Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Μπερδεματα στην εκκινηση σε διχρονο.

  1. #1

    Μπερδεματα στην εκκινηση σε διχρονο.

    Kαλησπερα!

    Αγορασα προσφατα ενα μεταχειρισμενο Peugeot Jet Force 50 cc Injection.
    Επειδη πατιναρε λιγο στην εκκινηση δηλαδη ξεκινουσε γυρω στις 5.500 με 6.000 στροφες κ απο οτι ειχα ακουσει εφταιγαν οι μπιλιες - ραουλα στο βαριατορ , το πηγα σε ενα συνεργειο και μου αλλαξαν τις μπιλιες, ενα ιμαντα, και τις σιαγωνες συμπλεκτη με τα ελλατηρια καθως και ενα μπουζι. (Τα ειχα αγορασει ολα αυτα απο την αντιπροσωπεια μονος μου)

    Τωρα πια ξεκιναει κανονικα αλλα οταν γκαζωνεις αποτομα κανει κατι σαν μπερδεμετα οπως οταν ειναι κρυο ενα διχρονο στην αρχη. Κυριως γινεται στις πιο χαμηλες στροφες οταν ξεκινας απο φαναρι μεχρι τις 6000 κ μετα ανοιγει γρηγορα και ομαλα.

    Το Μπουζι που μου εδωσε η αντπροσωπεια ηταν ιριδιου και το χρυσοπληρωσα κιολας, λετε να φταιει αυτο η μηπως δεν εγινε καλη δουλεια στο συνεργειο? Ο μαστορας που του το ξαναπηγα το εκανε μια βολτα και ειπε οτι φταει ο ιμαντας που ειναι καινουριος και λογικα θα στρωσει! εγω δεν το νομιζω!

  2. #2
    Αν ενοεις οτι βαζοντας μπρος το μηχανακι ενω ειναι κρυο και δινοντας του τερμα γκαζι να φυγεις αυτο μετα απο καποιες στροφες κανει κατι σαν μπουκωμα ομως αν το κρατησεις τερμα μετα απο λιγα δευτερα τα ξεπερναει το εχω δει και σε 4χρονα scooter και εχω προσεξει οτι δεν γινεται αν ζεσταθουν.Τωρα αν ενοεις κατι αλλο δε ξερω =D

  3. #3
    Ναι φιλε μου αυτο περιπου ενοω αλλα το προβλημα ειναι οτι δεν μου το κανει μονο οταν ειναι κρυο , το κανει σχεδον παντα οταν ξεκινας απο σταματημενος και δινεις αποτομα γκαζι και μεχρι να πιασεις τα 30 χιλ περιπου κανει κατι μπερδεματα και μετα οσο αυξανεις ανοιγει ομαλα μεχρι τα 70-80 που παει .

    Το παρουσιαζει στις ποιο χαμηλες στροφες και κυριως οταν ειναι ανηφοριτσα ο δρομος που ζοριζεται λιγο παραπανω να πιασει στροφες.

  4. #4

    Talking

    Βεβαια απο τοτε που αλλαξα ολα αυτα το βλεπω να αργει πιο πολυ το μηχανακι να πιασει χιλιομετρα και κυριως να ζοριζεται πιο πολυ σε ανηφορες. πηγα σημερα ζωγραφου σε μια δουλεια και βρηκα κατι ανηφορες μπροστα που το λυπηθηκα το καημενο το σκουτερακι με τετοιο ζορι που τραβηξε

  5. #5
    Κατέβασε τη βελόνα του καρμπιρατέρ μία, το πολύ δύο θέσεις.

  6. #6
    Δεν εχει καρμπ. ειναι injection!!! Ισως να θελει καποιο επαναπρογραματισμο.

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tolisven
    Δεν εχει καρμπ. ειναι injection!!! Ισως να θελει καποιο επαναπρογραματισμο.

    Ουπς, έχεις δίκιο.

    Σε εξουσιοδοτημένο να σου ελέγξει τη κεντρική μονάδα τότε.
    Αν τον δισταγμό στον έκανε και πριν ίσως να μην ήταν αισθητός λόγω του πατιναρίσματος του ιμάντα.
    Τώρα με τον νέο ιμάντα και τα variators και τον πιο άμεσο τρόπο εμπλοκής να είναι περισσότερο εμφανές το κενό στη τροφοδοσία-αν είναι όντως τροφοδοσία.
    Μπουζί δεν πιστεύω να παίζει πάντως.

  8. #8
    Εάν είναι το μοντέλο που καταλαβαίνω, το σύστημα ψεκασμού του είναι αρκετά περίπλοκο.
    Θα σου πρότεινα -εάν είσαι Αθήνα- να κλείσεις ένα ραντεβού με το κεντρικό συνεργεί ή τουλάχιστον να τους πάρεις τηλ. και να τους πεις ότι παρατηρείς.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF