Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 37

Θέμα: How to...ζέσταμα μηχανής

  1. #1
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586

    How to...ζέσταμα μηχανής

    ''Το παρόν δημοσιεύτηκε σε περιοδικό του εγχώριου ειδικού τύπου και το επιμελήθηκε ενυπόγραφα συνεργάτης του περιοδικού.
    Μεταφέρεται αυτούσιο γιατί μπορεί να βοηθήσει κάποιους''


    Μία από τις πιο διαδεδομένες αντιδικίες που κυκλοφορούν ανάμεσα στις παρέες των μηχανόβιων, αφορά το ζέσταμα του κινητήρα. Όχι άδικα,αφού το 70% της φθοράς των κινούμενων μηχανικών μερών του,προκαλέιται στα πρώτα δύο λεπτά της λειτουργίας του, μετά από πολύωρη ακινησία.

    Βαρύτητα

    Η βαρύτητα είναι ένς από τους δύο βασικούς λόγους που πρέπει να ζεσταίνουμε σωστά τον κινητήρα μας. Εξαιτίας αυτής, τα λάδια στο εσωτερικό του κινητήρα γλιστρούν από τις επιφάνειες των μετάλλων προς τα κάτω, με αποτέλεσμα να μειώνεται η αντιτριβική προστασία που παρέχουν στον κινητήρα.Από την ώρα που θα πατήσουμε την μίζα ή θα κλοτσήσουμε την μανιβέλλα, θέτοντας σε λειτουργία τον κινητήρα, η αντλία λαδιού χρειάζεται λίγο χρόνο μέχρι να επαναφέρει την τάξη στο σύστημα λίπανσης.


    Ζέσταμα στο ρελαντί

    Όσιο πιο γρήγορα κυκλοφορήσει το λάδι σε όλο το κύκλωμα λίπανσης, τόσο το καλύτερο, και για αυτό το λόγο ,, οι στροφές του κινητήρα πρέπει να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί, ώστε η αντλία να περιστρέφεται ταχύτερα , αυξάνοντας την πίεση του λαδιού. Οι εκκεντροφόροι στους τετράχρονους κινητήρες , είναι αυτοί που πρώοι ''πληρώνουν την νύφη'', αν η πίεση του λαδιού είναι ασθενής στα πρώτα δευτερόλεπτα λειτουργίας του κινητήρα.


    Διαφορά Θερμοκρασίας

    Οί σύχγρονοι κινητήρες, με τους ψεκασμούς κια τα αυτόματα τσόκ,φροντίζουν από μόνοι τους να κρατήσουν ψηλά τις στροφές του κινητήρα στα πρώτα λεπτά λειτουργίας, όμως δεν μπορούν να κάνουν τίπτοα για την κακιά συνήθεια πολλών, να ζεσταίνουν τον κινητήρα τους με την μοτοσυκλέτα ακίνητη. Το πρόβλημα εδώ είναι , η διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα στα κάρτερ και το μπλοκ των κιλύνδρων. Η άνοδος της θερμοκρασίας στους κιλύνδρους είναι ταχύτατη λόγω της καύσης, όμως την ίδια ώρα τα κάρτερ παραμένουν παγωμένα. Έτσι, η διαστολή των μετάλλων είναι ανομοιογενής , πράγμα που σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να προκαλέσει παραμορφώσεις ή ρωγμές. Ο μόνος τρόπος για να ζεσταθεί ομοιόμορφα και γρήγορα ο κινήτήρας, είναι η μοτοσυκλέτα να κινείται με χαμηλές ταχύτητες, ώστε η κίνηση των γραναζιών του κιβωτίου ταχυτήτων και η τριβή των δίσκων του συμπλέκτη, να ζεστάνουν το κάτω τμήμα του κινητήρα.


    Με δύο λέξεις


    Βάλτε μπρος τον κινητήρα, αν έχει τσόκ ρυθμίστε το ώστε οι στροφές να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί και ξεκινήστε αμέσως, αλλάζοντας ταχύτητες και και οδηγώντας ήρεμα.Μετά από τέσσερα ή πέντε λεπτά, κλείστε το τσόκ και και αυξήστε σιγά σιγά τον ρυθμό οδήγησης σας. Το αποτέλεσμα θα είναι λιγότερες φθορές του κινητήρα σας, μακροημέρευση του καταλύτη και οικονομία καυσίμου, αφού αντί να καίτε βενζίνη επί πέντε λεπτά ακίνητος, θα έχετε καλύψει τα πρώτα χλμ της διαδρομής σας.




  2. #2
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    το ιδιο ισχυει και για τα αμαξια νομιζω.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dim40
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    356
    +1000

    θα βοηθησει πολλους

  4. #4
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    το ιδιο ισχυει και για τα αμαξια νομιζω.
    ναι αυτο λεγεται απο πολλους "γκαραζοβιους" φιλους που εχω ...


