Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Ypvs?

  1. #1
    Καταραμένε! Το avatar του/της VLADx
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    100

    Ypvs?

    Ρε παιδια ξερει κανεις τι ακριβως ειναι και τι κανει το YPVS;
    Το μονο που ξερω ειναι οτι οταν ειχα παρει το μηχανακι μου, ενα DT125 και δεν δουλευε γιατι
    !!! ο προηγουμενος ειχε βαλει αναποδα την μπαταρια, δεν πηγαινε μια.

    Θυμαμε οταν εβαλα καινουργια μπαταρια και δουλευε
    νομιζα οτι ειχα αλλο μηχανακι. μεταμορφωθηκε η αποδοση του.

    Παρακαλω οποιος δεν ξερει να μην απαντησει.

  2. #2
    Δεν παμε καλα.. Το avatar του/της Daemon
    Εγγραφή
    25/09/2005
    Μηνύματα
    1.391

    Re: Ypvs?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από VLADx
    Ρε παιδια ξερει κανεις τι ακριβως ειναι και τι κανει το YPVS;
    Το μονο που ξερω ειναι οτι οταν ειχα παρει το μηχανακι μου, ενα DT125 και δεν δουλευε γιατι
    !!! ο προηγουμενος ειχε βαλει αναποδα την μπαταρια, δεν πηγαινε μια.

    Θυμαμε οταν εβαλα καινουργια μπαταρια και δουλευε
    νομιζα οτι ειχα αλλο μηχανακι. μεταμορφωθηκε η αποδοση του.

    Παρακαλω οποιος δεν ξερει να μην απαντησει.
    YPVS = Yamaha Power Valve System
    Με απλα λογια ειναι μια βαλβιδα στο εμπρος μερος του κυλινδρου που ρυθμιζει την εξοδο τον καυσαεριων (θα το δει ο αλλος τωρα και θα του σηκωθουν οι τριχες.. )

    Το οτι δεν δουλευε δεν νομιζω οτι φταει η μπαταρια, η μπαταρια απλος χρειαζεται για το αρχικο τσεκ που κανει, μετα παιρνει ρευμα απο τα πηνια. Και να βγαλεις τελειως την μπαταρια θα δεις οτι μολις ανεβαζεις στροφες θα αρχισει να δουλευει και η βαλβιδα.
    Στο δικο μου μερικα χρονια χωρις μπαταρια μια χαρα δουλευε..
    "Διαφωνώ με όσα λες αλλά θα υπερασπίσω με την ζωή μου το δικαίωμά σου να τα λες και με την ζωή σου το δικαίωμα μου να μην σε ακούω"
    "Δημοκρατια ειναι 4 λυκοι και 1 προβατο να ψηφιζουν για φαγητο"

  3. #3
    Μεταβάλλει το ύψος της θυρίδας εξαγωγής (δλδ. την απόσταση από το Ανω Νεκρό Σημείο) και συνεπώς το χρονισμό του κινητήρα και ειδικότερα της εξαγωγής.

    Στις χαμηλές στροφές το Power Valve, καλύπτει σημαντικό τμήμα από την πάνω πλευρά της θυρίδας εξαγωγής, συνεπώς η εξαγωγή των καυσαερίων (η οποία σε ένα δίχρονο κινητήρα ελέγχεται από την παλινδρομική κίνηση του εμβόλου), ξεκινάει αργότερα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές.

    Στις υψηλές το PV ανοίγει και αποκαλύπτει πλήρως (και νωρίτερα...) την θυρίδα εξαγωγής ώστε να ευνοηθεί η απόδοση σε αυτές τις στροφές.

    Παίζει και ανάλυση valve area/time για όσους είναι περίεργοι...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  4. #4
    Δεν παμε καλα.. Το avatar του/της Daemon
    Εγγραφή
    25/09/2005
    Μηνύματα
    1.391
    Ε ναι, και'γω ετσι ηθελα να το πω..

    "Διαφωνώ με όσα λες αλλά θα υπερασπίσω με την ζωή μου το δικαίωμά σου να τα λες και με την ζωή σου το δικαίωμα μου να μην σε ακούω"
    "Δημοκρατια ειναι 4 λυκοι και 1 προβατο να ψηφιζουν για φαγητο"

  5. #5
    Καταραμένε! Το avatar του/της VLADx
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    100
    Για να ρυθμιστει χρειαζεται να βγει η εξατμιση (εννοω φυσικα και τηνφουσκα);
    Γιατι θυμαμε ενας μηχανικος που το ειχα παει για αλλο λογο και τον ειχα ρωτησει σχετικα μου ειχε πει αυτο το πραγμα.

    Ομως εγω εχω παρατηρησει οτι οταν γυρναω το διακοπτη κια γινεται ο αρχικος ελεγχος ο θορυβος που ακουγεται (κατι σαν βουητο ή σφυριγμα) ερχεται απο εναν μηχανισμο πανω απο το αριστερο καπακι του μοτερ. Εκει εχει και τις δυο ντιζες που προφανως αν καταλαβα καλα θα ανοιγοκλεινουν τη θυριδα που μου ειπατε.
    Αλλα εκει που μπαινουν στο μοτερ υπαρχει ενα παξιμαδι στιν καθε ντιζα και απ'ότι ειχα υποθεσει ρυθμιζεται απο εκει με τον ιδιο τροπο που ρυθμιζεις τον συμπλεκτη (εννοω σε ποιο σημειο απομονονει, με το παξιμαδι στην μανετα του συμπλεκτη).

    Ελπιζω να εγινα κατανοητος

    ΥΓ. Αυτος ο μηχανακος οπως αποδειχθηκε στην πορεια ηταν πολυ κλεφτης.

  6. #6
    Αναλλοίωτος Το avatar του/της Akatanomastos
    Εγγραφή
    28/04/2005
    Μηνύματα
    1.260
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VLADx
    Για να ρυθμιστει χρειαζεται να βγει η εξατμιση (εννοω φυσικα και τηνφουσκα);
    Γιατι θυμαμε ενας μηχανικος που το ειχα παει για αλλο λογο και τον ειχα ρωτησει σχετικα μου ειχε πει αυτο το πραγμα.

    απο το αριστερο καπακι του μοτερ.
    afto rithmizete apo to kapaki aristera pou les,
    ekei sto aristero kapaki tou moter, ligo pros ta pano exei ena strogilo kapaki plastiko pou ksevidonei.ekei ginete i douleia.

    eisai sigouros omos oti douleivei i apla akous to sfirigma tora, eno prin den to akouges?
    -It's 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    - Hit it.
    -------------------------------------------------------------------------------
    όλα αυτά, είναι απλά μέρος του πανυγηριού που λέγεται ζωή..
    ------------------------------------------------------------------------------
    νέα προσθήκη

    Definition of a bad boy



  7. #7
    Ο αλύτως σωστός τρόπος είναι να βγάλεις την εξάτμιση ώστε -ώστε να εξαλείψεις την περίπτωση που δεν είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο το σημάδι που γράφει ο ακατανόμαστος- να ρυθμίσεις την βαλβίδα να είναι 'πρόσωπο' με την θυρίδα εξαγωγής....:smilea:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Ο αλύτως σωστός τρόπος είναι να βγάλεις την εξάτμιση ώστε -ώστε να εξαλείψεις την περίπτωση που δεν είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο το σημάδι που γράφει ο ακατανόμαστος- να ρυθμίσεις την βαλβίδα να είναι 'πρόσωπο' με την θυρίδα εξαγωγής....:smilea:
    Κοινώς ρυθμίζεται -μέσω των ντιζών- με κ@λ@δάχτυλο....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    Καταραμένε! Το avatar του/της VLADx
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos

    eisai sigouros omos oti douleivei i apla akous to sfirigma tora, eno prin den to akouges?
    Δουλευει και παραδουλευει και μαλιστα το μηχανακι παει και πολυ καλυτερα απο τα
    αλλα DT125 ,dinamik,z κτλ εκτος φυσικα απο τα husqvarna.
    Απο τοτε που το πηρα το εχω φτιαξει. Ολα δουλευουν τελεια.
    Απλα μου ειχε μεινει η απορια για το ypvs.
    Γι'αυτο ρωτησα.

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: Re: Ypvs?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Daemon
    η μπαταρια απλος χρειαζεται για το αρχικο τσεκ που κανει, μετα παιρνει ρευμα απο τα πηνια.
    Το οποίο τσεκ, αν δεν γίνει, το μηχανάκι απλά "σέρνεται" ...

    (δεν "βρίσκει" το πάνω και κάτω σημείο, οπότε η λεπίδα κινείται μεν ανάλογα με τις στροφές αλλά όχι στο σημείο που θα έπρεπε....)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11

    Re: Re: Re: Ypvs?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Το οποίο τσεκ, αν δεν γίνει, το μηχανάκι απλά "σέρνεται" ...

    (δεν "βρίσκει" το πάνω και κάτω σημείο, οπότε η λεπίδα κινείται μεν ανάλογα με τις στροφές αλλά όχι στο σημείο που θα έπρεπε....)
    Γιααααα ξανασκέψου το...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Γιααααα ξανασκέψου το...
    Δεν είπα ότι δεν δουλεύει το μοτέρ ...

    Είπα ότι δεν δουλεύει σωστά ...!!!
    (ειδικά στις "χαμηλές", αν δεν έχεις κατηφόρα και ούριο άνεμο, δεν πάει με τίποτε !!!)


    Υ.Γ.
    Γιατί μΕ κολλάς, αφού ξέρεις ότι έχω δίκιο ...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Δεν είπα ότι δεν δουλεύει το μοτέρ ...

    Είπα ότι δεν δουλεύει σωστά ...!!!
    (ειδικά στις "χαμηλές", αν δεν έχεις κατηφόρα και ούριο άνεμο, δεν πάει με τίποτε !!!)


    Υ.Γ.
    Γιατί μΕ κολλάς, αφού ξέρεις ότι έχω δίκιο ...???
    Γιατί πράγματι νομίζω ότι δεν έχεις δίκιο.

    Όπως και να'χει όταν κατέβεις, μπορούμε να βρούμε ποιός έχασε το δίκιο του 'εργαστηριακώς'


    κάθεται πάνω από 5 χρόνια και η μπαταρία ήταν τελειωμένη από τότε...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Γιατί πράγματι νομίζω ότι δεν έχεις δίκιο.
    Πιθανόν ρε Σωτήρη...

    Αλλά (και πρακτικώς διαπιστωμένο...), αν σβύσει το μηχανάκι με έστω και λίγο ανοιχτό γκάζι, η λεπίδα μένει σε κάποιο ύψος από το οποίο και ξεκινάει να δουλεύει ξανά (εφόσον δεν γίνει το τσεκ...).


    περιμένεις να ξαναπάρει ποτέ μπροστά...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Καταραμένε! Το avatar του/της VLADx
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Είπα ότι δεν δουλεύει σωστά ...!!!
    (ειδικά στις "χαμηλές", αν δεν έχεις κατηφόρα και ούριο άνεμο, δεν πάει με τίποτε !!!)

    Παιδια peace!!!
    Δεν ξερω ποιος εχει δικιο αλλα οταν δεν δουλευε σωστα στα χαμηλα οντως σερνοταν.
    Οταν το πηρα βολτα την πρωτη φορα που δουλευε σωστα, η διαφορα στην αποδοση στα χαμηλα ηταν παραπανω απο αισθητη.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ρυθμιση Ypvs...
    από VLADx στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2012, 15:40
  2. dt 200 ypvs
    από the who στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2007, 20:41
  3. Ypvs
    από DragonTZR στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2005, 03:49
  4. GeoGlx, YPVS
    από idi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2005, 19:58
  5. χρόνια πολλά φίλε Ypvs.....
    από free rider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2005, 13:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF