Υπάρχει κάπου κάποιος που να επιδιορθώνει συστοιχίες μπαταριών Nickel-metal hydride ;
Υπάρχει κάπου κάποιος που να επιδιορθώνει συστοιχίες μπαταριών Nickel-metal hydride ;
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
Αν και δεν κατάλαβα την ερώτηση εγώ θα ξεκίναγα απο τον Δήσιο.Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Υπάρχει κάπου κάποιος που να επιδιορθώνει συστοιχίες μπαταριών Nickel-metal hydride ;
Σφιγγαμούτα Τσενεπούτσεν Σύντεκνε, τι ακριβώς εννοείς με το "επιδιόρθωση" ??![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Εαν ειναι απαραιτητη η επισκευη, δηλ. αδυνατη η αντικατασταση με αλλη,Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Υπάρχει κάπου κάποιος που να επιδιορθώνει συστοιχίες μπαταριών Nickel-metal hydride ;
ισως καποιος ηλεκτρολογος (auto-moto) με ορεξη ??
Για καποια ανακατασκευη μιλαμε μαλλον, ε?
--Καλο MOTO-διαβασμα: www.ebike.gr--
Θα ακουστεί τρελό αλλά βρήκα ένα Άγγλο που θέλει να κάνει ένα ΧΤ του 99 υβριδικό (!). Βρήκε μπαταρία από Ιnsight πρώτης γεννεάς από αμέρικα μεριά και ψάχνουμε (ψάχνει) την πατέντα με τη μετατροπή σε κάτι πιο compact μπας και το χωρέσει κάπου. Ηλεκτροκινητήρα βρήκε από e-bay και λοιπά παραφερνάλια αλλά η φάση με τις αντιστάσεις και τα 100-120V της μπαταρίας του υβριδικού μπερδεύει την κατάσταση. Στην τελική ίσως το κάνει αμιγώς ηλεκτρικό (παίζει και βιντεάκι με κάτι παρόμοιο στο σωλήνα)Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos1400
Για καποια ανακατασκευη μιλαμε μαλλον, ε?
http://www.youtube.com/watch?v=Rzi4tL3QMWk . Αν είχαμε και τη γνώμη κάποιου πιο ειδικού στις μπαταρίες των υβριδικών θα βοηθούσε...
Έχω ποστάρει και σε άλλα fora αλλά Ελλάδα μάλλον ακόμα δεν παίζει εξειδίκευση σε κάτι τέτοιο.
Οψόμεθα...
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
δέ νομίζω φίλε μου άν κ ηλεκτρολόγος μού διμιούργησες απορία!!! ρέ λές![]()
george
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Θα ακουστεί τρελό αλλά βρήκα ένα Άγγλο που θέλει να κάνει ένα ΧΤ του 99 υβριδικό (!). Βρήκε μπαταρία από Ιnsight πρώτης γεννεάς από αμέρικα μεριά και ψάχνουμε (ψάχνει) την πατέντα με τη μετατροπή σε κάτι πιο compact μπας και το χωρέσει κάπου. Ηλεκτροκινητήρα βρήκε από e-bay και λοιπά παραφερνάλια αλλά η φάση με τις αντιστάσεις και τα 100-120V της μπαταρίας του υβριδικού μπερδεύει την κατάσταση. Στην τελική ίσως το κάνει αμιγώς ηλεκτρικό (παίζει και βιντεάκι με κάτι παρόμοιο στο σωλήνα)
http://www.youtube.com/watch?v=Rzi4tL3QMWk . Αν είχαμε και τη γνώμη κάποιου πιο ειδικού στις μπαταρίες των υβριδικών θα βοηθούσε...
Έχω ποστάρει και σε άλλα fora αλλά Ελλάδα μάλλον ακόμα δεν παίζει εξειδίκευση σε κάτι τέτοιο.
Οψόμεθα...
Το πρόβλημα πού είναι?
Από ότι είδα η μπαταρία είναι πολύ απλή με 120 d μέγεθος μπαταρίες σε σειρά, 144 volt.
εάν χρειάζεσαι λιγότερα volt χρησιμοποιείς λιγότερες η κάθε μία είναι 1,2 V σε σειρά πάντα.
Την ιδέα του υβριδικού δεν την καταλαβαίνω πάντως να σου πώ την αλήθεια.
Το αμιγώς ηλεκτρικό έχει την λογική του ίσως
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
....
Την ιδέα του υβριδικού δεν την καταλαβαίνω πάντως να σου πώ την αλήθεια.
.......
Θα βάλει και πετάλια......![]()
![]()
ή μαίστρα εάν έχει κρατήσει διατροφικές συνήθειες όπως toasted bread with beans......![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Mεγαλύτερη αυτονομία, προφανώς...Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Την ιδέα του υβριδικού δεν την καταλαβαίνω πάντως να σου πώ την αλήθεια.
Για να δούμε...
(εγώ βέβαια καλύτερα είχα να του το τσιμπήσω το ΧΤακι με κάνα χιλιάρικο, να το στείλω στο Σπύρο στον Ωρωπό να το κάνει τζιτζί και να γουστάρω, αλλά...)
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
Ούτε και αυτό παίζει το αντίθετο μάλιστα, εκτός εάν κάνεις ανάκτηση της ενεργειας του φρεναρίσματος όπως τα τρένα με το ηλεκτρικό μοτέρ και αποθηκεύεις την ενεργεια στην μπαταρία για την εκκίνηση.Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Mεγαλύτερη αυτονομία, προφανώς...
Για να δούμε...
(εγώ βέβαια καλύτερα είχα να του το τσιμπήσω το ΧΤακι με κάνα χιλιάρικο, να το στείλω στο Σπύρο στον Ωρωπό να το κάνει τζιτζί και να γουστάρω, αλλά...)
Πάντως αν το μοτέρ είναι σε λογικά πλαίσια ισχύος μπορεί να δανειστεί τεχνολογία απο τα τηλεκατευθυνόμενα αεροπλανάκια.
Aκριβώς αυτό! Εκεί είναι και το ζουμί της όλης ιδέας. Δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει και να χωρέσει ΚΑΙ το συμβατικό μοτέρ (όχι το δικό του, κάτι σαφώς μικρότερο σε διαστάσεις και cc ΚΑΙ το ηλεκτρομοτέρ από πίσω του ΚΑΙ η συστοιχία των μπαταριών (εδώ χρειαζόμουνα τον ειδικό, να πει πως θα κόψουμε-ράψουμε τη μαμίσια μπαταρία της Honda χωρίς να τη ρημάξουμε...)Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
... εκτός εάν κάνεις ανάκτηση της ενεργειας του φρεναρίσματος
![]()
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
Εάν δεν την σφάξεις δεν θα βγάλεις άκρη.
Δεν νομίζω να έχει κάνει κανείς κάτι παρόμοιο ούτε καμιά συσκευή που να δουλεύεις με 120 κοινές μπαταρίες.Πάντως οτι και να κάνεις χρειάζεται προσοχή γιατί και η τάση είναι αρκετή και τα αμπέρ που θα παίζουν πολλά οπότε πονταρίσματα όπως στα κοινά packs των 10 - 12 στοιχείων μάλλον θα είναι ανεπαρκή.
Πρέπει να δείτε πώς έχει αντιμετωπίσει το θέμα η honda και να κάνετε το ίδιο.
Το ηλεκτρικο μοτερ μπορει να τοποθετηθει ειτε ομοαξονικα με το στροφαλο αν βολευει το ευρος και η περιοχη στροφων λειτουργιας, ειτε με δευτερη αλυσιδα και διπλο γραναζι στο πρωτευον της αλυσιδας μεταδοσης.Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Aκριβώς αυτό! Εκεί είναι και το ζουμί της όλης ιδέας. Δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει και να χωρέσει ΚΑΙ το συμβατικό μοτέρ (όχι το δικό του, κάτι σαφώς μικρότερο σε διαστάσεις και cc ΚΑΙ το ηλεκτρομοτέρ από πίσω του ΚΑΙ η συστοιχία των μπαταριών (εδώ χρειαζόμουνα τον ειδικό, να πει πως θα κόψουμε-ράψουμε τη μαμίσια μπαταρία της Honda χωρίς να τη ρημάξουμε...)
![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Packaging.....Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Το ηλεκτρικο μοτερ μπορει να τοποθετηθει ειτε ομοαξονικα με το στροφαλο αν βολευει το ευρος και η περιοχη στροφων λειτουργιας, ειτε με δευτερη αλυσιδα και διπλο γραναζι στο πρωτευον της αλυσιδας μεταδοσης.
Τι επιστήμη κι αυτή....:o :o
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
μια πιο ακραια λυση (αν δεν μας ενδιαφερει πολυ η ποιοτητα λειτουργιιας των αναρτησεων) ειναι να τοποθετηθει ειτε με αλυσιδα ειτε με τηλεσκοπικο αξονα στον μπροστινο τροχο. Οποτε θα εχουμε και 2χ2 μοτοσακο![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.