    εκει που δηλ. θα ειχα τηνν ZUZUKa μου ακινητη με μισο τσοκ στις 2000στρ...την εχω 1η +2α με 2600-2800 στρ. ...με "παππουδιστικους" ρυθμους μεχρι να ζεσταθει ....


    Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑ ετσι κι αλλιως .......
    Accipere quam facere praestat injuriam

  5. #5
    παπαριες...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #6
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    παπαριες...
    paparies δλδ?
    καλα τα λεει ή οχι...?

  7. #7
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    απο τοτε που επαιζα με το ποδηλατο φωναζω πως το μοτερ δεν θελει στατικο ζεσταμα......


    οχι τωρα που μεγαλωσα και ξερω λιγοτερα!!!!
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  8. #8
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    παπαριες...





  9. #9
    σαφεστατα και θελει στατικο ζεσταμα...απλως οχι μεχρι να ψησεις πριζολες οπως κανουν μερικοι...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  10. #10
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Άρα δημοσιευουν και ανακρίβειες τα περιοδικά.
    Δεν είναι πανάκεια οι λύσεις που προτείνουν..

    Για αυτό το πάμνε για φούντο...



    ...Αντώνη νταξ το pc??

  11. #11
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    Re: How to...ζέσταμα μηχανής

    Αρχικά δημιουργήθηκε από manhunter

    Βάλτε μπρος τον κινητήρα, αν έχει τσόκ ρυθμίστε το ώστε οι στροφές να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί και ξεκινήστε αμέσως, αλλάζοντας ταχύτητες και και οδηγώντας ήρεμα.Μετά από τέσσερα ή πέντε λεπτά, κλείστε το τσόκ και και αυξήστε σιγά σιγά τον ρυθμό οδήγησης σας.
    Αυτό το τέσσερα-πέντε λεπτά με τσοκ γιατί με ακούγεται... κάπως (σαν συνταγή για όμορφα μπουζί)?

    Το μανιουαλ παντως της Χονδα (πού όλα τα ξέρει και όλα τα έχει προβλέψει----να τα λέμε αυτά) το λέει καθαρά: Όχι τσοκ για πάνω από 30 δευτερόλεπτα, εκτός και αν επικρατεί πολικό ψύχος.


  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dodos 900
    Εγγραφή
    12/07/2007
    Μηνύματα
    379
    Εγώ την αφήνω 3-4 λεπτά και μετά ξεκινάω.Οι ταχύτητες μπαίνουνε αθόρυβα,η μηχανή δέν "βήχει"και μπορείς να ανοίξεις και λίγο το γκάζι.
    ήτανε ωραία σούζα...αλλά ξύπνησα

  13. #13
    Σε φυσιολογικές συνθήκες, ειδικά αν η μηχανή είναι σε γκαράζ, συνήθως ο χρόνος που κάνουμε να βάλουμε μπουφάν, κράνος, γάντια ειναι αρκετός. Μετά για λιγα λεπτά χαλαρή οδήγηση και ολα οκ...

    Εγω βλέπω στον τιγρη, μεχρι να βαλω τα παραπάνω εχει ανάψει η μια παυλα θερμοκρασίας και μεχρι να ανέβω τη ραμπα και να κλείσω την πόρτα εχει αναψει και η δεύτερη.

    Μην το παρακάνετε στο ζέσταμα, ειδικά στο στατικό
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  14. #14
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Σε φυσιολογικές συνθήκες, ........................Μην το παρακάνετε στο ζέσταμα, ειδικά στο στατικό





    υπαρχει και αλλη λυση


    μια γκαζιερα κατω απο το μοτερ για 5 λεπτα να ζεσταθει το λαδι


    ασε που καιει και τα λαδια απο τις διαρροες και τα σπρει
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag
    υπαρχει και αλλη λυση


    μια γκαζιερα κατω απο το μοτερ για 5 λεπτα να ζεσταθει το λαδι


    ασε που καιει και τα λαδια απο τις διαρροες και τα σπρει
    εγω αυτο κανω ... και μεχρι να ξεκινησω , οι αναθυμιασεις απο τα καμμενα σπρευ και λαδια με χουν κανει πολυ ΧΑΙ και φευγω μεστην κ@βλα
    PROzacRIDER

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. How to make the Olympic Games even more interesting in 2008
    από GST στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2006, 23:58
  2. How to recognize a loser...
    από McGyver στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2005, 01:31
  3. How to tell if you're driving too fast!
    από Alx 84 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 10:21
  4. FAQ's and How To's
    από gcrook στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2005, 23:33
  5. How To Fry Eggs In Dubai
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2004, 02:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF