Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: 1 καρμπυρατέρ - 2 κύλινδροι

  1. #1
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363

    1 καρμπυρατέρ - 2 κύλινδροι

    Μιας που μου έχει ξεμείνει ένα ΤΜ36-68 που είχα αγοράσει για το klx, σκέφτομαι να το ρίξω πάνω στο GS500.

    Η λύση της διπλής εισαγωγής (όπως στη φωτό του dkirkos) τί πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα έχει?

    Απο μαμά το μηχανάκι φοράει 34CV, το 36άρι θα του έπεφτε βαρύ, αλλά μήπως με τη διπλή εισαγωγή αντισταθμίζεται ο παράγοντας αυτός?

    Και τέλος και κυριότερο, μπορώ να βρω κάτι τέτοιο έτοιμο ή θα πρέπει να πάω σε μηχανουργείο?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3.jpg 
Προβολές:	469 
Μέγεθος:	75,5 KB 
ID:	185561
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Το καρμπ που εχεις είναι πολύ μεγάλο και δεν νομιζω να δουλεψει ποτε σωστά στο GS σου μια κι εχει στρόφαλο 270 μοιρών.
    Αν ηταν δικύλινδρο με στρόφαλο 360 θα το συζητούσαμε!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723

    Re: 1 καρμπυρατέρ - 2 κύλινδροι

    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Η λύση της διπλής εισαγωγής (όπως στη φωτό του dkirkos) τί πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα έχει?
    Εκτός αυτού το srx είναι μονοκύλινδρο με 2 carbs. Δεν είναι το ίδιο.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363

    Re: Re: 1 καρμπυρατέρ - 2 κύλινδροι

    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Εκτός αυτού το srx είναι μονοκύλινδρο με 2 carbs. Δεν είναι το ίδιο.
    To ξέρω αυτό, απλά ήθελα κάτι "εικονογραφημένο"
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  5. #5
    you will hate my music Το avatar του/της arhs
    Εγγραφή
    17/12/2006
    Μηνύματα
    201
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Το καρμπ που εχεις είναι πολύ μεγάλο και δεν νομιζω να δουλεψει ποτε σωστά στο GS σου μια κι εχει στρόφαλο 270 μοιρών.
    αν έχεις χρόνο-όρεξη μπορείς να το εξηγήσεις λίγο περισσότερο αυτό? δεν ξέρω, ρωτάω για να μάθω.

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Απο 34 σε 36 μια χαρα θα ειναι. Το dr800 φοραει 33αρια και τα ΤΜ36 του ερχονται κουτι. Αυτο οσον αφορα την διαμετρο του ventouri και μονο. Αλλα νομιζω ετσι κι αλλιως οτι τα gs500 καποιας περιοδου βγαιναν με 36αρια η κανω λαθος?

    Θεωρητικα ενα καρμπ σε δικυλινδρο μπορει να κανει οτι και δυο. Η γωνια του στροφαλου σχετιζεται με τον χρονισμο εισροης. Σε 720 μοιρες περιστροφης στροφαλου εχεις μια πληρη περιοδο λειτουργιας. Αν ο στροφαλος ειναι 360 μοιρων, τοτε το καρμπ μοιραζει το χρονο του στους δυο κυλινδρους, πρωτα στον ενα και μετα στον αλλο. Αν ειναι 270 μοιρες, τοτε υπαρχει χρονικο διαστημα στο οποιο θα πρεπει να τροφοδοτησει και τους δυο κυλινδρους, οποτε μπορει να μην επαρκει.

    Η κατασκευη της πολλαπλης εισαγωγης ειναι αλλο προβλημα, δεν ειναι και οτι φτηνοτερο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Βρόντακα, το μηχανάκι θα "μονοκυλινδρίζει" ....

    Μπορείς να παιδευτείς ΑΡΚΕΤΑ με το (διαφορετικό μεταξύ τους) μήκος των αυλών εισαγωγής, σαν προσπάθεια αντιστάθμισης της γωνίας στροφάλου, αλλά μη μΕ πεις μετά ότι δεν σε προειδοποίησα ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Το καρμπ που εχεις είναι πολύ μεγάλο και δεν νομιζω να δουλεψει ποτε σωστά στο GS σου μια κι εχει στρόφαλο 270 μοιρών.
    Αν ηταν δικύλινδρο με στρόφαλο 360 θα το συζητούσαμε!
    Εξηγησε το αυτο και σε μας τους ασχετους(και δεν ειναι ειρωνικο αυτο)

  9. #9
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Για ρίξε μια ματία ΕΔΩ (απο τη μεση και κάτω)

    Αναφέρει και αυτό που λέει ο sapila

    An advantage of 360° engines, given their even firing order with corresponding even pulses in the intake tract, is their suitability to a single carburetor. This fact was exploited by Triumph, BSA, and Honda in the CA series.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	crank.jpg 
Προβολές:	284 
Μέγεθος:	20,2 KB 
ID:	185685
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  10. #10
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Το καρμπ που εχεις είναι πολύ μεγάλο και δεν νομιζω να δουλεψει ποτε σωστά στο GS σου μια κι εχει στρόφαλο 270 μοιρών.
    Αν ηταν δικύλινδρο με στρόφαλο 360 θα το συζητούσαμε!
    O στρόφαλος νομίζω είναι 180 μοιρών, γι'αυτό σκέφτηκα μήπως και αντισταθμίζεται το μέγεθος.

    DrBig με 33άρια έβγαινε.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μπορείς να παιδευτείς ΑΡΚΕΤΑ με το (διαφορετικό μεταξύ τους) μήκος των αυλών εισαγωγής, σαν προσπάθεια αντιστάθμισης της γωνίας στροφάλου, αλλά μη μΕ πεις μετά ότι δεν σε προειδοποίησα ...


    Δε θα σου πω ΤΙΠΟΤΑ... Κανείς για TM36??????
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  11. #11
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Για ρίξε μια ματία ΕΔΩ (απο τη μεση και κάτω)

    Αναφέρει και αυτό που λέει ο sapila
    ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να εξηγησεις...

  12. #12
    you will hate my music Το avatar του/της arhs
    Εγγραφή
    17/12/2006
    Μηνύματα
    201
    DrBig και lamoun thanks για το χρόνο σας!!

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    O στρόφαλος νομίζω είναι 180 μοιρών, γι'αυτό σκέφτηκα μήπως και αντισταθμίζεται το μέγεθος.
    Τελικά φαίνεται οτι έχεις δίκιο, είπα οτι ειναι 270 μοιρων γιατί το αναφέρει στα specs εδω
    http://www.suzukicycles.org/All-Suzu...ki_models.html

    'The model name GS500E suddenly reappeared in the Suzuki program in 1989. Again, the four-stoke DOHC formula was used but this time there were only two cylinders, with a 270 degree crank. A counterbalancer was used in the engine to get rid of vibrations but despite of the double overhead camshafts the engine had only two valves per cylinder and modest power output. '

    Αλλά εχοντας στο μυαλό μου τον ηχο των GS κατι μου έλεγε οτι δεν τα λέει σωστά, κι ετσι εψαξα μολις βρήκα χρόνο.
    Ο στρόφαλος ειναι 180 μοιρων και οχι 270, αυτό φαίνεται στο σχεδιο παρακάτω που τσίμπησα απο το cmsnl, και λογικά θα δουλεψει με το μονο καρμπυρατέρ, αν και δεν πιστευω να δουλευει καλύτερα απ οτι με τα 2 34ρια που εχει τώρα.
    Στην ουσία το 34mm καρμπυρατερ ειναι ηδη αρκετά μεγάλο για 250cc κύλινδρο, και δουλευει καλα σε ψηλές σχετικά στροφές, ενα 36 σε 180μοιρων στρόφαλο θα δουλευει καλά σε ακόμα πιο ψηλές στροφές, αλλά θα χάσει χαμηλά.

    Εδω φαίνεται καθαρα ο 180 μοιρων στρόφαλος του GS500.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gs500_crankshaft.jpg 
Προβολές:	222 
Μέγεθος:	67,8 KB 
ID:	185710
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Συγκεκριμένα με ότι νούμερο καρμπυρατέρ και να μπεί στη θέση των 2 θα δουλέψει χειρότερα.

  15. #15
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
    Η ιδέα μπαίνει στο ντουλάπι, πάμε γι'άλλα!
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

Παρόμοια θέματα

  1. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ Dellorto
    από slaybas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2005, 11:14
  2. Ρυθμησεισ Καρμπυρατερ Για Zephyr
    από zephyrxristos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 11:37
  3. Καρμπυρατερ
    από xtzanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 13:05
  4. καρμπυρατερ για xt125
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF