Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Παπί που δεν πάει βήμα....

  1. #1
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787

    Παπί που δεν πάει βήμα....

    Αντε να εξηγήσω τι εννοώ μπας και βγάλουμε καμμιά άκρη.

    Εχεις ένα παπί (Crypton 100αρι), του έχεις κάνεις σερβις (μπουζί, βαλβίδες, λάδια ξύδια κλπ) του αλλάζεις και δίσκους συμπλέκτη επειδή το πήρες μεταχειρισμένο και πατινάρανε και όλα καλά......

    Λες, yamaha είναι.... όπου να 'ναι θα με αφήσει.... και το περιμένεις....

    Και ω εκ του θαύματος, χθες σταματάς σε φανάρι και με το που αλλάζει σε πράσινο, κουμπώνεις την πρώτη, ανοίγεις το γκάζι και πάιρνεις τα αρχίδια σου στο χέρι κι αντί να ξεκινήσει απλά ουρλιάζει :rotflmao: :rotflmao: ο κινητήρας.....

    Το πας πας πιο κάτω γιατί σε γαμωσταυρίζουν οι από πίσω σου και το αφήνεις να τσουλήσει στην κατηφόρα με νεκρά μπας κι έχει μπλοκάρει κάτι (Yamaha είναι, όλα είναι πιθανά) και κουμπώνεις 1η, φρενάρει το παπί με το φρένο του κινητήρα αλλά όταν ανοίγεις το γκάζι παίρνεις πάλι @@.....

    Σταματάς στην άκρη, κοιτάς να δεις μπας κι έχει φύγει η αλυσίδα από το πίσω/μπροστά γρανάζι αλλά όλα είναι στην θέση τους....

    Καμμιά ιδέα;

    Θα το κάψω που θα το κάψω, ας το πάω οδηγώντας το στο κρεμματόριο.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Απο οτι λές , μάλλον εχει να κάνει με τον συμπλέκτη.

    Δοκίμασες με άλλη ταχύτητα? Αν ειξαι το ίδιο με ολες τις ταχύτητες ειναι συμπλέκτης το πρόβλημα, αλλιώς μπορεί και κιβώτιο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Ο μάστορας που στο έφτιαξε πρέπει να έκανε τη μ@λ@κία. Είναι συμπλέκτης. Κάπου πάνω από το λεβιέ το ταχυτήτων έχει μια βίδα. Για δοκίμασε να τη βιδώσεις. Αυτή ρυθμίζει το συμπλέκτη.

  4. #4
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Απο οτι λές , μάλλον εχει να κάνει με τον συμπλέκτη.

    Δοκίμασες με άλλη ταχύτητα? Αν ειξαι το ίδιο με ολες τις ταχύτητες ειναι συμπλέκτης το πρόβλημα, αλλιώς μπορεί και κιβώτιο.
    Το ίδιο με όλες....

    Edit : Αν ειναι το κιβώτιο..... εχει να μου δανείσει κανένας 1 Κgr σέμτεξ και μια μπαταρία;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Ο μάστορας που στο έφτιαξε πρέπει να έκανε τη μ@λ@κία. Είναι συμπλέκτης. Κάπου πάνω από το λεβιέ το ταχυτήτων έχει μια βίδα. Για δοκίμασε να τη βιδώσεις. Αυτή ρυθμίζει το συμπλέκτη.
    Δεξιά κάτω; μια βίδα που είναι μέσα σε 8ράκι παξιμάδι; Αν ειναι αυτό τι κάνουμε δλδ; λασκάρουμε το παξιμάδι και σφίγγουμε ή λασκάρουμε την βίδα;

    Εdit : το παπί πήγαινε μια χαρά (για παπί) εδώ κι ένα μήνα περίπου αφού αλλάξαμε τους δίσκους του συμπλέκτη....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #5
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Χαλαρώνεις το ασφαλιστικό παξιμάδι.
    Στρίβεις τη βίδα ρύθμισης επαναφοράς του συμπλέκτη αριστερόστοφα, μέχρι αυτή να είναι πλέον δύσκολο να περιστραφεί άλλο. Στη συνέχεια, βιδώνεις τη βίδα ρύθμισης με αντίθετη φθορά ("πίσω") 1/4 της στροφής.
    Ο λεβιές ταχυτήτων πρέπει να έχει τζόγο 10-11 mm, όταν το πιέζεις ελαφρά προς τα κάτω.
    Σφίγγεις το ασφαλιστικό παξιμάδι, χωρίς να αλλάξεις θέση στη βίδα ρύθμισης.


  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Χαλαρώνεις το ασφαλιστικό παξιμάδι.
    Στρίβεις τη βίδα ρύθμισης επαναφοράς του συμπλέκτη αριστερόστοφα, μέχρι αυτή να είναι πλέον δύσκολο να περιστραφεί άλλο. Στη συνέχεια, βιδώνεις τη βίδα ρύθμισης με αντίθετη φθορά ("πίσω") 1/4 της στροφής.
    Ο λεβιές ταχυτήτων πρέπει να έχει τζόγο 10-11 mm, όταν το πιέζεις ελαφρά προς τα κάτω.
    Σφίγγεις το ασφαλιστικό παξιμάδι, χωρίς να αλλάξεις θέση στη βίδα ρύθμισης.

    Μου φαίνεται οτι τα είπες ανάποδα!

    Πάμε πάλι.

    Χαλαρώνεις το παξιμάδι.
    Ξεβιδώνεις την βίδα μια στροφή, να ελευθερωθεί το ελατήριο.
    Επειτα βιδώνεις την βίδα μέχρι να νοιώσεις αντίσταση.
    Απο αυτό το σημείο την ξεβιδώνεις 1/8 εως 1/4 της στροφής.
    Τωρα κρατώντας την βίδα με το κατσαβίδι, σφίγγεις τον παξιμάδι.

    Αυτη ειναι η διαδικασία ρύθμισης αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλέκτη στο παπί της Honda, τέτοιο έπρεπε να εχεις κι εσύ!!
    Ειναι η ίδια σε όλους τους συμπλέκτες τέτοιου τύπου πάντως.

    Ομως δεν εξηγείται πως ξαφνικά δεν συμπλεκτάρει καθόλου. Κάτι άλλο εχει γίνει μάλλον....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Μου φαίνεται οτι τα είπες ανάποδα!

    Πάμε πάλι.

    Χαλαρώνεις το παξιμάδι.
    Ξεβιδώνεις την βίδα μια στροφή, να ελευθερωθεί το ελατήριο.
    Επειτα βιδώνεις την βίδα μέχρι να νοιώσεις αντίσταση.
    Απο αυτό το σημείο την ξεβιδώνεις 1/8 εως 1/4 της στροφής.
    Τωρα κρατώντας την βίδα με το κατσαβίδι, σφίγγεις τον παξιμάδι.

    Αυτη ειναι η διαδικασία ρύθμισης αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλέκτη στο παπί της Honda, τέτοιο έπρεπε να εχεις κι εσύ!!
    Ειναι η ίδια σε όλους τους συμπλέκτες τέτοιου τύπου πάντως.

    Ομως δεν εξηγείται πως ξαφνικά δεν συμπλεκτάρει καθόλου. Κάτι άλλο εχει γίνει μάλλον....
    Τα αντέγραψα από το manual που έχω για το Kazer μου. τα ξαναέλεγξα & δεν έχω λάθος. Μπερδεύτηκα...

  8. #8
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Τα αντέγραψα από το manual που έχω για το Kazer μου. τα ξαναέλεγξα & δεν έχω λάθος. Μπερδεύτηκα...
    Ο ένας Honda (που ορθά θα έπρεπε να έχω), ο άλλος Kawasaki (που είχα και το έδωσα και καλά έκανα)....

    Κανένας που να ξέρει απο Yamaha;

    Με βλέπω να κυκλοφορώ πάλι στην πόλη με το 954
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Τα αντέγραψα από το manual που έχω για το Kazer μου. τα ξαναέλεγξα & δεν έχω λάθος. Μπερδεύτηκα...
    Προφανώς εχουν κάνει μ%$@ια στην μετάφραση.
    Μπέρδεψαν το clockwise με το counterclockwise.

    Φαίνεται οτι το εχασαν και από το 'Στη συνέχεια, βιδώνεις τη βίδα ρύθμισης με αντίθετη φθορά ("πίσω") 1/4 της στροφής'

    Εννοεί απλά να ξεβιδώσεις 1/4 της στροφής.


    sniper το ίδιο είναι σε ολα αυτα τα φυγοκεντρικά ανεξαρτήτως μάρκας.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Η αλυσίδα είναι πάνω ;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Προφανώς εχουν κάνει μ%$@ια στην μετάφραση.
    Μπέρδεψαν το clockwise με το counterclockwise.

    Φαίνεται οτι το εχασαν και από το 'Στη συνέχεια, βιδώνεις τη βίδα ρύθμισης με αντίθετη φθορά ("πίσω") 1/4 της στροφής'

    Εννοεί απλά να ξεβιδώσεις 1/4 της στροφής.


    sniper το ίδιο είναι σε ολα αυτα τα φυγοκεντρικά ανεξαρτήτως μάρκας.
    Ναι αλλά το θέμα είναι ότι έγινε ξαφνικά κι όχι σταδιακά.... εκεί που πήγαινε, ξαφνικά δεν πάει πλέον.... κάτι μάλλον διαλύθηκε εκεί μέσα...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #12
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Ο ένας Honda (που ορθά θα έπρεπε να έχω), ο άλλος Kawasaki (που είχα και το έδωσα και


    Με βλέπω να κυκλοφορώ πάλι στην πόλη με το 954
    AYTO TO TRIKYLINDRO RE FILARAKI LES???
    KALH FASH..:rotflmao: :rotflmao:

  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    AYTO TO TRIKYLINDRO RE FILARAKI LES???
    KALH FASH..:rotflmao: :rotflmao:
    Ναι αυτό.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Ναι αλλά το θέμα είναι ότι έγινε ξαφνικά κι όχι σταδιακά.... εκεί που πήγαινε, ξαφνικά δεν πάει πλέον.... κάτι μάλλον διαλύθηκε εκεί μέσα...
    Νίκο έχω ξαναδεί Crypton να παρουσιάζει το ίδιο σύμπτωμα, στη δικιά του περίπτωση εγ@μήθει το αξονάκι με το γρανάζι (εσωτερικά στο μοτέρ) που συγκρατεί το μπροστά γραναζάκι της αλυσίδας.

    Έτσι ξαφνικά κι αυτό

  15. #15
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Νίκο έχω ξαναδεί Crypton να παρουσιάζει το ίδιο σύμπτωμα, στη δικιά του περίπτωση εγ@μήθει το αξονάκι με το γρανάζι (εσωτερικά στο μοτέρ) που συγκρατεί το μπροστά γραναζάκι της αλυσίδας.

    Έτσι ξαφνικά κι αυτό
    Α ωραία.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. To LC4 δεν πάει βήμα... (ψόφησαν τα άλογα κι έμειναν τα γαϊδούρια)
    από Shiatman στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2012, 14:02
  2. Απαντήσεις: 58
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2012, 13:07
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2004, 14:53
  4. Δεν πάει άλλο!
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2004, 19:46
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 09:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF