Στο επομενο 2-3μηνο ενα απο τα δυο θα με πηγαινει,κατα κυριο λογο,πιστα. ακομα ειμαι σε διλημα ποιο να παρω?
Στο επομενο 2-3μηνο ενα απο τα δυο θα με πηγαινει,κατα κυριο λογο,πιστα. ακομα ειμαι σε διλημα ποιο να παρω?
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyroszx
Στο επομενο 2-3μηνο ενα απο τα δυο θα με πηγαινει,κατα κυριο λογο,πιστα. ακομα ειμαι σε διλημα ποιο να παρω?
Αν το θες για πίστα ducati χωρίς δεύτερη σκέψη, αλλιώς πάλι 1098 θα επέλεγα
ρε μεγαλε,παιζεις με τον πονο μας?![]()
ΑΝΤΕ ΠΑΓΑΙΝΕ ΠΑΡΕ ΟΠΟΙΟ ΝΑ'ΝΑΙ!!!
ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΜΠΟΥΣΤΑΣ.
![]()
![]()
![]()
![]()
καλες αγορες οτι και να παρεις!
ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Κ@ΥΛΑ!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
Παρε τρια GSX R διαφορετικου χρωματος, να μην πλητεις κιολας!:rotflmao: Ασε που ειναι και καλυτερα!!! πλακα σου κανω Φοβερα και τα δυο μηχανακια! Το κατεχεις ομως το αθλημα; Σε ρωταο γιατι τα μηχανακια δεν παλευοντε στο οριο και αν σε περνανε ακομα και τα 250ρια στην πιστα, οι θεατες θα λενε καλως τον φραγκατο τον μπουλη το κουλαδι!:rotflmao: Βεβαια τα περισσοτερα αρνητικα σχολια θα ειναι απο ζηλια, οποτε κανε την κινηση σου και ασε μας να βρασουμε στο ζουμι μας!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Οποιο και να παρεις ειναι κοσμημα!!! Με το καλο, και πολλα καλα χιλιομετρα![]()
![]()
Καλά τα Ducati,πανέμορφα τα Ducati αλλά τα Agusta είναι η εταιρία που βγάζει τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες κατά την γνώμη μου.Εγώ δεν θα είχα καν τέτοιο δίλημμα![]()
Fortis Fortuna Adiuvat
vstrom παρε![]()
Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!
GSX R και ξερο ψωμι! Νυχτεροφαγε ΟΖΖΥ. Το επιβαλει το θεμα. Το VSTROM ειναι μηχανακι υπερανω κριτικης και ειναι για αλλες δουλιες.
![]()
![]()
![]()
εγω ψηφιζω 1098 γιατι ειναι ελαφρυτερο, γραμμικοτερο και γιατι οσο ομορφο και να ειναι το αγκουστα, το ιταλικο αν ειναι IL4 ...![]()
ασε και το σερβις...
οteenαναι...
Εμ το σέρβις είναι είναι το δύσκολο πράγμα στο Ducati και το ακριβότερο φυσικά.Τα V γενικώς έχουν έξοδα.Αρχικά δημιουργήθηκε από mustaine1990
ασε και το σερβις...
Τώρα για γραμμικότερο που λές δεν ξέρω,αλλά το θέμα τού ελαφρύτερου δεν πολυισχύει γιατί το MV έχει και καμμιά 30αριά άλογα παραπάνω και δεν νομίζω ότι υστερεί στο στρίψιμο από το 1098.
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
παντως διαβαζω συχνα πυκνα απο ατομα που εκαναν βολτα το αγκουστα, οτι οσο ομορφο ειναι, αλλο τοσο ειναι απογοητευτικο σε αισθηση...
οteenαναι...
Το Performance Bikes, δοκιμάζει ολες τις μοτό στο Nurburgring.
Στο προηγούμενο τευχος ειχαν 1098 και 312.
Οταν καβάλησαν το 312, το βρήκαν χάλια, απότομο, δύσκολο, το γκάζι παρα πολύ απότομο, υπερθερμαινόταν με τη μία οταν σταματούσε κλπ κλπ.
Τελικά εκανε καλύτερο χρόνο από όλες τις μοτοσυκλέτες που εχουν δοκιμάσει εως τώρα.
Ειναι όμως και το πιο δύσκολο. Με λίγα λόγια αν δεν είναι κανείς πολύ καλό τιμόνι, θα ειναι απογοήτευση, αν είναι όμως ειναι το απόλυτο όπλο.
Το 1098 ηταν πολύ ανετο μπροστά του απ οτι εγραψαν.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Καμμια σχεση το ενα μηχανακι με το αλλο. Οδηγησε τα και τα δυο πρωτα. Ειναι πολλα τα λεφτα.
Αντικειμενικα, αν εχεις σκοπο να ιδρωνεις, Agusta. Τιποτα δεν φρεναρει ετσι (μπροστινο).
Αν θελεις να χαλαρωνεις, Ducati. Παει καλυτερα με ρυθμο.
Ειναι κι αυτη η καρααντιγραφη της ουρας του Ducati που μου τη σπαει χοντρα καθως και το οτι το εχει παρει και η κουτση μαρια καθ'οτι δικυλινδρο και υπακουο. Το 312 ειναι οτι πιο τρομακτικο κυκλοφοραει στην πιστα απο γκαζι γιατι ειναι μασιφ σαν το Ducati και κουβαλαει και 175 αλογα ροδα με φιλτρο προγραμμα εξατμιση χωρις την γραμμικοτητα του R1.
Οποιοδηποτε αλλο μηχανακι ειναι για πεταμα σε δυο χρονια εκτος απο τα δυο Ιταλικα.
Atomic H-D & Triumph
White Line Cycles
Paranoid Racing ltd.
Φοβερές μηχανές και οι 2.Έχω οδηγήσει το 1098S και πραγματικά ήταν πολύ καλό.Το 312 δεν το έχω οδηγήσει αλλά πιστεύω ότι θα είναι εξίσου καλό.Όποια από τα 2 και αν πάρεις στην πίστα θα ξετρελαθείς.Ίσως το 1098 να είναι λίγο πιο βατό αλλά πιστεύω ότι και τα 2 θα είναι άπαιχτα, ειδικά στις Σέρρες.
αμα πεσεις με τετιο μηχανακι στι πιστα δε θελω να μαθω ποσο θα σου βγει να το ξαναφτιαξεις
αν παλι εισαι λεφτας agousta δαγκωτο κανει καυλα ηχο οχι σαν το 1098 αθλιο ηχο...