Μάριε,
έχασες ή μάλλον ΕΧΑΣΕΣ.
Τέτοια βόλτα,τέτοιο χώμα.![]()
Ενα θα σου πω.
Ολες τις ανηφόρες του αγωγού μέχρι καλιφόρνια και μετά επιστροφή από δροσοπηγή....![]()
Υ.Γ.Φυσικά και τάβγαλε όλα ο zubitos![]()
Μάριε,
έχασες ή μάλλον ΕΧΑΣΕΣ.
Τέτοια βόλτα,τέτοιο χώμα.![]()
Ενα θα σου πω.
Ολες τις ανηφόρες του αγωγού μέχρι καλιφόρνια και μετά επιστροφή από δροσοπηγή....![]()
Υ.Γ.Φυσικά και τάβγαλε όλα ο zubitos![]()
Το christini είναι διαφορετικό από το σύστημα της Ohlins-Yamaha (και ΚΤΜ αλλά ΔΕΝ το έχει βγάλει ακόμα στην παραγωγή), αφού είναι καθαρά μηχανικό και δεν χρησιμοποιεί υδραυλικό μέσο.Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Πάντως απο ότι μου λέγανε κάποια παιδιά που είχαν οδηγήσει ένα wrf450 πέρσυ η αίσθηση είναι τελείως διαφορετική.
Στις στροφές μπαίνεις περισσότερο σαν να οδηγάς στριτ.![]()
Το παραπάνω συστημα το χρησιμοποίησε ο ένας απο τους 2 που τερμάτισε φέτος στο one man stand και δεν ξέρω κατα πόσο ήταν δίκαιο για τους υπόλοιπους.
Είναι σαν να τρέχεις rally με 4κίνητο εναντίων 2κίνητου.
Και στο χώμα παίζει μεγάλο ρόλο.![]()
![]()
Το 2WD WR , το έχω οδηγήσει κι εγώ , όχι στο φυσικό του περιβάλλον όμως.
Πάντως ήταν αισθητή η λειτοθργία του.
Όσον αφορά τους κανονισμούς, εάν δεν τύχει πιο πλατιάς απήχησης, δεν το βλέπω να αλλάζουν.
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Το christini είναι διαφορετικό από το σύστημα της Ohlins-Yamaha (και ΚΤΜ αλλά ΔΕΝ το έχει βγάλει ακόμα στην παραγωγή), αφού είναι καθαρά μηχανικό και δεν χρησιμοποιεί υδραυλικό μέσο.
Τι έγραψες τώρα.
![]()
Εχω ένα φίλο και αγωνιζόμενο που αν δει το christini θα πέσει σε μελαγχολία.Χρόνια τώρα σκέφτεται και σχεδιάζει κάτι που θάναι μηχανική η μετάδοση στον μπροστινό τροχό.
Ωχ άντε πέστο στον "παλαβό".
ε και?Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
α να σΕ θυμίσω οτι τα Χριστούγεννα ειναι ΠΟΛΥ κοντα!!!!!
![]()
χρειάζεται καρμπυρατέρ η βέσπα?![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
na rwtisw????? pirame ena excf 250 08... to mixanaki...APLA DEN TRABAEI BIMA...einai akoma strwsimo...exei tipota ''stop'' ta opoia afairountai meta to strwsimo???? to mono pou isxyei se sxesh me oti diabazoume sta periodika einai oti anebazei mexri POLLLYYYYY psila...kai oti exei frenares...apo kei kai pera...anebazei arketa arga...mperdeyei para poly kai xamila kai psila...(xamila sbinei kiolas) kai apo dymanh...psofio...eimai 85 kila me eksoplismo kai se anifora an den eixes poly fora apla den me anebazei...ti paizete????
PROzacRIDER
Να κοιτάξεις τις κούτες που το συνοδεύουν εάν έχουν άλλα ζιγκλέρ και slides όπως επίσης τις πίσω σελίδες του owner's manual με το προτεινόμενο τζετάρισμα (μπορεί να μην είναι τέλειο αλλά είναι καλό σημείο εκκίνησης).
Προφανώς έχει την ρύθμιση 'εγκρισης τύπου'![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
elpizw...giati alliws... alli mia erwtisi...anartiseis koutsouro...kales gia ta polla alla sta liga...MPAM MPOUM...ti peirazw gia na tis kanw liiiigo pio motocross...?Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Να κοιτάξεις τις κούτες που το συνοδεύουν εάν έχουν άλλα ζιγκλέρ και slides όπως επίσης τις πίσω σελίδες του owner's manual με το προτεινόμενο τζετάρισμα (μπορεί να μην είναι τέλειο αλλά είναι καλό σημείο εκκίνησης).
Προφανώς έχει την ρύθμιση 'εγκρισης τύπου'![]()
PROzacRIDER
Λοιπόν καταρχάς για το 'δεν πάει, μπερδεύει':άκυρα τα προηγούμενα (ισχύουν βέβαια στα 2Τ, αμφιβάλλω για τα 4Τ), τώρα θυμήθηκα..... άνοιξε το φιλτροκούτι και βγάλε το φίλτρο αέρα και ψάξε καλά (έχε και φακό μαζί). Μέσα πρέπει να βρεις ένα άλλο περιοριστικό πλαστικό (δεν το έχω δει ο ίδιος αλλά το ίδιο συνέβαινε με 300άρι φίλου). Ενημέρωσε (για να ξέρω αν γράφω @#$@#).Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
elpizw...giati alliws... alli mia erwtisi...anartiseis koutsouro...kales gia ta polla alla sta liga...MPAM MPOUM...ti peirazw gia na tis kanw liiiigo pio motocross...?
Για τις αναρτήσεις: μάλλον εννοείς 'πιο enduro'... όπως και να'χει στην αρχή είναι σφιχτές , ιδίως το πηρούνι λόγω στατικών τριβών από τις τσιμούχες, κανονικά θα βελτιωθεί. Επίσης ξεβίδωσε (κατά προτίμηση με 'κρύο' πηρούνι γιατί θα μας τα πρήξει ο oldman) τις βίδες εξαέρωσης (με το πηρούνι σε έκταση).
Για επεμβάσεις στα ρυθμιστικά απόσβεσης και προφόρτισης, πρώτα διάβασε το manual , και μετά ρώτα (για να καταλαβαινόμαστε).
ΠΡΟΣΟΧΗ: το πίσω αμορτισέρ διαθέτει (στο πάνω μέρος του) 2 αποσβέσεις συμπίεσης (αργή και γρήγορη). Τις πειράζουμε ΑΦΟΥ καταλάβουμε τι γράφει το manual!!!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ 2: οι 'βόλτες' (το σπείρωμα ρε παιδί μου) στο σώμα του αμορτισέρ, από όπου ρυθμίζουμε την προφόρτιση του ελατηρίου, έχει αλλάξει και είναι με ποιό κοντό βήμα (και νομίζω ΚΑΙ το σώμα του αμορτισέρ είναι πιο ευαίσθητο). Εάν προσπαθήσεις να αλλάξεις την προφόρτιση (ειδικά να την αυξήσεις) με βρώμικο (από σκόνες-λάσπες) σπείρωμα ή/και με τον τροχό να πατάει στο έδαφος, υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ πιθανότητα να κάνεις ζημιά (στο σπείρωμα).
α ρε μπαγάσα, στις καλές μου με πέτυχες......κοίτα να αρχίσεις τα κεριά τώρα...
Μάλλον Τετάρτη θα επισκεφτώ πιστάκια, στείλε pm μήπως το δω από κοντά...
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
eisai ontws kalos simera...elpizw pantws i elleipsi dynamis na ofeilete se perioristikous paragwntes...the enimerwsw peraiterw...(pantws einai PANEMORFO)Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Λοιπόν καταρχάς για το 'δεν πάει, μπερδεύει':άκυρα τα προηγούμενα (ισχύουν βέβαια στα 2Τ, αμφιβάλλω για τα 4Τ), τώρα θυμήθηκα..... άνοιξε το φιλτροκούτι και βγάλε το φίλτρο αέρα και ψάξε καλά (έχε και φακό μαζί). Μέσα πρέπει να βρεις ένα άλλο περιοριστικό πλαστικό (δεν το έχω δει ο ίδιος αλλά το ίδιο συνέβαινε με 300άρι φίλου). Ενημέρωσε (για να ξέρω αν γράφω @#$@#).
Για τις αναρτήσεις: μάλλον εννοείς 'πιο enduro'... όπως και να'χει στην αρχή είναι σφιχτές , ιδίως το πηρούνι λόγω στατικών τριβών από τις τσιμούχες, κανονικά θα βελτιωθεί. Επίσης ξεβίδωσε (κατά προτίμηση με 'κρύο' πηρούνι γιατί θα μας τα πρήξει ο oldman) τις βίδες εξαέρωσης (με το πηρούνι σε έκταση).
Για επεμβάσεις στα ρυθμιστικά απόσβεσης και προφόρτισης, πρώτα διάβασε το manual , και μετά ρώτα (για να καταλαβαινόμαστε).
ΠΡΟΣΟΧΗ: το πίσω αμορτισέρ διαθέτει (στο πάνω μέρος του) 2 αποσβέσεις συμπίεσης (αργή και γρήγορη). Τις πειράζουμε ΑΦΟΥ καταλάβουμε τι γράφει το manual!!!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ 2: οι 'βόλτες' (το σπείρωμα ρε παιδί μου) στο σώμα του αμορτισέρ, από όπου ρυθμίζουμε την προφόρτιση του ελατηρίου, έχει αλλάξει και είναι με ποιό κοντό βήμα (και νομίζω ΚΑΙ το σώμα του αμορτισέρ είναι πιο ευαίσθητο). Εάν προσπαθήσεις να αλλάξεις την προφόρτιση (ειδικά να την αυξήσεις) με βρώμικο (από σκόνες-λάσπες) σπείρωμα ή/και με τον τροχό να πατάει στο έδαφος, υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ πιθανότητα να κάνεις ζημιά (στο σπείρωμα).
α ρε μπαγάσα, στις καλές μου με πέτυχες......κοίτα να αρχίσεις τα κεριά τώρα...
Μάλλον Τετάρτη θα επισκεφτώ πιστάκια, στείλε pm μήπως το δω από κοντά...
PROzacRIDER
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
na rwtisw????? pirame ena excf 250 08... to mixanaki...APLA DEN TRABAEI BIMA...
Φυσικά αφού το γρανάζι στρωσίματος στην πίσω ρόδα δεν έχει καμια σχέση με το κανονικό.![]()
Τωρα αν τα έχετε κάνει όλα και ακόμα πιστεύετε ότι η μηχανή δεν πάει (μιλάμε για το πιο γρήγορο 250αρι ) ε τότε τι να πώ .
Αν και προσωπικά πιστεύω οτι στην Ελλάδα δεν υπάρχει άνθρωπος που να "τελειώνει" κανένα μηχανάκι σε καμία κατηγορία.![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Μάλλον τα έχεις μπερδέψει λίγο. Αν κατάλαβα καλά θές να τις μαλακώσεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
..ti peirazw gia na tis kanw liiiigo pio motocross...?![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Mάριε χρειάζεσαι FDISK επειγόντως....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
......ιστεύω οτι στην Ελλάδα δεν υπάρχει άνθρωπος που να "τελειώνει" κανένα μηχανάκι σε καμία
κατηγορία.![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
koita kai gw sti thewria thewrw(ousa) oti ta enduraΑρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Μάλλον τα έχεις μπερδέψει λίγο. Αν κατάλαβα καλά θές να τις μαλακώσεις.![]()
einai pio malaka...alla twra teleytaia me ola ta ktm pou exw kabalisei pithwmai gia to antitheto... einai mpeta ola tous...
PROzacRIDER
θα πας να δεις το φιλτρόκουτο (ή δεν το έχεις εκεί)?Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
koita kai gw sti thewria thewrw(ousa) oti ta enduraeinai pio malaka...alla twra teleytaia me ola ta ktm pou exw kabalisei pithwmai gia to antitheto... einai mpeta ola tous...
,,,που να δεις η 'κούτα' πως είναι....kevlar![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
koita kai gw sti thewria thewrw(ousa) oti ta enduraeinai pio malaka...alla twra teleytaia me ola ta ktm pou exw kabalisei pithwmai gia to antitheto... einai mpeta ola tous...
Κοίταξε μια σωστή εντούρο ανάρτηση πρέπει να είναι μαλακή στην πίεση ( πήγαινε και κάτσε πίσω απο την μηχανή και με τα 2 χέρια σου ασκησε πίεση στο φτερό) και να έχει αργή επαναφορά.
Αφού εντοπίζεις το πρόβλημα στα ΚΤΜ τότε δεν σου κάθεται καλά το PDS.
Εγώ πάλι θεωρώ οτι σε εντούρο καταστάσεις (μονοπάτια - δυσκολίες ) τα ΚΤΜ είναι ασυναγώνιστα (και δεν έχω οδηγήσει και λίγα).
Το PDS έχει (αν και εδώ οι απόψεις διίστανται ) για μένα πρόβλημα στα ανοικτά και γρήγορα κομμάτια. (και πιστεύω οτι είναι και ένας λόγος που η ΚΤΜ έχει κρατήσει στα Rally το μοχλικό)
Δεν είμαι μηχανικός , σου μιλάω απο γεγονότα (ατυχήματα) και απο προσωπική εμπειρία ( όση μπορεί να είναι αυτή απο την ενασχόληση μου με τον χώρο. Εδώ μέσα υπάρχουν άτομα που έχουν απείρως μεγαλύτερη εμπειρία απο μένα).
![]()
![]()
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.