Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 4 από 4

Θέμα: Είμαστε πολύ κορόιδα!

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2007
    Μηνύματα
    187

    Είμαστε πολύ κορόιδα!

    Σύμφωνα με την ΟΔΗΓΙΑ 1999/62/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 17ης Ιουνίου 1999 ορίζεται ρητά το τι σημαίνει αυτοκινητόδρομος, για την χρήση του οποίου καταβάλλονται κόμιστρα στα διόδια!
    Στο άρθρο 7 και την παράγραφο 2α αναφέρει ότι «Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων. Ωστόσο, σε κράτος μέλος στο οποίο δεν υπάρχει γενικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ή οδών με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση που έχουν παρεμφερή χαρακτηριστικά, είναι δυνατόν να εισπράττονται διόδια ή τέλη χρήσης για τη χρησιμοποίηση της τεχνικώς ανωτάτης κατηγορίας οδών του εν λόγω κράτους μέλους». Αυτό, το τελευταίο σύμφωνα με μια πρώτη ερμηνεία νομικών κύκλων, σημαίνει ότι θα μπορούσε το κράτος να εισπράττει από τα διόδια οδών σαν την Πατρών Κορίνθου, αν σε όλη την Ελλάδα δεν υπήρχαν άλλοι δρόμοι που να καλύπτουν τα κριτήρια των αυτοκινητοδρόμων, τα οποία σύμφωνα με την ίδια οδηγία και το άρθρο 2 «αυτοκινητόδρομος: κάθε οδός η οποία έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες και η οποία:

    1. εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα,
    2. δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς,
    3. χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος».

    Παράλληλα το άρθρο 7, στην παράγραφο 5 ορίζει ότι «Τα διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται, εισπράττονται και ελέγχονται κατά τρόπου ώστε η παρενόχληση της ροής της κυκλοφορίας να είναι η ελάχιστη, αποφεύγοντας κάθε υποχρεωτικό έλεγχο ή εξακρίβωση στα εσωτερικά σύνορα της Κοινότητας. Για το σκοπό αυτό, τα κράτη μέλη συνεργάζονται μεταξύ τους προκειμένου να καθιερώσουν μεθόδους που να επιτρέπουν στους μεταφορείς να καταβάλλουν τα τέλη χρήσης όλο το 24ωρο, τουλάχιστον στις σημαντικές αγορές, χρησιμοποιώντας όλα τα συνήθη μέσα πληρωμής, εντός και εκτός των κρατών μελών όπου εφαρμόζονται τα τέλη αυτά. Τα κράτη μέλη παρέχουν τις κατάλληλες εγκαταστάσεις στα σημεία πληρωμής των διοδίων και των τελών χρήσης, προκειμένου να τηρούνται τα συνήθη πρότυπα ασφαλείας των οδών». Αυτό σημαίνει ότι φυσικά ο δρόμος για τον οποίο πληρώνει ο οδηγός διόδια, θα πρέπει να έχει τα συνήθη πρότυπα ασφαλείας και φυσικά στους σταθμούς Διοδίων η παρενόχληση της ροής της κυκλοφορίας να είναι η ελάχιστη και όχι οι ουρές που βλέπουμε σε κάθε μεγάλη έξοδο των εκδρομέων.
    Η οδηγία υπογράφηκε στο Λουξεμβούργο, στις 17 Ιουνίου 1999 από τον Πρόεδρο του Ευ. Κοινοβουλίου J. M. GIL-ROBLES και τον Πρόεδρο του Συμβουλίου F. MΑNTEFERING.

    Βάσει των ανωτέρω και σε συνδιασμό με το γεγονός, οτι ευτυχώς στην Ελλάδα υπάρχουν και δρόμοι που πληρούν τις προδιαγραφές του άρθρου 7 παρ. 2α (βλ. Εγναντία Οδός, Αθηνών- Κορίνθου, Αθηνών- Λαμίας, ακόμα και η Αττική Οδός με το ιδιότυπο ιδιοκτησιακό καθεστός της), προκύπτουν τα παρακάτω:

    1. Η Κορίνθου- Πατρών δεν μπορεί να λογίζεται ως "Εθνική Οδός" ή "Αυτοκινητόδρομος"

    2. Συνεπώς είναι παράνομο να υπάρχουν διόδια για αυτόν τον δρόμο!

    Και για όσους θεωρούν οτι οφείλουν παρόλα αυτά να υπακούσουν στους νόμους του Κράτους, απλά θα αναφέρω οτι το άρθρο 28 παρ. 1 του συντάγματος προβλέπει οτι το διεθνές δίκαιο υπερέχει έναντι του εθνικού!

    Απο την στιγμή που παράνομα μας ζητούν να καταβάλουμε αντίτιμο για να κινηθούμε σε αυτό το "χωράφι", μπορούμε και οφείλουμε να αρνηθούμε να το καταβάλουμε, όπως κάνουν και οι ξένοι τουρίστες που έρχονται στην χώρα μας και περνούν απο εκεί!

    Την καταγγελία αυτήν έκανε πρόσφατα ο νομάρχης Αχαϊας, Δημήτης Κατσικόπουλος.

    Για να τους την σπάσουμε, θα μπορούσαμε να κατέβουμε μια Κυριακή και να μοιράζουμε φωτοτυπίες της Οδηγίας στους οδηγούς που φτάνουν στα διόδια!!

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2007
    Μηνύματα
    187
    Απόσπασμα απο εφημερίδα της Πάτρας:

    "ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΙΟΔΙΑ;

    15/01/2008 22:49:20

    Τους ασκούς του Αιόλου άνοιξε το θέμα της κάκιστης κατάστασης που βρίσκεται η Νέα Εθνική Οδός Πατρών Κορίνθου, σε συνδυασμό με το υψηλό κόστος διέλευσης, που καλούνται να πληρώσουν μόνο οι Έλληνες οδηγοί!

    Αυτή την αποκάλυψη έκανε χτες ο Νομάρχης Αχαΐας Δημήτρης Κατσικόπουλος, ο οποίος, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι οι τουρίστες που έρχονται από την Πάτρα με κατεύθυνση την Αθήνα, δεν πληρώνουν διόδια, καθώς υπάρχει Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, σύμφωνα με την οποία, δεν επιβάλλεται κόστος διέλευσης, όταν δεν πληρούνται οι όροι ασφαλείας που έχουν θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση!

    «Καλούμε τον κόσμο να μην πληρώνει τα διόδια για να χρησιμοποιεί αυτό τον δρόμο. Οι ξένοι, δεν πληρώνουν βάσει νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς ο δρόμος αυτός δεν πληροί καμία προδιαγραφή για Εθνικό οδικό δίκτυο. Μόνο όσοι τρώνε κουτόχορτο, πληρώνουν για να σκοτωθούν», δήλωσε φανερά φορτισμένος ο κ. Κατσικόπουλος, ο οποίος συμπλήρωσε ότι και όσοι περνούν χωρίς να πληρώσουν, δεν αντιμετωπίζουν καμία κύρωση: «Ακόμα και αν ο οποιοσδήποτε οδηγός περάσει χωρίς να πληρώσει, τον αφήνουν χωρίς να του κάνουν τίποτα. Και αυτό για να μην ανοίξει το θέμα, επειδή το γνωρίζουνε», είπε ο κ. Κατσικόπουλος.

    Τα έσοδα από τα Διόδια της Πατρών Κορίνθου, όπως αναφέρουν εκτιμήσεις ειδικών, ανέρχονται καθημερινά σε 80.000 ευρώ, καθώς το κόμιστρο που καλούνται να πληρώσουν οι οδηγοί που χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο δρόμο είναι από τα υψηλότερα στη χώρα, καθώς αγγίζει τα 2,5 ευρώ και παρά το μεγάλο αυτό ποσό, περίπου 100 χιλιόμετρα του δρόμου από την Πάτρα μέχρι την Κόρινθο, δεν έχει φωτισμό το βράδυ, ενώ περίπου τόσα είναι και τα χιλιόμετρα χωρίς διαχωριστική νησίδα, την στιγμή που η συνολική απόσταση των δυο πόλεων είναι μόλις 150 χιλιόμετρα ."

  3. #3
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2007
    Μηνύματα
    187
    χμμμμμ.....
    Αυτά παθαίνω για να μην μπαίνω στο forum για μεγάλα διαστήματα.....


    Εγώ πάντως την άλλη βδομάδα θα το εφαρμόσω κιόλας.... Θα πέσει πολύ γέλιο!

Παρόμοια θέματα

  1. GALOP: Πιο Avatar σας αρέσει πιο πολύ?
    από SeNNinhA στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2006, 18:38
  2. Ειμαστε πολυ λιγοι τελικα....
    από AFTER στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2005, 02:24
  3. Μια πολύ καλή ιδέα...
    από VaSsiLaKos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 09:09
  4. Ειμαστε Για Μεγαρα Το Σκ?
    από XTMPAM στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 10:43
  5. Πολύ καλημέρα σας
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 12:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF