Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: Αλλαγή ύψους σέλας

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.597

    Αλλαγή ύψους σέλας

    Ισως αυτο το ποστ να βοηθήσει κάποιους και να τους γλυτωσει απο την πολυμηνη ταλαιπωρια
    που περασα εγω.
    Οταν αποφασισα να αλλαξω το υψος της σελας και να την θεσω στο ψηλότερο σημειο,συμβουλευτικα το service manual και ολα καλα.
    Απο τότε όμως ειχα μονίμως την αισθηση οτι η σελα ειχε μια κλήση προς το τεποζιτο, κατηφορικη.
    Κουραζε αφανταστα σε ταξιδι , γλυστρουσες προς το ρεζερβουαρ και η σελα οταν την επιανες και την τραβουσες προς τα πανω ειχε ενα παιχνιδι 1-2 cm.
    Δεν "ξεκουμπωνε" βεβαια...αλλα αυτο το μποσικο....ηταν σα να σου λεγε οτι εδω κατι λειπει μετα το σηκωμα στην ψηλη σκαλα.
    Ρωτησα σε 2 συνεργεια του Σφακιανακη και δεν ειχαν ιδεα (κλασσικα "επισημα"... κανουν οτι ακριβως λεει το βιβλιο ).
    Τελικα ψαχνωντας και σε ξενα φορουμς...βρηκα τη λυση.
    Στο τελευταιο βημα του service manual...

    Pic 1

    οπου ξανατοποθετεις τους λαστιχενιους αποστατες,και ειδικα τους μπροστινους, ΞΕΧΝΑΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ οτι πρεπει να μπουνε 180 μοιρες αναποδα αποτι ηταν στην χαμηλη θεση.
    Τοσο απλα.

    Πλεον αισθανομαι οτι οδηγαω αλλο μηχανακι...τοσο πιο ανετο.

    Ευχομαι καποτε να φανει χρησιμο σε καποιον.



  2. #2

    Re: Αλλαγή ύψους σέλας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    οπου ξανατοποθετεις τους λαστιχενιους αποστατες,και ειδικα τους μπροστινους, ΞΕΧΝΑΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ οτι πρεπει να μπουνε 180 μοιρες αναποδα αποτι ηταν στην χαμηλη θεση.
    Σήμερα επειδή δεν πήγαμε πουθενά, είπα να κάνω τη μανούβρα, να δω και πως μου πέφτει το τιμόνι μετά (για να "χώσω" και μιά ψυχή να μου βάλει τους αποστάτες αν χρειαστεί). Το manual λέει "place in posision A or B" εννοώντας αυτό ακριβώς, γύρνα τους σε όποια θέση πρέπει να είναι ανάλογα με το ύψος. Απλά δεν εξηγεί ούτε αναγράφεται στα "σφουγγαράκια" το Α και Β, πρέπει να το μαντέψεις.

    Ανεβάζω και φωτό μπας και βοηθήσει λίγο παραπάνω από το manual όποιον δεν βαριέται να το κάνει. Χρόνος, 5 λεπτά χαλαρότατα με ένα 10αράκι και το σταυροκατσάβιδο από την εργαλειοθήκη της μοτοσικλέτας.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image00008.jpg 
Προβολές:	704 
Μέγεθος:	94,9 KB 
ID:	181841

  3. #3
    Αφού λοιπόν ξεβιδώσετε όλες τις βίδες που βλέπετε (η φωτό είναι από το τέλος, οι αποστάτες είναι στην τελική υψηλή θέση όπως φαίνονται, στη χαμηλή είναι ανάποδα όπως είπε ο Portis), η σέλα "διαλύεται" σε τρία κομμάτια: Την πλαστική βάση του εμπρός καθίσματος, το εμπρός κάθισμα και το πίσω κάθισμα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image00001.jpg 
Προβολές:	700 
Μέγεθος:	80,9 KB 
ID:	181843

  4. #4
    Στο πίσω μέρος του εμπρός καθίσματος, έχει ένα μεταλλικό λαμάκι με δύο βίδες. Τις ξεβιδώνετε και το ξαναβιδώνετε στην άλλη θέση (μόνο δύο έχει, ψηλά και χαμηλά, από το εργοστάσιο είναι χαμηλά). Το σκονισμένο κομμάτι δείχνει που ήταν πριν...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image00004.jpg 
Προβολές:	696 
Μέγεθος:	83,2 KB 
ID:	181845

  5. #5
    Μετά περνάτε πάλι την πλαστική βάση στο κάθισμα και το ξαναβιδώνετε με το πίσω κάθισμα. Έτσι ξεκινάτε το πέρασμα και μετά την πατάτε στη θέση της απαλά ώστε να έρθουν οι τρύπες για τις βίδες της βάσης στην ίδια θέση με τα παξιμάδια στο κάθισμα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image00006.jpg 
Προβολές:	701 
Μέγεθος:	52,3 KB 
ID:	181846

  6. #6
    Το τελικό αποτέλεσμα είναι η πρώτη φωτογραφία... Καλοφόρετη η σέλα!

    Η όλη αλλαγή έχει ως αποτέλεσμα τα γόνατα να είναι λιγότερο λυγισμένα, καλύτερη κυκλοφορία αίματος ειδικά με cordura παντελόνι και επιγονατίδα, άρα λιγότερη κούραση και μούδιασμα. Μάλλον όσοι είναι κάτω από 1,80 δεν χρειάζεται να κάνουν την αλλαγή. Θα το κυκλοφορήσω λίγο έτσι και θα δω αν θέλει σήκωμα και το τιμόνι με τους αποστάτες που έχει.

    Και τοποθετημένη:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image00011.jpg 
Προβολές:	699 
Μέγεθος:	75,2 KB 
ID:	181848

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akisjg
    Εγγραφή
    21/11/2008
    Μηνύματα
    118
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    ........ Θα το κυκλοφορήσω λίγο έτσι και θα δω αν θέλει σήκωμα και το τιμόνι με τους αποστάτες που έχει.

    Και τοποθετημένη:
    ποιους αποστάτες??

  8. #8
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Αν σκύψεις και κοιτάξεις το τιμόνι από κάτω έχει δύο αποστάτες... που αν το ξεβιδώσεις και τους βάλεις από πάνω γίνεται πιο ψηλό

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.597
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
    Αν σκύψεις και κοιτάξεις το τιμόνι από κάτω έχει δύο αποστάτες... που αν το ξεβιδώσεις και τους βάλεις από πάνω γίνεται πιο ψηλό
    Παιζει καιμια φωτό ?

  10. #10
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Δεν έχω τη μηχανή μζί μου για να βγάλω φώτο αλλά βρήκα μια πρόχειρη στο φόρουμ που δείχνει το τιμόνι.

    Οι αποστάτες είναι κάτω από την τιμονόπλακα... βγάζεις τις τέσσερις τάπες για να εμφανιστούν οι βίδες του τιμονιού, ξεβιδώνεις το τιμόνι, παίρνεις τους αποστάτες που είναι κάτω από την τιμονόπλακα (και έχουν πλέον ελευθερωθεί) τους βάζεις στην πάω μεριά της τιμονόπλακας και ξαναβιδώνεις.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p4300177.jpg 
Προβολές:	644 
Μέγεθος:	56,3 KB 
ID:	181922

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.597
    Ξεψαχνισα ολοκληρο το service manual (για το 1250)...τιποτα.
    Ενω αναφερει λεπτομερως την αλλαγη του υψους της σελας , δεν γραφει κατι για το τιμονι.
    Και στην αναλυτικη σχεδιαση της τιμονοπλακας , δεν φαινονται πουθενα καποιοι αποστατες.



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hb.jpg 
Προβολές:	643 
Μέγεθος:	46,9 KB 
ID:	181925

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Ενδιαφερον το θεματακι

    Λεω να το κανω κι εγω στον Λησταρχο μου γιατι απο μαμα μου φαινεται οτι με σπρωχνει προς το τεποζιτο και δεν θελω σε καινουριο πραμα να παω να φτιαξω τη σελα.


    Αν παιζει κανενα σερβις μανιουαλ ας ανεβασει κανενας μπας και ξεστραβωθουμε για καναδυο πραγματακια.

  13. #13
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Βρίσκονται ακριβώς από κάτω βιδωμένες με τη βίδα που βιδώνεται και το τιμόνι. Είναι πριν τις βίδες, ροδέλες (7,8,9) που έχω στον κύκλο και μπαίνει μετά από πάνω πρίν το πρώτο κομμάτι (4) που κρατάει το τιμόνι (δεύτερος κύκλος)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hb.jpg 
Προβολές:	641 
Μέγεθος:	48,0 KB 
ID:	181926

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.597
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
    Βρίσκονται ακριβώς από κάτω βιδωμένες με τη βίδα που βιδώνεται και το τιμόνι. Είναι πριν τις βίδες, ροδέλες (7,8,9) που έχω στον κύκλο και μπαίνει μετά από πάνω πρίν το πρώτο κομμάτι (4) που κρατάει το τιμόνι (δεύτερος κύκλος)
    ΟΚ.
    Καταλαβα , αλλα αυτη η τεχνικη μηπως ειναι "πατεντα" ?
    Γιατι αν ηταν κατι επισημο ,δεν θα αναφεροταν ?
    Το λεω σχετικα με την ασφαλεια που αυτη η μοντιφα παρεχει.

  15. #15
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    όχι δεν είναι πατέντα στο βιβλίο γράφει ότι το τιμόνι ρυμθίζεται στο ύψος. Κι εγώ δεν ήξερα πως να το κάνω και μου το έκαναν στο επίσημο της Suzuki στη Συγγρού μπροστά στα μάτια μου. και 2 χρονια που το εχω ετσι δεν ειχα κανενα προβλημα


    Edit: Τώρα που το προσεχω καλύτερα το σχεδιαγραμμα μου φαινεται οτι ειναι απο το γυμνο και μαλλον παλιοτερο μοντελο.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή Καλύμματος Σέλας
    από Johnny_Nik στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2011, 23:50
  2. αλλαγη υψους τιμονιου....
    από sotiris68 στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2007, 19:55
  3. Για εκδρομές: Φτηνότερο Kle με αλλαγή Σέλας η Transalp?
    από xaris_g στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2006, 16:59
  4. Αλλαγη σελας
    από Giannis_L στο forum BMW
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2005, 19:59
  5. Αλλαγη Σελας
    από penlix στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2004, 15:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF