Μιλώντας πάντα σε θεωρητικό επίπεδο, βοηθήστε με να βρω μια λύση.
Εστω ότι έχουμε ένα κινητήρα, αργόστροφο, με μεγάλη ροπή, καθόλου πουσαρισμένο, και με αρκετα ηλεκτρονικά πάνω του (κάτι σαν BMW δλδ, αλλα όχι τοσο απλουστευμένο).
Ο κινητήρας αυτός λοιπόν παρούσιάζει το εξής πρόβλημα. Στις χαμηλές στροφές μεταξύ 1000 και 2500 στροφών βγάζει ένα κόμπιασμα! Εντονο!
Πρώτα κοιτάχτηκε η εισαγωγή αέρος, αλλάχτηκαν φίλτρα, καθαρίστηκε. ΟΛΑ ΟΚ
Επειτα κοιτάχτηκε και αλλάχτηκε όλο το σύστημα εξαγωγής. Από την πολλαπλή εξαγωγής (η οποία είχε ενα ράγισμα) μέχρι και πίσω.
Επειτα ελεχτηκαν τα μπεκ. Καθαριστικαν ρυθμίστικαν.
Επειτα ελεχτηκαν τα μπουζί. Ολα σε άψογη καταστάση.
Επειτα κοιτάχτηκε το ρεύμα που φτάνει στα μπουζοκαλώδια.
Επειτα κοιτάχτηκε η τρόμπα βενζίνης.
Ολα καλώς. Αποφασιστηκε λοιπόν να καλωδιωθεί και να τον δούμε στον "Εγκεφαλος¨. Κανενα πρόβλημα και εκεί.
Για δώστε καμμιά ιδέα ακόμη...