Σελίδα 33 από 98 ΠρώτοΠρώτο ... 2328293031323334353637384383 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 481 έως 495 από 1463

Θέμα: Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα.

  1. #481
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Eμένα μου φαίνεται οτι ηταν για γέλια οι ισχυρισμοί...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	121 
Μέγεθος:	54,2 KB 
ID:	115144
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #482
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αυτά συμβαίνουν όταν η μοτοσυκλέτα αντιμετωπίζεται σαν βάζο για το σαλόνι.
    Αισθητική παρέμβαση ίσως, μοτο με τίποτα, κατά την γνώμη μου.
    Εγώ το βρήκα πάντως εύκολα.
    Πάντως το μπροστινό μου κάνει πολύ WP.
    Και φαίνεται και το σήμα στο ντεπόζιτο.( λέμε τώρα και καλά αν ήταν)

  3. #483
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n


    Επίσης μιας και ξαναπιάσατε τις αρχαιολογίες, να σας θυμίσω πως εκρεμμεί και αυτό....

    Ποιό? Το όργανο?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #484
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αισθητική παρέμβαση ίσως, μοτο με τίποτα, κατά την γνώμη μου.
    Εγώ το βρήκα πάντως εύκολα.
    Πάντως το μπροστινό μου κάνει πολύ WP.
    Και φαίνεται και το σήμα στο ντεπόζιτο.( λέμε τώρα και καλά αν ήταν)
    Την ουρά την έχουν ψιλομεταφέρει και στο CB1000R ή είναι η ιδέα μου ;


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nas.jpg 
Προβολές:	135 
Μέγεθος:	47,1 KB 
ID:	115146
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #485
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Την ουρά την έχουν ψιλομεταφέρει και στο CB1000R ή είναι η ιδέα μου ;
    Οχι και τόσο. Είνα σχεδόν ίδια με των σημερινων GSXR όμως
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #486
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Εγώ βλέπω μια επιρροή κακή κατά την γνώμη μου απο την γερμανική γοτθική αισθητική της ΚΤΜ και των μικρών Ιταλών.
    Γουστάρω πολύ καλύτερα την Yamaha XS-V1 ας πούμε που είναι και πιό χρηστική και λειτουργεί και στο δρόμο, χωρίς να φωνάζει απο 2 χιλιόμετρα μακριά.

  7. #487
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εγώ βλέπω μια επιρροή κακή κατά την γνώμη μου απο την γερμανική γοτθική αισθητική της ΚΤΜ και των μικρών Ιταλών.
    Γουστάρω πολύ καλύτερα την Yamaha XS-V1 ας πούμε που είναι και πιό χρηστική και λειτουργεί και στο δρόμο, χωρίς να φωνάζει απο 2 χιλιόμετρα μακριά.
    Συμφωνώ κι επαυξάνω!

    Ομως στους περισσότερους αγοραστές το Sakura θα φανεί παλιομοδίτικο/γεροντικό ενω το γωνιώδες CB θα τους ξετρελλάνει.

    Δεν είμαστε ο μέσος όρος.....

    Παντως ελπίζω το sakura να βγει στην παραγωγή, γιατί τα στρογγυλοφάναρα κινδυνευουν να εκλείψουν!!

    Ειμαι πάνως της αποψης οτι αυτα τα γωνιώδη σχήματα αλα Transformer (βλέπε Z750-1000, Tuono, CB1000RR, Benelli TNT κλπ) δεν θα εχουν διάρκεια στην πάροδο του χρόνου, δε μερικά χρόνια θα δείχνουν πολύ άσχημα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #488
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Η αγορά μοτοσυκλέττας είναι υποκειμενική. Το ότι η Yamaha & Honda έβγαλαν 1-2 ρετρό μηχανάκια δεν σημαίνει ότι η αγορά ζητάει κάτι τέτοιο.
    Το αν θα ξεπεραστούν τα σχήματα που λέει ο sapilas θα το δείξει ο χρόνος.
    Κάποια πρωτοποριακά μηχανάκια (katana, 916 κλπ) θεωρούνται κλασσικά, χωρίς να υιοθετούν τον retro σχεδιασμό του άχρωμου στρογγυλού φαναριού.
    Γιατί κακά τα ψέματα, κανένα απ΄τα στρογγυλοφάναρα, δεν δείχνει κάτι ιδιαίτερο. Όλα ίδια φαίνονται.

    Δυστυχώς ή ευτυχως τα κριτήρια αγοράς μοτό (λειτουργικότητα/εμφάνιση) είναι τα ίδια με την επιλογή συντρόφου. Οι χοντροκώλες 50άρες φτιάχνουν και ωραίο μουσακά και σιδερώνουν και καλά. Για ποιό λόγο προτιμάμε τα πιπίνια όμως ;;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #489
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Tuono
    Όσα δεν φτάνει η αλεπού, δεν πρόκειται να τα φτάσει ποτέ, όσο κι αν πηδάει.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #490
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Η αγορά μοτοσυκλέττας είναι υποκειμενική. Το ότι η Yamaha & Honda έβγαλαν 1-2 ρετρό μηχανάκια δεν σημαίνει ότι η αγορά ζητάει κάτι τέτοιο.
    Το αν θα ξεπεραστούν τα σχήματα που λέει ο sapilas θα το δείξει ο χρόνος.
    Κάποια πρωτοποριακά μηχανάκια (katana, 916 κλπ) θεωρούνται κλασσικά, χωρίς να υιοθετούν τον retro σχεδιασμό του άχρωμου στρογγυλού φαναριού.
    Γιατί κακά τα ψέματα, κανένα απ΄τα στρογγυλοφάναρα, δεν δείχνει κάτι ιδιαίτερο. Όλα ίδια φαίνονται.

    Δυστυχώς ή ευτυχως τα κριτήρια αγοράς μοτό (λειτουργικότητα/εμφάνιση) είναι τα ίδια με την επιλογή συντρόφου. Οι χοντροκώλες 50άρες φτιάχνουν και ωραίο μουσακά και σιδερώνουν και καλά. Για ποιό λόγο προτιμάμε τα πιπίνια όμως ;;
    Πριν από λίγα χρόνια ξαναβγήκαν στην παραγωγή απλές μοτοσυκλέτες και ονονάσθηκαν γυμνές. Παλαιότερα ηταν απλά μοτοσυκλέτες.
    Αργότερα εμφανίσθηκαν και οι γωνιώδεις αλα Ζ1000 και αυτην την μόδα ακολούθησαν πολλοί αφού είχε πέραση.
    Ετσι οι προηγούμενες τώρα λεγονται ρετρό.

    Η Yamaha και Ηonda εβγαλαν 1-2 μοντέλα????

    Κάνεις λάθος εδω. Υπάρχουν πολλά και εβγαλαν όλες οι εταιρείες και μάλιστα πουλάνε και καλά.
    Δεν μιλάω για πρωτότυοα αλλά κανονικές μοτοσυκλέττες.
    Φέτος θα δούμε και Guzzi V7, μαζί με τα όμορφα Ducati.

    Ισως να εχω άδικο, και σορρυ κιόλας που σου θαβω ο Tuono (πιστευω οτι το εκαναν επίτηδες τόσο τραβηγμένο), αλλά εμένα από όλα τα γωνιώδη γυμνα μόνο το πρωτο Ζ1000 μου άρεσε, και αυτό για 1 χρόνο περίπου, μετα ΄πάλιωσε' το σχήμα του.

    Γι αυτό λέω οτι δεν πιστευω πως θα εχουν διάρκεια, ο χρόνος θα δείξει....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #491
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Όσα δεν φτάνει η αλεπού, δεν πρόκειται να τα φτάσει ποτέ, όσο κι αν πηδάει.
    Ακόμα και το Fucktory που εβαλες νωρίτερα, με ενα φανάρι κι ενα κώλο που του βάλανε βελτιώθηκε 200%

    Το Tuono είναι πολύ καλό (τούμπανο) αλλά οχι και όμορφο.... ειδικα το Factory με τα 25 χρώματα ειξαι καρνάβαλος.
    Επίτηδες το έκαναν για να ξεχωρίζει απο μακριά, και το κατάφεραν.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #492
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αλλο να αρέσει μια μοτό και άλλο να την αγοράσεις.
    Εγώ έχω το πρόβλημα οτι μου αρέσει αυτό που θα ήθελα να καβαλάω και οχι το αντίθετο.
    Αυτή την στιγμή το xs v1 θα το παιρνα, γιατί μου φαίνεται (και θα είναι) οδηγήσιμο εύκολο άνετο και είμαι σίγουρος οτι θα έκανα πολλά χιλιόμετρα.
    Το tuono δεν ξέρω πράγματι που απευθύνεται και πια είναι η χρήση του, όπως και όλων των ομοίων.

  13. #493
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παιχνίδι ειναι εδώ μέσα ή διαμάχες;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #494
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εγώ έχω το πρόβλημα οτι μου αρέσει αυτό που θα ήθελα να καβαλάω και οχι το αντίθετο.
    Αυτή την στιγμή το xs v1 θα το παιρνα, γιατί μου φαίνεται (και θα είναι) οδηγήσιμο εύκολο άνετο και είμαι σίγουρος οτι θα έκανα πολλά χιλιόμετρα.
    Το tuono δεν ξέρω πράγματι που απευθύνεται και πια είναι η χρήση του, όπως και όλων των ομοίων.
    Συνήθως καβαλάμε αυτά που μας αρέσουν. Διαφορετικά αγοράζουμε παπιά για να κάνουμε την δουλειά μας. Η μοτό δεν είναι πλυντήριο, για να κρίνεται μόνο απ΄τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Πρέπει να μας χτυπάει και λίγο η καρδούλα όταν τη βλέπουμε. Προσωπική άποψη πάντα.

    Το XS V1, κατ΄εμέ είναι ένα virago με άλλο μπροστινό.Καλό χρυσό και τίμιο μπορεί να είναι, αλλά στα 10+χιλιάρικα που θα βγεί πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι άξιο λόγου θα προσφέρει εκτός από χαλαρές βολτούλες.

    Το Tuono δεν μπορώ να σου ούτε σε ποιούς απευθύνεται και δεν με ενδιαφέρει κι όλας να μάθω. Μου αρκεί που εμένα σαν χρήστη, μου προσφέρει ατελείωτο κέφι.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #495
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αλλο να αρέσει μια μοτό και άλλο να την αγοράσεις.


    Εγώ έχω το πρόβλημα οτι μου αρέσει αυτό που θα ήθελα να καβαλάω και οχι το αντίθετο.
    Να σε καβαλάει κάτι που δεν σου αρέσεί?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Παρόμοια θέματα

  1. Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MKII
    από sapila racing στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 2377
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2011, 06:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF