Ενα R1100RT ο λόγος
Ενεκα των 2-3 χλμ που κάνω τη μέρα εκτος απο κάτι κατοσταρες το σ/κ το μηχανημα αρχιζει και εμφανιζει σημαδια κοπωσης της μπαταριας. Βαζω το κλειδι σημερα το πρωι, αργει να αναψει το πρασινο της νεκράς, παταω τη μιζα, δεν γινεται τιποτα. Με το που αναψε το πρασινο πηρε μπρος. Ο ελεγχος του ABS δεν εγινε λογω χαμηλης μπαταριας να υποθεσω, εκανα καμια 10αρια χλμ στη κινηση μπας και επανερθει η μηχανη στα κανονικα της. Το θεμα ειναι πως δεν μπορω να ζω με αυτο το αγχος της μπαταριας. Το σεναριο ειναι το εξης. Να τη φορτιζω απο μπριζα δε γινεται γιατι μενω σε εσωτερικο διαμερισμα και δεν βλεπω τροπο να τραβαω μπαλαντεζα καμια 20αρια μετρα για να τη φορτιζω απο τον αναπτηρα.
Η αλλη λυση ειναι να τη βγαζωνα εχω φορτιστη στο σπίτι και να τη ξαναβάζω?
Δηλαδη ειναι μονοδρομος αυτα τα σενάρια? Και αν ναι, πως στο διαλο βγαινει η μπαταρια απο το R1100RT? Ειναι ευκολο? Καθε ποτε πρεπει να το κάνω (εχωντας παντα στο μυαλο πως μια 100αρα χλμ θα γινετε καθε σ/κ).
Βοηθεια plssssss