Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 29 από 29

Θέμα: service CBF 48.000χλμ

  1. #16
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548

    Re: service CBF 48.000χλμ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador

    Αλλαχτηκαν μπροστα τακακια

    Εγινε ελεγχος και ρυθμιστικαν οι βαλβιδες και φυσικα αλλαχτηκε και η φλαντζα της κεφαλης μετα απο αυτο..

    Ρυθμιστηκαν τα καρμυρατερ

    Αλλαχτηκε η τετραδα των μπουζι

    Απο τιμη και μενα νορμαλ μου φαινεται αν και το ποσό ειναι οντως να σε πιανει τρεμουλα οταν το σκας μονομιας.

    Ερωτησεις:
    Τακακια μπροστα εβαλες honda ή αλλη μαρκα; Πως ειναι απο σφυριγμα;
    Μεχρι σημερα εχω αλλαξει μονο το πισω 2-3 φορες και ενω παντα εβαζα ferodo που ηταν μια χαρα, το τελευταιο μου εβαλαν honda και με εχουν πεθανει στο σφυριγμα. Σπαει νευρα.
    Βεβαια μου αλλαξαν και υγρα φρενων και υποπτευομαι μηπως φταιει και αυτο, π.χ. να εχει μπει περισσοτερο υγρο (λεμε τωρα) αλλα μαλλον φταιν τα τακακια.

    Βαλβιδες & καρμπς, απο οτι σου ειπαν οι μαστορες τουλαχιστον, χρειαστηκαν ρυθμισμα ή μονο ελεγχο;

    Μπουζι ειχες ξαναλλαξει; αν ναι, πριν ποσα χιλιομετρα;
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    101
    Άντε με το καλό να πάρουμε όλοι το service manual, ώστε αντί να καθόμαστε και να κλαίμε τα λεφτά μας, να ανταλλάσουμε tips εργασιών.

    Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένα καλό συνεργείο και ένας έμπειρος μάστορας είναι αναντικατάστατος.

    Αλλά από την άλλη, οι περισσότερες εργασίες συντήρησης είναι απλούστατες. Το κόστος των εργαλείων αποσβένεται σε 2 service. Στο κάτω κάτω ζητήστε την βοήθεια φίλων ή μελών από το forum.


    Υ.Γ.1
    Γκουσγκουνίκο ακούς;;;

    Υ.Γ.2
    Γκουσγκουν συλλυπητήρια . Λάθος thread αλλά ήθελα να σου πω ότι σε νοιώθω.

    Υ.Γ.3
    επίσης take your time με το manual. Πίστεψε με... ξέρω τι λούκι είναι.

    Υ.Γ.4
    Συμφωνώ κι εγώ ότι για τις εργασίες και τα ανταλλακτικά που αναφέρθηκαν, τα χρήματα είναι λογικά.

    Υ.Γ.5
    Έχετε υπ' όψιν ότι το σύστημα για την ρύθμιση των βαλβίδων που έχει η καλή μας -καπελώτα- θέλει την ελάχιστη, αν όχι καθόλου, ρύθμιση.

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από iziogas
    Άντε με το καλό να πάρουμε όλοι το service manual, ώστε αντί να καθόμαστε και να κλαίμε τα λεφτά μας, να ανταλλάσουμε tips εργασιών.

    Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένα καλό συνεργείο και ένας έμπειρος μάστορας είναι αναντικατάστατος.

    Αλλά από την άλλη, οι περισσότερες εργασίες συντήρησης είναι απλούστατες. Το κόστος των εργαλείων αποσβένεται σε 2 service. Στο κάτω κάτω ζητήστε την βοήθεια φίλων ή μελών από το forum.


    Υ.Γ.1
    Γκουσγκουνίκο ακούς;;;

    Υ.Γ.2
    Γκουσγκουν συλλυπητήρια . Λάθος thread αλλά ήθελα να σου πω ότι σε νοιώθω.

    Υ.Γ.3
    επίσης take your time με το manual. Πίστεψε με... ξέρω τι λούκι είναι.

    Υ.Γ.4
    Συμφωνώ κι εγώ ότι για τις εργασίες και τα ανταλλακτικά που αναφέρθηκαν, τα χρήματα είναι λογικά.

    Υ.Γ.5
    Έχετε υπ' όψιν ότι το σύστημα για την ρύθμιση των βαλβίδων που έχει η καλή μας -καπελώτα- θέλει την ελάχιστη, αν όχι καθόλου, ρύθμιση.




    Ευχαριστώ Ιωσήφ.

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    14
    Εχω 46000 χλμ και ετοιμάζομαι.

    Μπορείς να γράψεις πόσο πήγε το ρουλεμάν λαιμού ?

  5. #20
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    Re: Re: service CBF 48.000χλμ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze

    Ερωτησεις:
    Τακακια μπροστα εβαλες honda ή αλλη μαρκα; Πως ειναι απο σφυριγμα;
    Μεχρι σημερα εχω αλλαξει μονο το πισω 2-3 φορες και ενω παντα εβαζα ferodo που ηταν μια χαρα, το τελευταιο μου εβαλαν honda και με εχουν πεθανει στο σφυριγμα. Σπαει νευρα.
    Βεβαια μου αλλαξαν και υγρα φρενων και υποπτευομαι μηπως φταιει και αυτο, π.χ. να εχει μπει περισσοτερο υγρο (λεμε τωρα) αλλα μαλλον φταιν τα τακακια.
    Εγώ βάζω πάντα τα μαμά τακάκια (Honda). Κατα καιρούς---όχι ομως πάντα---σφυρίζουν αρκετά, ειδικά σε πολύ δυνατό φρενάρισμα. Σε πιο νορμάλ / χαλαρό φρενάρισμα δεν το κάνουν. Πιστεύω είναι φυσιολογικό.

  6. #21
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Saranos
    Εχω 46000 χλμ και ετοιμάζομαι.

    Μπορείς να γράψεις πόσο πήγε το ρουλεμάν λαιμού ?

    Δεν χρειαστηκα αντικατασταση το ρουλεμαν στον λαιμο...ελεγχος εγινε.

    Απο εκει και επιετα σφυριγμα με τα μαμα τακακια δεν εχω ακουσει ποτε.

    Παντως μετα το service το μηχανακι ξανανοιωσε...εβγαλα και την ταπα απο την εξατμιση και ρυθμιστηκε με το φιλτρο της k&n ...πρεπει να εχει παρει καμια 56 -57 αλογα μιλαμε

    Σοβαρα τωρα ανεβαζει στροφες πιο γρηγορα αφου αναπνεει πιο ανετα το μοτερ...κατι ψιλα σιγουρα τα εχει τσιμπησει παντως.

    Και τα λαδακια στο μπροστινο παιδια μην τα τσιγκουνευτειετε...

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Και τα λαδακια στο μπροστινο παιδια μην τα τσιγκουνευτειετε...
    Ήταν η πρώτη φορά που αλλάχτηκαν στην δικιά σου ;

    Ρωτάω γιατί έχω την εντύπωση ότι χρειάζονται πιο συχνά αντικατάσταση

  8. #23
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Ήταν η πρώτη φορά που αλλάχτηκαν στην δικιά σου ;

    Ρωτάω γιατί έχω την εντύπωση ότι χρειάζονται πιο συχνά αντικατάσταση

    ναι πρωτη φορα αλλαζω....

    να σου πω την αληθεια δεν ξερω τι οριζει το service manual

  9. #24
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548

    Re: Re: Re: service CBF 48.000χλμ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Εγώ βάζω πάντα τα μαμά τακάκια (Honda). Κατα καιρούς---όχι ομως πάντα---σφυρίζουν αρκετά, ειδικά σε πολύ δυνατό φρενάρισμα. Σε πιο νορμάλ / χαλαρό φρενάρισμα δεν το κάνουν. Πιστεύω είναι φυσιολογικό.
    Νικο σου μιλαω για πολυ εκνευριστικο και εντονο θορυβο.
    Εχω απελπιστει σε βαθμο που σκεφτομαι να τα ξαναλλαξω πριν την ωρα τους.

    Τα φεροντο δεν κανανε κιχ ποτε! ουτε καν σε δυνατα φρενα

    Μου ειχε πει ο Παναγιωτης στο εητιες οτι μπορει να φταινε οι αυλακωσεις στις φαγωμενες δισκοπλακες αλλα εδω αμα λεει ο χυμαδορ με διπλασια χιλιομετρα οτι δεν του ακουγεται τπτ μαλλον δεν στεκει ,...
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    ναι πρωτη φορα αλλαζω....
    να σου πω την αληθεια δεν ξερω τι οριζει το service manual
    Kι εγώ δεν είχα δώσει σημασία αλλά το βρήκα μόλις στο site της Honda που αναφέρει ότι χρειάζεται απλά έναν έλεγχο κάθε 36000χλμ.

    Σίγουρα έχει να κάνει και η χρήση της μοτοσυκλέτας αλλά είχα την εντύπωση ότι χρειαζόταν πιο συχνή αντικατάσταση, καλά είσαι λοιπόν !

    Α ρε Χοντάρα με τα ωραία σου


  11. #26
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    Re: Re: Re: Re: service CBF 48.000χλμ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze
    Νικο σου μιλαω για πολυ εκνευριστικο και εντονο θορυβο.
    Εχω απελπιστει σε βαθμο που σκεφτομαι να τα ξαναλλαξω πριν την ωρα τους.

    Τα φεροντο δεν κανανε κιχ ποτε! ουτε καν σε δυνατα φρενα

    Μου ειχε πει ο Παναγιωτης στο εητιες οτι μπορει να φταινε οι αυλακωσεις στις φαγωμενες δισκοπλακες αλλα εδω αμα λεει ο χυμαδορ με διπλασια χιλιομετρα οτι δεν του ακουγεται τπτ μαλλον δεν στεκει ,...
    Τι να πω... δεν ξέρω...

    Εμένα πάντως δεν με ενοχλεί και πολύ, μάλλον γιατί δεν συμβαίνει συχνά.

    Το ξαναλέω, συμβαίνει μόνο σε δυνατό και παρατεταμένο φρενάρισμα: να του δώσεις να καταλάβει, να έχει τερματίσει σχεδόν, λίγο ακόμη και να πάει να μπεί το ABS, σαν να είδες το φανάρι τελευταία στιγμή και να προσπαθείς να το κολαλώσεις. Ε σε αυτή την περίπτωση, μερικές φορές, κάνουν ένα δυνατό και διαπεραστικό σφύριγμα.

    Με την αφή, πάντως, αυλακώσεις στο δίσκο δεν καταλαβαίνω.

    (έχω περίπου 32000 χλμ)

  12. #27

  13. #28
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Σημερα εδεησε ο Κυριος και εβγαλα την μηχανη εθνικη και Αττικη Οδο...για δουλεια πηγαινα παντως...

    anyway, το μηχανακι πεταει! 200 μετρα και μετα πεφτει

    Σοβαρα τωρα, ο ηχος ειναι απιστευτα γκ@βλωτικος ειδικα μεσα στα τουνελ στην Αττικη Οδο εσκαγα ξερογκαζιες και απολαμβανα αυτο τον μεστο τετρακυλινδρο μπασο ηχο σαν καγκουρας

    Το οτι το μοτερ αναπνεει πολυ πιο ανετα ειναι εμφανες...οι στροφες ανεβαινουν γρηγοροτερα
    και μετα το υπερπληρες service ολα δουλευουν ρολοϊ.

    Στην ευθεια της Εθνικης μετα τον Λαϊνοπουλο προς Αγ.Στεφανο (ελαφρα ανωφερεια) καβατζωσα εεε...γκουκουχδιακοσιαγκουχ....εκει που εφτανα γκουχγκουχεκατονογδονταγκουχ με την βια.

    ΠΙστευω σε ισαδι (ουξω Βλαχο) θα τερματιζει κοντερ με χαρακτηριστικη ευκολια....

    ολα αυτα βεβαια τα κανουν οι καγκουρες, πληροφοριακα τα αναφερω

  14. #29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    anyway, το μηχανακι πεταει! 200 μετρα και μετα πεφτει
    Μακάρι να το χαίρεσαι έτσι για άλλα 48000 χιλιόμετρα !

    Αν και καλύτερα να σου κάτσει το τζόκερ ν'αγοράσεις όλα τα μηχανάκια που επιθυμείς..


Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. SERVICE CBF 600 S 25,000km
    από possidi στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2018, 14:43
  2. Service CBF-250
    από oulas στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 136
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2011, 21:37
  3. Service CBF-500
    από kavala στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2008, 00:52
  4. Service CBF-600
    από tsiki στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2006, 12:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF