Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 46

Θέμα: KTM adventure προβλημα

  1. #1
    απολυομαι και τρελενομαι. Το avatar του/της lari
    Εγγραφή
    03/02/2008
    Μηνύματα
    35

    Unhappy KTM adventure προβλημα

    καλημερα παιδια. σκεφτομαι να προχωρησω στην αγορα του KTM adventure αλλα το υψος της σελας ειναι απαγορευτικο για μενα ακομη και με την χαμηλη σελα που προσφερει η ΚΤΜ. Γνωριζει κανεις καποιο τροπο ωστε να χαμηλωσει η μηχανη αξιοπιστα χωρις να χαλασει η γεωμετρια της και η συμπεριφορα της? και αν ναι καποιος μαστορας ο οποιος μπορει να κανει τη μετατροπη? ρωτησα το ιδιο και σε αλλο φορουμ αλλα δυστυχως τα παιδια δε ξερανε καποια αλλη λυση!!






    υγ. δεν ενδιαφερομαι να μαλακωσω τις αναρτησεις για να καθεται απο το βαρος μου διοτι το βαρος μου δεν ειναι τοσο μεγαλο..



    ευχαριστω εκ των προτερων....
    θα γινω μοτοσυκλετιστης..

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Ισως αν το χαμηλωσεις λιγο απο τις τιμονοπλακες...
    Με την χαμηλη σελα δεν πατας καθολου κατω???Τι υψος εχεις?

    Αν θελει πολυ χαμηλωμα τοτε θα εχεις προβληματακια με την γεωμετρια...

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: KTM adventure προβλημα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από lari
    καλημερα παιδια. σκεφτομαι να προχωρησω στην αγορα του KTM adventure αλλα το υψος της σελας ειναι απαγορευτικο για μενα ακομη και με την χαμηλη σελα που προσφερει η ΚΤΜ. Γνωριζει κανεις καποιο τροπο ωστε να χαμηλωσει η μηχανη αξιοπιστα χωρις να χαλασει η γεωμετρια της και η συμπεριφορα της? και αν ναι καποιος μαστορας ο οποιος μπορει να κανει τη μετατροπη? ρωτησα το ιδιο και σε αλλο φορουμ αλλα δυστυχως τα παιδια δε ξερανε καποια αλλη λυση!!






    υγ. δεν ενδιαφερομαι να μαλακωσω τις αναρτησεις για να καθεται απο το βαρος μου διοτι το βαρος μου δεν ειναι τοσο μεγαλο..



    ευχαριστω εκ των προτερων....
    Κοντυτερα ελατηρια και revalving μπρος και αποστατης (και revalving) για μειωση της διαδρομης στο πισω αμορτισερ. Τα μαλακοτερα ελατηρια απο μονα τους δεν ειναι καλη λυση γιατι θα γ@μηθει το sag.
    Ισως να γλιτωσεις τα revalving. Παντως ετσι θα χασεις απο διαδρομη αναρτησεων αναγκαστικα. Αλλη λυση ειναι να βαλεις 17/19 τροχους, που διατηρουν την γεωμετρια και την διαδρομη της αναρτησης, αλλα χανεις κατι σε offroadability. Αλλη λυση ειναι παπουτσια με σολα πλατφορμα, η απλα να συνηθισεις το υψος. Εχω δει ανθρωπο θηλυκου γενους σε 1150GS τοσο κοντη που το τιμονι το εφτανε λες και ηταν τσοπερ η μηχανη.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Πιο οικονομικο ειναι παντως αν θελει λιγο για να πατησει κ να βολευεται,
    να το κατεβασει λιγο απο τις τιμονοπλακες...


  5. #5
    Παρε το 950sm και ασε το adv για τα ντερεκια....
    "Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην"
    Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

  6. #6
    einai αμαρτια και μηχανολογικα αντιδεοντολογικο να "χαλασεις" ενα μηχανακι επειδη φοβασαι ...

    υπάρχουν πολλοι κοντοι αναβατες που κατεβαζουν ποδια μονο στο φαναρι και απο τη μια μερια μισοξεκαβαλωντας...

    αν δεν μπορεις να του παρεις τον τσαμπουκα του υψους ψαξε για αλλο μηχανακι

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    einai αμαρτια και μηχανολογικα αντιδεοντολογικο να "χαλασεις" ενα μηχανακι επειδη φοβασαι ...

    υπάρχουν πολλοι κοντοι αναβατες που κατεβαζουν ποδια μονο στο φαναρι και απο τη μια μερια μισοξεκαβαλωντας...

    αν δεν μπορεις να του παρεις τον τσαμπουκα του υψους ψαξε για αλλο μηχανακι
    Συμφωνω απολυτα...
    Αλλα στην αρχη ειναι επικινδυνο να μην το φτανεις και η τουμπα καραδοκει...


    Το 950 sm ειναι καλη λυση αν σου αρεσει...Αλλα οχι τοσο ταξιδιαρικο οσο το adv...


  8. #8
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Το χαμηλότερο της οικογένειας είναι το 990 το απλό (όχι το s)...Tα 950 είναι ψηλότερα και το 640αdv είναι κατσίκι...(αλλά μάλλον δεν μιλάς για αυτό...). Έχει ηδη την comfort σέλα αλλά μπορεί να χαμηλώσεί λίγο ακόμα από εκεί... Αν και πάλι δεν σε παίρνει υπάρχουν οι δυνατότητες που ανέφεραν οι προηγούμενοι αλλά νομίζω ότι λίγο πολύ θα αλλάξεις τον χαρακτήρα και την εμφάνιση της μηχανής που τόσο σου αρέσει...Δεν θα το έκανα και θα πήγαινα κάπου αλλού...
    Τι ύψος έχεις? νομίζω μέχρι 170 δεν παίζει πρόβλημα...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
    Το χαμηλότερο της οικογένειας είναι το 990 το απλό (όχι το s)...Tα 950 είναι ψηλότερα και το 640αdv είναι κατσίκι...(αλλά μάλλον δεν μιλάς για αυτό...). Έχει ηδη την comfort σέλα αλλά μπορεί να χαμηλώσεί λίγο ακόμα από εκεί... Αν και πάλι δεν σε παίρνει υπάρχουν οι δυνατότητες που ανέφεραν οι προηγούμενοι αλλά νομίζω ότι λίγο πολύ θα αλλάξεις τον χαρακτήρα και την εμφάνιση της μηχανής που τόσο σου αρέσει...Δεν θα το έκανα και θα πήγαινα κάπου αλλού...
    Τι ύψος έχεις? νομίζω μέχρι 170 δεν παίζει πρόβλημα...

    Εγω ειμαι ενα 1.70 και εχω το lc4 640 supermotar...
    Το εχω και χαμηλωμενο απο τιμονοπλακες περιπου 1,5cm.
    Κ παταω στις μυτες....

    Δυσκολο το βλεπω να παταω σε κανονικο 990...
    Με αλλη σελα κλπ κλπ δε ξερω...

    Παντως,αν μαθεις το μηχανακι δε θα ειναι προβλημα το υψος.Αλλα στην αρχη να προσεχεις...

  10. #10
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    θα σπαμάρω λίγο αλλά δεν αντέχω άλλο...

    Ρε συ lari κάτι τέτοιους τίτλους διαβάζουν μερικοί και συντηρούν τις φήμες για στενές σχέσεις μεταξύ ΚΤΜάδων και συνεργείων ειδικά μεσοβδόμαδα...ΤριτόΤετάρτες... και άντε μετά να τους πείσεις ότι το μαγαζί που κερνάει τα τσάγια (ΚΤΜ ντεεε... ) δουλευει καθημερινά και αδιάλλειπτα...

    γεια χαρά παίδες
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  11. #11
    απολυομαι και τρελενομαι. Το avatar του/της lari
    Εγγραφή
    03/02/2008
    Μηνύματα
    35
    1,68 ειμαι παιδια, καποιος μαστορας που να γνωριζει να τα κανει αυτα? ειμαι απο θεσσαλονικη οποτε κατα προτιμηση θα ηθελα να ειναι καπου κατα δω. αλλα αμα ειναι να κανει δουλεια σωστη οπου θελει ας ειναι..
    θα γινω μοτοσυκλετιστης..

  12. #12
    απολυομαι και τρελενομαι. Το avatar του/της lari
    Εγγραφή
    03/02/2008
    Μηνύματα
    35
    LOUKI LOUK δε πειραζει ας ειμαστε λιγοι..

    ρε παιδια κι εγω οδηγαω εντουρο μισοκαβαλωντας στο φαναρι. το ΚΤΜ το χω οδηγησει και μπορω να το παω μονος αλλα επειδη σιγουρα μεσα στην πολη θα πρεπει να βαλω δυνατα το ποδι κατω γι αυτο γινεται ολη η δουλεια. επισης διπλος δε θα χρειαζεται να πατησω κατω καλα? οταν θ ανεβει ο πισω?
    θα γινω μοτοσυκλετιστης..

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Απ οτι καταλαβαίνω δεν εχεις μεγάλη εμπειρία αλλιώς το ύψος δεν θα σου δημιουργούσε πρόβλημα, οπότε καλύτερα πάρε αλλη μοτοσυκλέτα.
    Το να κατεβάσεις τις πλάκες δεν είναι ενδεδειγμένη λύση για να χαμηλώσεις ενα μηχανάκι, άσχετα αν το κάνουν κάποιοι...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Εγώ θα στο 'λεγα να το ξεχάσεις. Άλλο το εντουρο των 100 κιλών και άλλο το 950/990 των 200+ κιλών.

    Με το παραμικρό λάθος θα αρχίσουν οι ξαπλες
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

    Το να κατεβάσεις τις πλάκες δεν είναι ενδεδειγμένη λύση για να χαμηλώσεις ενα μηχανάκι, άσχετα αν το κάνουν κάποιοι...
    Tις μπουκαλες ανεβαζεις...Οι τιμονοπλακες δε νομιζω να κουνιουνται...

    Οτι δεν ειναι ενδεδειγμενο δεν ειναι ,αλλα ειναι κατι ευκολα αναστρεψιμο και ιδιαιτερα οικονομικο...
    Κ αν το κατεβασμα ειναι μεσα σε λογικα ορια τοτε δεν αλλαζει και κατι τρομακτικα...Μπορει να γινει το μηχανακι λιγο πιο νευρικο στα πολλα χιλιομετρα...

    Εκτος και αν εχεις διαθεση και χρηματα να μπλεξεις με αναρτησεις ,revalving κλπ κλπ...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM Adventure 640 SM ???
    από valam στο forum KTM
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2007, 17:42
  2. KTM Adventure Training Ι (deja vu ?)
    από Nik0s στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2007, 19:09
  3. ktm adventure lc4 640
    από Akatanomastos στο forum KTM
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2007, 12:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF