Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ

  1. #1
    ΠΑΜΕ ΛΕΜΕ Το avatar του/της ΜΠΙΦΑΣ
    Εγγραφή
    19/10/2007
    Μηνύματα
    244

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ

    ΠΡΟΣΟΧΗ -ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΑ KINΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    ΠΡΟΣΟΧΗ


    Το αρχικό μήνυμα το έλαβα από : ΔΝΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

    ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ , ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΙΛΙΝΗΣ

    ΤΗΛ. 2106117476 , EMAIL : cfilinis @ote. gr

    Αν σας τηλεφωνήσουν στο κινητό σας από κάποιον που θα σας πει ότι είναι τεχνικός εταιρείας, και κάνουν έλεγχο στο τηλέφωνό σας και θα πρέπει να πατήσετε #90 ή 09# ή οποιοδήποτε άλλο αριθμό, ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΡΙΘΜΟ. Πρόκειται για
    κάποια εταιρεία-απάτη που χρησιμοποιεί κάποια συσκευή, η οποία
    μόλις επιλέξετε τους παραπάνω αιρθμούς, μπορεί να μπει στην κάρτα SIM και να παίρνουν τηλέφωνα με δική σας χρέωση. Προωθήστε το μήνυμα σε όσους περισσότερους μπορείτε.

    --
    ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΛΕΜΕ
    ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΛΛΑ

  2. #2
    ΠΑΜΕ ΛΕΜΕ Το avatar του/της ΜΠΙΦΑΣ
    Εγγραφή
    19/10/2007
    Μηνύματα
    244
    ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΟΣ Ο ΤΥΠΟΣrolleyes:

    H απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγες των σιδηροδρομικών γραμμών στις ΗΠΑ είναι 4 πόδια και 8,5 ίντσες (143,5 cm). Μάλλον παράξενος αριθμός.
    Γιατί άραγε έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο διάκενο;

    Διότι ο σιδηρόδρομος στις ΗΠΑ κατασκευάστηκε με τον τρόπο που είχε κατασκευαστεί ο σιδηρόδρομος στην Αγγλία, από Αγγλους μηχανικούς που μετανάστευσαν, και οι οποίοι θεώρησαν ότι θα ήταν καλή σκέψη, επειδή θα επέτρεπε να χρησιμοποιηθούν υπάρχουσες ατμομηχανές από την Αγγλία.

    Και τότε, γιατί οι Αγγλοι κατασκεύασαν τις ατμομηχανές τους έτσι;
    Διότι οι πρώτες σιδηροδρομικές γραμμές κατασκευάστηκαν από τους ίδιους μηχανικούς που κατασκεύαζαν τραμ, στο οποίο χρησιμοποιούσαν ήδη το συγκεκριμένο διάκενο.

    Kαι γιατί αυτό το διάκενο στο τραμ;

    Διότι οι κατασκευαστές του τραμ ήταν και κατασκευαστές αμαξών, που χρησιμοποιούσαν τα ίδια εργαλεία και τις ίδιες μεθόδους.

    Και γιατί οι άμαξες έχουν αυτό το διάκενο;
    Διότι, παντού στην Ευρώπη, και στην Αγγλία, οι δρόμοι είχαν λούκια για τους τροχούς των αμαξών και ένα διαφορετικό διάκενο θα προκαλούσε
    διαρκώς βλάβες στους άξονες.

    Και γιατί τα λούκια απέχουν τόσο μεταξύ τους;

    Διότι οι πρώτες μεγάλες οδοί στην Ευρώπη είχαν κατασκευαστεί από τους Ρωμαίους, με σκοπό να μετακινούνται εύκολα οι λεγεώνες τους. Οι πρώτες άμαξες ήταν οι πολεμικές άμαξες των Ρωμαίων. Οι άμαξες αυτές ήταν ιππήλατες: τις τραβούσαν δύο άλογα, τα οποία κάλπαζαν δίπλα-δίπλα και έπρεπε να απέχουν μεταξύ τους, ούτως ώστε το ένα άλογο να μην ενοχλεί το άλλο κατά τον καλπασμό. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της άμαξας, οι τροχοί δεν έπρεπε να είναι ευθυγραμμισμένοι με τα ίχνη των αλόγων, ενώ δεν έπρεπε να είναι και πολύ απομακρυσμένοι, έτσι ώστε να αποτρέπονται τα ατυχήματα κατά την διασταύρωση δύο αμαξών στην ίδια οδό.

    Ιδού λοιπόν η απάντηση στο αρχικό μας ερώτημα!

    Το διάκενο στις ράγες των Αμερικανικών σιδηροδρόμων εξηγείται, αφού 2.000 χρόνια νωρίτερα, σε μιαν άλλη ήπειρο, οι ρωμαϊκές άμαξες κατασκευάζονταν ανάλογα με το φάρδος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.

    Και τώρα, το κερασάκι στην τούρτα: Υπάρχει και μια προέκταση αυτής της ιστορίας με το διάκενο στις ράγες και τα καπούλια των αλόγων.

    Αν δει κανείς το Αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο στην εξέδρα εκτόξευσής του, μπορεί να παρατηρήσει δύο πλευρικές δεξαμενές καυσίμων που είναι στηριγμένες εκατέρωθεν της κεντρικής δεξαμενής.

    Η εταιρεία Thiokol κατασκευάζει αυτές τις δεξαμενές στο εργοστάσιό της στην Γιούτα. Θα ήθελαν να τις κάνουν μεγαλύτερες, αλλά οι δεξαμενές αποστέλλονται σιδηροδρομικώς στο σημείο εκτόξευσης. Η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ του εργοστασίου και του Ακρωτηρίου Κανάβεραλ περνά από μια σήραγγα, κάτω από τα Βραχώδη Όρη. Αυτή η σήραγγα περιορίζει το μέγεθος των δεξαμενών στο πλάτος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.

    Έτσι, το πλέον εξελιγμένο μεταφορικό μέσον του κόσμου, το διαστημικό λεωφορείο, εξαρτάται από το φάρδος του κώλου ενός αλόγου. Οι τεχνικές προδιαγραφές και η γραφειοκρατία είναι αθάνατες! Επομένως, την επόμενη φορά που θα βρεθείτε να κρατάτε στα χέρια σας παράξενες προδιαγραφές και θα αναρωτιέστε ποιος κώλος τις επινόησε, θα έχετε θέσει το σωστό ερώτημα.


    Τώρα λοιπόν γνωρίζεις !!!

    Ε ΚΑΙ
    ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΛΕΜΕ
    ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΛΛΑ

  3. #3
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Ότι να'ναι...
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  4. #4
    o prizontas Το avatar του/της orizontas
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.243
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΜΠΙΦΑΣ
    ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΟΣ Ο ΤΥΠΟΣrolleyes:

    H απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγες των σιδηροδρομικών γραμμών στις ΗΠΑ είναι 4 πόδια και 8,5 ίντσες (143,5 cm). Μάλλον παράξενος αριθμός.
    Γιατί άραγε έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο διάκενο;

    Διότι ο σιδηρόδρομος στις ΗΠΑ κατασκευάστηκε με τον τρόπο που είχε κατασκευαστεί ο σιδηρόδρομος στην Αγγλία, από Αγγλους μηχανικούς που μετανάστευσαν, και οι οποίοι θεώρησαν ότι θα ήταν καλή σκέψη, επειδή θα επέτρεπε να χρησιμοποιηθούν υπάρχουσες ατμομηχανές από την Αγγλία.

    Και τότε, γιατί οι Αγγλοι κατασκεύασαν τις ατμομηχανές τους έτσι;
    Διότι οι πρώτες σιδηροδρομικές γραμμές κατασκευάστηκαν από τους ίδιους μηχανικούς που κατασκεύαζαν τραμ, στο οποίο χρησιμοποιούσαν ήδη το συγκεκριμένο διάκενο.

    Kαι γιατί αυτό το διάκενο στο τραμ;

    Διότι οι κατασκευαστές του τραμ ήταν και κατασκευαστές αμαξών, που χρησιμοποιούσαν τα ίδια εργαλεία και τις ίδιες μεθόδους.

    Και γιατί οι άμαξες έχουν αυτό το διάκενο;
    Διότι, παντού στην Ευρώπη, και στην Αγγλία, οι δρόμοι είχαν λούκια για τους τροχούς των αμαξών και ένα διαφορετικό διάκενο θα προκαλούσε
    διαρκώς βλάβες στους άξονες.

    Και γιατί τα λούκια απέχουν τόσο μεταξύ τους;

    Διότι οι πρώτες μεγάλες οδοί στην Ευρώπη είχαν κατασκευαστεί από τους Ρωμαίους, με σκοπό να μετακινούνται εύκολα οι λεγεώνες τους. Οι πρώτες άμαξες ήταν οι πολεμικές άμαξες των Ρωμαίων. Οι άμαξες αυτές ήταν ιππήλατες: τις τραβούσαν δύο άλογα, τα οποία κάλπαζαν δίπλα-δίπλα και έπρεπε να απέχουν μεταξύ τους, ούτως ώστε το ένα άλογο να μην ενοχλεί το άλλο κατά τον καλπασμό. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της άμαξας, οι τροχοί δεν έπρεπε να είναι ευθυγραμμισμένοι με τα ίχνη των αλόγων, ενώ δεν έπρεπε να είναι και πολύ απομακρυσμένοι, έτσι ώστε να αποτρέπονται τα ατυχήματα κατά την διασταύρωση δύο αμαξών στην ίδια οδό.

    Ιδού λοιπόν η απάντηση στο αρχικό μας ερώτημα!

    Το διάκενο στις ράγες των Αμερικανικών σιδηροδρόμων εξηγείται, αφού 2.000 χρόνια νωρίτερα, σε μιαν άλλη ήπειρο, οι ρωμαϊκές άμαξες κατασκευάζονταν ανάλογα με το φάρδος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.

    Και τώρα, το κερασάκι στην τούρτα: Υπάρχει και μια προέκταση αυτής της ιστορίας με το διάκενο στις ράγες και τα καπούλια των αλόγων.

    Αν δει κανείς το Αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο στην εξέδρα εκτόξευσής του, μπορεί να παρατηρήσει δύο πλευρικές δεξαμενές καυσίμων που είναι στηριγμένες εκατέρωθεν της κεντρικής δεξαμενής.

    Η εταιρεία Thiokol κατασκευάζει αυτές τις δεξαμενές στο εργοστάσιό της στην Γιούτα. Θα ήθελαν να τις κάνουν μεγαλύτερες, αλλά οι δεξαμενές αποστέλλονται σιδηροδρομικώς στο σημείο εκτόξευσης. Η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ του εργοστασίου και του Ακρωτηρίου Κανάβεραλ περνά από μια σήραγγα, κάτω από τα Βραχώδη Όρη. Αυτή η σήραγγα περιορίζει το μέγεθος των δεξαμενών στο πλάτος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.

    Έτσι, το πλέον εξελιγμένο μεταφορικό μέσον του κόσμου, το διαστημικό λεωφορείο, εξαρτάται από το φάρδος του κώλου ενός αλόγου. Οι τεχνικές προδιαγραφές και η γραφειοκρατία είναι αθάνατες! Επομένως, την επόμενη φορά που θα βρεθείτε να κρατάτε στα χέρια σας παράξενες προδιαγραφές και θα αναρωτιέστε ποιος κώλος τις επινόησε, θα έχετε θέσει το σωστό ερώτημα.


    Τώρα λοιπόν γνωρίζεις !!!

    Ε ΚΑΙ








    το αναφερει ο παολο γκοελο στο βιβλιο του

    ζαχιρ

    πολυ καλο διαβαστετο

    οχι βεβαια τοσο οσο τα παλαιοτερα και μικρα

    λαικ πολεμιστη

    αλλα ενδιαφερον



















    δεν κανο τον διαβασμενο

    απλα ετυχε να πεσει στ χερια μου το καλοκαιρι που τον

    :a31: :a31:

    μην φαω και καμια χατζαρα :rotflmao:

  5. #5
    κυραΚουλα στο εκανα γουλι Το avatar του/της SpineshankD
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΜΠΙΦΑΣ
    ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΟΣ Ο ΤΥΠΟΣrolleyes:

    H απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγες των σιδηροδρομικών γραμμών στις ΗΠΑ είναι 4 πόδια και 8,5 ίντσες (143,5 cm). Μάλλον παράξενος αριθμός.
    Γιατί άραγε έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο διάκενο;

    Διότι ο σιδηρόδρομος στις ΗΠΑ κατασκευάστηκε με τον τρόπο που είχε κατασκευαστεί ο σιδηρόδρομος στην Αγγλία, από Αγγλους μηχανικούς που μετανάστευσαν, και οι οποίοι θεώρησαν ότι θα ήταν καλή σκέψη, επειδή θα επέτρεπε να χρησιμοποιηθούν υπάρχουσες ατμομηχανές από την Αγγλία.

    Και τότε, γιατί οι Αγγλοι κατασκεύασαν τις ατμομηχανές τους έτσι;
    Διότι οι πρώτες σιδηροδρομικές γραμμές κατασκευάστηκαν από τους ίδιους μηχανικούς που κατασκεύαζαν τραμ, στο οποίο χρησιμοποιούσαν ήδη το συγκεκριμένο διάκενο.

    Kαι γιατί αυτό το διάκενο στο τραμ;

    Διότι οι κατασκευαστές του τραμ ήταν και κατασκευαστές αμαξών, που χρησιμοποιούσαν τα ίδια εργαλεία και τις ίδιες μεθόδους.

    Και γιατί οι άμαξες έχουν αυτό το διάκενο;
    Διότι, παντού στην Ευρώπη, και στην Αγγλία, οι δρόμοι είχαν λούκια για τους τροχούς των αμαξών και ένα διαφορετικό διάκενο θα προκαλούσε
    διαρκώς βλάβες στους άξονες.

    Και γιατί τα λούκια απέχουν τόσο μεταξύ τους;

    Διότι οι πρώτες μεγάλες οδοί στην Ευρώπη είχαν κατασκευαστεί από τους Ρωμαίους, με σκοπό να μετακινούνται εύκολα οι λεγεώνες τους. Οι πρώτες άμαξες ήταν οι πολεμικές άμαξες των Ρωμαίων. Οι άμαξες αυτές ήταν ιππήλατες: τις τραβούσαν δύο άλογα, τα οποία κάλπαζαν δίπλα-δίπλα και έπρεπε να απέχουν μεταξύ τους, ούτως ώστε το ένα άλογο να μην ενοχλεί το άλλο κατά τον καλπασμό. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της άμαξας, οι τροχοί δεν έπρεπε να είναι ευθυγραμμισμένοι με τα ίχνη των αλόγων, ενώ δεν έπρεπε να είναι και πολύ απομακρυσμένοι, έτσι ώστε να αποτρέπονται τα ατυχήματα κατά την διασταύρωση δύο αμαξών στην ίδια οδό.

    Ιδού λοιπόν η απάντηση στο αρχικό μας ερώτημα!

    Το διάκενο στις ράγες των Αμερικανικών σιδηροδρόμων εξηγείται, αφού 2.000 χρόνια νωρίτερα, σε μιαν άλλη ήπειρο, οι ρωμαϊκές άμαξες κατασκευάζονταν ανάλογα με το φάρδος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.

    Και τώρα, το κερασάκι στην τούρτα: Υπάρχει και μια προέκταση αυτής της ιστορίας με το διάκενο στις ράγες και τα καπούλια των αλόγων.

    Αν δει κανείς το Αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο στην εξέδρα εκτόξευσής του, μπορεί να παρατηρήσει δύο πλευρικές δεξαμενές καυσίμων που είναι στηριγμένες εκατέρωθεν της κεντρικής δεξαμενής.

    Η εταιρεία Thiokol κατασκευάζει αυτές τις δεξαμενές στο εργοστάσιό της στην Γιούτα. Θα ήθελαν να τις κάνουν μεγαλύτερες, αλλά οι δεξαμενές αποστέλλονται σιδηροδρομικώς στο σημείο εκτόξευσης. Η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ του εργοστασίου και του Ακρωτηρίου Κανάβεραλ περνά από μια σήραγγα, κάτω από τα Βραχώδη Όρη. Αυτή η σήραγγα περιορίζει το μέγεθος των δεξαμενών στο πλάτος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.

    Έτσι, το πλέον εξελιγμένο μεταφορικό μέσον του κόσμου, το διαστημικό λεωφορείο, εξαρτάται από το φάρδος του κώλου ενός αλόγου. Οι τεχνικές προδιαγραφές και η γραφειοκρατία είναι αθάνατες! Επομένως, την επόμενη φορά που θα βρεθείτε να κρατάτε στα χέρια σας παράξενες προδιαγραφές και θα αναρωτιέστε ποιος κώλος τις επινόησε, θα έχετε θέσει το σωστό ερώτημα.


    Τώρα λοιπόν γνωρίζεις !!!

    Ε ΚΑΙ




  6. #6
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Δηλαδη συγνωμη τωρα...



    συγνωμη ε;




    ολοκληρη Nasa και κολησσε σε αυτο το θεμα;


    δεν παιζουν μεταγωγικα αεροπλανα;


    σε λιγο θα μας πουν οτι εχει και μπακετ της Recarο στα διαστημικα λεωφορεια γιατρι δεν χωραγε να μπει μπρεζερα....

  7. #7
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΜΠΙΦΑΣ
    ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΟΣ Ο ΤΥΠΟΣrolleyes:

    H απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγες των σιδηροδρομικών γραμμών στις ΗΠΑ είναι 4 πόδια και 8,5 ίντσες (143,5 cm). Μάλλον παράξενος αριθμός.
    Γιατί άραγε έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο διάκενο;

    Διότι ο σιδηρόδρομος στις ΗΠΑ κατασκευάστηκε με τον τρόπο που είχε κατασκευαστεί ο σιδηρόδρομος στην Αγγλία, από Αγγλους μηχανικούς που μετανάστευσαν, και οι οποίοι θεώρησαν ότι θα ήταν καλή σκέψη, επειδή θα επέτρεπε να χρησιμοποιηθούν υπάρχουσες ατμομηχανές από την Αγγλία.

    Και τότε, γιατί οι Αγγλοι κατασκεύασαν τις ατμομηχανές τους έτσι;
    Διότι οι πρώτες σιδηροδρομικές γραμμές κατασκευάστηκαν από τους ίδιους μηχανικούς που κατασκεύαζαν τραμ, στο οποίο χρησιμοποιούσαν ήδη το συγκεκριμένο διάκενο.

    Kαι γιατί αυτό το διάκενο στο τραμ;

    Διότι οι κατασκευαστές του τραμ ήταν και κατασκευαστές αμαξών, που χρησιμοποιούσαν τα ίδια εργαλεία και τις ίδιες μεθόδους.

    Και γιατί οι άμαξες έχουν αυτό το διάκενο;
    Διότι, παντού στην Ευρώπη, και στην Αγγλία, οι δρόμοι είχαν λούκια για τους τροχούς των αμαξών και ένα διαφορετικό διάκενο θα προκαλούσε
    διαρκώς βλάβες στους άξονες.

    Και γιατί τα λούκια απέχουν τόσο μεταξύ τους;

    Διότι οι πρώτες μεγάλες οδοί στην Ευρώπη είχαν κατασκευαστεί από τους Ρωμαίους, με σκοπό να μετακινούνται εύκολα οι λεγεώνες τους. Οι πρώτες άμαξες ήταν οι πολεμικές άμαξες των Ρωμαίων. Οι άμαξες αυτές ήταν ιππήλατες: τις τραβούσαν δύο άλογα, τα οποία κάλπαζαν δίπλα-δίπλα και έπρεπε να απέχουν μεταξύ τους, ούτως ώστε το ένα άλογο να μην ενοχλεί το άλλο κατά τον καλπασμό. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της άμαξας, οι τροχοί δεν έπρεπε να είναι ευθυγραμμισμένοι με τα ίχνη των αλόγων, ενώ δεν έπρεπε να είναι και πολύ απομακρυσμένοι, έτσι ώστε να αποτρέπονται τα ατυχήματα κατά την διασταύρωση δύο αμαξών στην ίδια οδό.

    Ιδού λοιπόν η απάντηση στο αρχικό μας ερώτημα!

    Το διάκενο στις ράγες των Αμερικανικών σιδηροδρόμων εξηγείται, αφού 2.000 χρόνια νωρίτερα, σε μιαν άλλη ήπειρο, οι ρωμαϊκές άμαξες κατασκευάζονταν ανάλογα με το φάρδος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.

    Και τώρα, το κερασάκι στην τούρτα: Υπάρχει και μια προέκταση αυτής της ιστορίας με το διάκενο στις ράγες και τα καπούλια των αλόγων.

    Αν δει κανείς το Αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο στην εξέδρα εκτόξευσής του, μπορεί να παρατηρήσει δύο πλευρικές δεξαμενές καυσίμων που είναι στηριγμένες εκατέρωθεν της κεντρικής δεξαμενής.

    Η εταιρεία Thiokol κατασκευάζει αυτές τις δεξαμενές στο εργοστάσιό της στην Γιούτα. Θα ήθελαν να τις κάνουν μεγαλύτερες, αλλά οι δεξαμενές αποστέλλονται σιδηροδρομικώς στο σημείο εκτόξευσης. Η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ του εργοστασίου και του Ακρωτηρίου Κανάβεραλ περνά από μια σήραγγα, κάτω από τα Βραχώδη Όρη. Αυτή η σήραγγα περιορίζει το μέγεθος των δεξαμενών στο πλάτος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.

    Έτσι, το πλέον εξελιγμένο μεταφορικό μέσον του κόσμου, το διαστημικό λεωφορείο, εξαρτάται από το φάρδος του κώλου ενός αλόγου. Οι τεχνικές προδιαγραφές και η γραφειοκρατία είναι αθάνατες! Επομένως, την επόμενη φορά που θα βρεθείτε να κρατάτε στα χέρια σας παράξενες προδιαγραφές και θα αναρωτιέστε ποιος κώλος τις επινόησε, θα έχετε θέσει το σωστό ερώτημα.


    Τώρα λοιπόν γνωρίζεις !!!

    Ε ΚΑΙ


    ???????

  8. #8
    ΠΑΜΕ ΛΕΜΕ Το avatar του/της ΜΠΙΦΑΣ
    Εγγραφή
    19/10/2007
    Μηνύματα
    244
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Δηλαδη συγνωμη τωρα...



    συγνωμη ε;




    ολοκληρη Nasa και κολησσε σε αυτο το θεμα;


    δεν παιζουν μεταγωγικα αεροπλανα;


    σε λιγο θα μας πουν οτι εχει και μπακετ της Recarο στα διαστημικα λεωφορεια γιατρι δεν χωραγε να μπει μπρεζερα....






    ΑΝΤΕ ΝΤΕ ΓΙΑ ΠΕΣ :rotflmao: :rotflmao:
    ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΛΕΜΕ
    ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΛΛΑ

  9. #9
    Πληροφοριακά, αυτό για τα τρένα δεν ισχύει...

    Το Standard Gauge (1.435m) υιοθετήθηκε πρώτα στην ηπειρωτική ευρώπη σαν standard (μεταξύ των πολλών που υπήρχαν) και μετά μεταφέρθηκε στην Αγγλία, η οποία είχε Broad Gauge (1,6 m αλλα και 2 μέτρα παλιότερα).

    Ξέμεινε η Ιρλανδια (Eire και Northern Ireland) με το 1,6m σαν Standard Irish Gauge μια και δεν έχει άμεση επαφή με άλλους σιδηροδρόμους.

    Επίσης 1,6 έχουν οι Ισπανία/Πορτογαλία καθώς και η Ρωσία (λίγο παραπάνω απο 1,6)

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #10
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Πληροφοριακά, αυτό για τα τρένα δεν ισχύει...

    Το Standard Gauge (1.435m) υιοθετήθηκε πρώτα στην ηπειρωτική ευρώπη σαν standard (μεταξύ των πολλών που υπήρχαν) και μετά μεταφέρθηκε στην Αγγλία, η οποία είχε Broad Gauge (1,6 m αλλα και 2 μέτρα παλιότερα).

    Ξέμεινε η Ιρλανδια (Eire και Northern Ireland) με το 1,6m σαν Standard Irish Gauge μια και δεν έχει άμεση επαφή με άλλους σιδηροδρόμους.

    Επίσης 1,6 έχουν οι Ισπανία/Πορτογαλία καθώς και η Ρωσία (λίγο παραπάνω απο 1,6)

    Για πες και τις διαστάσεις των γραμμών Πελοποννήσου και λοιπής Ελλάδας και γιατί
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #11
    Θαυμαστε το.... Το avatar του/της edmarios
    Εγγραφή
    19/07/2007
    Μηνύματα
    212
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΜΠΙΦΑΣ
    ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΟΣ Ο ΤΥΠΟΣrolleyes:

    H απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγες των σιδηροδρομικών γραμμών στις ΗΠΑ είναι 4 πόδια και 8,5 ίντσες (143,5 cm). Μάλλον παράξενος αριθμός.
    Γιατί άραγε έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο διάκενο;

    Διότι ο σιδηρόδρομος στις ΗΠΑ κατασκευάστηκε με τον τρόπο που είχε κατασκευαστεί ο σιδηρόδρομος στην Αγγλία, από Αγγλους μηχανικούς που μετανάστευσαν, και οι οποίοι θεώρησαν ότι θα ήταν καλή σκέψη, επειδή θα επέτρεπε να χρησιμοποιηθούν υπάρχουσες ατμομηχανές από την Αγγλία.

    Και τότε, γιατί οι Αγγλοι κατασκεύασαν τις ατμομηχανές τους έτσι;
    Διότι οι πρώτες σιδηροδρομικές γραμμές κατασκευάστηκαν από τους ίδιους μηχανικούς που κατασκεύαζαν τραμ, στο οποίο χρησιμοποιούσαν ήδη το συγκεκριμένο διάκενο.

    Kαι γιατί αυτό το διάκενο στο τραμ;

    Διότι οι κατασκευαστές του τραμ ήταν και κατασκευαστές αμαξών, που χρησιμοποιούσαν τα ίδια εργαλεία και τις ίδιες μεθόδους.

    Και γιατί οι άμαξες έχουν αυτό το διάκενο;
    Διότι, παντού στην Ευρώπη, και στην Αγγλία, οι δρόμοι είχαν λούκια για τους τροχούς των αμαξών και ένα διαφορετικό διάκενο θα προκαλούσε
    διαρκώς βλάβες στους άξονες.

    Και γιατί τα λούκια απέχουν τόσο μεταξύ τους;

    Διότι οι πρώτες μεγάλες οδοί στην Ευρώπη είχαν κατασκευαστεί από τους Ρωμαίους, με σκοπό να μετακινούνται εύκολα οι λεγεώνες τους. Οι πρώτες άμαξες ήταν οι πολεμικές άμαξες των Ρωμαίων. Οι άμαξες αυτές ήταν ιππήλατες: τις τραβούσαν δύο άλογα, τα οποία κάλπαζαν δίπλα-δίπλα και έπρεπε να απέχουν μεταξύ τους, ούτως ώστε το ένα άλογο να μην ενοχλεί το άλλο κατά τον καλπασμό. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της άμαξας, οι τροχοί δεν έπρεπε να είναι ευθυγραμμισμένοι με τα ίχνη των αλόγων, ενώ δεν έπρεπε να είναι και πολύ απομακρυσμένοι, έτσι ώστε να αποτρέπονται τα ατυχήματα κατά την διασταύρωση δύο αμαξών στην ίδια οδό.

    Ιδού λοιπόν η απάντηση στο αρχικό μας ερώτημα!

    Το διάκενο στις ράγες των Αμερικανικών σιδηροδρόμων εξηγείται, αφού 2.000 χρόνια νωρίτερα, σε μιαν άλλη ήπειρο, οι ρωμαϊκές άμαξες κατασκευάζονταν ανάλογα με το φάρδος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.

    Και τώρα, το κερασάκι στην τούρτα: Υπάρχει και μια προέκταση αυτής της ιστορίας με το διάκενο στις ράγες και τα καπούλια των αλόγων.

    Αν δει κανείς το Αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο στην εξέδρα εκτόξευσής του, μπορεί να παρατηρήσει δύο πλευρικές δεξαμενές καυσίμων που είναι στηριγμένες εκατέρωθεν της κεντρικής δεξαμενής.

    Η εταιρεία Thiokol κατασκευάζει αυτές τις δεξαμενές στο εργοστάσιό της στην Γιούτα. Θα ήθελαν να τις κάνουν μεγαλύτερες, αλλά οι δεξαμενές αποστέλλονται σιδηροδρομικώς στο σημείο εκτόξευσης. Η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ του εργοστασίου και του Ακρωτηρίου Κανάβεραλ περνά από μια σήραγγα, κάτω από τα Βραχώδη Όρη. Αυτή η σήραγγα περιορίζει το μέγεθος των δεξαμενών στο πλάτος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.

    Έτσι, το πλέον εξελιγμένο μεταφορικό μέσον του κόσμου, το διαστημικό λεωφορείο, εξαρτάται από το φάρδος του κώλου ενός αλόγου. Οι τεχνικές προδιαγραφές και η γραφειοκρατία είναι αθάνατες! Επομένως, την επόμενη φορά που θα βρεθείτε να κρατάτε στα χέρια σας παράξενες προδιαγραφές και θα αναρωτιέστε ποιος κώλος τις επινόησε, θα έχετε θέσει το σωστό ερώτημα.


    Τώρα λοιπόν γνωρίζεις !!!

    Ε ΚΑΙ

    Αν δεν μπορείς να βρεις λύση βρες άλλο πρόβλημα.

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Για πες και τις διαστάσεις των γραμμών Πελοποννήσου και λοιπής Ελλάδας και γιατί


    Πελοπόννησος: 1 μ πλην οδοντωτου που ειναι 0,75 (με το συμπάθειο )

    Για λόγους οικονομίας μια το στενό εύρος είναι πιο φτηνό στην κατασκευή έτσι αποφάσισε ο Τρικούπης

    Υπόλοιπη Ελλάδα, διεθνές στανταρντ 1,435 πλην Πηλίου 0,60μ και Θεσσαλικού (παλιότερα 1μ)


    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


    Πελοπόννησος: 1 μ πλην οδοντωτου που ειναι 0,75 (με το συμπάθειο )

    Για λόγους οικονομίας μια το στενό εύρος είναι πιο φτηνό στην κατασκευή έτσι αποφάσισε ο Τρικούπης

    Υπόλοιπη Ελλάδα, διεθνές στανταρντ 1,435 πλην Πηλίου 0,60μ και Θεσσαλικού (παλιότερα 1μ)


    Δεν είχε να κάνει με τους Γάλλους Engineers στην Πελλοπόνησο και τους μη-γάλλους (δεν θυμάμαι ποιοι εκαναν τις άλλες) στην Στερεά;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Δεν είχε να κάνει με τους Γάλλους Engineers στην Πελλοπόνησο και τους μη-γάλλους (δεν θυμάμαι ποιοι εκαναν τις άλλες) στην Στερεά;
    Όχι, ηταν καθαρα θέμα οικονομίας, η μετρική γραμμη επιτρέπει πιο κλειστές καμπύλες άρα χρειάζεται λιγότερα τεχνικά έργα (σήραγγες, γέφυρες κλπ).

    (άλλωστε οι πρώτες γραμμές ήταν ιδιωτικες (Βαρθολομιό-Κυλλήνη, Πύργος-Κατάκωλο)

    Το δίκτυο της κεντρικής Ελλάδος, μια και θα συνδεόταν με το τότε δίκτυο της οθωμανικής αυτοκρατορίας στο Παπαπούλι (μετά τη Ραψάνη) έπρεπε να είναι στανταρ
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  15. #15
    Δεν παμε καλα.. Το avatar του/της Daemon
    Εγγραφή
    25/09/2005
    Μηνύματα
    1.391
    Αμα βαριεται ο ανθρωπος.. :a1:
    "Διαφωνώ με όσα λες αλλά θα υπερασπίσω με την ζωή μου το δικαίωμά σου να τα λες και με την ζωή σου το δικαίωμα μου να μην σε ακούω"
    "Δημοκρατια ειναι 4 λυκοι και 1 προβατο να ψηφιζουν για φαγητο"

Παρόμοια θέματα

  1. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΦΙΛΤΡΑ!!
    από zolotas στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2006, 15:43
  2. Προσοχή στα....
    από powerphot στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2005, 15:44
  3. Προσοχή στα......Κολωνάκια
    από powerphot στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2005, 15:03
  4. Προσοχή στα όρια για να είμαστε όλοι καλά !!!
    από nikoskkk στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2005, 15:31
  5. Προσοχή στα mails σας!!!!!
    από powerphot στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2005, 23:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF