Greeves 250cc![]()
θελω να ΦΥΓΩ!!!!!!!!!!!
...........Πέταξες ψηλά , κι΄ας λεν σε ρηξαν, Γιάννη δε σε χωράει όλη η γηηηη .............
Η μυρωδιά του εμετού από το χαλί φεύγει με γάλα η να το τρίψω με πράσινο σαπούνι;
πω-πω μια κανονια!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από marulis
Greeves 250cc![]()
HUSKY εεε?
θελω να ΦΥΓΩ!!!!!!!!!!!
...........Πέταξες ψηλά , κι΄ας λεν σε ρηξαν, Γιάννη δε σε χωράει όλη η γηηηη .............
Η μυρωδιά του εμετού από το χαλί φεύγει με γάλα η να το τρίψω με πράσινο σαπούνι;
πω-πω μια κανονια!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από marulis
Greeves 250cc![]()
μοιαζει πολυ αλλα δεν ειναι...![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από marulis
HUSKY εεε?
![]()
εισαι σε σωστο δρομο ομως...
![]()
Νομίζω οτι είναι tempo με μπροστινό husky και ορισμένες παρεμβάσεις ώστε να γίνει μάχημο.
HVA-Lindström.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
HVA-Lindström.
Πολυ σωστα...
![]()
Απο wikipedia:
Lindström motocross racers
Göte Lindström started a motorcycle repair business in the city of Limhamn in the southern province of Scania, Sweden. He started to tune the native Husqvarna brand of motorcycles, and soon developed a reputation as an expert tuner.Based on the stock Husqvarna 282 engine, Göte Lindström cast larger bore cylinders of his own design and production, that resulted in a 236 cc displacement with the stock crank. Stroking the crank resulted in a 246 cc displacement, just under the 250 cc class limit. The engines also featured high compression heads, higher crankcase compression through the use of round balances, a larger bore, 32 mm, Bing carburetor and a custom made, dynamometer tested expansion chamber exhaust system. The chassis was custom made by Egon Gustavsson, who crafted light yet rigid double cradle frame with a rear swingarm sprung by two Girling units. The front fork was a Ceriani motocross telescope-type, an improvement over the earlier "Earls type" swingarm front forks, that had previously been favored by light weight motocrosses. What remained of the stock Husqvarna were the wheel hubs and the engine cases.The last year for Lindström motocross racer production was 1967.
Αρχικά δημιουργήθηκε από nakedorange
Πολυ σωστα...
![]()
![]()
Δεν βρίσκω τίποτααααααααααα
θελω να ΦΥΓΩ!!!!!!!!!!!
...........Πέταξες ψηλά , κι΄ας λεν σε ρηξαν, Γιάννη δε σε χωράει όλη η γηηηη .............
Η μυρωδιά του εμετού από το χαλί φεύγει με γάλα η να το τρίψω με πράσινο σαπούνι;
πω-πω μια κανονια!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από marulis
![]()
![]()
Δεν βρίσκω τίποτααααααααααα
σαμπως βρισκω εγω νομιζεις;
...το google ναναι καλα!
![]()