Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 42 από 42

Θέμα: Ερώτηση για 950...

  1. #31

    Re: Ναί αλλά δεν βρίσκω ούτε 2,5 ούτε 5.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
    Άσχετα από μάρκα. Γι αυτό ρωτάω για κάποια συγκεκριμένη πηγή - μαγαζί μελάδια αναρτήσεων.
    Ααααα, sorry, δεν το κατάλαβα... Στα μισά της Φραντζή στο μαγαζί που βρίσκεται στο ρεύμα προς την Καλλιρόης (δε θυμάμαι ακριβές όνομα και αριθμό). Νομίζω ότι έχει μια ταμπέλα "Castrol Point" ο τύπος, έξω από το μαγαζί. Εκεί είδα fork oil μέχρι και SAE 0 !!
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

  2. #32
    εγώ δεν θα σχολιάσω τον εγκέφαλο κάποιων, αλλά το ασημί-μπλέ εμένα μου αρέσει πολύ
    Any Way...ξέρει κανένα παιδάκι όταν υπάρχουν λαδάκια γύρω και κάτω απο το καπάκι του φίλτρου λαδιού αυτό μπορεί να είναι λάθος λάδια (πιο ψιλά) η τα έχει παίξει η τσιμούχα;
    Επίσης η πλαστική ποδιά (που κατά την γνώμη μου είναι για πέταμα γιατί καίγεται πρώτα απο όλα) με τι αντικαθίσταται και με τι κόστος;

  3. #33

    Την τσιμούχα την τσιμπάνε συνήθως τα μαστόρια.

    και δακρύζει από τον πόνο-κόψιμο ή καμμιά φορά χάνει λάδια κρουνηδόν. Αλλά στην περιοχή υπάρχουν διάφορες πηγές διαρροών οπότε περίμενε να σου πώ γιατί στάζει τώρα το δικό μου.
    Η ποδιά μου δεν κάηκε στα 77χιλ χλμ. Άν σε τρώει η τσέπη σου και αντέχει, υπάρχουν οι αλουμινένιες της Touratech στη Θερμοπυλών ή αμερικάνικες στο Αdvrider.com .

    Υ.Γ. και εγώ ασημογάλαζη έχω και είναι κούκλα.

    Υ.Γ.2 Ευχαριστώ Vegeta για τη διεύθυνση.

    Γειά χαρά.

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akamarinos
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    299
    figo migo

    ι διαροη που λες οφηλεται σε ενα o-ring που υπαρχει εκει για στεγονοποιηση
    το κοστος αντικαταστασης ειναι της ταξης μιας serenata

    το πλαστικο της ποδιας δεν εχω ξανα-ακουσει να εχει καει
    τελως παντων η αλουμινενια της touratech χςρις την εργαλειοθηκη κοστιζει πανω απο 200?

  5. #35
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
    το πλαστικο της ποδιας δεν εχω ξανα-ακουσει να εχει καει
    τελως παντων η αλουμινενια της touratech χςρις την εργαλειοθηκη κοστιζει πανω απο 200?

    Η δικιά μου έχει καεί εδώ και αρκετό καιρό αλλά δε με απασχολεί να σας πω
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
    figo migo

    ι διαροη που λες οφηλεται σε ενα o-ring που υπαρχει εκει για στεγονοποιηση
    το κοστος αντικαταστασης ειναι της ταξης μιας serenata

    το πλαστικο της ποδιας δεν εχω ξανα-ακουσει να εχει καει
    τελως παντων η αλουμινενια της touratech χςρις την εργαλειοθηκη κοστιζει πανω απο 200?
    Το κάψιμο στο πλαστικό ακολουθεί την διαδρομή της εξάτμισης του μπροστινού κύλινδρου(από δεξιά) όταν έχω φώτο θα την βάλω. Αν δεν συμβαίνει σε όλα τι να υποθέσω; φταίει η χρήση;

  7. #37

    Λοιπόν το δικό μου έσταζε από κάποια τσιμούχα σε σωληνάκι με επιστροφές

    ψηλά κάτω από το αριστερό τεπόζιτο. Το λάδι έσταζε και μου λίπαινε την αλυσίδα, οπότε καλύτερα να ψιλοστάζει...

  8. #38
    Αυτά είναι πταίσματα, άλλωστε δικαιούνται να δακρύζουν και αυτά απο συγκίνηση :rotflmao:
    Ξέρει κανένα παιδάκι αν οι ανακλήσεις παιρνούν σε κάποιο αρχείο για κάθε μοτοσυκλέτα που τις περνάει; Δηλ. πχ με τον αριθμό πλαισίου να μπορείς να βρείς ότι μπήκε στο τάδε εξουσιοδοτημένο του δικτύου και έκανε αυτά. Κάποιο παιδί μου είπε ότι στην Ευρώπη αυτό επιβάλεται να γίνεται. Εδώ τι παίζει;

  9. #39

    Μάλλον φταίει η μανίσια εξάτμιση.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από figo-migo
    Το κάψιμο στο πλαστικό ακολουθεί την διαδρομή της εξάτμισης του μπροστινού κύλινδρου(από δεξιά) όταν έχω φώτο θα την βάλω. Αν δεν συμβαίνει σε όλα τι να υποθέσω; φταίει η χρήση;
    που ανεβάζει μεγάλη θερμοκρασία. Άν βάλεις πιό ελεύθερες θα μειωθεί η θερμοκρασία.

    Εδώ να σημειώσω και κάτι άλλο. Η ρύθμιση του μίγματος άν είναι λίγο πρός το πλούσιο, βγάζει λίγη βενζίνα άκαυστη που απάγει θερμότητα, αφού μπαίνει μέσα στον κύλινδρο αλλά δέν έχει οξυγόνο για να καεί. Ίσως να είναι και αυτό...

  10. #40
    Εδώ τι παίζει;

    Φιλοσοφικό ερώτημα είναι, θα μου πείτε... αλλά έχει πρακτική σημασία μάγκες μου (λεφτά).
    Κουβεντιάζοντας γενικά περί προβλημάτων 950 με το μάστορα εξουσιοδοτημένου συνεργείου μου λέει για το συμπλέκτη πχ ότι δεν φταίει το magura σε καμμία περίπτωση αλλά ότι οι αναβάτες δεν ξέρουν να τον χρησιμοποιούν και τον διαλύουν. Άλλωστε αν έφταιγε το ανταλλακτικό θα είχαν (η εταιρεία) αλλάξει προμηθευτή. Εγώ πάντως είμαι πρόθυμος να κάνω μαθήματα οδήγησης αν είναι να λυθεί το πρόβλημα. Στον Γερμανό, Άγγλο, Γάλλο, Πορτογάλο λένε τα ίδια ή εδώ (Greece) ο ''ΜΗΤΣΟΣ'' έχει "κέφια";;

  11. #41
    Αρχικά δημιουργήθηκε από figo-migo
    Εδώ τι παίζει;

    Φιλοσοφικό ερώτημα είναι, θα μου πείτε... αλλά έχει πρακτική σημασία μάγκες μου (λεφτά).
    Κουβεντιάζοντας γενικά περί προβλημάτων 950 με το μάστορα εξουσιοδοτημένου συνεργείου μου λέει για το συμπλέκτη πχ ότι δεν φταίει το magura σε καμμία περίπτωση αλλά ότι οι αναβάτες δεν ξέρουν να τον χρησιμοποιούν και τον διαλύουν. Άλλωστε αν έφταιγε το ανταλλακτικό θα είχαν (η εταιρεία) αλλάξει προμηθευτή. Εγώ πάντως είμαι πρόθυμος να κάνω μαθήματα οδήγησης αν είναι να λυθεί το πρόβλημα. Στον Γερμανό, Άγγλο, Γάλλο, Πορτογάλο λένε τα ίδια ή εδώ (Greece) ο ''ΜΗΤΣΟΣ'' έχει "κέφια";;



    Αλλη μία απο τις απίστευτες μαλακίες που ακούω από "μάστορες".

  12. #42

    Εδώωωωωωω εδώωωωωωωωωωω...

    Να μου το γνωρίσεις το παλικάρι νάμ' γιατί είμαι και πολύ ΚΑΦΡΟΣ νάμ' και έχω ξεκοκκαλίσει 5 από δαύτα τα κυλινδράκια νάμ' και τα δύο τα έχω στο συρτάρι μ' με ράγισμα στον πάτο νάμ' πίσω απ' την μπίλια νάμ' και αν τα μηχανάκια που στο Paris-Dakar γαμούν και δέρνουν είναι τόσο μυξοπαρθένες στα δικά μου χέρια στην Αθήνα και σε εκατοντάδες άλλα χέρια τότε να πάνε να κουρεύονται. Νάμ'

    Σοβαρά τώρα αν θές διάβασε το διδακτορικό μου στο thread περί συμπλέκτη και δός του τα @@@ στο χέρι. Η ιστορία είναι λένε οτι έγινε μία χοντρή κόντρα μεταξύ Magura και KTM για το συγκεκριμένο θέμα και κατέληξαν σε μία έκδοση με μεγαλύτερη μπίλια. Σε επικοινωνία με Magura μου είπαν οτι αυτό μας ζήτησε η KTM να κατασκευάσουμε και αυτό φτιάξαμε. Δεν ξέρω κατά πόσο η ΚΤΜ δίνει τόσο ακριβώς τις προδιαγραφές, αλλά σε συνεργασίες που κάτι δεν πάει καλά, οι συνεργάτες κάθονται κάτω και βρίσκουν μία λύση. Για να σώσουν και την φήμη τους. Και δεν περιμένουν τόοοοσα χρόνια και τόοοοση ξευτίλα. Αρκούσε λίιιιγο πιό ρηχή η εσοχή όπου μπαίνει η μπίλια μέσα στο πιστονάκι.

    Όσο για τον δικό σου, πές του νννννναίιι, ννναίιιιιιιι έτσι είπε ο γιατρός να του λέμε.

    Γειά χαρά.

    Υ.Γ. μαστόρια..πςςςςςς... να μας μάθουν πώς να πατάμε το συμπλέκτη...πςςςςς... μετο γάντι, πάααντα με το γάααντι..... πςςςς....

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση για 950-990 Adventure
    από byron στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2010, 16:00
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2010, 14:59
  3. Ερώτηση για ktm 950 2004
    από Zid στο forum KTM
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 05/05/2006, 15:19
  4. Ερωτηση για 950
    από rsp στο forum KTM
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2005, 11:15
  5. Ερωτηση Για Fmf
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF