISBUSA...για καθε ενα απο αυτα που λες, μπορω να σου πω ενα ευρωπαικο που ειχε βγει τουλαχιστον 10 χρονια πριν

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. cb1300 vs gsxr1400 vs xjr1300
    από adam13 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2005, 21:16
  2. Rossi Vs Gibernau Vs Melandrin
    από latris mixanis στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 90
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 00:29
  3. Χριστιανοσ Vs Μουσουλμανοσ Vs Εβραιοσ.
    από maintenance στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2005, 22:26
  4. Peagaso Vs Kle500 Vs Klr650????
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:53
  5. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF