Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 48

Θέμα: 1098s vs 312

  1. #31
    Μετά:
    ΚΩΣΤΗΣ

  2. #32
    A!! Τώρα που το θυμήθηκα.....Αν δεν είσαι γυμνασμενος αρκετά ξέχνα το Agusta. Όποιος το έχει οδηγήσει μπορεί να καταλάβει τι εννοώ. Έχει καθαρά αγωνιστική θέση οδήγησης. Αν δεν με πιστεύεις ρώτα την μέση μου να σου απαντήσει. :hypnotize
    ΚΩΣΤΗΣ

  3. #33
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Κρίμα να είσαι αναγκασμένος να καλύψεις αυτό το ρεζερβουάρ μ' ένα tank bag,που κάνει το μηχανάκι να φαίνεται....κάπως.
    Βέβαια στην κακιά στιγμή(τοκ-τοκ ξύλο)δεν πληρώνουν οι θεατές αλλά οι παθόντες.Τέλος πάντων....

    Τα τελικά όμως,τι ήθελες και τ' άλλαξες αδερφέ;Σού έπαθαν κάτι τα μαμά ή πήρες κάτι παραπάνω(σε δύναμη) από τα Arrow?
    Πολύ ωραίο το φαίρινγκ,τα γκριπάκια δε μού κάθονται καλά στο μάτι.

    Όπως και νά'χει...ωραίος και να το χαίρεσαι!!
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  4. #34
    xaxaxaxa
    Τα "grip" δεν είναι grip. Eιναι καλύματα της Agusta, για όταν το έχεις στο σπίτι. Απο ύφασμα είναι.
    Tank bag: Καλύτερα απο τις γρατσουνιές και καλύτερο απο να βάψω το ντεπόζιτο.
    Αrrow weight: 3.200 Kgr. Standard exhaust: 6.900 Kgr. Κάνε τις πράξεις.
    Σύνολο έχει χάσει 13 κιλά!!!!!!
    Με τις συγκεκριμένες εξατμίσεις τρέχουν τα αγωνιστικά Agusta. Μαζί με τον αγωνιστικό εγκέφαλο + PCIII είναι γύρω στα 168 τροχό.
    Περι ορέξεως........
    Πληροφορίες στο www.mvagusta.net
    ΚΩΣΤΗΣ

  5. #35
    edit..removed
    ΚΩΣΤΗΣ

  6. #36
    αλλιώς AnTiPaSTi Το avatar του/της mustaine1990
    Εγγραφή
    22/06/2007
    Μηνύματα
    59

    πως φαινεται ομως ο μοτοσυκλετιστης ο καλος


    στοιχημα οτι και μετα απο 10 χρονια, ή οσο τελος παντων την εχεις, παλι τζιτζι θα ειναι
    οteenαναι...

  7. #37
    edit..removed

    Για Ducati προτείνω:
    http://www.1098-forum.com/forums/index.php
    ΚΩΣΤΗΣ

  8. #38
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Φάτε μάτια ψάρια και αυτιά περίδρομο. Όχι δεν έκανα εγγραφή,δεν θα μαζοχιστώ απόψε.

    πστ,μού το δίνεις μια βόλτα;Να,μέχρι εδώ τη γωνιά...θα με βλέπεις.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    Νά'σαι καλά ρε φιλαράκο.
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  9. #39
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
    Φάτε μάτια ψάρια και αυτιά περίδρομο. Όχι δεν έκανα εγγραφή,δεν θα μαζοχιστώ απόψε.

    πστ,μού το δίνεις μια βόλτα;Να,μέχρι εδώ τη γωνιά...θα με βλέπεις.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    Νά'σαι καλά ρε φιλαράκο.
    Να είσαι καλά ΄
    Ελπίζω να πάρεις και εσύ ένα. Ειλικρινά. Είναι μια μηχανή που δεν θα σκεφτείς να πουλήσεις ποτέ. Αν κάποιος χρειαστεί οτιδήποτε για Agusta, να μου στείλει πμ. Εγω πάντως θα γεράσω μαζί της.
    ΚΩΣΤΗΣ

  10. #40
    boussias ειχα δει το μηχανακι σου στο mvagusta.net, εντυπωσιακο!
    Τα Arrow γαβγιζουν απιστευτα, ακουσα το stocksport τοu Finnegan το Δεκεμβρη στις 1800 στροφες κρυο ρελαντι και τρομαξα.
    Το 312 ειναι ακριβως 200 κιλα με 1-2 λιτρα βενζινη. Ανετα χανει τα πρωτα 10 απο εξατμισεις, καταλυτες, βασεις πινακιδας και αλλα ζαρζαβατικα. Με 175 καθαρους στον τροχο πιανει γυρω στα 310 τελικη και παλι κοντο νομιζεις οτι ειναι. Λιγο χαμηλα (2-3000) ειναι διακοπτης το γκαζι αλλα ειναι σαν να σου λεει οτι δεν κανει γι αυτη τη δουλεια (φραππε, λαικη κλπ.)
    Η θεση ειναι σχετικα μακρια απο τα τιμονια και μικρη, σε τοποθετει εκει που πρεπει και δεν αφηνει καθολου περιθωριο. Στο R1 χωρανε δυο ατομα μεσα. Οταν βγαινεις, η γωνια του κοκοβιου, που ειναι σχετικα φαρδια, σου καθοριζει την τελικη σου θεση. Το πλαισιο ειναι κοτρωνα και αμα το στησεις για πιστα σαν γιαπωνεζικο στατικα απο αναρτησεις θα αγορασεις οικοπεδο στην πρωτη στροφη. Εχω κανει 1000 χλμ. και αυριο ρυθμιζουμε βαλβιδες και κανουμε γενικο τσεκ και ρυθμισεις. Ειμαι πιασμενος σαν να εσκαβα σε Γαλλικη φυλακη, ειδικα στο κρυο δεν παλευεται. Οντως αγυμναστος δεν πας πουθενα με αυτο το πραμα. Εχω φχαριστηθει αναποδο ομως!
    Το μηχανακι ειναι τελευταιος των Μοικανων, τωρα με τα Euro 3-4 κλπ. δεν μπορει κανενας πια να βγαλει οντως νομιμο χιλιαρι που θα κανει τετοια ζημια. Το 312 εχει 100db προδιαγραφη και η εξατμιση του 89 για να καταλαβετε. Οποιος προλαβει το παιρνει και το ταξινομει πριν ληξει η εγκριση τυπου του. Και οπως ειπε ο Κωστας δεν το πουλας ποτε.


    breakin in.jpg
    Atomic H-D & Triumph
    White Line Cycles
    Paranoid Racing ltd.

  11. #41
    Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
    Μετά:

    TOYMPANO φιλε και στο σωστο χρωμα ωραιος

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zman
    boussias ειχα δει το μηχανακι σου στο mvagusta.net, εντυπωσιακο!
    Τα Arrow γαβγιζουν απιστευτα, ακουσα το stocksport τοu Finnegan το Δεκεμβρη στις 1800 στροφες κρυο ρελαντι και τρομαξα.
    Το 312 ειναι ακριβως 200 κιλα με 1-2 λιτρα βενζινη. Ανετα χανει τα πρωτα 10 απο εξατμισεις, καταλυτες, βασεις πινακιδας και αλλα ζαρζαβατικα. Με 175 καθαρους στον τροχο πιανει γυρω στα 310 τελικη και παλι κοντο νομιζεις οτι ειναι. Λιγο χαμηλα (2-3000) ειναι διακοπτης το γκαζι αλλα ειναι σαν να σου λεει οτι δεν κανει γι αυτη τη δουλεια (φραππε, λαικη κλπ.)
    Η θεση ειναι σχετικα μακρια απο τα τιμονια και μικρη, σε τοποθετει εκει που πρεπει και δεν αφηνει καθολου περιθωριο. Στο R1 χωρανε δυο ατομα μεσα. Οταν βγαινεις, η γωνια του κοκοβιου, που ειναι σχετικα φαρδια, σου καθοριζει την τελικη σου θεση. Το πλαισιο ειναι κοτρωνα και αμα το στησεις για πιστα σαν γιαπωνεζικο στατικα απο αναρτησεις θα αγορασεις οικοπεδο στην πρωτη στροφη. Εχω κανει 1000 χλμ. και αυριο ρυθμιζουμε βαλβιδες και κανουμε γενικο τσεκ και ρυθμισεις. Ειμαι πιασμενος σαν να εσκαβα σε Γαλλικη φυλακη, ειδικα στο κρυο δεν παλευεται. Οντως αγυμναστος δεν πας πουθενα με αυτο το πραμα. Εχω φχαριστηθει αναποδο ομως!
    Το μηχανακι ειναι τελευταιος των Μοικανων, τωρα με τα Euro 3-4 κλπ. δεν μπορει κανενας πια να βγαλει οντως νομιμο χιλιαρι που θα κανει τετοια ζημια. Το 312 εχει 100db προδιαγραφη και η εξατμιση του 89 για να καταλαβετε. Οποιος προλαβει το παιρνει και το ταξινομει πριν ληξει η εγκριση τυπου του. Και οπως ειπε ο Κωστας δεν το πουλας ποτε.
    Καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα!!!!!

    Βγάλε τον καταλύτη και βάλε και τον αγωνιστικό εγγέφαλο που δίνει η Agusta.
    Παράγγειλε και τις αλουμινένιες φτερωτές απο το Muzzy και βάλε Water Wetter (Λαμπριανίδης).
    Μετά θα έχεις γραμμική καμπύλη ροπής και το γκάζι θα είναι πιο γραμμικό. Η θερμοκρασία σε κίνηση θα είναι max 100 βαθμούς.
    Προσοχή αν έχεις το R312 οι βαλβίδες τιτανίου μετά τα 20.000Κμ. Ρώτα τον Θωμά στην κύμης για περισσότερα.
    ΚΩΣΤΗΣ

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της spyroszx
    Εγγραφή
    20/12/2006
    Μηνύματα
    115
    ειναι δεδομενο για εμενα οτι δεν θα αγορασω καποιο απο τα δυο με σκοπο να το δωσω σε 4-5 χρονια .τα μηχανακια μου γενικα τα κραταω πολυ. το θεμα ειναι οτι το ΜV ειδικα το καινουριο 1078 εχει πολυ τεχνολογια επανω του και πολυ περισσοτερο γκαζι απο το 1098ς ακομα και αω το Ducati φορα τοracing kit που δινει η αντπρωσοπεια. οταν τα βλεπω διπλα διπλα με πολυ μικρη διαφορα γερνω στο ducati ισψς επειδη σαν σχεδειο ειναι πιο φρεσκο ,ισως επειδη ψιλογουσταρω τα V σαν ηχω[γουστα ειναι αυτα]και σαν τροπο αποδοσεις μοτερ.Οταν ομως το καλοσκευτω με γλυκαινει η τεχνολογια και το γκαζι του 1078. Δεν ειμαι ο Δον πιστολης ουτε παταω τον Μπουστα αμα δεν κοτεψει και ερθει στην πιστα,οδηγαω σβελτα μεσα και εξω απο την πιστα αλλα αυτο που με ενδιαφερη σε αυτη την αγορα ειναι η αισθηση

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyroszx
    ειναι δεδομενο για εμενα οτι δεν θα αγορασω καποιο απο τα δυο με σκοπο να το δωσω σε 4-5 χρονια .τα μηχανακια μου γενικα τα κραταω πολυ. το θεμα ειναι οτι το ΜV ειδικα το καινουριο 1078 εχει πολυ τεχνολογια επανω του και πολυ περισσοτερο γκαζι απο το 1098ς ακομα και αω το Ducati φορα τοracing kit που δινει η αντπρωσοπεια. οταν τα βλεπω διπλα διπλα με πολυ μικρη διαφορα γερνω στο ducati ισψς επειδη σαν σχεδειο ειναι πιο φρεσκο ,ισως επειδη ψιλογουσταρω τα V σαν ηχω[γουστα ειναι αυτα]και σαν τροπο αποδοσεις μοτερ.Οταν ομως το καλοσκευτω με γλυκαινει η τεχνολογια και το γκαζι του 1078. Δεν ειμαι ο Δον πιστολης ουτε παταω τον Μπουστα αμα δεν κοτεψει και ερθει στην πιστα,οδηγαω σβελτα μεσα και εξω απο την πιστα αλλα αυτο που με ενδιαφερη σε αυτη την αγορα ειναι η αισθηση
    Όποιο και να πάρεις θα είναι τέλειο. Πάρε αυτό που κάνει την καρδιά σου να χτυπάει πιο έντονα.
    ΚΩΣΤΗΣ

  15. #45
    Τα μηχανακια θα πανε κατευθειαν στην πιστα. Νερακι στο ψυγειο και ξηλωμα τα βεντιλατερ. Ανοιξαμε σημερα το ενα για βαλβιδες, ολα ωραια και τακτοποιημενα μεσα και σχετικα ευκολη δουλεια αν εξαιρεσεις τον τεντωτηρα που ειναι μπροστα και για να βγει (αν χρειαστει να βγαλουμε εκκεντροφορους για αλλαγη καπελοτων) πρεπει να βγαλουμε ψυγειο. Μια ωρα περιπου χαλαρα δυο ατομα για να γδυθει τελειως. Το manual λεπτομερεστατο.
    Τα τιτανια φαινονται καθαρα και ωραια. Ερχονται Arrow full race κομπλε με λαιμους, τσιπακι και Power Commander με shifter. Ολα τα λεφτα η μασκα που βγαινει μαζι με τους καθρεπτες και τα φλας χωρις φισες αφου εχει επαφες με ελατηριο εκει που παταει και τα λαστιχακια που κρατανε ολα τα καλωδια.


    intake_tract.jpg
    Atomic H-D & Triumph
    White Line Cycles
    Paranoid Racing ltd.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. 300v vs 5100
    από alex14 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2003, 16:07
  4. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF