Σελίδα 2 από 24 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 357

Θέμα: Εντυπώσεις από το νέο Transalp 700 (το οδήγησα...)

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    Άντε σε ποιότητα να το δεχτώ,αλλά σε αξιοπιστία γιατί;Από όσο ξέρω και τα V-Strom είναι τόσα χρόνια στην αγορά και δεν έχει ακουστεί κάτι για την αξιοπιστία τους...
    :rotflmao: :rotflmao:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από asmar


    Μην κολλάτε στο ότι δεν έχει +50 άλογα από το παλιό και τις σούπερ-ντούπερ αλλαγές. Η ουσία είναι ότι οι αλλαγές είναι λίγες και καλές και όποιος το οδηγήσει σε επαρχιακό θα το καταλάβει.
    Να ρωτήσω κάτι ?
    από ποιό χωριό είσαι φίλε?
    πολύ επαρχιακός δρόμος έχει πέσει !!!! :rotflmao:
    ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zouzounos
    Να ρωτήσω κάτι ?
    από ποιό χωριό είσαι φίλε?
    πολύ επαρχιακός δρόμος έχει πέσει !!!! :rotflmao:
    Ναι γιατί η Ελλάδα είναι γεμάτη εθνικές οδούς και οτοστράντες ικανές να φιλοξενούνε και το (υπέρδιπλο) Στρώμα !

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  4. #19
    Το οτι θα ειναι καλυτερο απο το προηγουμενο, λογικο και επομενο, αλλα........

    Ρε γμτ, ενω απο το πλαι πραγματικα ειναι φανταστικο με τις καθαρες σφηνοειδεις γραμμες του, αυτο το ρημαδι το φαναρι στη μουρη μου τα χαλαει ολα!

    Thanks για το report. Αν το πετυχω καπου θα το κανω κ εγω ενα test ride, ετσι απο περιεργεια... (αν και δεν κανω συνηθως test rides)
    Νίκος
    Open Horizons

  5. #20
    Μέλος Το avatar του/της asmar
    Εγγραφή
    27/02/2003
    Μηνύματα
    110
    Η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zouzounos
    Να ρωτήσω κάτι ?
    από ποιό χωριό είσαι φίλε?
    πολύ επαρχιακός δρόμος έχει πέσει !!!! :rotflmao:

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    :rotflmao: :rotflmao:


    Γιατί γελά ρε παλλικάρι να 'ουμ; :rotflmao: :rotflmao:
    Fortis Fortuna Adiuvat

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από asmar
    Η ποιότητα κατασκευής του V-strom με το Transalp δεν συγκρίνονται. Η Honda είναι ανώτερη μακράν και σε ποιότητα και σε αξιοπιστία.
    Φιλε διαφωνω μαζι σου .Το V-STROM ειναι made in japan εξ' ολοκληρου, ενω το TRANSALP ειναι φτιαχμενο στην ισπανια ακομα και ο κινητηρας . Αν τα δεις ταυτοχρονα οπως τα ειδα εγω, το V-STROM σου δινει την εντυπωση οτι εχει καλυτερη ποιοτητα πλαστικων . Επιπλεον το STROM βρισκεις με 7200 ενω το TRANSALP ειναι στα 8600 με ABS !
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ , ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΜΑ ΞΗΓΙΕΣΑΙ ΝΤΡΕΤΑ !

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.441
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από postman
    [B]Φιλε διαφωνω μαζι σου .Το V-STROM ειναι made in japan εξ' ολοκληρου, ενω το TRANSALP ειναι φτιαχμενο στην ισπανια ακομα και ο κινητηρας .


    τα εχουμε πει και εχουμε βαρεθει να τα ξαναλεμε.
    την σημερον ημερα ελαχιστο ρολο παιζει που φτιαχνεται καθε τι ,αλλα τιπροδιαγραφες μπαινουν εξ αρχης στην παραγωγη του και σε τι κοστος θελει η καθε εταιρεια να βγαλει το προιον της.ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ εχει η ΗΟNDA Ισπανιας με την HONDA ΙΑΠΩΝΙΑΣ.
    σε ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ παντα τα HONDA ηταν και ειναι ενα μικρο μεν αλλα ευδιακριτο δε σκαλοπατι καλυτερες σε ποιοτητα-φιλικοτητα-ομοιογενεια-απο τις αλλες γιαπωνεζικες μοτο.
    ΒΕΒΑΙΑ ολες οι εταιρειες εχουν στο ενεργητικο τους και μεγαλες επιτυχιες,και μεγαλες πατατες.
    Γι αυτο καλο θα ειναι παντα να περιμενει κανεις λιγο καιρο πριν αγορασει ενα καινουργιο μοντελλο
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  9. #24
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    1) Η ποιότητα των Honda έχει εδώ και πολλά χρόνια πάρει την κάτω βόλτα. Τώρα εαν ακόμη παραμένει ενα 5% καλύτερη (εαν...) δεν είναι και τόσο μεγάλη διαφορά για να γίνει κριτήριο.

    2) Τελικά (όπως αναμένονταν) το νέο Transalp είναι καλύτερο σε ειδικά σημεία μόνο από το παλιότερο:
    α) Στα φρένα: Λογικό μιας και ΟΛΑ τα νέα φρένα είναι καλύτερα από τα παλαιότερα (ειδικά τόσο παλιά όσο του παλιού Transalp)
    β) Στην αίσθηση του μπροστινού στην άσφαλτο: Κι αυτό αναμένονταν αφού έχει μικρύνει η διάμετρος του μπροστινού τροχού και όπως ξέρουμε όσο μικρότερη διάμετρος τόσο πιο έυκολα στρίβει. Άλλωστε το μπροστινό του Transalp δεν ήταν και κάτι ιδιαίτερα καλό και ήταν πολύ εύκολο να βελτιωθεί (προσωπικά δεν μου άρεζε καθόλου η αίσθησή του)
    γ) Στην σέλα: Επουσιώδες και δύσκολη βελτίωση διότι η παλιά ήδη ήταν παρα πολύ καλή (ειδικά για την κατηγορία)

    ΑΛΛΑ όπως είπε ο φίλος πιο πάνω:

    1) Η προστασία από τον αέρα είναι χειρότερη και όχι καλή για πάνω από 120. Γεγονός απαράδεκτο για την φυσιογνωμία της μηχανής που τα ταξιδάκια μικρά ή μεγάλα είναι πάντα στο πρόγραμμα πολλών από τους ιδιοκτήτες της. Εκτός και εαν είναι πια μηχανή για την πόλη αλλα εκεί υπάρχουν και πιο φθηνές και βολικές επιλογές.

    2) Δεν είναι μηχανή για 160 στην εθνική μιας και ακόμη η ιπποδύναμή της δεν επαρκεί. Πιθανόν απλά να είναι εως 160 στην εθνική μιας και αυτά τα έπιανε και το προηγούμενο μοντέλο. Σίγουρα η ιπποδύναμή της δεν είναι αυτή που θα έπρεπε. Μια αύξηση των 5 ίππων θεωρείται αμελητέα σαν εξέλιξη ενός τόσο παλιού μοντέλου. Τα ίδια παίρνεις με εξάτμηση και φίλτρο (ας πούμε..). Θα περίμενα περισσότερα πράγματα ειδικά την στιγμή που ο ανταγωνισμός έχει φτάσει σχεδόν σε +50% της ιπποδύναμης του νέου Transalp. Και ΝΑΙ η δύναμη μετράει στο ταξίδι. Ειδικά εαν είσαι φορτωμένος. Εαν μάλιστα η κάλυψη από τον αέρα είναι καλή τότε πας με 180-200 χαλαρά σε όλη την εθνική πια εαν έχεις την δυνατότητα και πραγματικά το θέλεις όταν έχεις μια βαρετή ευθεία μπροστά σου. Εκεί τα Vstrom κλπ είναι πραγματικα απόλαυση.


    Είναι απογοήτευση εως και εκνευριστικό αυτό που κάνει τελικά η HONDA. Με ελάχιστο δικό της κόστος παρουσιάζει μοντέλα που στέκονται οριακά στην αγορά (καλά εως εδώ) ΑΛΛΑ τα κοστολογεί περισσότερο από τα top μοντέλα της κατηγορίας που όντως έχουν να προσφέρουν τεχνολογία στον αγοραστή τους. Μπορεί να είναι καλά και να κάνουν μια χαρά την δουλειά τους αλλα θα έπρεπε να τα δίνει και σε αντίστοιχο κόστος και όχι να προσπαθεί να παρει τα φράγκα μόνο με το όνομά της.

    Με μια τιμή όσο το παλιό Transalp είναι αυτή που θα έπρεπε να πουλάει το νέο (και πολύ είναι).

    Αλλιώς με τα χρήματα που δίνεις αλλάζεις όλο το μπροστινό μαζί και την πίσω ανάρτηση στο παλιό και έχεις καλύτερη μηχανή η οποία πάει και στο χώμα.

    Μου την δίνει η νοοτροπία της HONDA και γι αυτό και δεν θα έπερνα ποτε μου.

  10. #25
    πολυ δεδομενους τους εχει (οχι μας) τους πελατες της η χοντα και θα παρει τα π@π@ρι@ μου. το τρανσαλπ ειναι πολυ ακριβο για αυτο που ειναι .Δηλαδη γιατι να δωσεις το 650 + φραγκα για να παρεις το 700. ποσο καλυτερο ειναι δηλαδη ? και εκει που ειναι καλυτερο ποσο πρεπει να το πληρωσεις? Με τετοιο ανταγωνισμο περιμενα κατι καλυτερο απο την χοντα η τουλαχιστον πιο φτηνο

    υσ πιστευω τωρα ειναι καλυτερη στιγμη που βγηκε το 700 να παρεις μεταχειρω το 650 πολυ καλο μηχανακι στα λεφτα που θα το βρεις

  11. #26
    φιλε postman μην το βλέπεις έτσι.Και στα αυτοκινητα πχ,ολα έχουν ABS αλλά κάπουν διαφέρουν...Εγώ αγόρασα την νέα Transalp από ΒΑΤΙΔΗ(παρα πολυ καλή εξυπηρέτηση)..Είχα την transalp 650 αλλά μολις οδηγησα την 700 την εκανα αμέσως ανταλλαγή.Πιστευω οτι ειναι η καλύτερη μηχανή αυτή την στιγμή και με διαφορά απο τις άλλες..Και επειδή κατασκευ. στην ισπανια παει να πει οτι δεν ειναι καλή....κανεις λάθος....
    Perimenei to neo V4 tis HONDA.....

  12. #27
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Ειναι κακασχημο . Αν τα ον οφ εως 700 κυβικα ηταν οι τελευταιες μηχανες της γης θα επαιρνα το Στρωμα
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  13. #28
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Ειναι κακασχημο . Αν τα ον οφ εως 700 κυβικα ηταν οι τελευταιες μηχανες της γης θα επαιρνα το Στρωμα

    Ε καλά... εδώ έχεις VMAX και FZ6.... το ΤΑ σε χάλασε;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #29
    Γουστα ειναι αυτά Road!!!έμενα παντως μου αρέσει τρελά....
    Perimenei to neo V4 tis HONDA.....

  15. #30
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kastpan
    Γουστα ειναι αυτά Road!!!έμενα παντως μου αρέσει τρελά....
    Θα συμφωνήσω μαζί σου, μόνον αν προηγουμένως παραβλέψω, την ποιότητα πλαστικών, την συναρμογή τους, την ποιότητα βαφής, τις βίδες, τα γκριπ των 2 ευρώ, την ποιότητα των υποπόδιων, τα χύμα καλώδια/ντίζες.... και αρκετά άλλα που μου διαφεύγουν προς στιγμήν.

    Και ΔΕΝ την οδήγησα.

Σελίδα 2 από 24 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κάντε λοιπόν το καλύτερο δώρο στον εαυτό σας για το Νέο Έτος !!!! κόψτε το !!!
    από nktR στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 27/12/2007, 16:21
  2. το νεο video για το HONDA ACCORD
    από alex-vstrom στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2007, 13:22
  3. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2006, 22:23
  4. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2006, 21:51
  5. Εντυπώσεις απο το VTR 1000 Firestorm
    από asmar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2003, 11:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF