http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/
Πολυ ωραια πιστευω!
http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/
Πολυ ωραια πιστευω!
ναι, ναι φανταστικη...
το μοναδικο μηχανακι στον κοσμο που λεγεται 650 ενω ειναι 800![]()
γιατι δεν μειωναν λιγο την διαδρομη του εμβολου βρε αδερφε;
τοσο τσιγουνια εχει πεσει στην Βαυαρια;
Σκέψου όμως ότι αυτή θα είναι μια ωραία ερώτηση για τον sapila του μέλλοντος σε μελλοντικούς μοτοσικλετιστές , μέλη ενός μελλοντικού μοτο σε ένα μελλοντικό Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα.Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ναι, ναι φανταστικη...
το μοναδικο μηχανακι στον κοσμο που λεγεται 650 ενω ειναι 800![]()
γιατι δεν μειωναν λιγο την διαδρομη του εμβολου βρε αδερφε;
τοσο τσιγουνια εχει πεσει στην Βαυαρια;:hypnotize
![]()
θελω να ΦΥΓΩ!!!!!!!!!!!
...........Πέταξες ψηλά , κι΄ας λεν σε ρηξαν, Γιάννη δε σε χωράει όλη η γηηηη .............
Η μυρωδιά του εμετού από το χαλί φεύγει με γάλα η να το τρίψω με πράσινο σαπούνι;
πω-πω μια κανονια!!!!
μπα ...παραδειγμα προς αποφυγη θα ειναι στα μελλοντικα βιβλια του marketingΑρχικά δημιουργήθηκε από marulis
Σκέψου όμως ότι αυτή θα είναι μια ωραία ερώτηση για τον sapila του μέλλοντος σε μελλοντικούς μοτοσικλετιστές , μέλη ενός μελλοντικού μοτο σε ένα μελλοντικό Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα.:hypnotize
![]()
αλλα ετσι ειναι οι Γερμανοι...διαφορετικοι!!
να δεις που θα το υιοθετησουν και σε αλλα μοντελα κιολας!
Ντας ιζτ ντε νιου ΒMW k1000s μιτ 1200cc ουντ 120hp πΑουε
Ντας ιζτ ολσο ντε νιου ΒΜW k800s μιτ 1200cc ουντ 100hp πΑουε
Ουντ ντας ιζτ ολσο νιου...ντε νιουε ΒΜW k650s μιτ 1200cc ουντ 80hp πΑουε...
βουνταμπα!!!
![]()
Μπογει να πγηρωνεται τεγη κυκγοφογιας και ασφαγεια για μοτορ 1200κυβικχων, αλλα εγχεται τον τιμημενο κυανολευκο ελικα της Λουφτβαφε στο γεζερβουαγ σας!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ναι, ναι φανταστικη...
το μοναδικο μηχανακι στον κοσμο που λεγεται 650 ενω ειναι 800![]()
![]()
Κάτι είχε περάσει απ'το μάτι μου όταν αρχίσαμε να το συζητάμε αλλά δεν έδωσα και μεγάλη σημασία..![]()
Ώστε είναι αλήθεια ε ;F650 με 800άρη κινητήρα ;
:rotflmao:
Μιλάμε για μεγάλη κουλαμάρα…
Υπάρχει το F 650gs με κινητήρα μονοκύλινδρο 650cc.
Υπάρχει το G 650x με τον κινητήρα του παραπάνω.
Βγάζουν και το F650 gs με κινητήρα δικύλινδρο με 800cc.
Θερίζει το Αλτζχάιμερ…
Το μονοκίλυνδρο F650GS έχει σταματήσει η παραγωγή του από το Σεπτέμβρη που μας πέρασε.Αρχικά δημιουργήθηκε από Xapns
Μιλάμε για μεγάλη κουλαμάρα…
Υπάρχει το F 650gs με κινητήρα μονοκύλινδρο 650cc.
Υπάρχει το G 650x με τον κινητήρα του παραπάνω.
Βγάζουν και το F650 gs με κινητήρα δικύλινδρο με 800cc.
Θερίζει το Αλτζχάιμερ…
Εγώ μια χαρά τα λέω, τα γειτονάκια σου τον χάσανε τον μπούσουλα !:a24:Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
Τι λε μωρε κουζουλε !!
F 800 GS ειναι και ειναι δικυλινδρο και δε ξερω που πηγε το αλλο θρεντ !!
:a1:
Για δες εδώ !(κλίκαρε πάνω στο F650GS που δείχνει στη μέση)
Πολύ μπύρα έπεσε εκεί πάνω![]()
Κινητήρας: Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, λίπανση ξηρού κάρτερ
Κυβισμός: 798 cc
Απόδοση ισχύος: 52 kW (71 hp) στις 7.000 rpm
Μέγιστη ροπή: 7.6 kgm στις 4.500 rpm
Έλεγχος καυσαερίων: Τριοδικός καταλύτης, πρότυπο εκπομπών ρύπων EU-3
Ελαστικό, εμπρός / πίσω: 110/80 - 19 59H / 140/80 - 17 69H
Radstand: 1,575 mm
Φρένο, εμπρός: Δισκόφρενο διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Φρένο, πίσω: Δισκόφρενο διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα ενός εμβόλου
ABS: Προαιρετικό έξτρα: BMW Motorrad ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
Ύψος σέλας: 820 mm (χαμηλή σέλα: 790 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση: 765 mm)
Εσωτερική καμπύλη ποδιών αναβάτη: 1,820 mm (χαμηλή σέλα: 1,780 mm χαμηλωμένη ανάρτηση: 1.710 mm)
Βάρος κενή1: 171 kg
Βάρος έτοιμη για χρήση, με υγρά 2: 199 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου: 16,0 l
Mόνο 70 αλογάκια!!!
![]()
Αυτό είναι για το 650. Δείτε εδώ για το 800.Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Κινητήρας: Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, λίπανση ξηρού κάρτερ
Κυβισμός: 798 cc
Απόδοση ισχύος: 52 kW (71 hp) στις 7.000 rpm
Μέγιστη ροπή: 7.6 kgm στις 4.500 rpm
Έλεγχος καυσαερίων: Τριοδικός καταλύτης, πρότυπο εκπομπών ρύπων EU-3
Ελαστικό, εμπρός / πίσω: 110/80 - 19 59H / 140/80 - 17 69H
Radstand: 1,575 mm
Φρένο, εμπρός: Δισκόφρενο διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
Φρένο, πίσω: Δισκόφρενο διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα ενός εμβόλου
ABS: Προαιρετικό έξτρα: BMW Motorrad ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
Ύψος σέλας: 820 mm (χαμηλή σέλα: 790 mm, χαμηλωμένη ανάρτηση: 765 mm)
Εσωτερική καμπύλη ποδιών αναβάτη: 1,820 mm (χαμηλή σέλα: 1,780 mm χαμηλωμένη ανάρτηση: 1.710 mm)
Βάρος κενή1: 171 kg
Βάρος έτοιμη για χρήση, με υγρά 2: 199 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου: 16,0 l
Mόνο 70 αλογάκια!!!
![]()
![]()
και το πάνω πάντος 800 είναι!
Θα βγει και μοντέλο με 31 άλογα για νέους οδηγούς στην Γερμανία.
Η ΒMW έχει ξανακάνει κάτι παρόμοιο , πριν χρόνια, με τα R80, αν δεν κάνω λάθος....
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων